Älkäämme surko sitä mitä meillä ei ole,vaan iloitkaamme siitä mitä meillä on!
Meillä on tärkein eli elämä ja sekin sattumakautta saa,tai sitten ei,vaan jonkun suuremman kautta annettu. Meidän on turha väitellä luomiskertomuksen tai kehityksen kautta saadun teorian välillä,sillä se ei melle ratkea milloinkaan.
Yksi vain on varmaa suunattomassa avaruudessa joköttävä aurinko on sopivan lähellä sitä kiertävää maapalloamme ja kaikki muu on toisarvoista.
Ihinen tässä kokonaisuudessa on kuin hyttysen paska valtameressä,eli täysin mekityksetön,kokonaisuutta ajatellen.
Kun kaikea on liikaa, niin mikään ei riitä!
Mitätön!
4
220
Vastaukset
- JK
NINKÖ
- hyvin sanottu
on täysin faktaa nykyisin. sanomaasi ei tarvi parsia.
- lkjhgfcvbnm
What you don't have, you don't need it now
What you don't know, you can feel it somehow - Lue Uusi Testamentti
Ikuisuus on tärkeä, ajattelemmepa sitä tässä ajassa sitten tai emme.
Missä sen tahdot viettää, sen päätät täällä.
Jos et valitse, joudut ikuiseen kadotukseen. Sinulla on kuitenkin onneksi mahdollisuus valita Jeesus ja viettää ikuisuus taivaassa, iloiten ja kunnioittaen Jumalaa, kaiken Luojaa. Se on ihmisen elämän ihana päämäärä.
Wannabe there with you...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1545194Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852753Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49976
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23868