Lyhyt nainen?

laura-23

Onko lyhyt nainen teistä miehistä viehättävä? Olen 156-senttinen sopusuhtainen ja kauniskasvoinen, naisellinen nainen, mutta tuntuu, ettei lyhyttä naista oikein osata arvostaa.

Lisäksi olen monesti miettinyt, vaaditteko te miehet naiselta ehdottomasti valtavat rinnat? Itse olen pienirintainen (70B), ja tuntuu, että tämän yleisen pienikokoisuuteni takia osa miehistä ei oikein osaa ottaa tosissaan. Vai olenko vain törmännyt niihin pumpulipäisiin pelimiehiin?

102

6811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpö höpö

      Ei se pituudesta kiinni ole, tulet kyllä vielä huomaamaan. Saatikka sitten rintojen koosta, älä edes mieti tollasia :-) Olet tosiaan tainnut törmätä juuri pumpulipäisiin hei vaan hei miehiin, odotahan, kun tapaat aidon miehen joka on sinusta itsestäsi kiinnostunut juuri sellaisena kuin sinä olet!

    • Suomipoju

      Monet miehet todellakin tykkäävät lyhyistä ja pienikokoisista naisista. Pienelle naiselle sopii myös pienet rinnat joten älä niistä murehdi.

    • NikoS

      Pituutesi vielä menisi, mutta sitten kun siihen yhdistää pienet rinnat, niin ei enää sytytä. Varmasti kaikki eivät kuitenkaan ole yhtä ronkeleita kuin minä, älä siis huoli :)

    • minipakkaus

      Kappas, olen lähes täsmälleen saman kokoinen ja kauniskasvoinen. Joskin tuosta mainitsemastai sopusuhtaisesta en tiedä, mitä sillä tarkoitat. Itse olen hoikka ja varustettu ampiaisvyötäröllä, jolloin rinnatkin näyttävät isommilla. Aika hyvä bodykin siis.

      Ei minulla mitään vaikeuksia ole ollut kiinnittää miesten huomiota. Päinvastoin. Ole itsevarma ja hymyilevä ja hivenen ilkikurin, niin vientiä on varmasti.

      Ehkä oma itsevarmuuteni johtuukin siitä, että tiedän tien pysyvään parisuhteeseen käyvän persoonan kautta, ei ulkonäön. Mies, joka päättää rintojen perusteella tyttöystävän, ei edes kelpaisi mulle.

    • Vastaus nro 5

      Tänne kelpais aloittajanainen, juuri tuollainen ja sporttisuus tietenki vaan ! ) Itseasiassa minulla oli 2kk takaperin 2x itseni kokoinen nainen baarissa kimpussa, josta pääsin lopulta eroon. Liian isot ei kelpaa ja sopivia ei vain meinaa löytyä Että pieni kelpaa mieluiten. t: Melko pieni mies!

    • Nainen 20

      Ei ole pituudella mitään väliä. Olen samankokoinen,kun sinä laura ja jopa samaniminenkin vielä :) Seurustelen 14-vuotta vanhemman miehen kanssa ja asutaan yhdessä 6kk seurustelun jälkeen ja onnellisia ollaan. Olen todella löytänyt unelmieni miehen mistä aina haaveilin enkä mistään hinnasta hänestä luovu! Olen 20 ja mieheni 34 :)

    • 4h6e5y6jetyk

      Naisilla on siitä helpompaa parisuhdemarkkinoilla että heidän pituutensa ei sinänsä merkitse mitään. Moni mies haluaa juuri kokoisesi naisen ja jos olet vielä kaunis niinkuin sanoit niin varmasti on säpinää.

      Tän aloituksen vois peräti kuvitella provoksi. On sen verran erikoinen kysymys :D

    • äå¨ö

      Pienillä naisilla on aina säpinää(ainakin minulla on ollut). Ei se siitä pituudesta ole kiinni. Terveisin 145cm keijukainen :)

    • Sattu Viitana

      Pieni nainen on kiva ottaa syliin

    • oksennanko.

      HYi vitt*u, 145 cm nainen :D

    • Pitkä mies

      Hei, itse olen 185 cm pitkä mies, mutta kyllä sinä minulle kelpaisit hyvinkin. Eikä tarvitse olla valtavia utareita. 70B on ihan ok. Pumpulipäisiin olet törmännyt. Eivätkä nuo ulkoiset tekijät ole kovin tärkeitä ainakaan pitkässä juoksussa. Luonne ja ajatusmaailma ratkaisevat. Kaikkea hyvää!!

    • Nainen 20

      Kaikki ei näytä ymmärtävän,ettei sillä pituudella ja iällä ole merkitystä. Ja mitä siitä jos nainen on 145cm? Yhtä hyvin sen pituisen kanssa voi seurustella, kun kenen tahansa muunkin..

      • äå"ö

        Kyseessä on keskenkasvuinen pikkupoika,jolla ei ole itsetuntoa lainkaan. Ikävää,että antaa tuollaisen seikan vaikuttaa siihen pitääkö jostakin ihmisestä vai ei. Mutta se on hänen ongelmansa ja kärsiköön siitä itse.

        Kukaan ei ole koskaan sanonut ulkonäöstäni mitään negatiivista,kehuja on tullut sitäkin enemmän .Naimisissa olen onnellisesti ihanan miehen kanssa.Siinä ei pituudet merkinnyt mitään,kun kohtasimme ja välillämme kipinöi :)


    • 157cm ja hot :)

      • fsgjsfj
        Java-f kirjoitti:

        Niin ja siis se linkki siihen ;D

        http://www.starsareblind.com/wp-content/uploads/2009/01/kylie-minogue-1.jpg

        joo, jos jollain vaan olisikin noin sopusuhtainen vartalo kuin kyliella.
        mutta aika harvoin lyhyillä ihmisillä oikeasti on noin sopusuhtainen vartalo, ainakaan suomessa. täällä yleensä lyhyet ihmiset ovat ns persjalkoja, eli suurin osa siitä lyhyestä varresta muodostuu selästä, eli selkä, tai no, ylävartalo, on melkein metrin ja vasta loput siitä vähästä pituudesta on jaloissa.


      • suomikylli
        fsgjsfj kirjoitti:

        joo, jos jollain vaan olisikin noin sopusuhtainen vartalo kuin kyliella.
        mutta aika harvoin lyhyillä ihmisillä oikeasti on noin sopusuhtainen vartalo, ainakaan suomessa. täällä yleensä lyhyet ihmiset ovat ns persjalkoja, eli suurin osa siitä lyhyestä varresta muodostuu selästä, eli selkä, tai no, ylävartalo, on melkein metrin ja vasta loput siitä vähästä pituudesta on jaloissa.

        Minulla on Kylien pituus sekä vartalo. Miehistä ei ole ikinä ollut pulaa. Kukaan ei ole koskaan sanonut liian lyhyeksi. Mutta esim. työelämässä törmään tytöttelyyn ja vähättelyyn jatkuvasti. Joten siinä ap. on oikeassa että ei välttämättä oteta tosissaan. Mistähän sekin johtuu?


      • IloveA.Ambrosio
        suomikylli kirjoitti:

        Minulla on Kylien pituus sekä vartalo. Miehistä ei ole ikinä ollut pulaa. Kukaan ei ole koskaan sanonut liian lyhyeksi. Mutta esim. työelämässä törmään tytöttelyyn ja vähättelyyn jatkuvasti. Joten siinä ap. on oikeassa että ei välttämättä oteta tosissaan. Mistähän sekin johtuu?

        Siitä että Kylie on läski ja ruma. Kunnon naisella ei ole sellaisia ihrareisiä ja persettä. Sen pituinen saisi painaa enintään 39 kiloa, niin kuin Kyliekin uransa alkuaikana. Alipaino kruunaa naisen!!


      • lyhykäinen mä oon
        fsgjsfj kirjoitti:

        joo, jos jollain vaan olisikin noin sopusuhtainen vartalo kuin kyliella.
        mutta aika harvoin lyhyillä ihmisillä oikeasti on noin sopusuhtainen vartalo, ainakaan suomessa. täällä yleensä lyhyet ihmiset ovat ns persjalkoja, eli suurin osa siitä lyhyestä varresta muodostuu selästä, eli selkä, tai no, ylävartalo, on melkein metrin ja vasta loput siitä vähästä pituudesta on jaloissa.

        Höpönlöpön, lyhyillä on erilaisia vartaloita ihan samalla tavalla kuin pitemmilläkin. Esimerkiksi itselläni on nimenomaan lyhyehkö selkä ja normaalimittaiset jalat (siis suhteessa kehooni), on hirveän vaikea ostaa mitään takkeja tms kun selkä niin lyhyt että kangas jää pussittamaan jne.


    • mutta entä jos...

      Itse olen 152 senttinen hoikka tyttö, mutta rinnat ovat kokoa 65DD ja takapuoli pyöreä ja täyteläinen. Reidet ja vyötärö ovat kuitenkin normaalit/hoikat. Meneekö jo vähän yli?

    • 22

      en mä edes muista pituutta. en lajittele naisia pitkiin ja lyhyisiin. huomaan sen vain jos on mua pitempi

    • rotunainen42

      No ei se nyt pumpulipäiseksi pelimieheksi tee. Ei mun kaveripiirissä miehet ainakaan katsele tollaisia lapsenmittaisia ja -rintaisia. Kai miehille joku suojeluvaisto herää tossa (vähän niinku omasta tyttärestä), mut ei mitään haluja varmaan. Ite oon 177-senttinen, ja mun mielestä lyhyet naiset on jotenkin hassuja, niinku mini-ihmisiä.

      • kanttura sinä olet

        Tässä taas nähdään tuo pitkien naisten ylimielisyys :). Sitä omaa pituutta kun ei voida vain ilmaista haukkumatta lyhyitä naisia. Jos tuolle tielle lähdetään taas kerran niin minun mielestäni taas pitkät naiset ovat huvittavan näköisiä goljatteja, sellaisia miesmäisiä ollessaan lähes samanpituisen miehen seurassa. Ällöttävän näköistä jos nainen on kauhea hongankolistaja, omassa tuttavapiirissäni miehet nimenomaan suosivat lyhyitä naisia koska heidät mielletään aina tuollaisiksi "taskuvenuksiksi", mahtuvat hyvin kainaloon ja naisellisuutta korostaa se huomattavasti pienempi ruuminrakenne mieheen verrattuna.


      • rotunainen42
        kanttura sinä olet kirjoitti:

        Tässä taas nähdään tuo pitkien naisten ylimielisyys :). Sitä omaa pituutta kun ei voida vain ilmaista haukkumatta lyhyitä naisia. Jos tuolle tielle lähdetään taas kerran niin minun mielestäni taas pitkät naiset ovat huvittavan näköisiä goljatteja, sellaisia miesmäisiä ollessaan lähes samanpituisen miehen seurassa. Ällöttävän näköistä jos nainen on kauhea hongankolistaja, omassa tuttavapiirissäni miehet nimenomaan suosivat lyhyitä naisia koska heidät mielletään aina tuollaisiksi "taskuvenuksiksi", mahtuvat hyvin kainaloon ja naisellisuutta korostaa se huomattavasti pienempi ruuminrakenne mieheen verrattuna.

        No. Sinä tunnet sitten jotain pedofiileja, en sillä kauheasti ylpeilisi. Miten sitten selität että missit ja mallit ovat lähes poikkeuksetta juuri meit upeita pitkäsääriä? Ei minulla mitään lyhyitä vastaan sillain sinänsä ole, pari kaveriakin on aika pätkiä. Mutta seksuaalisesta näkökulmasta katsottuna en usko että terve mies voi haluta lyhyttä naista.


      • 803
        rotunainen42 kirjoitti:

        No. Sinä tunnet sitten jotain pedofiileja, en sillä kauheasti ylpeilisi. Miten sitten selität että missit ja mallit ovat lähes poikkeuksetta juuri meit upeita pitkäsääriä? Ei minulla mitään lyhyitä vastaan sillain sinänsä ole, pari kaveriakin on aika pätkiä. Mutta seksuaalisesta näkökulmasta katsottuna en usko että terve mies voi haluta lyhyttä naista.

        "Miten sitten selität että missit ja mallit ovat lähes poikkeuksetta juuri meit upeita pitkäsääriä? "

        Siksi, että vaatteet näyttävät paremmilta ja näyttävämmiltä pitkän ja laihan päällä. Sillä taas ei ole välttämättä mitään tekemistä seksikkyyden kansa.

        Et sinä voi olla tosissasi noiden heittojen kanssa. Jos olet, sinun älykkyytesi ei ainakaan vedä vertoja pituudellesi.


      • 160cm
        rotunainen42 kirjoitti:

        No. Sinä tunnet sitten jotain pedofiileja, en sillä kauheasti ylpeilisi. Miten sitten selität että missit ja mallit ovat lähes poikkeuksetta juuri meit upeita pitkäsääriä? Ei minulla mitään lyhyitä vastaan sillain sinänsä ole, pari kaveriakin on aika pätkiä. Mutta seksuaalisesta näkökulmasta katsottuna en usko että terve mies voi haluta lyhyttä naista.

        Mitä pedofiilista siinä on, että jotkut miehet pitävät lyhyistä NAISISTA? Siis aikuisista naista joille on kuitenkin kehittynyt naisenmallinen vartalo, vähän pienemmässä mittakaavassa vain? Kyllä mielestäni b-kupin rinnat ovat ihan riittävät ja tottakai lyhyilläkin naisilla on lantio ja vyötärö (toisin kuin lapsilla), mutta lyhyemmän varren ansiosta kurvit sijoittuvat paremmin koska vartalossa ei ole kovin suuria välimatkoja, omasta mielestäni.

        Aika oksettavia nuo viestisi kyllä, vaikutat aika katkeralle ja aivan turha väittää, ettei sinulla muka ole mikään lyhyitä vastaan kun selvästi on. Eräskin hyvä ystäväni on vain 158 senttiä "pitkä" ja seurustelee n. 180 senttisen miehen kanssa, eikä tuossa miehessä ole mitään pedofiilista. Ystäväni on todella kurvikas, eli ihan naisen muotoinen eikä minkään pikkutytön. Ei kukaan muu kuin päästänsä sairas ja katkera ihminen voi nähdä häntä "lapsena".


      • annaamanda
        rotunainen42 kirjoitti:

        No. Sinä tunnet sitten jotain pedofiileja, en sillä kauheasti ylpeilisi. Miten sitten selität että missit ja mallit ovat lähes poikkeuksetta juuri meit upeita pitkäsääriä? Ei minulla mitään lyhyitä vastaan sillain sinänsä ole, pari kaveriakin on aika pätkiä. Mutta seksuaalisesta näkökulmasta katsottuna en usko että terve mies voi haluta lyhyttä naista.

        komppaan rotunaista. ehkä vähän kärjistettyä, mutta pääpiirteissään totta. on se vähän sairasta nähä just näit parei 155 185, miks ei lyhyet oo lyhyitten kaa? kai se on joku fetissi niille pitkille miehille, tai sitten se pahempi. pedofilia. en tie mitä ite tekisin jos olisin niin lyhyt. mun mielestä se ois kauheeta, vähän ninku olis näkymätön. ja kyl mun mielestä mallit on muuteenki kauniimpii ku vaan sen pituuden takia. ehkä meis pidemmissä kauneus kasvoillakin on sit yleisempää. ja yllensä lyhyet on myös läskimpiä


      • 160cm
        annaamanda kirjoitti:

        komppaan rotunaista. ehkä vähän kärjistettyä, mutta pääpiirteissään totta. on se vähän sairasta nähä just näit parei 155 185, miks ei lyhyet oo lyhyitten kaa? kai se on joku fetissi niille pitkille miehille, tai sitten se pahempi. pedofilia. en tie mitä ite tekisin jos olisin niin lyhyt. mun mielestä se ois kauheeta, vähän ninku olis näkymätön. ja kyl mun mielestä mallit on muuteenki kauniimpii ku vaan sen pituuden takia. ehkä meis pidemmissä kauneus kasvoillakin on sit yleisempää. ja yllensä lyhyet on myös läskimpiä

        Siis miten se tekee miehestä pedofiilin jos häntä kiinnostaa naisen muotoinen, mutta lyhyt nainen? Pedofiileja kun eivät naiselliset muodot kiinnosta. Ja miksi se on niin päin että vain lyhyistä pitävillä on joku "fetissi", ehkäpä pitkistä naisista pitävillä miehillä onkin joku pituusfetissi ja ovat homojakin vielä kun haluavat miehen kokoisen naisen? Pitkien naisten logiikan mukaan ainakin..

        "ja kyl mun mielestä mallit on muuteenki kauniimpii ku vaan sen pituuden takia. ehkä meis pidemmissä kauneus kasvoillakin on sit yleisempää. ja yllensä lyhyet on myös läskimpiä"

        En edes ota kantaa tekstisi ulkoasuun, viljelee vain surkeaa kuvaa teistä pitkistä naisista kun et osaa edes kirjoittaa. Siis eihän lyhyys tai pituus ole mikään tae kauneudesta? Eivätkä lyhyet naiset ole "läskimpiä" kuin pitkät naiset, aika kummallisia yleistyksiä viljelet. Sekä lyhyet että pitkät voivat olla lihavia. Itse olen nähnyt monia ylipainoisia ja pitkiä naisia, pelottava näky kun sellainen päätä pidempi goljatti lyllertää vastaan. Se on myös jotenkin huvittavan näköistä jos nainen on samanpituinen, tai jopa pidempi, kuin miehensä. Miksi kukaan nainen haluaisi olla miehen mitoissa?

        "mallit on muuteenki kauniimpii ku vaan sen pituuden takia."

        Entäpä lukuisat lyhyet näyttelijättäret jotka on rankattu maailman seksikkäimpien joukkoon? Esim. Salma Hayek (157cm), Megan Fox (163cm), Hayden Panettiere (157cm) ja Kim Kardashian (157cm). Näyttävätkö he mielestäsi lapsilta ja ovatko heistä pitävät miehet pedofiileja?


      • lyhyt, ruma, lihava
        annaamanda kirjoitti:

        komppaan rotunaista. ehkä vähän kärjistettyä, mutta pääpiirteissään totta. on se vähän sairasta nähä just näit parei 155 185, miks ei lyhyet oo lyhyitten kaa? kai se on joku fetissi niille pitkille miehille, tai sitten se pahempi. pedofilia. en tie mitä ite tekisin jos olisin niin lyhyt. mun mielestä se ois kauheeta, vähän ninku olis näkymätön. ja kyl mun mielestä mallit on muuteenki kauniimpii ku vaan sen pituuden takia. ehkä meis pidemmissä kauneus kasvoillakin on sit yleisempää. ja yllensä lyhyet on myös läskimpiä

        Ei kai kukaan aikuinen ihminen rakastu pelkkään pituuteen? Kyllä siinä muut asiat enemmän muut asiat painaa kuin se pituuseron.

        157 184


      • ,,,
        annaamanda kirjoitti:

        komppaan rotunaista. ehkä vähän kärjistettyä, mutta pääpiirteissään totta. on se vähän sairasta nähä just näit parei 155 185, miks ei lyhyet oo lyhyitten kaa? kai se on joku fetissi niille pitkille miehille, tai sitten se pahempi. pedofilia. en tie mitä ite tekisin jos olisin niin lyhyt. mun mielestä se ois kauheeta, vähän ninku olis näkymätön. ja kyl mun mielestä mallit on muuteenki kauniimpii ku vaan sen pituuden takia. ehkä meis pidemmissä kauneus kasvoillakin on sit yleisempää. ja yllensä lyhyet on myös läskimpiä

        Kuulostaa siltä,että joku lyhyt nainen on vienyt miehen nenäsi edestä.Niin katkeralta kuulostat. Ja tiedätkö,että juuri lyhyet ihmiset huomataan? He poikkeavat massasta ja monet ihmiset haluavat tutustua lähemmin. Minusta olisi kauheaa olla normipituinen,sitten olisin kuin kaikki muutkin.


      • Ifrit
        160cm kirjoitti:

        Siis miten se tekee miehestä pedofiilin jos häntä kiinnostaa naisen muotoinen, mutta lyhyt nainen? Pedofiileja kun eivät naiselliset muodot kiinnosta. Ja miksi se on niin päin että vain lyhyistä pitävillä on joku "fetissi", ehkäpä pitkistä naisista pitävillä miehillä onkin joku pituusfetissi ja ovat homojakin vielä kun haluavat miehen kokoisen naisen? Pitkien naisten logiikan mukaan ainakin..

        "ja kyl mun mielestä mallit on muuteenki kauniimpii ku vaan sen pituuden takia. ehkä meis pidemmissä kauneus kasvoillakin on sit yleisempää. ja yllensä lyhyet on myös läskimpiä"

        En edes ota kantaa tekstisi ulkoasuun, viljelee vain surkeaa kuvaa teistä pitkistä naisista kun et osaa edes kirjoittaa. Siis eihän lyhyys tai pituus ole mikään tae kauneudesta? Eivätkä lyhyet naiset ole "läskimpiä" kuin pitkät naiset, aika kummallisia yleistyksiä viljelet. Sekä lyhyet että pitkät voivat olla lihavia. Itse olen nähnyt monia ylipainoisia ja pitkiä naisia, pelottava näky kun sellainen päätä pidempi goljatti lyllertää vastaan. Se on myös jotenkin huvittavan näköistä jos nainen on samanpituinen, tai jopa pidempi, kuin miehensä. Miksi kukaan nainen haluaisi olla miehen mitoissa?

        "mallit on muuteenki kauniimpii ku vaan sen pituuden takia."

        Entäpä lukuisat lyhyet näyttelijättäret jotka on rankattu maailman seksikkäimpien joukkoon? Esim. Salma Hayek (157cm), Megan Fox (163cm), Hayden Panettiere (157cm) ja Kim Kardashian (157cm). Näyttävätkö he mielestäsi lapsilta ja ovatko heistä pitävät miehet pedofiileja?

        Siis miten pelokas ja arka voi aikuinen mies olla, jos isokokoinen nainen on pelottava? Ei siis edes käyttäydy uhkaavasti, ihan vaan kävelee vastaan ja se on sinun mielestäsi pelottava näky?? Voi sinua reppanaa! Ehkäpä sinun sitten kuitenkin pitäisi ottaa vaimoksi sellainen isokokoinen amatsooni, joka voisi sitten suojella sinua pientä poloista, jolle maailma näyttäytyy niin pelottavana.


      • kurvit kohdillaan
        rotunainen42 kirjoitti:

        No. Sinä tunnet sitten jotain pedofiileja, en sillä kauheasti ylpeilisi. Miten sitten selität että missit ja mallit ovat lähes poikkeuksetta juuri meit upeita pitkäsääriä? Ei minulla mitään lyhyitä vastaan sillain sinänsä ole, pari kaveriakin on aika pätkiä. Mutta seksuaalisesta näkökulmasta katsottuna en usko että terve mies voi haluta lyhyttä naista.

        Mallien tulee kaikkien olla suunnilleen samanmitaisia, koska vaatesuunnittelijat eivät tee vaatteita moneen kokoon. Näytösvaatteet ja mallit ovat standardikokoa. Myös misseiltä vaaditaan tiettyä pituutta. Se ei tarkoita sitä että lyhyemmät eivät voisi olla kauniita ja haluttavia.

        Onko sinusta miehet jotka pitävät esim. Hilary Duffista, Eva Longoriasta, Madonnasta, Penelope Cruzista, Salma Hayekista, Dita von Teesestä, Shakirasta, Kylie Minoguesta tai Pamela Andersonista pedofiileja? Mielestäni kaikki edellä mainitut erittäin naisellisia ja kauniita naisia.

        Lyhyemmät ovat usein seksikkäämpiä juuri sen takia että ovat kurvikkaampia, vaikka samalla hoikkia. Pitkät ovat tasapaksuja, koska kurvit ovat niin harvassa.


      • .
        160cm kirjoitti:

        Siis miten se tekee miehestä pedofiilin jos häntä kiinnostaa naisen muotoinen, mutta lyhyt nainen? Pedofiileja kun eivät naiselliset muodot kiinnosta. Ja miksi se on niin päin että vain lyhyistä pitävillä on joku "fetissi", ehkäpä pitkistä naisista pitävillä miehillä onkin joku pituusfetissi ja ovat homojakin vielä kun haluavat miehen kokoisen naisen? Pitkien naisten logiikan mukaan ainakin..

        "ja kyl mun mielestä mallit on muuteenki kauniimpii ku vaan sen pituuden takia. ehkä meis pidemmissä kauneus kasvoillakin on sit yleisempää. ja yllensä lyhyet on myös läskimpiä"

        En edes ota kantaa tekstisi ulkoasuun, viljelee vain surkeaa kuvaa teistä pitkistä naisista kun et osaa edes kirjoittaa. Siis eihän lyhyys tai pituus ole mikään tae kauneudesta? Eivätkä lyhyet naiset ole "läskimpiä" kuin pitkät naiset, aika kummallisia yleistyksiä viljelet. Sekä lyhyet että pitkät voivat olla lihavia. Itse olen nähnyt monia ylipainoisia ja pitkiä naisia, pelottava näky kun sellainen päätä pidempi goljatti lyllertää vastaan. Se on myös jotenkin huvittavan näköistä jos nainen on samanpituinen, tai jopa pidempi, kuin miehensä. Miksi kukaan nainen haluaisi olla miehen mitoissa?

        "mallit on muuteenki kauniimpii ku vaan sen pituuden takia."

        Entäpä lukuisat lyhyet näyttelijättäret jotka on rankattu maailman seksikkäimpien joukkoon? Esim. Salma Hayek (157cm), Megan Fox (163cm), Hayden Panettiere (157cm) ja Kim Kardashian (157cm). Näyttävätkö he mielestäsi lapsilta ja ovatko heistä pitävät miehet pedofiileja?

        " Miksi kukaan nainen haluaisi olla miehen mitoissa?"

        Mieluummin miehen mitoissa oleva nainen, kuin naisen mitoissa oleva mies.


      • 160cm
        Ifrit kirjoitti:

        Siis miten pelokas ja arka voi aikuinen mies olla, jos isokokoinen nainen on pelottava? Ei siis edes käyttäydy uhkaavasti, ihan vaan kävelee vastaan ja se on sinun mielestäsi pelottava näky?? Voi sinua reppanaa! Ehkäpä sinun sitten kuitenkin pitäisi ottaa vaimoksi sellainen isokokoinen amatsooni, joka voisi sitten suojella sinua pientä poloista, jolle maailma näyttäytyy niin pelottavana.

        Kannattaisi ehkä lukea ne viestit vähän tarkemmin. Tosin luulin teitä pitkiä naisia kyllin älykkäiksi tajuamaan nimimerkistänikin, että olen naispuoleinen..


      • Normaalipituinen
        rotunainen42 kirjoitti:

        No. Sinä tunnet sitten jotain pedofiileja, en sillä kauheasti ylpeilisi. Miten sitten selität että missit ja mallit ovat lähes poikkeuksetta juuri meit upeita pitkäsääriä? Ei minulla mitään lyhyitä vastaan sillain sinänsä ole, pari kaveriakin on aika pätkiä. Mutta seksuaalisesta näkökulmasta katsottuna en usko että terve mies voi haluta lyhyttä naista.

        Eiks mallit just ole niitä hmmm. muodottomia tyttöjä. Eli aika ristiriitainen on sun kannanotto, toisaalta miehestä tekee epäilyttävän se että ihailee lyhyitä naisia, mutta itse ihailet lapsenvartaloista muodotonta naisvartaloa. Mielestäni pituudella ei ole kauneuden kanssa mitään tekemistä, eikä varsinkaan naisellisuuden kanssa. Voi olla että jollain pitkällä on traumat siitä, että on nuorena ollut poikia pidempi ja romuluinen ja siitä on kiusattu. Surulllista, muttei sitä tarvitse muihin purkaa.


      • huoh...
        rotunainen42 kirjoitti:

        No. Sinä tunnet sitten jotain pedofiileja, en sillä kauheasti ylpeilisi. Miten sitten selität että missit ja mallit ovat lähes poikkeuksetta juuri meit upeita pitkäsääriä? Ei minulla mitään lyhyitä vastaan sillain sinänsä ole, pari kaveriakin on aika pätkiä. Mutta seksuaalisesta näkökulmasta katsottuna en usko että terve mies voi haluta lyhyttä naista.

        taitaa sulla olla päässä jotain vikaa... Jos terveet miehet eivät haluaisi lyhyit naisia, silloin niita ei edes olisi olemassa, olisivat "kuolleet sukupuuttoon" kun ei olisi vientiä eikä silloin lisääntyisi. tai sitten useimmat miehet ovat vaan sairaita.

        taitaa sulla olla noussut oma pituus hattuun tai sitten kärsit itsetunto-ongelmista koska olet niin pitkä ja tulet tänne siksi muita haukkumaan että saisit itseluottanusta.


      • Ifrit
        160cm kirjoitti:

        Kannattaisi ehkä lukea ne viestit vähän tarkemmin. Tosin luulin teitä pitkiä naisia kyllin älykkäiksi tajuamaan nimimerkistänikin, että olen naispuoleinen..

        Täällähän kaikki ovatkin just sitä mitä kirjoittavat olevansa, mutta en kyllä ajatellutkaan suoli24:n kirjoittelijoita tämän älykkäämäksi XD

        160cm pitkiä tai lyhyitä miehiä on vaikka kuinka paljon. 160cm pitkä nainen ei ole lyhyt, vaan ihan tuiki tavallinen ilmestys. Lyhyt on sellainen alle 150cm pitkä, joita ei oikeasti minään malleina tai näyttelijöinäkään juurikaan näe, koska ovat liian lyhyitä ollakseen kauniita vartaloltaan. Pitkä nainen on sellainen yli 185 cm pitkä nainen, joita ei myöskään juurikaan näe malliena tai näyttelijöinä, kun ovat liian pitkiä ollakseen kauniita vartaloltaan. 155-180cm pituuskastiin kuuluvat naiset ovat ihan normaalipituisia.

        Mutta ehkäpä sinun kuitenkin kannattaisi ottaa vaimoksi sellainen isokokoinen amatsooni, jos noin pelottaa :) Yleensäkään ihmiset eivät pelkää ketään vain tämän koon vuoksi, olivatpa sitten itse minkä kokoisia tahansa. Jotain häikkää on, jos normaalisti ohikulkevat ihmiset pelottaa... olisikohan hyvä varata aika psykiatrille ja jutella näistä pelkotiloista...?


      • cxvxcvxcv
        kurvit kohdillaan kirjoitti:

        Mallien tulee kaikkien olla suunnilleen samanmitaisia, koska vaatesuunnittelijat eivät tee vaatteita moneen kokoon. Näytösvaatteet ja mallit ovat standardikokoa. Myös misseiltä vaaditaan tiettyä pituutta. Se ei tarkoita sitä että lyhyemmät eivät voisi olla kauniita ja haluttavia.

        Onko sinusta miehet jotka pitävät esim. Hilary Duffista, Eva Longoriasta, Madonnasta, Penelope Cruzista, Salma Hayekista, Dita von Teesestä, Shakirasta, Kylie Minoguesta tai Pamela Andersonista pedofiileja? Mielestäni kaikki edellä mainitut erittäin naisellisia ja kauniita naisia.

        Lyhyemmät ovat usein seksikkäämpiä juuri sen takia että ovat kurvikkaampia, vaikka samalla hoikkia. Pitkät ovat tasapaksuja, koska kurvit ovat niin harvassa.

        " Pitkät ovat tasapaksuja, koska kurvit ovat niin harvassa."

        Ai että kaikki mallit on tasapaksuja?? höpö höpö, pitkillä naisilla just on eniten niitä kurveja, kait muuten alun alkaenkin lyhyet naiset olis niitä malleja, jos niillä olis se paras ja haluttavin kroppa, joka tekee siitä vaatteesta kauneimman näkösen.


      • Terve Mies
        huoh... kirjoitti:

        taitaa sulla olla päässä jotain vikaa... Jos terveet miehet eivät haluaisi lyhyit naisia, silloin niita ei edes olisi olemassa, olisivat "kuolleet sukupuuttoon" kun ei olisi vientiä eikä silloin lisääntyisi. tai sitten useimmat miehet ovat vaan sairaita.

        taitaa sulla olla noussut oma pituus hattuun tai sitten kärsit itsetunto-ongelmista koska olet niin pitkä ja tulet tänne siksi muita haukkumaan että saisit itseluottanusta.

        "Jos terveet miehet eivät haluaisi lyhyit naisia, silloin niita ei edes olisi olemassa, olisivat "kuolleet sukupuuttoon" kun ei olisi vientiä eikä silloin lisääntyis"

        siis voi herranjumala sentään! Ei kai nyt kukaan valitse puolisoaan PELKÄN pituuden perusteella! Jos vaikka tykkäisikin pitkistä naisista, niitä on kuitenkin aika harvassa, ja kun normaalipituinen nainen tulee vastaan joka on kaikin puolin ihana, kaunis ja just passeli luonteeltaan, niin kyllähän mies siitä vaimon ottaa. Ei sellaista täydellistä ihmistä ole olemassakaan, ne jotka sellaista odottaa, tuppaavat yleensä jäämään yksin loppuelämäkseen (eivätkä näin ollen lisäänny ja kuolevat kait sukupuuttoon).
        Itse tykkään ruskeista silmistä, mutta puolisolla on kuitenkin siniset silmät... tykkään yhä edelleen ruskeista silmistä, mutta en minä nyt PELKÄN silmienvärin perusteella puolisoa valitse!

        Kyllä terve mies voi haluta lyhyttä naista, mutta jos se on jonkun sortin fetissi, tykkää sellaisesta lapsenomaisesta vartalosta, eikä pysty kiihottumaan mistään muusta, niin sitten on aika pervoa...
        terve mies voi myös haluta lihavaa naista, tai pitkää tai rotevaa tai lyhythiuksista tms. Meitä kun on niin moneen junaan ja makuun.


      • 160cm
        Ifrit kirjoitti:

        Täällähän kaikki ovatkin just sitä mitä kirjoittavat olevansa, mutta en kyllä ajatellutkaan suoli24:n kirjoittelijoita tämän älykkäämäksi XD

        160cm pitkiä tai lyhyitä miehiä on vaikka kuinka paljon. 160cm pitkä nainen ei ole lyhyt, vaan ihan tuiki tavallinen ilmestys. Lyhyt on sellainen alle 150cm pitkä, joita ei oikeasti minään malleina tai näyttelijöinäkään juurikaan näe, koska ovat liian lyhyitä ollakseen kauniita vartaloltaan. Pitkä nainen on sellainen yli 185 cm pitkä nainen, joita ei myöskään juurikaan näe malliena tai näyttelijöinä, kun ovat liian pitkiä ollakseen kauniita vartaloltaan. 155-180cm pituuskastiin kuuluvat naiset ovat ihan normaalipituisia.

        Mutta ehkäpä sinun kuitenkin kannattaisi ottaa vaimoksi sellainen isokokoinen amatsooni, jos noin pelottaa :) Yleensäkään ihmiset eivät pelkää ketään vain tämän koon vuoksi, olivatpa sitten itse minkä kokoisia tahansa. Jotain häikkää on, jos normaalisti ohikulkevat ihmiset pelottaa... olisikohan hyvä varata aika psykiatrille ja jutella näistä pelkotiloista...?

        Uskottele itsellesi mitä haluat, mutta ihan naispuoleinen kyllä olen :D. Täällä on taas mollattu lyhyitä naisia ties miksi, niin kai lyhyetkin naiset sitten saavat ilmaista oman mielipiteensä pitkistä naisista?

        Ja ehkäpä ei kannattaisi ottaa kaikkea noin kirjaimellisesti, vaikutat aika idiootilta kun takerrut noin kovasti siihen "pelkoon" isoja naisia kohtaan ;). Eräs kirjoittaja nimittäin sanoi, että lyhyet naiset ovat lähes aina läskejä, joten sanoin sitten mitä mieltä minä olen pitkistä ja ylipainoisista naisista. Mielestäni se on "karmivampi" näky, kuin lyhyt ja lihava nainen.

        Mistä muuten johtuu tuo outo tarpeesi väittää minua mieheksi? Mielestäni 160 senttinen on vielä kohtuu lyhyt, jos ottaa huomioon suomalaisten naisten keskipituuden. Monet poikaystävistäni ovat sanoneet että olen pienikokoinen ja lyhyt ja katukuvassakin tunnen itseni usein aika pieneksi joten en minä ainakaan keskimittainenkaan nainen ole.


      • rotunainen42
        cxvxcvxcv kirjoitti:

        " Pitkät ovat tasapaksuja, koska kurvit ovat niin harvassa."

        Ai että kaikki mallit on tasapaksuja?? höpö höpö, pitkillä naisilla just on eniten niitä kurveja, kait muuten alun alkaenkin lyhyet naiset olis niitä malleja, jos niillä olis se paras ja haluttavin kroppa, joka tekee siitä vaatteesta kauneimman näkösen.

        Aivan! Tätä yritin tuoda esiin. Me pitkät olemme kauneimpia, totta kai. Ja uniikkeja! Lyhyillä naisilla on suuret suut, siksi täällä keskustelussa on niin paljon virheellistä tietoa. Lyhyet ovat kuin lapsia, tai vanhuksia. Me pitkät olemme naisellisia, hoikkia ja kauniita.


      • xDxPx)
        cxvxcvxcv kirjoitti:

        " Pitkät ovat tasapaksuja, koska kurvit ovat niin harvassa."

        Ai että kaikki mallit on tasapaksuja?? höpö höpö, pitkillä naisilla just on eniten niitä kurveja, kait muuten alun alkaenkin lyhyet naiset olis niitä malleja, jos niillä olis se paras ja haluttavin kroppa, joka tekee siitä vaatteesta kauneimman näkösen.

        No ovathan ne mallit usein tasapaksuisia, kai sen järkikin sanoo että mitä lyhyempi varsi, niin sitä tiuhempaan ne kurvit sijoittuvat. Eli lyhyiden naisten vartalot näyttävät kurvikkaammilta. Useat mallit muuten ovat anorektisen laihoja ja sen vuoksi toimivat hyvin "henkareina" näille muotivaatteille (suunnittelijoiden itsensä käyttämä termi) ja jos ei lasketa glamour -ja alusvaatemalleja (joissa on lyhyitä naisia myös), niin eivät kyllä ole kurvikasta nähneetkään.

        "Rotunaisen" lässytyksiin en edes ota kantaa, sen verran surkuhupaisaa tuo kateus ja katkeruus näyttää olevan lyhyitä naisia kohtaan ;).


      • ulkopuolinen181
        xDxPx) kirjoitti:

        No ovathan ne mallit usein tasapaksuisia, kai sen järkikin sanoo että mitä lyhyempi varsi, niin sitä tiuhempaan ne kurvit sijoittuvat. Eli lyhyiden naisten vartalot näyttävät kurvikkaammilta. Useat mallit muuten ovat anorektisen laihoja ja sen vuoksi toimivat hyvin "henkareina" näille muotivaatteille (suunnittelijoiden itsensä käyttämä termi) ja jos ei lasketa glamour -ja alusvaatemalleja (joissa on lyhyitä naisia myös), niin eivät kyllä ole kurvikasta nähneetkään.

        "Rotunaisen" lässytyksiin en edes ota kantaa, sen verran surkuhupaisaa tuo kateus ja katkeruus näyttää olevan lyhyitä naisia kohtaan ;).

        Glamourmalli, hih, eikös Johanna Tukiainen muun muassa ole tälläinen, ja Englannin ylpeys Katie Price. Lyhyitä molemmat, ja erittäin kurvikkaita kyllä.

        Pakko sanoa etten tiedä yhtäkään alusvaatemallia, joka ei olisi alipainoinen (,olettaen ettei Anttila/Citymarket-kuraa edes lasketa mukaan, eikä xl-malleja). Voin olla väärässäkin, mutta ainakaan suuremman ja kalliimman tuotannon alusvaatemallit eivät normaalipainoisia ole. Esim. H & M, Victoria's Secret, Top Shop, jne. (Nämä oli niitä halpiksia, ai, onhan Triumphilla myös alipainoisia malleja.) Sanomattakin selvää ettei alle 170 senttisillä ole asiaa niihin mallistoihin.

        Kyllähän julkimoita kuten Kylie Minogueta ainakin on käytetty myös alusvaatemallina, mutta vain siksi että hän tuo hyvin näkyvyyttä. Poikkeuksia on, (jotka vahvistavat säännön.) Sitä paitsi, kurvikkuus on niin passé, et huh. Ei miehet enää nykyään mistään Marilyn-kropasta pidä, vaan esim alipainoisesta pitkästä Adriana Limasta, tai Cynthia Dickeristä... Lista voisi jatkua, mutta en jaksa.


      • ulkopuolinen181
        ulkopuolinen181 kirjoitti:

        Glamourmalli, hih, eikös Johanna Tukiainen muun muassa ole tälläinen, ja Englannin ylpeys Katie Price. Lyhyitä molemmat, ja erittäin kurvikkaita kyllä.

        Pakko sanoa etten tiedä yhtäkään alusvaatemallia, joka ei olisi alipainoinen (,olettaen ettei Anttila/Citymarket-kuraa edes lasketa mukaan, eikä xl-malleja). Voin olla väärässäkin, mutta ainakaan suuremman ja kalliimman tuotannon alusvaatemallit eivät normaalipainoisia ole. Esim. H & M, Victoria's Secret, Top Shop, jne. (Nämä oli niitä halpiksia, ai, onhan Triumphilla myös alipainoisia malleja.) Sanomattakin selvää ettei alle 170 senttisillä ole asiaa niihin mallistoihin.

        Kyllähän julkimoita kuten Kylie Minogueta ainakin on käytetty myös alusvaatemallina, mutta vain siksi että hän tuo hyvin näkyvyyttä. Poikkeuksia on, (jotka vahvistavat säännön.) Sitä paitsi, kurvikkuus on niin passé, et huh. Ei miehet enää nykyään mistään Marilyn-kropasta pidä, vaan esim alipainoisesta pitkästä Adriana Limasta, tai Cynthia Dickeristä... Lista voisi jatkua, mutta en jaksa.

        Aivan ja piti sanomani, että ihailemanne minivenus, tai mikä hemmettin miniprinsessa tällä kertaa onkaan, Kylie Minoguekin on alipainoinen. Repikää siitä ne kurvinne.


      • ewerer
        ulkopuolinen181 kirjoitti:

        Glamourmalli, hih, eikös Johanna Tukiainen muun muassa ole tälläinen, ja Englannin ylpeys Katie Price. Lyhyitä molemmat, ja erittäin kurvikkaita kyllä.

        Pakko sanoa etten tiedä yhtäkään alusvaatemallia, joka ei olisi alipainoinen (,olettaen ettei Anttila/Citymarket-kuraa edes lasketa mukaan, eikä xl-malleja). Voin olla väärässäkin, mutta ainakaan suuremman ja kalliimman tuotannon alusvaatemallit eivät normaalipainoisia ole. Esim. H & M, Victoria's Secret, Top Shop, jne. (Nämä oli niitä halpiksia, ai, onhan Triumphilla myös alipainoisia malleja.) Sanomattakin selvää ettei alle 170 senttisillä ole asiaa niihin mallistoihin.

        Kyllähän julkimoita kuten Kylie Minogueta ainakin on käytetty myös alusvaatemallina, mutta vain siksi että hän tuo hyvin näkyvyyttä. Poikkeuksia on, (jotka vahvistavat säännön.) Sitä paitsi, kurvikkuus on niin passé, et huh. Ei miehet enää nykyään mistään Marilyn-kropasta pidä, vaan esim alipainoisesta pitkästä Adriana Limasta, tai Cynthia Dickeristä... Lista voisi jatkua, mutta en jaksa.

        Tukiainen ei ole kurvikas. Tukiainen on läski.

        "Sitä paitsi, kurvikkuus on niin passé, et huh. Ei miehet enää nykyään mistään Marilyn-kropasta pidä, vaan esim alipainoisesta pitkästä Adriana Limasta, tai Cynthia Dickeristä... "

        Erotatkohan sinä kurvikkuuden, läskin ja alipainoisuuden toisistaan? Useimmat mallit eivät ole kurvikkaita, vaan lautoja. Kurveilla tarkoitetaan kauniita, linjakkaita kaaria vartalossa. "Läskikurvit " ovat puolestaan makkaroita ja pullistumia, pyöreyttä ja höttöä.


      • **^*^^*
        Terve Mies kirjoitti:

        "Jos terveet miehet eivät haluaisi lyhyit naisia, silloin niita ei edes olisi olemassa, olisivat "kuolleet sukupuuttoon" kun ei olisi vientiä eikä silloin lisääntyis"

        siis voi herranjumala sentään! Ei kai nyt kukaan valitse puolisoaan PELKÄN pituuden perusteella! Jos vaikka tykkäisikin pitkistä naisista, niitä on kuitenkin aika harvassa, ja kun normaalipituinen nainen tulee vastaan joka on kaikin puolin ihana, kaunis ja just passeli luonteeltaan, niin kyllähän mies siitä vaimon ottaa. Ei sellaista täydellistä ihmistä ole olemassakaan, ne jotka sellaista odottaa, tuppaavat yleensä jäämään yksin loppuelämäkseen (eivätkä näin ollen lisäänny ja kuolevat kait sukupuuttoon).
        Itse tykkään ruskeista silmistä, mutta puolisolla on kuitenkin siniset silmät... tykkään yhä edelleen ruskeista silmistä, mutta en minä nyt PELKÄN silmienvärin perusteella puolisoa valitse!

        Kyllä terve mies voi haluta lyhyttä naista, mutta jos se on jonkun sortin fetissi, tykkää sellaisesta lapsenomaisesta vartalosta, eikä pysty kiihottumaan mistään muusta, niin sitten on aika pervoa...
        terve mies voi myös haluta lihavaa naista, tai pitkää tai rotevaa tai lyhythiuksista tms. Meitä kun on niin moneen junaan ja makuun.

        "siis voi herranjumala sentään! Ei kai nyt kukaan valitse puolisoaan PELKÄN pituuden perusteella! "

        Valitettavasti ainakin SUURIN OSA naisista tuntuu antavan miehen pituudelle TODELLA MERKITTÄVÄN painoarvon kumppania valitessaan. Toisin sanoen lyhyen miehen mahdollisuudet ovat vain murto-osa pitkän miehen vastaavista.


      • ulkopuolinen181
        ewerer kirjoitti:

        Tukiainen ei ole kurvikas. Tukiainen on läski.

        "Sitä paitsi, kurvikkuus on niin passé, et huh. Ei miehet enää nykyään mistään Marilyn-kropasta pidä, vaan esim alipainoisesta pitkästä Adriana Limasta, tai Cynthia Dickeristä... "

        Erotatkohan sinä kurvikkuuden, läskin ja alipainoisuuden toisistaan? Useimmat mallit eivät ole kurvikkaita, vaan lautoja. Kurveilla tarkoitetaan kauniita, linjakkaita kaaria vartalossa. "Läskikurvit " ovat puolestaan makkaroita ja pullistumia, pyöreyttä ja höttöä.

        Erotan kyllä, kiitos kysymästä. Erotakos itse?

        Marilyn Monroe ei ollut ylipainoinen. Hän oli normaalipainoinen, ja hänen kurvinsa muodostuivat kapeasta vyötäröstä, melko runsaasta povesta ja leveistä lantion luista (ns. synnyttäjän lantio). Olivatko ne mielestäsi läskikurveja?

        Nykyään kurvit ovat puhtaasti luuston muodostamia. Kim Kardashian ja Beyonce ja kumppanit ovat auttamatta ylipainoisia nykykauneusihanteen mukaan.

        Ja kun näköjään luetun ymmärtäminen tuotti sinulle noin paljon vaikeuksia, niin autan sinua hieman. Johanna Tukiainen on glamourmallin irvikuva, hänet ja Katie Pricen otin esimerkeiksi vain naurettavuuden takia. Mikä sitten on onnistunut glamourmalli, en osaa sanoa. Ei heitä ainakaan mediassa näe, kun pitkät ja alipainoiset (miestenkin mieliin kauniiksi iskostetut) kurvittaret vievät palstatilan. Ja hyvä niin.

        Mies ja nainen lähenevät ulkonäöllisesti koko ajan toisiaan. Androgyyniys on eleganssia.


      • ewerer
        ulkopuolinen181 kirjoitti:

        Erotan kyllä, kiitos kysymästä. Erotakos itse?

        Marilyn Monroe ei ollut ylipainoinen. Hän oli normaalipainoinen, ja hänen kurvinsa muodostuivat kapeasta vyötäröstä, melko runsaasta povesta ja leveistä lantion luista (ns. synnyttäjän lantio). Olivatko ne mielestäsi läskikurveja?

        Nykyään kurvit ovat puhtaasti luuston muodostamia. Kim Kardashian ja Beyonce ja kumppanit ovat auttamatta ylipainoisia nykykauneusihanteen mukaan.

        Ja kun näköjään luetun ymmärtäminen tuotti sinulle noin paljon vaikeuksia, niin autan sinua hieman. Johanna Tukiainen on glamourmallin irvikuva, hänet ja Katie Pricen otin esimerkeiksi vain naurettavuuden takia. Mikä sitten on onnistunut glamourmalli, en osaa sanoa. Ei heitä ainakaan mediassa näe, kun pitkät ja alipainoiset (miestenkin mieliin kauniiksi iskostetut) kurvittaret vievät palstatilan. Ja hyvä niin.

        Mies ja nainen lähenevät ulkonäöllisesti koko ajan toisiaan. Androgyyniys on eleganssia.

        Marilyn oli mielestäni siinä rajalla. Sellaista pehmyttä höttöä normaalipainoineen.

        Tästä olen samaa mieltä: "Nykyään kurvit ovat puhtaasti luuston muodostamia." Joskin olen itse aina mieltänyt kurvit luuston muodostamiksi. Sinähän tässä väitit näitä "glamourmalleja" kurvikkaiksi.

        Mallit ovat aika kurvittomia (suoria, pitkäraajaisia, lähes ilman kaaria) pääsääntöisesti. Ne eivät ole kurvittaria, vaan malleja. Mallit näyttävät hyvältä kuvissa ja vaatteet on helppo ripustaa suoran vartalomallin päälle.

        Brittiläinen Association of Model Agents (AMA) toteaa, että naismallien mitat tulisivat olla noin 86-61-86 cm. Samat mitat näyttävät lyhyessä varressa todella kurvikkaalta, mutta mallin pituusmitoissa olevalla aika standardilta ja tasapaksulta.

        Ehkäpä juuri aikaisemmasta syystä bikinimallit ovat yleensä pienikokoisempia. Bikinimallit ovat keskimäärin noin 165-173 cm pitkiä ja painavat 41-50 kg. Miehet pitävät kurvikkaammista.

        Mutta... mitäpä me tästä kinastelemaan. Kaikille riittää ottajansa. Meille "alipainoisille" ja lyhyille kurvikkaillekin.


      • ulkopuolinen181
        ewerer kirjoitti:

        Marilyn oli mielestäni siinä rajalla. Sellaista pehmyttä höttöä normaalipainoineen.

        Tästä olen samaa mieltä: "Nykyään kurvit ovat puhtaasti luuston muodostamia." Joskin olen itse aina mieltänyt kurvit luuston muodostamiksi. Sinähän tässä väitit näitä "glamourmalleja" kurvikkaiksi.

        Mallit ovat aika kurvittomia (suoria, pitkäraajaisia, lähes ilman kaaria) pääsääntöisesti. Ne eivät ole kurvittaria, vaan malleja. Mallit näyttävät hyvältä kuvissa ja vaatteet on helppo ripustaa suoran vartalomallin päälle.

        Brittiläinen Association of Model Agents (AMA) toteaa, että naismallien mitat tulisivat olla noin 86-61-86 cm. Samat mitat näyttävät lyhyessä varressa todella kurvikkaalta, mutta mallin pituusmitoissa olevalla aika standardilta ja tasapaksulta.

        Ehkäpä juuri aikaisemmasta syystä bikinimallit ovat yleensä pienikokoisempia. Bikinimallit ovat keskimäärin noin 165-173 cm pitkiä ja painavat 41-50 kg. Miehet pitävät kurvikkaammista.

        Mutta... mitäpä me tästä kinastelemaan. Kaikille riittää ottajansa. Meille "alipainoisille" ja lyhyille kurvikkaillekin.

        Miksi laitoit alipainon lainausmerkkeihin? Alipaino on fakta. Alipaino on pääteltävissä bmi:stä. Sitä joko on alipainoinen, tai sitten ei. Noilla mitoilla olisi bikinimallikin alipainoinen ellei hän olisi 165 ja lähemmäs 50. Sillä osaathan itsekin sen varmasti laskea että 165 senttinen ja 40 kiloinen on alipainoinen.

        Sitä paitsi, mallien pituus mudostuu suurimmaksi osaksi jaloista, joten ylävartalon ja takamuksen kurveihin se ei vaikuta ollenkaan.

        http://starcasm.net/archives/57491
        http://www.rosiewhiteley.com/wp-content/uploads/2011/07/2.jpg
        http://allamerican4np.files.wordpress.com/2010/02/kerr5.jpg
        http://ellemurrie.files.wordpress.com/2010/01/z85692272.jpg

        Onko kurveja? On. Ovatko kys. naiset alipainoisia? Ovat. Ovatko he yli 174-senttisiä? Kyllä.

        En jaksa taistella minäkään, mutta kyllä ainakin voittajakärjet miestenlehtien äänestyksiin maailman seksikkäimmistä naisista yleensä ovat näitä alipainoisia piiiitkiä naisia. Mutta miehiähän on maailmassa enemmän kuin naisia, joten toki jokaiselle ottajansa löytyy. Laadukkaammat vain menevät ensiksi.

        Ja Tuksu ja Katie ovat edelleen huumoria. Sitähän he henkilöinäkin ovat. Ei ihmisarvoa kummallakaan.


      • ..eh?
        ulkopuolinen181 kirjoitti:

        Miksi laitoit alipainon lainausmerkkeihin? Alipaino on fakta. Alipaino on pääteltävissä bmi:stä. Sitä joko on alipainoinen, tai sitten ei. Noilla mitoilla olisi bikinimallikin alipainoinen ellei hän olisi 165 ja lähemmäs 50. Sillä osaathan itsekin sen varmasti laskea että 165 senttinen ja 40 kiloinen on alipainoinen.

        Sitä paitsi, mallien pituus mudostuu suurimmaksi osaksi jaloista, joten ylävartalon ja takamuksen kurveihin se ei vaikuta ollenkaan.

        http://starcasm.net/archives/57491
        http://www.rosiewhiteley.com/wp-content/uploads/2011/07/2.jpg
        http://allamerican4np.files.wordpress.com/2010/02/kerr5.jpg
        http://ellemurrie.files.wordpress.com/2010/01/z85692272.jpg

        Onko kurveja? On. Ovatko kys. naiset alipainoisia? Ovat. Ovatko he yli 174-senttisiä? Kyllä.

        En jaksa taistella minäkään, mutta kyllä ainakin voittajakärjet miestenlehtien äänestyksiin maailman seksikkäimmistä naisista yleensä ovat näitä alipainoisia piiiitkiä naisia. Mutta miehiähän on maailmassa enemmän kuin naisia, joten toki jokaiselle ottajansa löytyy. Laadukkaammat vain menevät ensiksi.

        Ja Tuksu ja Katie ovat edelleen huumoria. Sitähän he henkilöinäkin ovat. Ei ihmisarvoa kummallakaan.

        Siis missä ne kurvit nyt oli noissa sun esimerkeissä? Tasapaksuja ja pitkiä pötkelöitä koko sakki..


      • ewerer
        ulkopuolinen181 kirjoitti:

        Miksi laitoit alipainon lainausmerkkeihin? Alipaino on fakta. Alipaino on pääteltävissä bmi:stä. Sitä joko on alipainoinen, tai sitten ei. Noilla mitoilla olisi bikinimallikin alipainoinen ellei hän olisi 165 ja lähemmäs 50. Sillä osaathan itsekin sen varmasti laskea että 165 senttinen ja 40 kiloinen on alipainoinen.

        Sitä paitsi, mallien pituus mudostuu suurimmaksi osaksi jaloista, joten ylävartalon ja takamuksen kurveihin se ei vaikuta ollenkaan.

        http://starcasm.net/archives/57491
        http://www.rosiewhiteley.com/wp-content/uploads/2011/07/2.jpg
        http://allamerican4np.files.wordpress.com/2010/02/kerr5.jpg
        http://ellemurrie.files.wordpress.com/2010/01/z85692272.jpg

        Onko kurveja? On. Ovatko kys. naiset alipainoisia? Ovat. Ovatko he yli 174-senttisiä? Kyllä.

        En jaksa taistella minäkään, mutta kyllä ainakin voittajakärjet miestenlehtien äänestyksiin maailman seksikkäimmistä naisista yleensä ovat näitä alipainoisia piiiitkiä naisia. Mutta miehiähän on maailmassa enemmän kuin naisia, joten toki jokaiselle ottajansa löytyy. Laadukkaammat vain menevät ensiksi.

        Ja Tuksu ja Katie ovat edelleen huumoria. Sitähän he henkilöinäkin ovat. Ei ihmisarvoa kummallakaan.

        Alipainoisella en viitannut oikeasti alipainoisiin malleihin, vaan meihin lyhyisiin naisiin, jotka ovat solakoita ja joilla on luuston muovaamat todelliset kurvit ja jotka - väitteistäsi huolimatta - vetoavat miehiin.

        Nyt nimittäin kyllä täytyy kompata toista kommentoijaa: noilla malleilla ei todellakaan ole kurveja. On lisäksi sula mahdottomuus, että mallien koko pituus muodostuisi jaloista, eikä yläkropasta. Mallit ovat tasapaksuja.

        Sitten tuosta "kyllä ainakin voittajakärjet miestenlehtien äänestyksiin maailman seksikkäimmistä naisista yleensä ovat näitä alipainoisia piiiitkiä naisia. "

        Syy tuohon on todella helppo ymmärtää. Ketkä ovat esillä kaikissa lehdissä eniten? Mallit. Ketkä esittelevät vaatteita? Mallit. Ketkä ovat nimenomaan vartalonsa takia lehdessä? Mallit. He tekevät sitä työkseen. Lyhyitä tarjokkaita vartalomalleiksi ei juurikaan ole. Lyhyiden naisten vartalon nähdäkseen mennään jo stara-kategoriaan. Kun ei ole vartalo esillä mediassa, ei ole juuri mahdollisuuksia päästä seksikkäimpien kisoissa kärkisijoille. Pitkien tyttöjen massa on sen sijaan loputon.

        Maximin TOP10 maailman seksikkäimmissä naisissa pituudet ovat:

        1. Rosie Huntington Whiteley: 175 cm
        2. Olivia Munn: 168 cm
        3. Katy Perry: 170 cm
        4. Cameron Diaz: 173 cm
        5. Mila Kunis: 161 cm
        6. Bar Refaeli: 174 cm
        7. Anne Hathaway: 173 cm
        8. Natalie Portman: 160 cm
        9. Cobie Smulders: 175 cm
        10. Jennifer lawrence: 171 cm

        Aika korkealle ovat Mila Kunis ja Natalie Portmankin päässeet. Huomattavaa myös, että yhtään likemmäs180-senttistä ei top10:een päässyt... ja vain yksi 175 -senttinenkin.

        Anteeksi, mutta nyt alat kuulostaa entistäkin naurettavammalta. Vihjaatko todellakin, että pitkät naiset ovat laadukkaampia kuin lyhyet?


      • 23738jisdj
        ulkopuolinen181 kirjoitti:

        Miksi laitoit alipainon lainausmerkkeihin? Alipaino on fakta. Alipaino on pääteltävissä bmi:stä. Sitä joko on alipainoinen, tai sitten ei. Noilla mitoilla olisi bikinimallikin alipainoinen ellei hän olisi 165 ja lähemmäs 50. Sillä osaathan itsekin sen varmasti laskea että 165 senttinen ja 40 kiloinen on alipainoinen.

        Sitä paitsi, mallien pituus mudostuu suurimmaksi osaksi jaloista, joten ylävartalon ja takamuksen kurveihin se ei vaikuta ollenkaan.

        http://starcasm.net/archives/57491
        http://www.rosiewhiteley.com/wp-content/uploads/2011/07/2.jpg
        http://allamerican4np.files.wordpress.com/2010/02/kerr5.jpg
        http://ellemurrie.files.wordpress.com/2010/01/z85692272.jpg

        Onko kurveja? On. Ovatko kys. naiset alipainoisia? Ovat. Ovatko he yli 174-senttisiä? Kyllä.

        En jaksa taistella minäkään, mutta kyllä ainakin voittajakärjet miestenlehtien äänestyksiin maailman seksikkäimmistä naisista yleensä ovat näitä alipainoisia piiiitkiä naisia. Mutta miehiähän on maailmassa enemmän kuin naisia, joten toki jokaiselle ottajansa löytyy. Laadukkaammat vain menevät ensiksi.

        Ja Tuksu ja Katie ovat edelleen huumoria. Sitähän he henkilöinäkin ovat. Ei ihmisarvoa kummallakaan.

        Kyllä nuo on aivan liian laihoja naisia, ei mua kiinnostaisi. Tarvitsee olla enemmän muotoja. Olen itse hoikka, hyväkuntoinen mies.


      • ulkopuolinen181
        ewerer kirjoitti:

        Alipainoisella en viitannut oikeasti alipainoisiin malleihin, vaan meihin lyhyisiin naisiin, jotka ovat solakoita ja joilla on luuston muovaamat todelliset kurvit ja jotka - väitteistäsi huolimatta - vetoavat miehiin.

        Nyt nimittäin kyllä täytyy kompata toista kommentoijaa: noilla malleilla ei todellakaan ole kurveja. On lisäksi sula mahdottomuus, että mallien koko pituus muodostuisi jaloista, eikä yläkropasta. Mallit ovat tasapaksuja.

        Sitten tuosta "kyllä ainakin voittajakärjet miestenlehtien äänestyksiin maailman seksikkäimmistä naisista yleensä ovat näitä alipainoisia piiiitkiä naisia. "

        Syy tuohon on todella helppo ymmärtää. Ketkä ovat esillä kaikissa lehdissä eniten? Mallit. Ketkä esittelevät vaatteita? Mallit. Ketkä ovat nimenomaan vartalonsa takia lehdessä? Mallit. He tekevät sitä työkseen. Lyhyitä tarjokkaita vartalomalleiksi ei juurikaan ole. Lyhyiden naisten vartalon nähdäkseen mennään jo stara-kategoriaan. Kun ei ole vartalo esillä mediassa, ei ole juuri mahdollisuuksia päästä seksikkäimpien kisoissa kärkisijoille. Pitkien tyttöjen massa on sen sijaan loputon.

        Maximin TOP10 maailman seksikkäimmissä naisissa pituudet ovat:

        1. Rosie Huntington Whiteley: 175 cm
        2. Olivia Munn: 168 cm
        3. Katy Perry: 170 cm
        4. Cameron Diaz: 173 cm
        5. Mila Kunis: 161 cm
        6. Bar Refaeli: 174 cm
        7. Anne Hathaway: 173 cm
        8. Natalie Portman: 160 cm
        9. Cobie Smulders: 175 cm
        10. Jennifer lawrence: 171 cm

        Aika korkealle ovat Mila Kunis ja Natalie Portmankin päässeet. Huomattavaa myös, että yhtään likemmäs180-senttistä ei top10:een päässyt... ja vain yksi 175 -senttinenkin.

        Anteeksi, mutta nyt alat kuulostaa entistäkin naurettavammalta. Vihjaatko todellakin, että pitkät naiset ovat laadukkaampia kuin lyhyet?

        Vihjaan. On myös todistettu että pitkät naiset ovat lyhyitä (keskiarvopituuteen eli 166 senttiin verrattuna) useammin johtavilla asemilla. Ja parempituloiset (yläluokka) saavat pidempiä tyttäriä kuin keskiluokkaiset.

        Malleilla ja lyhyillä naisilla kuitenkin usein on samanpituinen mitta solisluista häpyluihin kuin lyhyillä naisilla, joten näin ollen pituus tulee joko pitkästä päästä, kaulasta tai jaloista. Niin... Mistähän se sitten tulisi? Päästä varmaan.

        Ja lopuksi toteamus, miestenlehdissä ei juuri naisten vaatteita esitellä. Huvittavaa muuten kun laitat noita plussia ja miinuksia.

        Pahoittelen, että jätän keskustelun osaltani kesken, goodbye.


      • ewerer
        ulkopuolinen181 kirjoitti:

        Vihjaan. On myös todistettu että pitkät naiset ovat lyhyitä (keskiarvopituuteen eli 166 senttiin verrattuna) useammin johtavilla asemilla. Ja parempituloiset (yläluokka) saavat pidempiä tyttäriä kuin keskiluokkaiset.

        Malleilla ja lyhyillä naisilla kuitenkin usein on samanpituinen mitta solisluista häpyluihin kuin lyhyillä naisilla, joten näin ollen pituus tulee joko pitkästä päästä, kaulasta tai jaloista. Niin... Mistähän se sitten tulisi? Päästä varmaan.

        Ja lopuksi toteamus, miestenlehdissä ei juuri naisten vaatteita esitellä. Huvittavaa muuten kun laitat noita plussia ja miinuksia.

        Pahoittelen, että jätän keskustelun osaltani kesken, goodbye.

        Pituus tuo ansaitsematonta vakuuttavuutta, totta. Se on syy, miksi pidemmät ihmiset ovat useammin johtajan paikoilla. Tämä sama pätee myös miehiin. Pituus ei silti tee kenestäkään laadukkaampaa, eikä osaavampaa johtajaa. Tämänhän tietäisit, jos kykenisit tulkitsemaan tilastoja, etkä lukemaan sokeasti pylväitä.

        Miksikähän yläluokkaiset saavat pidempiä tyttäriä? Jos ymmärrät ravinnon, historian ja biologian kausaalivaikutuksia pituuteen, syyt on helppo ymmärtää.

        Suhteellisesti suurin osa pituudesta varmastikin menee jalkoihin, totta, mutta ei kaikki, kuten väitit. Pituus vie kurveja väistämättä.

        Eipä silti, olen huomattavasti mieluummin tällainen lyhyt ja älykäs (ja johtavassa asemassa) kuin pitkä ja yksinkertainen (AMK-mimmi?). Yksinkertaisuus näkyy läpi helposti asenteissa ja mielipiteiden yksioikoisuutena sekä tietämyksen pinnallisuutena.

        Jätetään vain keskustelu tähän. Päivän huvituskiintiö tahvojen parissa on tänään täynnä.


      • Ifrit
        160cm kirjoitti:

        Uskottele itsellesi mitä haluat, mutta ihan naispuoleinen kyllä olen :D. Täällä on taas mollattu lyhyitä naisia ties miksi, niin kai lyhyetkin naiset sitten saavat ilmaista oman mielipiteensä pitkistä naisista?

        Ja ehkäpä ei kannattaisi ottaa kaikkea noin kirjaimellisesti, vaikutat aika idiootilta kun takerrut noin kovasti siihen "pelkoon" isoja naisia kohtaan ;). Eräs kirjoittaja nimittäin sanoi, että lyhyet naiset ovat lähes aina läskejä, joten sanoin sitten mitä mieltä minä olen pitkistä ja ylipainoisista naisista. Mielestäni se on "karmivampi" näky, kuin lyhyt ja lihava nainen.

        Mistä muuten johtuu tuo outo tarpeesi väittää minua mieheksi? Mielestäni 160 senttinen on vielä kohtuu lyhyt, jos ottaa huomioon suomalaisten naisten keskipituuden. Monet poikaystävistäni ovat sanoneet että olen pienikokoinen ja lyhyt ja katukuvassakin tunnen itseni usein aika pieneksi joten en minä ainakaan keskimittainenkaan nainen ole.

        "Ja ehkäpä ei kannattaisi ottaa kaikkea noin kirjaimellisesti, vaikutat aika idiootilta kun takerrut noin kovasti siihen "pelkoon" isoja naisia kohtaan ;). "

        No kannattaako sinun sitten ottaa niin kirjaimellisesti noita pedofiili-juttuja...? Vaikutat aika idiootilta, kun takerrut niin kovasti siihen "pienikokoinen nainen vaikuttaa lapselta" -asiaan.

        No joo, en viitsi edes ilmaista, mitä mieltä minä olen ihmisistä, jotka haukkuvat toista pelkästään pituuden takia, sairainta kun/jos kyseessä on vielä nainen joka haukkuu toista naista pituuden vuoksi.

        Ei se nyt ihan niin mene, että jos pituus heittää muutamalla sentillä ns. keskivertopituudesta, on heti joko lyhyt tai pitkä eli poikkeava, omituinen käsitys sinulla. 160cm on ihan normaali pituus suomalaisella naisella, ikääsi en tiedä, mutta esim. 1934 syntyneiden naisten keskipituus on 158cm, eli olisit siis jo pitkä, verrattain siihen ikäryhmään. Lapissa myös ihmiset ovat keskimäärin lyhyempiä kuin etelä-suomessa.


      • eveliinamat
        ewerer kirjoitti:

        Pituus tuo ansaitsematonta vakuuttavuutta, totta. Se on syy, miksi pidemmät ihmiset ovat useammin johtajan paikoilla. Tämä sama pätee myös miehiin. Pituus ei silti tee kenestäkään laadukkaampaa, eikä osaavampaa johtajaa. Tämänhän tietäisit, jos kykenisit tulkitsemaan tilastoja, etkä lukemaan sokeasti pylväitä.

        Miksikähän yläluokkaiset saavat pidempiä tyttäriä? Jos ymmärrät ravinnon, historian ja biologian kausaalivaikutuksia pituuteen, syyt on helppo ymmärtää.

        Suhteellisesti suurin osa pituudesta varmastikin menee jalkoihin, totta, mutta ei kaikki, kuten väitit. Pituus vie kurveja väistämättä.

        Eipä silti, olen huomattavasti mieluummin tällainen lyhyt ja älykäs (ja johtavassa asemassa) kuin pitkä ja yksinkertainen (AMK-mimmi?). Yksinkertaisuus näkyy läpi helposti asenteissa ja mielipiteiden yksioikoisuutena sekä tietämyksen pinnallisuutena.

        Jätetään vain keskustelu tähän. Päivän huvituskiintiö tahvojen parissa on tänään täynnä.

        LUKEKAAPA HUVIKSENNE TÄMÄN NAISEN KOMMENTTI! Onko hieman ylimielinen kirjoittaja? Voitko kertoa onko amk-tutkinnossa jotakin vikaa. Itse olen amk-pohjalta lähtenyt vasta yliopistoon lukemaan oikeustiedettä. Tradenomi on siis amk-tutkintoni. Onpas hieman suuret puheet pienellä naisella. Muutenkin typerä keskustelu hänellä ja ulkopuolinen181:llä. Molemmat täysiä luusereita.

        Hauska nähdä, miten käy naisen jos joskus päättää synnytyspuuhiin ryhtyä. Kätilöhän tunnetusti on amk-ääliöiden tutkinto vais kuinka arvon JOHTAJA?


      • O
        eveliinamat kirjoitti:

        LUKEKAAPA HUVIKSENNE TÄMÄN NAISEN KOMMENTTI! Onko hieman ylimielinen kirjoittaja? Voitko kertoa onko amk-tutkinnossa jotakin vikaa. Itse olen amk-pohjalta lähtenyt vasta yliopistoon lukemaan oikeustiedettä. Tradenomi on siis amk-tutkintoni. Onpas hieman suuret puheet pienellä naisella. Muutenkin typerä keskustelu hänellä ja ulkopuolinen181:llä. Molemmat täysiä luusereita.

        Hauska nähdä, miten käy naisen jos joskus päättää synnytyspuuhiin ryhtyä. Kätilöhän tunnetusti on amk-ääliöiden tutkinto vais kuinka arvon JOHTAJA?

        Kuinka fiksu on ihminen, jonka täytyy se erikseen kertoa, että on fiksu???

        Viimeisetkin fiksuuden rippeet vie kyllä ylimielinen suhtautuminen ihmisiin, jotka eivät ole korkeasti kouluttautuneita.

        Kerrotaan nyt vielä, että mallit eivät ole tasapaksuja, vaan kurvikkaita, ja ne kurvit ovat vähän loivempia kuin lyhyillä naisilla, mutta se on vain hyvä juttu. Lyhyet, kurvikkaat naiset näyttävät usein tanttamaisilta, jos vaatteita ei ole huolella valittu. Mallin tehtävä on esitellä erilaisia vaatteita, ja pitkän hoikan naisen päällä suurin osa vaatteista näyttää hyvältä. On vaatesuunnittelijan yms. etu hankkia pitkä malli, jonka päällä vaatteet näyttävät hyviltä, kuin yrittää saada vaatteita sovitettua lyhyen, tihäkurvisen naisen päälle.

        "Miksikähän yläluokkaiset saavat pidempiä tyttäriä? Jos ymmärrät ravinnon, historian ja biologian kausaalivaikutuksia pituuteen, syyt on helppo ymmärtää."

        No tähän on pakko puuttua. Siispä miehet suosivat pitkiä naisia (ja toisinpäin) koska alitajuisesti ymmärtävät sen viestivän varallisuudesta ja hyvästä toimeentulosta, sekä terveydestä. Lyhyt on siis kärsinyt nälänhätää, sairaalloinen, ei välttämättä pysty lisääntymään eikä osaa ruokkia mahdollisia jälkeläisiään oikein. Pitkä on hyvin toimeentulevasta perheestä, on terve ja kasvanut oikeanlaista ravintoa saaneena täyteen pituuteensa, kykenee todennäköisesti tuottamaan jälkeläisiä ja osaa huolehtia niistä.

        Voisi kuvitella että ihminen olisi jo päässyt tuosta ajattelukaavasta irti, mutta joku viisashan on sanonut, että nyky-ihmisellä on vielä ihan samat vaistot kuin rautakauden ihmisellä. Voihan se vieläkin alitajuisesti vaikuttaa ihmisten parinvalintaan.


      • sivukommenttia
        eveliinamat kirjoitti:

        LUKEKAAPA HUVIKSENNE TÄMÄN NAISEN KOMMENTTI! Onko hieman ylimielinen kirjoittaja? Voitko kertoa onko amk-tutkinnossa jotakin vikaa. Itse olen amk-pohjalta lähtenyt vasta yliopistoon lukemaan oikeustiedettä. Tradenomi on siis amk-tutkintoni. Onpas hieman suuret puheet pienellä naisella. Muutenkin typerä keskustelu hänellä ja ulkopuolinen181:llä. Molemmat täysiä luusereita.

        Hauska nähdä, miten käy naisen jos joskus päättää synnytyspuuhiin ryhtyä. Kätilöhän tunnetusti on amk-ääliöiden tutkinto vais kuinka arvon JOHTAJA?

        Ihan sivukommenttina: AMK-tutkinnossa on vikaa. Se on liian helppo.

        Ensimmäiset kaksi viikkoa AMK:ssa riitti näkemään koulutuksen ja oppilasaineksen kehnon tason. Taso oli heikko, vaikka olin opiskelemassa koulutusohjelmassa, joka on yksi vaikeimmista AMK-paikoista päästä . Silti valtaosa koulutusohjelman opiskelijoista oli - anteeksi - yksinkertaisia. En todellakaan tuntenut oloani kotoisaksi heidän parissaan. Sinnehän pääsi sisäänkin vaivaisella kahden tunnin valmistautumisella. Minulle Suomen "huippu-AMK:n" taso oli siis valtaisa pettymys. Siispä tiivistin neljän vuoden opinnot alle kahteen vuoteen ja häivyin yliopistoon. Paikkaan, jonne on vaikeampi päästä kuin oikikseen... ;)

        Sen verran karua oli kokemus AMK-ajoista, että kätilöiden varaan en todellakaan lasikisi synnytystä, sen paremmin kuin minkään muun AMK-ryhmän varaan. Jos jokin menee pieleen, eihän kätilö mitään voi käytännössä tehdä. Eiväthän ne rassukat osaa edes lääkelaskujaan kunnolla. In doctors I trust.


      • nainen34hki
        sivukommenttia kirjoitti:

        Ihan sivukommenttina: AMK-tutkinnossa on vikaa. Se on liian helppo.

        Ensimmäiset kaksi viikkoa AMK:ssa riitti näkemään koulutuksen ja oppilasaineksen kehnon tason. Taso oli heikko, vaikka olin opiskelemassa koulutusohjelmassa, joka on yksi vaikeimmista AMK-paikoista päästä . Silti valtaosa koulutusohjelman opiskelijoista oli - anteeksi - yksinkertaisia. En todellakaan tuntenut oloani kotoisaksi heidän parissaan. Sinnehän pääsi sisäänkin vaivaisella kahden tunnin valmistautumisella. Minulle Suomen "huippu-AMK:n" taso oli siis valtaisa pettymys. Siispä tiivistin neljän vuoden opinnot alle kahteen vuoteen ja häivyin yliopistoon. Paikkaan, jonne on vaikeampi päästä kuin oikikseen... ;)

        Sen verran karua oli kokemus AMK-ajoista, että kätilöiden varaan en todellakaan lasikisi synnytystä, sen paremmin kuin minkään muun AMK-ryhmän varaan. Jos jokin menee pieleen, eihän kätilö mitään voi käytännössä tehdä. Eiväthän ne rassukat osaa edes lääkelaskujaan kunnolla. In doctors I trust.

        Onpa kovin kaunista tekstiä. Olet varmasti todellinen menestyjä kun kirjoitat tälläistä anonyyminä internetin halpamaiselle keskustelupalstalle. Erittäin ylimielistä yleistystä, ja voin kaikkien amk-opiskelijoiden helpotukseksi sanoa, ettemme esimerkiksi lääketieteen laitoksella suhtaudu muihin ihmisiin noin ylimielisesti. Eli tämä yksi pieni yksilö täällä on poikkeus.

        Kaikki ihmiset ovat koulutuksestaan, etnisestä tai uskonnollisesta taustastaan, ja tässä tapauksessa myös pituudestaan huolimatta saman arvoisia.


      • jklölk
        nainen34hki kirjoitti:

        Onpa kovin kaunista tekstiä. Olet varmasti todellinen menestyjä kun kirjoitat tälläistä anonyyminä internetin halpamaiselle keskustelupalstalle. Erittäin ylimielistä yleistystä, ja voin kaikkien amk-opiskelijoiden helpotukseksi sanoa, ettemme esimerkiksi lääketieteen laitoksella suhtaudu muihin ihmisiin noin ylimielisesti. Eli tämä yksi pieni yksilö täällä on poikkeus.

        Kaikki ihmiset ovat koulutuksestaan, etnisestä tai uskonnollisesta taustastaan, ja tässä tapauksessa myös pituudestaan huolimatta saman arvoisia.

        Kaikki ihmiset saman arvoisia? Kyllä.
        Ammatillisesti yhtä päteviä? Ei.
        Älyllisesti samalla viivalla? Ei.


      • Anonyymi
        cxvxcvxcv kirjoitti:

        " Pitkät ovat tasapaksuja, koska kurvit ovat niin harvassa."

        Ai että kaikki mallit on tasapaksuja?? höpö höpö, pitkillä naisilla just on eniten niitä kurveja, kait muuten alun alkaenkin lyhyet naiset olis niitä malleja, jos niillä olis se paras ja haluttavin kroppa, joka tekee siitä vaatteesta kauneimman näkösen.

        Homot muotisuunnittelijat suosii androgyyneja malleja tamineitansa esittelemään.


    • Laura.

      No just. Ärsyttää tuollaiset, jotka ei vät tajua mistään mitään. Sillä pituudella ei ole mitään väliä, jos toiset rakastavat toisiaan niin se siitä! Ja jos sun mielstä on kamalaa, niin kannattaiskohan mennä juttelemaan jollekkin,kun sellaisia pareja tulee olemaan,vaikka et haluaisi. Se luonne ratkaisee toisille eikä mikää pituus! Kukaan mies ei halua, että nainen on pitempi,kun mies. Ja kaikki lyhyet eivät ole läskejä tai sitten olet sokea!

      • mies27_

        no kyllä mulle ainakin joku amatsooni kelpais. ite oon pikkusen vajaa 185 joten sais aika pitkä typy olla, mut todellakin kelpais. ja haluaisin asian olevan


    • keskipituudesta...

      Noh... 30 naisilla 160 cm on ihan normaali pituus (naisten keskipituus oli aiemmin 164cm, nyt jo lähes 170 cm) ja miehillä 175 cm.

      Omassa ikäluokassani yli 170 cm naiset ovat todella pitkiä, nuorissa ei tuo ole ollenkaan harvinaista.

      Pituus on vain yksi tekijä ihmisessä.

      Hymy, lämpö ja suvaitsevaisuus on tärkeintä.

      terveisin siro, lapseton, kolmekymppinen humaani hottis.

    • muu heitä kiinnostaa

      "Miten sitten selität että missit ja mallit ovat lähes poikkeuksetta juuri meit upeita pitkäsääriä?"

      eiks ne ole ne muotisuunnittelijat jotka noita malleja valkkaa... ei ne niitä sillä silmällä katso

      • amandaanna

        no kyl miesten lehdessä niit samoi mallei on. ja kuka mies ei haluis victoria secret mallia? kaikki niist on vähintää 175 ja ei tod mitää persjalkasii. ne pitää huolta ittestään eikä liho yli 50-kiloisiks ryhävalaiks. niist pitäis muidenkin ottaa mallia, itseki otan!


      • 160cm
        amandaanna kirjoitti:

        no kyl miesten lehdessä niit samoi mallei on. ja kuka mies ei haluis victoria secret mallia? kaikki niist on vähintää 175 ja ei tod mitää persjalkasii. ne pitää huolta ittestään eikä liho yli 50-kiloisiks ryhävalaiks. niist pitäis muidenkin ottaa mallia, itseki otan!

        No eipä kovin hyvällä pohjalla ole nuo itsetuntosi rippeet. Taidat muutenkin olla joku ulkonäkökeskeinen bimbo kun et osaa edes kirjoittaa. Mistä lähtien nainen on ryhävalas jos painaa yli 50 kiloa, varsinkin jos puhut teistä pitkistä naisista? :D Aika sairas taidat olla päästäsi..

        Miestenlehdistä löytyy myös paljon noita mainitsemiani lyhyitä kaunottaria btw..


      • niimpä.

        ja muotisuunnittejiat on usein homoja...


    • Ei kele teijän kans

      Kaunis nainen on kaunis nainen oli sitten 190cm tai 150cm. Näin se vain on. Kauneus ei katso pituutta, sitten jos vielä on kaunis lämmin sydän rinnassa niin AVOT!

      Älkää naiset olko kateellisia toisillenne ties mistä, naurettavaa touhua tollanen. Samalla ihmetyttää tuo ikuinen kädenvääntö hiustenväristäkin naisten välillä.

      Onko nainen naiselle susi? Ettekö te akat osaa olla reiluja toisillenne vai sumentaako suvunjatkamiskummpaneista tappelu järkenne? Ei hyvää päivää..

      Itseäni miehenä miellyttävät sekä lyhyet että pitkät naiset, kunhan ei ole minua pitempi (187cm) sitten ottaisi kieltämättä itsetunnon päälle ;)

      Eka tyttöystäväni oli n. arviolta 158cm taskuraketti ja oikein seksikäs ja sähäkkä pakkaus, kaikki muodot pienessä paketissa.

      Nyt avovaimona 173cm pitkäsääri, kaunis ja seksikäs hänkin.

      Jos kuitenkin pitäisi rankata kumpi parempi- en osaisi koska rakastan avovaimoani ja aikanaan rakastin myös tyttöystävääni. Luonne se loppupeleissä ratkaisee enkä valikoi naista pituuden takia.Lisättäköön vielä että kauniskasvoisia ovat molemmat :)

    • StSt

      kyllä minulle tuollainen kelpaisi :)

    • Miä vaa

      Kyllä minun mieheni kertoi ihastuneensa luonteeseeni eikä ensin edes kiinnittänyt huomiota pituuteeni. Minä 158cm ja mies 183. Jos pituuseromme on jollekin ongelma niin voi pyhä jysäys, kannattaisi sitten varmaan hankkia elämä! Yhdessä jo 8 vuotta ja eipä ole tuo pituusero haitannut. Sitäpaitsi on ihan ihanaa kun sanotaan omaksi taskuraketiksi ja minimissiksi.

      • Ihmettelen!

        Miten päin te panette? Lähetyssaarnaaja-asennossa nenäsi on miehen navan kohdalla!


      • 19+13

        " Minä 158cm ja mies 183. Jos pituuseromme on jollekin ongelma niin voi pyhä jysäys"

        Minulla on ystäväpariskunta, jotka ovat just saman pituisia. En ollut koskaan edes ajatellut, että heidän pituuseronsa olisi jotenkin iso. Itse olen 177cm nainen, joten 183cm pitkä mies ei minun mielestäni ole mitenkään erityisen pitkä, sellainen ihan normaali mies. Ystävä tätä itse joskus kauhisteli, että kun on niiiin iso pituusero. En ymmärrä. Mielestäni pituusero ei ole iso.

        Sen sijaan kerran vuosia, vuosia sitten eräissä opiskelija pippaloissa näin yhden hollantilaisen opiskelijapojan, joka oli 219cm pitkä. Se kaveri oli tosissaan piiiitkä! Ja tämä hollantilaispoika vonkaili pippaloissa yhdysvaltalaista opiskelijatyttöä, joka oli tasan 150cm pitkä :D Siinä oli parilla pituuseroa, joka pisti kyllä silmään. Tosin tämä tyttö ei ollut pojasta erityisemmin kiinnostunut, eikä heidän jutusta koskaan tullut mitään. Mutta ajattelin, että mahtoikohan tämä pitkä poika vonkailla tätä tyttöä juuri tämän pituuseron takia..?
        Ai niin, en ole kateellinen että ei vonkaillut minua, ihan onnellisesti surustelin tuolloin nykyisen aviomieheni kanssa (joka on 187cm)


    • outo pari

      Minulla ja miehelläni on noin 50 cm pituuseroa (mies 205 cm, itse 152 cm) ja panelle miten päin tahansa. Lähetyssaarnaaja-asennossa kasvoni ovat kyllä tosiaan miehen rinnan kohdalla, mutta silmiin katsominen ja suuteleminen kuitenkin onnistuu halutessa. Päällä ei mitään ongelmia, seistessä voin hypätä vaikka tuolin päälle. Kaiken lisäksi olen jo valmiiksi "suihinottokorkeudella" kun seisomme vierekkäin, ei siinä tarvitse paljoa kumartua...

      Mutta nyt vakavasti, kyllä olemme paljon saaneet kuulla pituuserostamme! Meitä itseämme ei haittaa(, positiivisena asiana sitä pidemmä), mutta tajutkaa nyt ihmiset: emme me ole toistemme saatika itsemme pituutta valinneet! Rakastuin älykkääseen ja hellään mieheen joka vain sattui olemaan pitkä!

      Tiedän että mieheni on seurustellut yli 180 senttisten naisten kanssa ja mieheni on myöntänytkin että toisinaan se vain oli fyysisesti helpompaa. Hän kuitenkin on hyvin usein myös todennut että minussa on kuitenkin enemmän seksikkyyttä kuin yhdessäkään naisessa jonka kanssa on minua ennen ollut. Pikku naiseksi hän minua kutsuu (huomatkaa naiseksi, ei tytöksi!)

    • Arvolllllllla.

      Kelpaat yhdeksi yöksi, jollekkin varmaan vaimoksi. Mutta itse kutsun vaimomatskuksi vasta yli 174-senttisiä. Ja hoikkia!

    • sgh57457

      Olet juuri parhaan kokoinen! Toivottavasti löydän itselleni joskus kaltaisesi pienen naisen. Ja pienille naisille pienet rinnat sopivat paremmin kuin suuret: olisi ihan luonnotonta, jos pienellä naiselle olisi kauheat jymylollot. Sitä en osaa kommentoida, miten valtaosa miehistä asian näkee, mutta tuossa oli mielipiteeni.

    • jänssönh

      Pienet rypistyy ja rupistuu vanhemmiten. Sikalihava mies voi niitä panna.'
      'Hyi h3elvetti.

    • Pieni on kaunista

      Pieni nainen on ihana! Ainakin minussa herättää suojelu- hyvänäpito- ja paalljjon k18 viettejä. Löytäisikin sellaisen lämminsydämisen, suht raittiin naisen. Hän olisi aarteeni. -m181/94-

    • <<<<<<<<<<<

      Minä olen 158cm ja avomieheni 184cm. Hän on sanonut pitävänsä juuri siitä että olen lyhyt, en ole koskaan ajatellut että jonkun mielestä se voisi olla järkyttävää ja että mieheni olisi pedofiili tai jotain...

      Minulla on kyllä kurveja, 70E rinnat, kapea vyötärö ja pyöreä peppu. Jalat on tosiaan lyhyet, minulla on isot reidet jääny urheiluharrastuksesta mutta mies sanoo pitävänsä juuri pepustani ja jaloistani kun ne ovat niin muhkeat. Sitä en ymmärrä miten joku voi sanoa että isot tissit ei sovi lyhyelle naiselle. Ehkä jos minulla olisi pienemmät en herättäisi niin huomiota rintojeni takia mutta ne ovat mielestäni kauniit ja aivan hyvät näin. Pienetkin rinnat lyhyellä naisella ovat kauniit ja juuri sopivat.

      Sitä en myöskään ymmärrä miksi niin monella naisella tuntuu olevan pakko haukkua muita naisia jostain päinvastaisesta piirteestä mitä itsellä ei ole. Pienitissiset haukkuvat isotissisiä ja toisinpäin. Ja nyt pitkät naiset väittää että lyhyet naiset ois jotenkin huonompia kuin pitkät. Kaiken kokoisille riittää ottajia, meidän pitäisi olla iloisia että olemme erilaisia. Aina pitää jotkin pedofiili -ja homokortit kaivaa esiin miksi joku mies tykkää jostain tietystä piirteestä naisessa. Huoh.

    • Lyhyet naiset ovat mieleeni, pidemmistä en välitä. Mitat vääristyvät pituuden kasvaessa. Oma lyhyyteni vaikuttaa myös kumppaninsaantiin, kenpä haluaisi 167cm pitkän miehen? Naiset tuntuvat pitävät pitkistä hujopeista, joten minulle ei jää tilaa. Tahtoisin vain olla pitempi, mutta minkäs teen.

    • -ssssjkfs

      ei sillä pituudella oo mitään väliä ! se itse kauneus on katsojan silmissä :)!! kaikki naiset on yhtä kauniita kaikki! ja lyhyt tai pitkä voi olla kaunis!! se on se maku kysymys!!

      • Ajattelisivatpa kaikki samalla tavalla.


      • Pieni on kaunista
        Kärkimies kirjoitti:

        Ajattelisivatpa kaikki samalla tavalla.

        Ei oo liikalyhyt, itse olen 189 ja suurinosa seurustelukumppaneistani ollut about 1½-metrisiä,
        ihan hyvin riittää ...oikeestaan paremmin kuin hyvin.


    • mässyt kuriin

      Jos et ole läski niin käyt 99% miehistä.

    • NO NIIN OLIKI

      Pitkä nainen = Malli, johtohomot suunnittelee heille vaatteita. Vaateripustin näyttää hyvältä jee! Lyhyt nainen = Porno, suojelu, heteromiehet kaipaavat heitä. Muodot kunniaan sano tämä jäbä, joka kohta lyttyyn haukutaan. Ja ai niin...191 cm ;)

    • 156+193

      Olen erittäin pieni nainen, 156cm pitkä ja painan 46kg. Minusta on ihanaa olla juuri tämän mittainen, enkä tahtoisi olla yhtään kookkaampi. Mitat on about 80-56-86, ja vaatekoko yleensä pienin mitä löytyy, rinnat 65B eli pieni kaikkialta.:)

      Mieheni on 193cm pitkä ja painaa yli 90kg. Kokoerosta ei ole koskaan ollut harmia, ei sängyssä eikä muuallakaan. Kukaan ei ole edes huomauttanut tai kysellyt hölmöjä.

      Miksi ihmeessä kukaan ottaisi stressiä pituudestaan kun sille ei kuitenkaan mitään voi? Joku tykkää pitkästä, toinen lyhyestä - mieheni ilmeisesti tykkäsi nyt aika minikokoisesta, olematta pedofiili! :D Mistä joku tuollaisenkin keksi? Järki käteen nyt naiset.

    • Miehen mielipide

      Mieluusti lyhyt nainen, muttei turhan lyhyt. Sellainen -160cm pitkä on hyvä. En sanoisi ei 150 senttisellekään, jos löytyy kauniit kasvot, sopusuhtainen kroppa ja rinnat.

      itseni mittaiset naiset ovat kuin miehiä. Jotenkin se ei ole naisellista enää. 150-170cm on naisellinen mitta.

      Olen 182 cm mies.

      • .

        Haista perse "taskuveenus" onko taas syysmasennus iskenyt?


    • rumamies

      Pienet tissit on kauniimmat kuin isot. Eikä sillä pituudella väliä ole jos ei ihan kääpiö ole. Luonne jos on kiva, huumorintajuinen, iloinen ja sellanen hauskan rento niin se on hyvä.

    • Meitä on moneksi

      Olet törmännyt kuspoihin.

      Itse en kovin helposti kiinnostu pitkistä tai valtavan muodokkaista naisista.

    • persona non grata

      pituudesta ei kannata tehdä mitään numeroa. Ei sillä loppujen lopuksi ole mitään vitun väliä.

    • 169cm/72kg nainen

      Minä olen 169cm ja koen olevani ihan sopusuhtainen. En pätkä enkä pitkä. Selkä on pitkä ja jalat lyhyet... onneksi pidän korkokengistä niin tuntuukin sopusuhtaisemmalta kun saa jalkaa lisää 8cm koroilla. Vartalo on naisellinen, c-rinnat ja vyötärö vaikka mahassa kylä vähän ylimääräistä mut ei haittaa.. Aika usein ympärillä pyörii 174cm-177cm miehet. Heistä olen pitkä. Itselle ihan sama minkäkokoinen mies on, kunhan ei lyhyempi. Aina olen sanonut noille 174-177cm kokoisille et käytän sit korkoja max 8cm ja suht saman pitusia silti ollaan ku miehilki kengis korkoa kumminki. Minä kiinnostun miehestä joka kiinnostuu minusta että jos joku mies tykkää alle 169cm pitkistä niin en minäkään hänestä edes kiinnostu kun eihän häneltä edes huomiota saisi.

    • fuckthisshit1

      Miksi vitussa lyhyt nainen edes hamuilee pitkää miestä? Olisi paljon parempi, jos lyhyet miehet olisivat lyhkästen naisten kanssa, koska lyhyellä miehellä ei ole mitään saumaa saada pitkää naista tai yleensäkään edes itsensä pituista. On tämä maailma vaan niin vitun karu, taidan vetäissä narun kaulaan. T; 175 cm mies.

      • No höpsistä!

        No äläpä liioittele... Onko sulle itsellesi jotenkin kynnyskysymys tuo naisen pituus, että naisen täytyisi olla sua selvästi lyhyempi? Itse olen 173 cm nainen ja mieheni on 175 cm eli saman mittainen kuin sinä. Korkokengät jalassa olen reilusti miestäni pitempi, mutta mitäs se haittaa...

        Enhän minä ole varsinaisesti mikään hirveän pitkä, kuin vain vähän keskimittaista pitempi, ja mieheni vähän keskimittaista lyhyempi. En ole koskaan tykännyt tosi pitkistä miehistä. Minusta suunnilleen saman pituiset miehet kuin minä ovat aina olleet kaikista seksikkäimpiä, ja myös mieheni on aina pitänyt suunnilleen itsensä mittaisista naisista.

        Katsele siis sinäkin itsesi mittaisia tai vähän pitempiäkin naisia, niin saatat hyvinkin löytää kullan. Olen huomannut, että pitkät ja pitkähköt naiset usein "kelpuuttavat" vähän lyhyemmänkin, jotenkin se pituus ei vain ole niin tärkeää... On minulla yksi tuttavapariskunta jossa mies on alle 170 cm ja nainen lähes 190 cm.

        Kuitenkin jos sun asenne ei ole kohdillaan ja olet oikeasti "ranteet auki" tunnelmissa, niin sehän näkyy päällepäin. Sellaisesta ei kiinnostu kukaan, sillä epätoivo tyyliin "pakko saada joku!" ei vaan ole kovin houkuttelevaa kummallakaan sukupuolella... Pistä siis oma asenne kuntoon, niin eiköhän se oikea jostain löydy, äläkä katkeroidu sillä se karkoittaa ihan kaikki sun ympäriltä, ystävätkin...


    • rideitout

      150cm kääpiö ei kyllä kiihota yhtään ja vielä kauheempi jos tanakka. Tuntuu oikeasti kuin seurusteli jonkun keskenkasvusen hobitin kanssa,

      • Anonyymi

        Pillu se on kuule tanakallakin,kai Jo olet saanu?
        Voi olla jopa parempi kuin laihoilla että ei kannata valkata ettei jääkkin ilman!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pillu se on kuule tanakallakin,kai Jo olet saanu?
        Voi olla jopa parempi kuin laihoilla että ei kannata valkata ettei jääkkin ilman!

        Usein onkin parempi


    • Anonyymi

      olen noin 170 mies ei ongelma nainen saa olla ihan minkä pitunen on ehkä aikaisempi kommentti oli väärä

    • Anonyymi

      Olet varmasti ihana nainen... Rakas

    • Anonyymi

      Palstoille eksyy vain idiootti miehet joten älkää kommenteista suuttuko.

    • Anonyymi

      Minusta hän pieni brunettinainen on viehättävä , juuri sopiva mulle miehelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe