Heippa ei taida Turusta olla ketään Naista jonka luokse voisi yökylään tulla konsertin jälkeen?? ettei tarttisi kylmissään odotella koko yötä seuraavaa junaa?? Kun menen katsomaan 22päivä 10.2011 eli nyt tänviikon viikko 42 Lauantaina Jean Michel Jarren Konserttia olen 24Vuotias Mies Etelä-Pohjanmaalta 06 Alueelta Alavudeltapäin ja jos en löydä yökyläpaikkaa yöksi niin joudun kokoyön odottelemaan Junaasemalla seuraavaa Junaa siis koko illan ja yön aamu seitsemältä vasta lähtee seuraava juna,Ei sitoomuksia eikä seksiä eikä suhdetta yms ole pakko jos ei itse halua? kunhan vain saisin yökylä paikan ettei tarttisi kokoiltaa/yötä olla ja odottaa seuraavaa junaa löytyykö teitä?? Ottakaahan yhteys textiviestinä heti jos löytyy yökylä paikka ilman sitoomuksia suhdetta/seksisuhdetta jne kunahn vain saisin yökyläpaikan.046-6232939 ja sähkäri [email protected] mutta kannattaa laittaa textiviestiä tulemaan koska en aina käy sähköpostiani kattomassa.TV:EINO.T
Turusta ketään Vaikka Naista jonka luona voisi olla yön konserti
Hotman1987
1
89
Vastaukset
- Selittäjäkö?
Huh huh? melkoinen selitteliä olet ja se herättää aina epäilyjä? Kuules kloppi! aikaa on nyt kulunut tästä kun täällä ruikutit mitä lie vailla, niin haluaisin tietää paleltuiko äidin pikkumaselli kylmässä asemassa junaa odotellen? vai hakiko isi sut pois ettei pahatpojat mukiloi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089