Turusta ketään Vaikka Naista jonka luona voisi olla yön konserti

Hotman1987

Heippa ei taida Turusta olla ketään Naista jonka luokse voisi yökylään tulla konsertin jälkeen?? ettei tarttisi kylmissään odotella koko yötä seuraavaa junaa?? Kun menen katsomaan 22päivä 10.2011 eli nyt tänviikon viikko 42 Lauantaina Jean Michel Jarren Konserttia olen 24Vuotias Mies Etelä-Pohjanmaalta 06 Alueelta Alavudeltapäin ja jos en löydä yökyläpaikkaa yöksi niin joudun kokoyön odottelemaan Junaasemalla seuraavaa Junaa siis koko illan ja yön aamu seitsemältä vasta lähtee seuraava juna,Ei sitoomuksia eikä seksiä eikä suhdetta yms ole pakko jos ei itse halua? kunhan vain saisin yökylä paikan ettei tarttisi kokoiltaa/yötä olla ja odottaa seuraavaa junaa löytyykö teitä?? Ottakaahan yhteys textiviestinä heti jos löytyy yökylä paikka ilman sitoomuksia suhdetta/seksisuhdetta jne kunahn vain saisin yökyläpaikan.046-6232939 ja sähkäri [email protected] mutta kannattaa laittaa textiviestiä tulemaan koska en aina käy sähköpostiani kattomassa.TV:EINO.T

1

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selittäjäkö?

Huh huh? melkoinen selitteliä olet ja se herättää aina epäilyjä? Kuules kloppi! aikaa on nyt kulunut tästä kun täällä ruikutit mitä lie vailla, niin haluaisin tietää paleltuiko äidin pikkumaselli kylmässä asemassa junaa odotellen? vai hakiko isi sut pois ettei pahatpojat mukiloi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      15
      2940
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2537
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1403
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      969
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      863
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      635
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      606
    Aihe