Heippa ei taida Turusta olla ketään Naista jonka luokse voisi yökylään tulla konsertin jälkeen?? ettei tarttisi kylmissään odotella koko yötä seuraavaa junaa?? Kun menen katsomaan 22päivä 10.2011 eli nyt tänviikon viikko 42 Lauantaina Jean Michel Jarren Konserttia olen 24Vuotias Mies Etelä-Pohjanmaalta 06 Alueelta Alavudeltapäin ja jos en löydä yökyläpaikkaa yöksi niin joudun kokoyön odottelemaan Junaasemalla seuraavaa Junaa siis koko illan ja yön aamu seitsemältä vasta lähtee seuraava juna,Ei sitoomuksia eikä seksiä eikä suhdetta yms ole pakko jos ei itse halua? kunhan vain saisin yökylä paikan ettei tarttisi kokoiltaa/yötä olla ja odottaa seuraavaa junaa löytyykö teitä?? Ottakaahan yhteys textiviestinä heti jos löytyy yökylä paikka ilman sitoomuksia suhdetta/seksisuhdetta jne kunahn vain saisin yökyläpaikan.046-6232939 ja sähkäri [email protected] mutta kannattaa laittaa textiviestiä tulemaan koska en aina käy sähköpostiani kattomassa.TV:EINO.T
Yökylä paikkaa Turusta 22.10.2011 Jarren konsertin jälkeen
8
230
Vastaukset
- .auttaja.
Jopas oli viesti.
"eikä seksiä eikä suhdetta yms ole pakko jos ei itse halua". Rupesi naurattamaan toi kohta. Muuten, et voi odotella edes Turun juna-asemalla yöllä sisällä, valitettavasti; ei ole auki yötä päivää. Voi tulla kylmä yö puistonpenkillä. Suosittelen joko A: olet jossain baarissa aamu 04 saakka, siis sellaisessa, mikä on auki niin myöhään. Tai sitten B: varaat huoneen yhdeksi yöksi edullisesta Omenahotellista, tai Hotelli Harrietista.
Juna-asemat ei tosiaankaan ole ovet auki yöllä kun junatkaan ei kulje.
Jarre on rautaa, erityisesti Oxygene 7, itse en ole menossa enkä asu Turussa. voi olla että joutuu baarissa ootteleen aamu 4 saakka,kun ei ole varaa mennä hotelliin rahat riittää viel justiin takaasin paluuseen paikkakunnalleni eli jää 2vaihtoehtoa jos ei yökyläapikkaa löydy elikikäs ootella junaasemalla montatuntia seuraavaa junaa/kokoyön tai sitten kun en tiedä mikä junaasemalta on lähin baari johon vois mennä istuskeleen??hotelliin ei ole varaa.Jeps Jep Jarre on Parasta ja Jarre Rulez! Ja On Paras Is The Best! :) kaikki vanhat Jarren kappaleet on Hyviä :)
- joskus itekkin nainu
PILLUA TIEDOSSA???? äijä ÄIJÄ Äääihijjääää
- O x y g e n e2011
Aamulehti 2009: "Nopeasti selviää, miksei Jarresta ole tanssimusiikin kummisedäksi. Vaikka biitit saattavat kuulostaa alkusekunneilla virkistäviltä, ne jäävät junnaamaan paikoillaan. Jarre ei tätä huomaa, koska hänellä on liian kiire näpytellä syntikastaan halvankuuloista pilinää".
Toivottavasti löydät 04 baarin. Pääkadulta Turussa ainakin on jokunen. Eikka sun toiveita on ollut mukava kuunnella Jukeboxissa, jatka vaan toivomista jatkossakin! Rokkia ja räminää kuulee ihan tarpeeksi siinä ohjelmassa, hyvä että joku pitää konemusaa esillä!
Turun rautatieasema taitaa avautua vasta klo 06 tai 07 vkl-aamuisin.Moro,kiva kuulla että joku on tykännyt kun olen jukeboksissa toivonut musiikkia järviradiossa :) Turun reissu meni,yökyläpaikkaa ei löytynyt,mutta siinä se jotenkin aika kului junaa orotellessa välillä Turun kyliä kävellessä jne :) Jarren konsertti oli mahtava ja hyvä :)
- sekvensserimies
Aamulehden toimittaja varmaan kävi katsomassa myöhemmin Clusteria Helsingissä viime joulun alla ja mietti että missä on tanssittavat rytmit
- O x y g e n e2011
Hotman mitäs jos ensi perjantaina toivoisit Jukeboxissa Oxygene nelosta? Kaikkien aikojen klassikko. Ajatella että jo 1977 Jarre hallitsi tuollaiset soundit. Aikaansa edellä. Ja se pingviinivideokin on mahtava.
Hotman, mahtaako sillä levyllä muutkin biisit olla samankaltaisia? Onko Jarrelta ilmestynyt Greatest Hits tai DVD? Mitä levyä suosittelisit aloittelijalle? Kiitti.- nitrate
Minun mielestäni paras on esikoislevy Oxygene vuodelta 1976. Jarre oli aikaansa edellä syntikkamusiikin kaupallistamisessa. Samoja soundeja ja soittimia olivat jo aiemmin käyytäneet esimerkiksi Pink Floyd ja Kraftwerk, mutta Jarre teki musiikistaan helpommin lähestyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029