Bodyshopin persikan tuoksu 90-luvulla?

Ysärituoksu

Muistan, että 90-luvun alussa hyvin monet lukio-yläasteikäiset tytöt käyttivät jotain Bodyshopista (?) saatavaa persikan tuoksuista hajustetta. Osaisiko kukaan sanoa tuon hajusteen nimen?

6

238

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ettei se nimi olisi ollut ihan yksinkertaisesti Peach? Minulla ei juuri tuota tuoksua ole, mutta 90-luvulta on jäänyt varastoon useampikin Body Shopin tuoksu, ja niillä on hyvin yksinkertaiset nimet, kuten Lemon, Mango, Rose, Dewberry jne.

      Yves Rocherilla oli ainakin Peach-tuoksu.

    • ysäriteini

      Fuzzy Peach

      • naintiisvastötaim

        Oih, tulee tosiaan mieleen 90-luku! Tämä oli silloin mun suosikkituoksu, ja käytin vähän niin kuin sitä Fuzzy Peachia kokonaisuutena, suihkugeeliä, tuoksua.. kaikkia niitä..


    • Toinen ysäriteini

      Kuten Ysäriteini yllä tiesi, kyseessä on Fuzzy Peach. Sitä on jälleen saatavana ainakin suihkugeelinä. Toi paljon tuoksumuistoja.

      • ysäriiii

        ei silti oo välttämättä saman tuoksunen. Ainakin bodyshopin vanilja ja dewberry on ihan erituoksusia nyt ku ysikytluvulla. Omasta mielestäni kaikki bodyshopit menny huonommiks. Ennen noi tuoksutki oli jotenki "luonnollisempia". Johtusko siitä, että koko pulju on nyt lorealia ja vain tuo nimi erottaa perusmarkettitavarasta :(


      • naintiisvastötaim
        ysäriiii kirjoitti:

        ei silti oo välttämättä saman tuoksunen. Ainakin bodyshopin vanilja ja dewberry on ihan erituoksusia nyt ku ysikytluvulla. Omasta mielestäni kaikki bodyshopit menny huonommiks. Ennen noi tuoksutki oli jotenki "luonnollisempia". Johtusko siitä, että koko pulju on nyt lorealia ja vain tuo nimi erottaa perusmarkettitavarasta :(

        Mä olen muuten tasan samaa mieltä tuosta, että BS on mennyt huonompaan suuntaan sen jälkeen, kun pulju myytini L'Orealille. :( Muutenkaan ei oikein siellä enää viitsi olla asiakkaana, koska menetin uskoni siihen hyvään ideaan silloin kun omistajaksi tuli L'Oreal. Jotenkin kummaa ensin omistajilta vaahdota etiikasta ja reilusta kaupasta ja kunnon korvausten maksusta yms.. ja sitten itse rahanhimossa myy sen L'OREALILLE!!!!! :(


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe