Helppoa lisätuloa! Sopii jokaiselle, joka kaipaa lisäansioita

JohnnyRevival

Moi.

Tämäntapaisia viestejä on varmasti useitakin tullut, ja tiedän, että helpot lisätulot kuulostavat epäillyttäviltä. Ymmärrän myös, että kertomani tapa saada lisätuloja, kuulostaa monesta epäillyttävältä. Pyydän kuitenkin lukemaan eteenpäin, jos olet kiinnostunut lisätuloista. Lukeminen kun ei vie sinulta muuta kuin hetken aikaasi, ja saattaa olla, että tulet siihen tulokseen kuin minä, ja lähdet ansaitsemaan tätä kautta, ja huomaat, että ihan hyvä juttuhan tämä on.

Ensin sanon mitä kertomani tapa tienata EI ole, ihan vain auttaakseni pääsemään yleisimmistä epäilyksistä:

-Tapa ei ole laiton.
-Tapa ei ole vaikea, vaikka vaatiikin sen, että tavan oppii tekemällä, ja lukemalla keskustelupalstan vinkkejä.
-Kyseessä EI ole pyramidihuijaus.
-Tällä tavalla EI voi rikastua hetkessä, eikä luultavasti rikastua ollenkaan, vaan tällä tavalla voi saada lisätienestiä esim. $10-$2500 kuukaudessa. $2500 kuukausituloihin pääseminen ei ole nopeaa, ja tietääkseni vain yksi ihminen n. 3 vuoden aikana on päässyt noille tuloille. Keskimäärin parempituloiset tienaavat $400-$700 kuukaudessa.
-Sinun EI tarvitse investoida yhtään rahaa tienataksesi, vaan yksinkertaisesti aikaasi 2min-60min päivässä, riippuen tuloistasi. Ensialkuun aikaa menee ale minuutti päivässä.

Itse tienaan tällä hetkellä kyseisellä tavalla n. $4 päivässä, ja tuloni nousevat vähän väliä. Olen ollut mukana tuossa hommassa kait elokuusta asti. Kun olen kertonut asiani, laitan linkin nettisivulle, jossa tienaus voi alkaa, ja siitä selviää, paljonko olen jo valmiiksi ansainnut yhteensä. Aloitin n. $0.04 päivätuloilla ja nyt tienaan jo n. $4 päivässä, muutamassa kuukaudessa.

Mitä teet tienataksesi? Klikkailet mainoslinkkejä, jotka tarjotaan kyseisellä nettisivulla aina samassa paikassa. Käytät aikaa yhden mainoksen katsomiseen 5 sekunnista 30 sekuntiin. Alkuun minimimääräsi mainoksia on 4kpl, myöhemmin 9. Tällähän ei vielä voi tienata, mutta voit tienaamillasi rahoilla "vuokrata" ns. referaaleja, joiden klikkauksista tienaat myös itse pienen summan. Itselläni on tällä hetkellä 430 vuokrareferaalia, joiden määrä kasvaa jatkuvasti. Voit myös hommata ns. suoria referaaleja, laittamalla referaalilinkin johonkin paikkaan ja suosittelemalla palvelua kavereillesi. Tietysti se kannattaa tehdä vasta sitten, kun on itsellä hyvä kokemus palvelusta. >jatkuu>

17

4562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohnnyRevival

      Miksi tienaat mainoksia katselemalla? Mihin koko homma perustuu? Homma perustuu siihen, että kyseinen sivusto myy mainostilaa mainostajille. Mainostajille kerrotaan, että he voivat valita joko mainoksia, joiden hinnoittelu perustuu näyttökertoihin tai klikkauskertoihin. Klikkauskertoihin perustuvat mainospaketit ovat esim. 1000 klikkausta per paketti, ja se maksaa joitakin dollareita. Mainostajalle kerrotaan ihan selvästi etusivulla, että he maksavat siitä, että maksetut klikkailijat klikkailevat mainoksia. Siksi mainokset ovat suunnatut suoraan klikkailijoille. Sivuston ylläpitäjä maksaa "palkan" klikkailuista klikkailijoille, ja saa itse myös voittoa.

      Kyseinen sivusto on n. 3 vuotta vanha, joten se kertoo sen luotettavuudesta. Sivustolla on myös käytössä instant maksut paypaliin ja alertpayhin, luotettaviin netti"pankkeihin", joista voit siirtää rahat kotimaiselle pankkitilillesi. Instant maksu tarkoittaa sitä, että saat rahat HETI kun niitä pyydät sivuston käyttäjätililtäsi. Minimi ulosmaksu on ensin muistaakseni $1 vai oliko $2, ja jokaisella ulosmaksukerralla kasvaa dollarilla, kunnes minimi ulosmaksu saavuttaa $10 josta se ei enää nouse. Tämä kertoo sivuston luotettavuudesta. Monilla on kokemusta tämän nimenomaisen sivuston luotettavuudesta ja vakavaraisuudesta.

      Jos haluat nopeasti kasvattaa tulojasi tuolla sivustolla, voit investoida jonkin verran. Tutustu kuitenkin ensin ohjeisiin, että miten voit tienata. Jos taas et uskalla investoida rahaasi, parin viikon sisällä voit pelkällä klikkailutienestilläsi vuokrata referaaleja, joiden klikkauksista tienaat.. ja sitten voit taas vuokrata uusia referaaleja nopeammin, koska tienaat enemmän. Ja jatkaa tätä, kunnes olet tienannut ensimmäiset $90, ja voit päivittää käyttäjätilisi vuodeksi sellaiseksi, jolla tienaat klikkauksistasi enemmän ja referaaliesi klikkauksista, tuplaat kerralla tulosi.

      Muista lukea sivuston keskustelupalstalla olevat ohjeet! Sivustolla tarjotaan myös suomen kielistä live-tukea päivittäin. Sivu on suomalaisille suomeksi.

      Okei. Nyt olen kertonut systeemistä, loput saat lukea itse kyseiseltä sivustolta, jos kiinnostuit.

      Kun nyt jotkut teistä päätyvät sivustolle, pyydän käyttämään antamaani linkkiä, koska teistä tulee silloin minulle suoria referaaleja, ja voitte tällä tavalla osoittaa kiitollisuuttanne siitä, että olen nähnyt vaivaa kirjoittaakseni tämän vakuuttavan tekstin, että voit päästä lisätuloille. Se ei ole teidän tuloistanne pois.

      Pyydän teitä myös klikkaamaan päivittäin kaikki tarjolla olevat mainokset. Se on sekä minulle, että sivustolle hyödyksi. Sivuston menestys on teidän menestyksenne, ja miksette tekisi myös minulle sitä, mitä toivoisitte teidän referaalienne tekevän teille? ;)

      Jos tulee kysymyksiä asiasta, niin laittakaa mulle sähköpostia cobain1986 @ gmail.com ja vastaan mielelläni.

      Menestystä elämäänne!

      En tiedä mitkä foorumikoodit täällä toimivat, joten laitan pari erilaista:

      [URL=http://www.neobux.com/?r=JohnnyRevival][IMG]http://images.neobux.com/imagens/banner9/?u=JohnnyRevival&u3=8692272[/IMG][/URL]



      [URL=http://www.neobux.com/?r=JohnnyRevival][IMG=http://images.neobux.com/imagens/banner9/?u=JohnnyRevival&u3=8692272][/URL]

      Ja ihan perus linkki:
      http://www.neobux.com/?r=JohnnyRevival

      • JohnnyRevival

        Banneri ei näköjään toimi täällä. Joten kirjoitan manuaalisesti jotain tuloihin liittyviä tietoja:

        Sivusto on maksanut käyttäjilleen yli kolmen vuoden aikana n. 56 miljoonaa dollaria.

        Minä olen tienannut valmiiksi n. 155 dollaria.


      • JohnnyRevival
        JohnnyRevival kirjoitti:

        Banneri ei näköjään toimi täällä. Joten kirjoitan manuaalisesti jotain tuloihin liittyviä tietoja:

        Sivusto on maksanut käyttäjilleen yli kolmen vuoden aikana n. 56 miljoonaa dollaria.

        Minä olen tienannut valmiiksi n. 155 dollaria.

        Sen verran tarkennusta, että aloitin tuolla elokuun 28. päivä.. joten en ole kauaa ehtinyt olemaan, mutta tuloja on alkanut tulla!


    • ÄLKÄÄ MENKÖ!

      Itse aloitin saman kesäkuun puolessa välissä, EIKÄ RAHAA SAA KOSKAAN ULOS! EI KANNATA!

    • JohnnyRevival

      "Itse aloitin saman kesäkuun puolessa välissä, EIKÄ RAHAA SAA KOSKAAN ULOS! EI KANNATA! "

      Oletko varma, että aloitit saman? Kyseessä on NeoBux, "alan" luotetuin mesta. Monet muut saitit ovat huijauksia, mutta tämä on tunnettu rehellisyydestä. Itse olen saanut rahat ulos.

      Jos olet ollut Neobuxissa, etkä ole saanut rahoja ulos, oletko miettinyt seuraavia juttuja:

      -Minimi ulosmaksu on $1 vai oliko $2 ensimmäisellä ulosmaksukerralla, ja joka kerran jälkeen minimi ulosmaksu kasvaa dollarilla, kunnes on saavuttanut $10, jonka jälkeen se ei enää kasva.

      -Onko sinulla PayPal tai AlertPay tili, jonka olet ilmoittanut NeoBux käyttäjätiedoissasi? Sinne rahat maksetaan, valintasi mukaan, ja noista saa rahat omalle pankkitililleen. Kestää muutaman päivän.

      NeoBuxissa ON "instant payout", eli siinä hetkessä, kun olet oikeutettu nostamaan rahasi, ja klikkaat haluavasi maksun, rahat ilmestyvät PayPal tai Alertpay tilille.

      Muista: PayPal tai Alertpay tilisi on oltava "Verified" tilassa. Kyseisten tilien ohjeista löytyy tiedot, miten verifioida tili.

      NeoBux on tosiaan tunnettu ulosmaksuista. Käyttäjät lähettävät keskustelupalstalle ottamiaan screenshotteja onnistuneista ulosmaksuista.

      NeoBuxilla on hyvä maine.

      Ja, painotan vielä sitä, että olen itse saanut rahaa sieltä PayPal tililleni.

      Oletko mahdollisesti saavuttanut missään vaiheessa minimi ulosmaksurajaa? Se on nimittäin aikaa vievää alkuun.. kunnes hommaat ns. vuokrareferraaleja, joista sinulle tulee lisätuloa.

      NeoBuxin tienaus on progressiivista, kuten mainitsin aikaisemmissa viesteissä. Alkuun se on hyvin aikaa vievää. Nopeaa rikastumista havitteleville tämä ei ole oikea vaihtoehto, kun nopeaa rikastumista ei ole, paitsi lototessa, ja silloinkin se on hyvin epätodennäköistä.

      Tästä saa vain lisätuloja, joita voi progressiivisesti kasvattaa. Ylärajaa tienesteille ei ole, mutta tietääkseni kukaan ei ole päässyt $2500/kk voittojen yli. Kyseinen henkilö siis tienaa varmaan yli $6000/kk, mutta laskee voitoiksi tietysti vain ne rahat, mitkä eivät kulu tienestien ylläpitämiseen. Heppu on päässyt noihin tuloihin vuokrareferraaliensa avulla, ja niitä referraaleja on luultavasti yli 20 000, niiden vuokran maksuun menee osa tuloista.. joten voitto-osuus on $2500 kuukaudessa.

      Kivaa alkaa olemaan sitten, kun on useampi referraali ja jokaisen referraalin vuokra maksettu 240 päiväksi, niin sitten voi vaikka päättää, että kerää niistä voitot ja lopettaa ansaitsemisen siihen, tai muutaman kuukauden kerätä kaikki rahat, jotka referraalit tuottavat, ja säästää loppukuukausien tulot referraalien uuteen vuokranmaksuun. Jos kuukausitulot referraalien avulla ovat vaikka $1000, normaalisti tuohon tarvitaan n. 3000 referraalia, ja referraalien vuokra on maksettu 240 päiväksi, niin niistä voi sitten nostaa yhteensä n. $8000 8kk aikana, ja lopettaa siihen, tai nostaa yht. n. $4700 8kk aikana ja jatkaa tulonsaantia seuraavat 8kk.. ja sijoittaa osa voitoista uusiin referraaleihin kuukausittain, vaikkapa tuossa tapauksessa esim. $200 kuukaudessa ja lisätä joka kuukausi tulojaan vähän.

      Tapoja on monia, ja se riippuu ihan palvelun käyttäjän mieltymyksistä ^^

    • muutamia menoreikiä

      Ihan hyvä ilmoitus ja hyvä idea, mutta laitan tähän silti joitakin menoreikiä, jotak on hyvä huomioida:

      "Sivustolla on myös käytössä instant maksut paypaliin ja..."

      Paypal veloittaa 3 € jokaiselta tililtänostolta. Aukaisin juuri tilin paypaliin ja siellä oli sellainen imoitus.

      "Aloitin n. $0.04 päivätuloilla ja nyt tienaan jo n. $4 päivässä, muutamassa kuukaudessa."

      Joten jos tulot on pienet ja nostat rahat paypalilta, niin aika paljon pikkuruisista tuloista menee kuluihin. 0.04$ on 0.03 € = alle euro kuukaudessa (0.9 €/kk)
      Muutaman kuukauden päästä tienaat: 4$ joka on 2.9€ = 87 €/kk

      Kuinka monta tuntia pitää klikkailla mainoksia per päivä, jotta tienaa tuon 87€? Koko päivän? Jos mainos on pidettävä auki 30 sek, ok, voit jättää sen auki 30 sekunniksi, käydä keittämässä kahvit ja sitten palata klikkailemaan taas.... Mutta meneekö tässä sitten koko yökin klikkaillessa?

      Verottaja on ryhtymässä vahtimaan suomalaiseten paypal tilejä ja aikovat laittaa nettihenkilön pestin sitä varten. Voi olla että lähitulevaisuudessa pitää tuloista ilmoittaa verottajalle, mutta toki jos ei ole muita tuloja niin nolla verotukseenhan se menee.

    • tämä on maksullinen

      Eli kaikki tämä siis maksaa! Saako verottajalta verovähennystä tulojen kuluista?
      Verottajahan on siirtymässä Ruotsin mallin mukaan seuraamaan kuka tienaa ulkomailta paypalilla!

      >> kun on useampi referraali ja jokaisen referraalin vuokra maksettu 240 päiväksi,

      Eli työpaikan/tienesti paikan saat, kun maksat!

    • JohnnyRevival

      "Paypal veloittaa 3 € jokaiselta tililtänostolta. Aukaisin juuri tilin paypaliin ja siellä oli sellainen imoitus."

      Paypal ei liity Neobuxiin mitenkään. Paypal on useita vuosia toiminut "nettipankki", jota käyttää valtava määrä ihmisiä ympäri maailmaa.

      Neobuxin suhteen, suosittelen säästämään isomman summan kerralla Paypal tilille, ennen kuin kannattaa nostaa ne omalle tilille. Kun esim. $3000 on kasassa, ei $3 tai €3 ole mitään.. se on vain pikkuinen palvelumaksu.

      Tosiaan, Neobuxissa tienaus on progressiivista. Se siis kasvaa jatkuvasti, riippuen siitä, mitä siellä teet. Jotkut saavat pelkkinä voittoina satoja dollareita, joku jopa $2500, sen jälkeen, kun siitä on miinustettu se raha, mikä tuloista kuluu, jos tuloja haluaa yhä kasvattaa.

      "Joten jos tulot on pienet ja nostat rahat paypalilta, niin aika paljon pikkuruisista tuloista menee kuluihin. 0.04$ on 0.03 € = alle euro kuukaudessa (0.9 €/kk)
      Muutaman kuukauden päästä tienaat: 4$ joka on 2.9€ = 87 €/kk"

      Katso se, mitä kirjoitin yllä :) tulojen kasvu on progressiivista. Niitä voi kasvattaa tiettyjen rajojen puitteissa nopeastikin. Anyway, ajan myötä tulojen kasvu yhä nopeutuu. Riippuen taktiikoista, joita käyttää. Vinkkejä erilaisiin taktiikoihin voi saada Neobuxin foorumilta.

      "Kuinka monta tuntia pitää klikkailla mainoksia per päivä, jotta tienaa tuon 87€? Koko päivän? Jos mainos on pidettävä auki 30 sek, ok, voit jättää sen auki 30 sekunniksi, käydä keittämässä kahvit ja sitten palata klikkailemaan taas.... Mutta meneekö tässä sitten koko yökin klikkaillessa?"

      Ei pelkkiä mainoksia klikkailemalla tuolla tienaa, kuin ensimmäiset pienet rahansa. Tienaus perustuu ns. vuokrareferraaleihin, joita voi vuokrata vaikka niillä rahoilla, mitä ensin on tienannut mainosten klikkailuista. Jokaisen referraalien klikkailuista saa pienen provikan.

      Mainoksia saat minimissään 4 päivässä, joten niillä ei tosiaan paljoa tienaa.

      Sitten kun on referraaleja, niin pitää klikkailla myös. Jos klikkaat yhden mainoksen päivässä, saat provikat maksimissaan yhdestä klikkauksesta per referraali, mutta jos klikkaat 4 (Golden jäsenenä 9) niin saat provikat kaikista referraalien klikkauksista, vaikka niitä olisi 20. Golden jäsenyydestä: sillä tienaa reilusti enemmän omista ja referraalien klikkauksista, noin tuplasti, ja minimimäärä mainoksia on 9 kpl päivässä. Golden jäsenyys maksaa $90 vuodeksi, sen voi myös maksaa niistä, mitä olet itse tienannut sivustolla(muutaman kuukauden käyttäminen ja referraalien hommaamista, niin äkkiä on tuo $90 kasassa). Itse olen Golden jäsen, ja hyvin tienaan :) Golden jäseniä on varmaan suurin osa sivuston aktiivisista käyttäjistä, eli tuhansia.

      "Verottaja on ryhtymässä vahtimaan suomalaiseten paypal tilejä ja aikovat laittaa nettihenkilön pestin sitä varten. Voi olla että lähitulevaisuudessa pitää tuloista ilmoittaa verottajalle, mutta toki jos ei ole muita tuloja niin nolla verotukseenhan se menee. "

      Oma tarkoitukseni on kerätä Paypal tilille muutama tonni, ja sen jälkeen, ottaessani sen ulos suomalaiselle pankkitililleni, teen veroilmoituksen ulkomailta saaduista tuloista, ja maksan verot. No problem. :)

      "Eli kaikki tämä siis maksaa! Saako verottajalta verovähennystä tulojen kuluista?
      Verottajahan on siirtymässä Ruotsin mallin mukaan seuraamaan kuka tienaa ulkomailta paypalilla!"

      Ei maksa, paitsi Paypalin palvelumaksu, ei muuta. Paypal on vain välikäsi.

      "Eli työpaikan/tienesti paikan saat, kun maksat! "

      Niin, mutta ei sun välttämättä tarvitse omia, Suomessa työstäsi tienaamia rahojasi, eläkkeitäsi tai toimeentulotukiasi laittaa :) Itse olen tehnyt niin, mutta kenenkään ei tarvitse.

      Voit myös käyttää rahoja, mitä tienaat tuolta sivustolta.

      Täysin sijoitukseton taktiikka tienestien alkamiseksi Neobuxissa:

      • JohnnyRevival

        1.Klikkaile mainoksia kunnes saat vaikka ekan dollarin.

        2.Vuokraa muutama referraali kuukaudeksi.

        3. Laita "Autopay" asetus päälle, jolloin referraalien vuokranmaksu hoituu automaattisesti niiden aktiivisuuden perusteella. Saat 15% alennuksen referraalien kuukausivuokrasta, kun käytät autopaytä. Alkuun, kun sinulla on vain vähän referraaleja, kuukausivuokra per referraali on $0.20, ja siitä -15%, on ihan hyvä summa kun on useampi referraali.

        4. Kerää kaikki tienaamasi rahat viikon aikana vuokratilille. Vuokraa muutama referraali lisää, kun viikko on kulunut. Loput vuokratilillä olevat rahat on pesämuna automaattista vuokranmaksua varten.

        5. Muista klikata 4 kiinteää mainosta joka päivä, eli oranssin värisiä, että saat seuraavana päivänä provikat referraaleistasi. Kannattaa myös klikata muut lyhkäiset mainokset, että saat kerättyä Neopointseja 1/mainos. Niitä voit, kun olet kerännyt tarpeeksi, muuntaa rahaksi vuokratilillesi.

        6. Jatka tätä kunnes saat 300 referraalia, joka on standardijäsenen maksimi.

        7. 2-3kk kuluttua saat Golden jäsenyyden tienaamillasi rahoilla, tai jopa aikaisemmin, riippuen referraaliesi aktiivisuudesta. Autopayn lisäksi muuten kannattaa jo alkaa aikaisemmin käyttämään manuaalista referraalien vuokra-ajan lisäämistä, 90 päivää kerrallaan. Näin saat isomman alennuksen, kuin autopaystä, ja ajan kuluessa voitto-osuus kasvaa tämän myötä huomattavasti. Osa voitoistasi menee referraalien vuokra-ajan lisäämiseen, osa säästöön Golden jäsenyyttä varten.

        8. Kun olet ostanut Golden jäsenyyden vuodeksi $90 hinnalla, tulosi tuplaantuvat heti. Tienaat tuplasti jokaisesta referraalin klikkauksesta, ja $0.001 sijasta $0.01 jokaisesta klikkaamastasi kiinteästä oranssista mainoksesta, ja niitä on päivittäin 9, neljän sijaan.

        9. Vuokraa samalla taktiikalla lisää referraaleja, paitsi viimeistään tässä vaiheessa 100 referraalin paketteja. Golden jäsenen vuokrareferraalirajoitus on 2000. Pyri siihen, että pidennät vuokrareferraaliesi aikaa 240 päivää kerralla, saat 30% alennuksen. Tässä vaiheessa se alkaa olemaan jo todella huomattava summa. Kun pääset 2000 vuokrareferraaliin asti, voit saada vuokrausjonon avulla referraaleja yli rajoitusten. Tällöin referraalien vuokraus on useita kymmeniä senttejä per referraali, varmaan $0.60 ja kasvaa jokaisen sadan ylimääräisen jälkeen, kunnes hinta on max. $1.20 per referraali. Tämä koskee vain referraalien ensimmäistä vuokrauskertaa, mutta voit pidentää näiden referraalien vuokra-aikaa normaalihinnalla eli tuossa vaiheessa $0.27 / referraali - 30% jos 240 päivää kerralla.

        10. Jos haluat, voit uusia tienaamillasi rahoilla jossain vaiheessa Golden jäsenyytesi Ultimateksi, jossa on paljon lisäetuja. Voit mm. vuokrata isomman määrän referaaleja kerralla, ja odotusaika seuraavaa vuokrauskertaa varten on vain muutama päivä yhden viikon sijaan. Ultimate jäsenyydessä on myös 4000 referraalin raja 2000 sijaan, jolloin saatkin nuo referraalit vuokralle normaalihintaan kalliimman sijaan, 4000 asti, jonka jälkeen voi taas käyttää vuokrausjonoa.

        Jokaisessa jäsenyydessä on ilmainen passiivisten referraalien vaihtaminen niihin, jotka ovat viimeiset 5 päivää olleet aktiivisia. Perusjäsenellä se tapahtuu 2 viikon passiivisuuden jälkeen, Ultimatella muutamien päivien passiivisuuden jälkeen. Manuaalisesti voi vaihtaa passiivisen referraalin toiseen milloin vain, hintaan $0.07 / referraali.

        Voit jäädä standard jäseneksi, laittamatta tienaamiasi rahoja Golden jäsenyyteen, jolloin tienaat maksimissaan n. $130 kuukaudessa, josta menee $63 referraalien kuukausivuokraan (miinus alennukset, jos käytät autopaytä tai pidennät referraaliesi vuokra-aikaa enemmän kerralla.)

        Tai sitten voit ostaa Golden jäsenyyden vuodeksi, $90, joka maksaa itsensä hetkessä takaisin, koska se tuplaa klikkauksista tulevat tulot.

        Ultimate pack maksaa muistaakseni $890, se on aika iso hinta, mutta etuihin nähden hyvin pieni ja maksaa itsensä myös takaisin. Sitä ei välttämättä tarvitse, ellei todella halua kasvattaa tulojaan.


      • JohnnyRevival
        JohnnyRevival kirjoitti:

        1.Klikkaile mainoksia kunnes saat vaikka ekan dollarin.

        2.Vuokraa muutama referraali kuukaudeksi.

        3. Laita "Autopay" asetus päälle, jolloin referraalien vuokranmaksu hoituu automaattisesti niiden aktiivisuuden perusteella. Saat 15% alennuksen referraalien kuukausivuokrasta, kun käytät autopaytä. Alkuun, kun sinulla on vain vähän referraaleja, kuukausivuokra per referraali on $0.20, ja siitä -15%, on ihan hyvä summa kun on useampi referraali.

        4. Kerää kaikki tienaamasi rahat viikon aikana vuokratilille. Vuokraa muutama referraali lisää, kun viikko on kulunut. Loput vuokratilillä olevat rahat on pesämuna automaattista vuokranmaksua varten.

        5. Muista klikata 4 kiinteää mainosta joka päivä, eli oranssin värisiä, että saat seuraavana päivänä provikat referraaleistasi. Kannattaa myös klikata muut lyhkäiset mainokset, että saat kerättyä Neopointseja 1/mainos. Niitä voit, kun olet kerännyt tarpeeksi, muuntaa rahaksi vuokratilillesi.

        6. Jatka tätä kunnes saat 300 referraalia, joka on standardijäsenen maksimi.

        7. 2-3kk kuluttua saat Golden jäsenyyden tienaamillasi rahoilla, tai jopa aikaisemmin, riippuen referraaliesi aktiivisuudesta. Autopayn lisäksi muuten kannattaa jo alkaa aikaisemmin käyttämään manuaalista referraalien vuokra-ajan lisäämistä, 90 päivää kerrallaan. Näin saat isomman alennuksen, kuin autopaystä, ja ajan kuluessa voitto-osuus kasvaa tämän myötä huomattavasti. Osa voitoistasi menee referraalien vuokra-ajan lisäämiseen, osa säästöön Golden jäsenyyttä varten.

        8. Kun olet ostanut Golden jäsenyyden vuodeksi $90 hinnalla, tulosi tuplaantuvat heti. Tienaat tuplasti jokaisesta referraalin klikkauksesta, ja $0.001 sijasta $0.01 jokaisesta klikkaamastasi kiinteästä oranssista mainoksesta, ja niitä on päivittäin 9, neljän sijaan.

        9. Vuokraa samalla taktiikalla lisää referraaleja, paitsi viimeistään tässä vaiheessa 100 referraalin paketteja. Golden jäsenen vuokrareferraalirajoitus on 2000. Pyri siihen, että pidennät vuokrareferraaliesi aikaa 240 päivää kerralla, saat 30% alennuksen. Tässä vaiheessa se alkaa olemaan jo todella huomattava summa. Kun pääset 2000 vuokrareferraaliin asti, voit saada vuokrausjonon avulla referraaleja yli rajoitusten. Tällöin referraalien vuokraus on useita kymmeniä senttejä per referraali, varmaan $0.60 ja kasvaa jokaisen sadan ylimääräisen jälkeen, kunnes hinta on max. $1.20 per referraali. Tämä koskee vain referraalien ensimmäistä vuokrauskertaa, mutta voit pidentää näiden referraalien vuokra-aikaa normaalihinnalla eli tuossa vaiheessa $0.27 / referraali - 30% jos 240 päivää kerralla.

        10. Jos haluat, voit uusia tienaamillasi rahoilla jossain vaiheessa Golden jäsenyytesi Ultimateksi, jossa on paljon lisäetuja. Voit mm. vuokrata isomman määrän referaaleja kerralla, ja odotusaika seuraavaa vuokrauskertaa varten on vain muutama päivä yhden viikon sijaan. Ultimate jäsenyydessä on myös 4000 referraalin raja 2000 sijaan, jolloin saatkin nuo referraalit vuokralle normaalihintaan kalliimman sijaan, 4000 asti, jonka jälkeen voi taas käyttää vuokrausjonoa.

        Jokaisessa jäsenyydessä on ilmainen passiivisten referraalien vaihtaminen niihin, jotka ovat viimeiset 5 päivää olleet aktiivisia. Perusjäsenellä se tapahtuu 2 viikon passiivisuuden jälkeen, Ultimatella muutamien päivien passiivisuuden jälkeen. Manuaalisesti voi vaihtaa passiivisen referraalin toiseen milloin vain, hintaan $0.07 / referraali.

        Voit jäädä standard jäseneksi, laittamatta tienaamiasi rahoja Golden jäsenyyteen, jolloin tienaat maksimissaan n. $130 kuukaudessa, josta menee $63 referraalien kuukausivuokraan (miinus alennukset, jos käytät autopaytä tai pidennät referraaliesi vuokra-aikaa enemmän kerralla.)

        Tai sitten voit ostaa Golden jäsenyyden vuodeksi, $90, joka maksaa itsensä hetkessä takaisin, koska se tuplaa klikkauksista tulevat tulot.

        Ultimate pack maksaa muistaakseni $890, se on aika iso hinta, mutta etuihin nähden hyvin pieni ja maksaa itsensä myös takaisin. Sitä ei välttämättä tarvitse, ellei todella halua kasvattaa tulojaan.

        2000 referraalia Golden jäsenellä, tulot arviolta $500-$600 kuukaudessa (referraalien määrän kasvaessa tietysti löytyy enemmän passiivisia referraaleja joukosta, jolloin heidän keskiarvonsa on useimmiten tuossa vaiheessa 0.8-1.2 ...) ja tuosta $500-$600 menee tulojen ylläpitoon, jos niitä haluaa ylläpitää tuolla tasolla useammankin kuukauden, $540 ILMAN ALENNUKSIA, mutta alennuksien kanssa, jos olet pidentänyt vuokra-ajat 240 päivää kerrallaan, niin $378 kuukaudessa. Tällöin voitto on $122-222 kuukaudessa, ja koska 240 päivää on 8 kuukautta, niin silloin voit vaikka nostaa koko tuon $500-$600 8kk ajan Paypal tilillesi, ja lopettaa homman tuohon jos kyllästyt tienaamiseen.

        Itselläni tähtäimessä on Ultimate jäsenyys ja ainakin 20 000 referraalia, niin kuin monilla on. Silloin tienaan n. $6000/kk, josta menee $3780 kuukaudessa vuokrareferraalien vuokraan (laskin mukaan -30% alennuksen, joka tosiaan tulee kun referraalien vuokra-aikaa pidennetään 240pv kerralla) ja voitto osuus siis olisi $2220.. mutta tietysti olisin pidentänyt vuokra-aikoja jo 240pv kerrallaan, niin nostaisin useita kuukausia tuon $6000 Paypal tililleni. Ihan jees ^^

        Ja, painotan vielä sitä, etten ole täällä vain siksi, että mainostan jotain palvelua. Nope. Olen siksi, että saisin teistä suoria referraaleja, jolloin kasvatan tulojani ilmaiseksi muutaman sentin päivässä per liittyjä. Se on ensisijainen syy. Toissijainen syy on se, että miks ihmeessä pitäisin näin hyvän jutun vain omana "salaisuutenani", kun kerran se ei ole multa ollenkaan pois, että kerron siitä muillekin. Haluan myös sivuston menestystä, koska siellä on ihan mukava yhteisö ja mukava ylläpitäjä :)

        Yksi on jo tätä kautta tullut suoraksi referraalikseni :) kiitos. Olen tienannut jo joitain senttejä lisätuloa hänen kauttansa :) se ei ole paljoa, mutta yhdessä referraalissa on tuhannen alku :D

        Nyt vain messiin ja tienaamaan!

        Mutta niin kuin huomaatte, KÄRSIVÄLLISYYS on tarpeen! Tienaamisessa kestää, sijoitat omia rahojasi tai et. Mä päätin sijoittaa, kun huomasin, että tuo palvelu on luotettava ja maksanut jo monille muutaman vuoden ajan. Rahoitan ulkomaanmatkan ensi vuonna tuolta tienaamillani rahoilla, vaikka se hidastaakin tienestien kasvua tässä vaiheessa.

        :)


    • jaakko818

      Itse en ole noita klikkaus juttaja harrastanut ollenkaan juuri sen takia kun niistä tienaa niin kovin vähän, ehkä jotkut tienaavat enemmänkin..
      Mutta itse olen löytänyt todella hyvän tavan tienata alle puolen tunnin päivittäisellä tekemisellä 42$ eli noin 33€ ja kyse on osallistumisesta kansainväliseen markkinointitutkimukseen jossa katsotaan noin minuutin pätkiä mainostajan videota ja sitten vastaillaan muutamaan kysymykseen, jossa vaihtoehdot on valmiina ja vääriä vastauksia ei ole olemassakaan :) yhden katsomiseen ja vastaamiseen ei mene montaakaan minuuttia ja siitä maksetaan heti 14$ ja näitä voi tehdä maksimissaan 3 per päivä eli se 42$ päivässä tulee tosi helposti.

      Kysymyksiin vastataan nimettömänä, joten rekisteröityessäkään ei tarvitse ilmoittaa mitään henkilökohtaisia tietojakaan riittää kuin luo itselleen nimimerkin sekä salasanan ja lisäksi täytyy olla PayPal tili jonne maksut tulee.
      Kysymyksiin vastaillaan samalla sivulla jossa rekisteröintikin tapahtui, joten et saa mitään roskapostia tms. sähköpostiisi.

      Todella helppo tapa tienata hieman lisätuloa..omasta mielestä ainakin paras mihin olen törmännyt.
      Katso lisätietoja
      http://ansaitserahaa.blogspot.com/2012/01/tienaa-rahaa-markkinatutkimuksiin.html

      • jaakko818

        Niin ja unohdin mainita että liittymisbonus on 50$ jonka saa heti kun rekisteröityy, eli eka päivänä tienaa 92$


    • näin on.

      kyllä paras ja luotettavin PTC sivuista on juurikiin tuo neobux. Ite tienaan nykyisin noin 15e viikossa. Puolisen vuotta klikkaillu. mutta jos nousu menee samaa tahtia niin puolen vuoden päästä tulee varmaan 25-30e viikossa. Ja olen kyllä nostanutkin rahat aina ulos paypal tilille ja jätt'nyt sitten vähän sinne että saa maksettua referaalien vuokraa. Mutta näiden sivujen kanssa pitää sitten olla kärsivällinen ja alku varsinkin on hidas.

      jos meinaat rekisteröityä niin rekisteröi tuon kautta.http://www.neobux.com/m/v/?rh=6D616B6B61726133.
      jos klikkailet paljon voin maksaa bonuksia sulle, pääsee helpommin alkuun.

    • larev2

      http://www.ptcsense.com/index.php?ref=larev
      tässä saat 1$ päivä mikä on 80 senttiä per klikkaus. mutta säästyy aikaa ja vähemmän mainoksia, ylöspäin voi edetä samoilla metodeilla kuin aikaisemmilla. kannattaa kokeilla.

    • teemu9789

      Moi:)Kannattaa jo unohtaa nuo turhauttavat pienipalkkaiset klikkailusivut.Nakkaa mulle sähköpostiosoitteesi, niin laitan sulle henkilökohtaisen kutsun ja todisteet maksuista Paypaliin. Ilmaista liittyä eikä mitään vuosimaksuja/sitoutumista yms... [email protected]

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe