Huomenna ois siis tarkotus lähteä Helsinkiin kauppoja kiertelemään. Eli kertokaas jotain hyviä levy- tai vaatekauppoja, joista löytys rock-/hevityylistä tavaraa. Pikaisella googlettamisella löysin Keltaisen jäänsärkijän ja Music Hunterin, mutta oisko muita?
Musiikkikauppoja Helsingissä?
2
201
Vastaukset
- Hjalmarget
No jos et vielä muualla käyny ni piipahdappa näissä sitte seuraavalla kerralla
Levykauppa ÄX - kaikkea löytyy
Black & White - Hardrock, proge, blues, heavy ym
KVLT - black ja death metalliin erikoistunut
Combat Rock - Punk/HC, jotain metalliakin löytyy- 5 Minutes Alone
Joo kävin ainakin noissa mun mainitsemissa tuossa levykauppa äx:ssä. Täytyy kyllä sanoa että noista tuo Music Hunter oli kyllä varmasti paras, siellä tulen varmasti uudemmankin kerran käymään. Todella hyvä valikoima levyjä, suosittelen :) Ja kiitos noista muista vaihtoehdoista, pitää pistää mieleen seuraavalla kerralla kun sinne päin oon taas menossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865