Olen 13 vuotta ja minulla on korvikset (okei, on erilaisia mielipiteitä onko ne läväreitä vai ei), nenäkoru ja rustolävistys. Olen siis 98. Tavoitteena olisi ottaa napakoru, toiset korvanreiät... sitten kun rautahoito on loppunut, otan ehkä smileyn, labretin oikealle puolelle ja madonnan oikealle puolelle. tongueweb on myös harkinnassa :D älkääkä dissatko! Rakastan läväreitä (olen jo 10 vuotiaasta saakka pitänyt) ja tämä olen minä, et sinä! :D Mitäs te aiotte ottaa?? :D:D
Mitä lävistyksiä haluatte ottaa/ mitä teillä on?
83
1523
Vastaukset
- tyyppi.vaa
mis oot ottanu ? ku siis ite oon 12 oon -99 ja mun kaveri-98 nii me mentäs ottaa jonnekki mut en tiiä tehäänks näi nuorille..
- ämmä92
Tällä hetkellä:
-2 lobea
-10mm venytys
-2 inner conchia
-2 outer conchia
-helix
-vertical industrial
-septum
-smiley
Haluaisin:
-tongue
-labret
-microdermal
-clithood
- - ämmä92
Lisään vielä että haluaisin myön nänniin/nänneihin :)
- ninnnnunnnnnuuuununu
mä meen huomenna consult ladyyn ottaa napakorun mutta tykkään ihan hirveästi labertista,kieli lävistyksestä ja napakorusta :) pelottaa huominen :(((
- Fizzy_Lizzy_98roar
tyyppi.vaa: Kyllä teille varmasti tehdään mm. Pitbullissa, jos teillä on vanhemmat mukana. Igorsissa ei tehdä mitään, paitsi korvakoruja alle 14 vuotiaille :(. Mutta jos lähellänne on pitbull ja vanhemmilta lupa, niin lävistyksiä vaan ottamaan! :DD
Ite oon ottanu rustokorun ja nenäkorun pitbullissa. :DD:D Mutta muistakaa harkita ennen, kuin otatte reikiä kehoonne :D
ämmä92: Ihanat lävistykset! Vertical Industrial on varmasti hienon näköinen. Sattuiko sen ottaminen paljonkin? Kaverini (17 vuotias) on mahdollisesti hankkimassa kyseistä läväriä. Entä parantuminen?
Ninnnnunnnnnuuuununu: Jos olet menossa ottamaan napakorua. Ei tarvitse pelätä. Se ei satu niin paljoa, kuin luulet, ja on hetkessä ohi. Ne, joilla on napakoru, sanovat, että se on kuin suuri nipistys. Ja jos tänään käyt ottamassa sen, niin miten sinulla meni? Jännittikö paljoa? Missä otit? Sattuiko? :D Saitko valita korun? Ite haluisin napaan ehkä myös :D:D- ämmä92
Vertical indu on kyllä nätti :) Otin tämän 5½kk sitten ja yhä parantelu kesken. Ei ole helpoimmasta päästä parannella. Koski ihan h****tisti erityisesti alemman reiän kanssa kun on melko kova rusto ja neula osui pihtien reunaan->neulan asentoa jouduttiin korjailemaan.
http://jiistore.com/?s=lavistykset - huhhuhohho
ämmä92 kirjoitti:
Vertical indu on kyllä nätti :) Otin tämän 5½kk sitten ja yhä parantelu kesken. Ei ole helpoimmasta päästä parannella. Koski ihan h****tisti erityisesti alemman reiän kanssa kun on melko kova rusto ja neula osui pihtien reunaan->neulan asentoa jouduttiin korjailemaan.
http://jiistore.com/?s=lavistyksetuskomattoman ruma lävistys.. hyi että!
- poskiläväri+igor's
mikä on poskilävistyksrn oikea nimitys? itse haluisin poskiin.. ja olen ottanut igorssissa nenäkorun (olen 12v) ja laittavat jos on vanhemmpilta/toiselta vanhemmalta vaikka lupa lappu.. sain ottaa kun kaverinikin otti ja kaverini äiti oli mukana.. vaikka mielummin olisin mennyt pitbulliin :) seuraavan lävistyksen otan pitbullissa! siskoni on ottanut pitbullissa 3 lävistystä, kulmaan, napaan ja kieleen :)
- jeeeeeeeee
3x ylärustoa vasemmassa ja alhaalla 5 (käytän nykyisin vain alhaalla ekoissa) rustot
1x ylärusto oikeassa ja alhaalla 4 (käytän nykyisin vain alhaalla ekoissa) rusto
1x nenä
1x kieli
1x napa
mulla on ollu genitaali- ja tongue mut otin pois kun oli niin turhia
ottaisin kumpaakin tragukseen. - Fizzy_Lizzy98roar
ämmä92: Kiitos vastauksesta :D Tuo lävistys oli kyllä nätti :D:D
jeeeeeeeee: :DDD Sulla on paljon läväreitä korvissa. Itelläni on ollu rusto noin 3 kuukautta eikä vieläkää oon parantunu :/ Mitä tekisin? Verta ja kudosnestettä tulee aika paljon. Korva on myös hieman paksu lävistysreiän kohalta :// - Fizzy_Lizzy98roar
Ja vielä asiaa ämmä92: selle: Itselläni on smiley harkinnassa... Muutama kysymys:
1. Kuinka kauan paranee?
2. Sattuuko aivan hillittömästi/ mihin voi verrata?
3. Onko uloskasvun mahdollisuuksia?
:DD- ämmä92
1. Parantu itellä viikon sisään täysin
2. Ekalla kerralla ei sattunu paljon, tuntu vaan vähä inhalta. Nyt koski 10x enemmän ku septum ja tuli vedet silmiin. Ja kaikki sano että sen pitäs olla päinvastoin.
3. Kyllä on mahollista eikä oo ees mitenkä harvinaista. Itellä vaihettiin alotuskoru (1,6mm paksu heppakenkä, 4mm pallot) pienempään (1,2mm paksu heppakenkä, 3mm pallot) just sen takia että ois kevyempi koru ettei painon takia lähtis kasvaa ulos.
Mut kokonaisuudessaan ihan mahtava killutin :) Nopee parannella, ei jätä näkyviä jälkiä/arpia yms, helppo piilottaa jne
- wegete
Mulla on vasemmassa korvassa 4 lobee, helix ja anti helix. Oikeassa korvassa kolme lobea. 2lobessa 4mm venytykset. Sit on nenänsivun läväri ja yritän hankkia smileyta, jos luvan saan... Joku päivä aion halkaista kieleni, mutta se ei olekkaan sit enää läväri, vissiin...
- Fizzy_Lizzy_98roar
ämmä92: Kiitos tiedosta. :DD Menit siis ottamaan toisen kerran smileyn. Miksi? Mitä entiselle kävi? Kasvoiko ulos, tulehtuiko pahasti vai vaan otit pois?
wegete: Kyllä. Kielen halkaiseminen ei ole läväri, se luokitellaan kehonmuokkaukseks. =)) Itse mahdollisesti joskus ottaisin anti-helixin? Käykö kauheasti kipeää? Enemmän, kuin normaali rusto? :D:D Minkä ikäinen olet? ^^ - ämmä92
Jouduin ottamaan pois kun oli luvattomasti otettu 14 vuotiaana
Itse opiskelen ammatti koulussa ja minulla on oikeassa korvassa 3 läväriä vasemmassa 1. oikeaan tahtoisin rustoon ja lambretin, mutta kun opiskelen kokisti en voi lambrettia ottaa
- Fizzy_Lizzy98roar
ämmä92: Okei. Raivostuivatko vanhemmat kauheasti? Ja miten he saivat tietää? (Anteeksi jos kyselen koko ajan, mut kiinnostaa tietää.)
pinja.kinisjarvi: :( Ainahan on kuitenkin olemassa lävistyksiä, joita ei nää, ellei niitä erikseen näytä mm. smiley (näkyy ainoastaan, jos on "pepsodent-hymy"), Frowny (näkyy ainoastaan jos irvistää), tongueweb (näkyy ainoastaan jos näytät sitä), napa (näkyy ainoastaan, jos sinulla on lyhyt toppi tai olet bikineillä), ja korviin voi kyllä hankkia rustoläväreitä jos kokiksi haluaa. Luulen niin. :D Ja hyvä ammattivalinta sinulla, vaikka läväreitä ei voi kauheesti ottaakkaan siinä. Vinkki: Netistä löytyy paljon feikkiläväreitä, jos niitä haluaisit ottaa. :) - ämmä92
Tulihan siitä vähän sanaharkkaa äidin kanssa ja koska koulussa tehtiin niin siitä sitten koulun kanssa syttyikin kunnon sota kun saivat tietää. Siinä sitten juostiin vuoroin terkkarin, kuraattorin ja reksin luona. Ja jos vanhempi oikeasti tuntee lapsensa niin kyllä sitä huomaa jos suussa on jotain ylimääräistä :)
- Minävaan:)
Vasemmassa korvassa kaksi korua ja oikeassa kolme. Joulun jälkeen otan rustokorun korvaan ja napakorun haluisin.
- Fizzy_Lizzy98roar
ämmä92: :DDD Kaverille on käyny vähän samalla tavalla. Kiitos, kun kerroit :D
Minävaan:) : Kiva :))))))) - wegete
Fizzy_Lizzy_98roar: Tein ton anti-helixin ihan ite nuppineulalla kotona. Olin desinfioinut korun ja neulan parhaani mukaan. Neula män läpi kuin yrjö viemäriin, mutta koru oli liian iso siihen reikään... Olis pitäny ajatella sitäkin seikkaa. No, työnsin korun nautinnollisen hitaasti ja väkisin läpi ja meinasin pyörtyä siihen paikkaan, koska sattu niin paljon ja koska pienessä vessassa oli happi loppumassa mun tuskanhuohotusten takia... Hyvin on silti parantunu. Mee ihan kunnon lävistäjälle kuitenkin, tai hommaa lävistysneula! :D
- ämmä92
Lisäilen vielä omaan listaani:
-vertical tragus
-ehkä kolmas inner conch jos tuohon saisi mahtumaan
-trianglekin olisi aika mukava ;) - Yks rustokoru oikeella
- Sit 3kpl normikorviksii molemmil puolel
- Napakoru
Tahtoisin ehkääää rustoo lisää, mut tuskin tuun ottaa (:- banaani98
Mulla on kans nenäkoru, ja oon myös 13 ;)
- Sienitattinen
Itse olen 15-vuotias ja löytyy labret vasemmalta sivulta ja molemmissa korvissa kaksi korvisreikää, eikä nyt ole halua tai tarvetta ottaa lisää. :)
- :3
mul ei oo mitää muuta ku vasemmas korvas 3 reikää, oikees 2 ja olisin menossa ottamaan helixiä :)
& oon 12 - anskukkabestt
On jo
-oik. korvassa 3
-vas. korvas yks
haluisin:
-Napaan
-kieleen
-nenää
-vasempaa viel lisää kaks :D - ravikortti-ON
nyt on:
-Labret keskellä alahuulta
-Smiley
-Napa
-clithood
4 korvista (1.6mm)
haluaisin:
-industrial
ja sit ois kiva peukalon lähiaulueelle ihoon surface tai vaikkapa kumpaaki kätee. Tällä hetkellä ei oo ku 4 kpl normi korviksia ja 1 rusto mutta joskus vielä
-tragus
-1 normikorvis lisää
-napa
-kieli
microdermal kyllä kiinnostais mut tuskin laitan sellasta :)- Cow girl
Mulla on...
3 normikorvista molemmissa korvissa
2 molemmissa ylärustoissa
tragus molemmin puolin
nenäkoru oikeessa nenänsivussa
1 molemmissa nänneissa
napakoru
clithood
- IWANNALABRET!
oon 14., eli -97. mulla on 6 korvista, joista ekat otin liikkeessä joskus 12 tai 13v , loput oon tehny ite.
haluisin iha sikana huulikorun, tekisin ite. pitäis saaha äitiä vaa suostuteltuu :D
pitää kai selittää sitten sille, et se on iha samanlailla normaali koru niinku korviksetki. sen saa pois. se ei oo vaarallinen, niinku ei korviksetkaa oo. ja jos teen sen oikein ja varovasti, ettei mee pieleen. tiiän kyllä kaikki vaarat yms sellaset, mitä voi sattua, mut oon harkinnu tosi pitkään.
ja et se ei oo siitä kiinni et jos äiti ei tykkää niistä ! sillä on itelläänki korvikset ! :D
ja että mä haluan sen.
ja ite maksan. rahasta se ei oo kiinni. ostan neulan ja korun. ja sitä paitsi pitäisin ainaki ekana sellasta häivekorua mitä ei ees huomaa!!!!!!!
that's it.
....:D- emoapina
itekki oon 14 ja sain 4 vuoden suostuttelun jälkee porukat suostuu ottaa huulikorun!
Sain mieki aika pitkään suostutella.. sen verran labretin lävistämisestä että miulla ei ainakaa sen tekeminen tuntunu missää. tietenki kaikki on yksilöllisä ja blaa blaa blaa mut en usko et se kenellekkään on ylitsepääsemätön nipistys ;D
- jasulovespiercing
Olen 15(vm.-97)
Naama :
-2x Labret (keskellä, vasemmalla sivussa
-oikea kulma
Suu :
-Kielikoru
-Tongue web
(smiley, on reikä mutta en pidä korua)
Oikea korva:
-12mm venytys
-tragus
-3lobee
-helix
-industrial
( helix jossa ei oo korua)
vasen korva:
-12mm venytys
-2lobee
-tragus
napa löytyy
Kaikki on ite tehtyjä:D - Läväreitten perään
Oon 12w
Mul on :
3 korvareijät
Toises korvas 2
Madonna
Haluun :D :
-Kulmaan
-Napaan
-Poskiin
-Madonna toisel puolel
-Labretit molemmil puolil alahuut
-Smileyn :D
-Nenää molemmil puolil :D- baohh
labretit molemmil puolil on snakebites -.-"
- pilkunviilaaja1
baohh kirjoitti:
labretit molemmil puolil on snakebites -.-"
ja madonnat molemmil puolil on angel bites
- :)
Itsellä on tragus,niska,kulma,nänni, napax2,kieli,smiley ja korvissa useampi rustossa ja lehdessä.
- naxnoxmux
oon 15v ja lävistyksiä on
vas.korva:
2perus korvareikää
oik.korvas:
1 reikä joho menee 2mm :0 enkä ees haluu värnytystä
haluun/saan:
labretin (koska porukat ei suostu enempää naamaa)
snakebites on pitkä aikane haave
rustoo muutama
ja 4 normireikää korvaa - mie kanssaaaa
Oon 17v ja miulla on:
-Korvis
-2x 20mm venyt
-Bridge
-Septum
-surface wrist
-smiley
Ex:
-Snake bites (piän auki)
-madonna
-2x labret
-surface wrist
-2x nostrils
-1,6mm korvis
-lukuisia normi korviksia
Haluun:
-vertical labret
-nostril
-snug
-inner conch
-rook
-venytän toisen korvisreijän 10mm,eli sitte ois 20mm,10mm ja 20mm :3 - snakebitesit
itelläni on:
-vasen korva: 3 lobee(yks niistä 5mm venytys), normi rusto
-oikee korva: 2 lobee (yks niistä 6mm venytys)
-labret vasemmalla puolella
haluisin:
-snakebitesit eli viel yks huulikoru tohon oikeelle puolelle
-EHKÄ angelbitesit (madonnat molemmilla puolilla)
-kulmakoru
-harkitsen industrialia
-joku microdermal ois ihana!
huulikorusta sen verran että lävistettäessä en ees huomannu ku koko koru oliki jo paikoillaan! ja lävistäjä oli mukava (kiitos joensuun undergroundin lävistäjälle :D)
mut toi jälkijomotus on toista luokkaa! ekoina päivinä tuli viel pikkasen verta ja oli turvoksissa n. viikon mutta hyvin on tähän asti selvitty!:D mulla on nyt 2x 12mm venärit ja niitten yläpuolella normikorvikset, haaveena niittenkin venytys ja sit ihan vaa napakoru. kielikorun hommaan heti kun oon 18 =D
- Hippuli
Itellä vaan 4x korvikset, molemmilla puolilla kaks, mutta saan tässä kuussa kolmannet molempiin korviin.. >:) Haaveena olsi niin monta lisäää.. :D Bridge, Snake bites, angel bites, lisää korviin, kieli, kulma.. :D
- rautakauppa
-3x labret
-3x kulma
-septum (oon venyttänyt 5mm.)
-bridge
-poskilävistykset
-kieli
-napa
-industrial
-3x helix
ja 10(?) normikorvista.
( 8mm. venytys korvasa joka kasvaa koko aja :))
siinäpä tais olla kaikki mitä tällä hetkellä löytyy. on toki ollu neljäski kulmasa, smileyki on ollu _muutamaan_ otteeseen, mutta aina kasvanu ulos. oikeestaan kaikki naamalävistykset on joutunut kahteen otteeseen laittamaanku töitten ajaksi piti ottaa pois ja sillon korut oli aika tuoreita nii kerkes mennä työpäivän aikana umpeen ja häivekoruja ei kerenny hommailemmaan siihen hätään.
itellä kans seuraavana varmaa nänniin tullee korua. :) - 3+3
Minä otin elämäni ensimmäiset korvakorut 23-vuotiaana, siihen asti en ollut koskaan innostunut ajatuksesta, tai oikeammin en ollut ajatellut koko asiaa, mutta tuolloin näin suorastaan ihanat koukkukorvikset koruliikkeen näyte-ikkunassa, ja miltei siltä seisomalta marssin sisään liikkeeseen, ostin nuo iki-ihanat korvikset ja reiitytin korvani, harjotuskorviksia pidin parisen kuukautta, jonka jälkeen pidin niitä koukkukorviksia yli 7 vuotta. kolmekymppisenä päätin sitten vaihtaa tyyliä, kävin ottamassa samalla kertaa toiset ja kolmannet korvikset, ja ekoihin reikiin ostin kultaiset renkaat,uusien reikien parannuttua ostin myös niihin samanlaiset renkaat, nyt ikää 35 vuotta ja kolme paria kultaisia renkaita korvissa, ei muita lävistyksiä.
- ällällä
Mulla on vain yhdet reiät korvalehdissä, eikä enempää tule. En voi sietää naamalävistyksiä. Joku napakoru vielä menettelee. :D
- Lävistykset♥
Itse olen 14 vuotias, ja rakastan itsekkin lävistyksiä. Tällä hetkellä minulla on septum, smiley, tongue web, labret ja bridge on harkinnassa. Tosin, olen miettinyt haittaako se näköä, tms. Monet (varsinkin aikuiset), ovat sitämieltä että lävistykset ovat rumia. Lävistykset tuovat esille 'oikeaa' minä kuvaani. Ne korostavat hyvin ulkonäköni. Joillekkin siis sopii, toisille taas ei.
Ja kyllä, normaalit korvakorutkin lasketaan lävistykseksi. Itselläni on korvissa 15mm venytykset, 3x helix & 10 normi reikää. - Tytsi-99
Oon 12 ja mulla on:
Vasemman korva lehdessä 1.
Oikeessa 2.
Ja industrial.
Ihan mukavia on ja haluisin vielä:
Kielee,huulee ja napaa!:) - mävaan:)
mulla on
2x 6mm venytystä
2xnormi korviksii
oli smiley haluun sen takas :))
ei sitte muuta
haluisin
napakoru
septum - onlymee
Oon 97-syntyny, ja omistan vain yhdet korvikset, nyt olen hommaamassa toiset, mutten muuta. En halua mitään huuliini, kulmiini tms. Napakoru olisi kiva, mutten aio hankkia, en itse oiken lävistyksistä pidä, enkä tajua veytysten perään.
- gbjkgfjdkj
ite oon 15v. (täytän loppuvuodesta 16v.) ja mulla on tällähetkellä vaa vasemmas korvalehes 3 ja oikees 3, sekä tänään kävin ottamassa kulmakorun. :) ja maanantaina oon menossa ottamaan tongue web'iä tai tavallista kielikorua .. :p sain nenäkorun 11v. mutta otin sen 13v. pois. : dd ja sen lisäks mul on viel hammaskoru, mut sehä ei oo lävistys joten... ;DDDDd
- 99-grlmoi
mulla on nyt toisessa korvanlehes 3 , toisessa 4 ja sitte siinä 3reiän korvassa just aloin venyttämää > 3mm . & mulla on napakoru.
sitte mitä haluisin industrial , tragus, kumpaakaa en saa ottaa.
septum, mut sen otan vähä vanhempana.
ja nyt tässä lähiaikoina meinasin hankkii nenäkorun toho sivuunormin ja sitte napaan siihe alas.
kielikorun voisin myös ottaa mutta sitäkää en saa nii 16v sitte. (: - 99-grlmoi
mulla on nyt toisessa korvanlehes 3 , toisessa 4 ja sitte siinä 3reiän korvassa just aloin venyttämää > 3mm . & mulla on napakoru.
sitte mitä haluisin industrial , tragus, kumpaakaa en saa ottaa.
septum, mut sen otan vähä vanhempana.
ja nyt tässä lähiaikoina meinasin hankkii nenäkorun toho sivuunormin ja sitte napaan siihe alas.
kielikorun voisin myös ottaa mutta sitäkää en saa nii 16v sitte. (: - AlmostPracticalNurse
Kun näitä lukee, tuntee itsensä ihan lapseksi. Tässä 18-vuotiaana on vain korvakorut, eikä vielä mitään muuta tulossa. Nenäkorua olen harkinnut vasta pari kuukautta, joten sitä vielä miettiessä...
Lähihoitajana kun ei saisi olla mitään mm. kulmakorua, huulikoruja, rengasta nenään tai venytyksiä, tai sellaista näkyvää kasvolävistystä. Juuri ja juuri saa olla pienet rengaskorvikset. Kielestä en tiedä, kun se ei näy.
Neänäkoruksi vain sellainen pieni sydän, joka ei heti näy. Siitä nenän sieraimen vierestä. :) - inlovewithlävärit
nooo täl hetkellä en omista muita kun kaksi ammuttua korvanlehdissä. kuitenkin olen pian hankkimassa nämä:
- 2x helix
- indu
- kolme lobea
- nenä
- kulma
- snaket
- kieli - dfsagdhfhj
Mulla on 2 lobee, snaket, madonna ja kieikoru.
Ottaisin varmaa toisen kielee ja kulmaan. - lävistys<3
mulla on vaan alahuulessa lävistys otettu 12.v nyt harkinnassa napa/kulma/kielikoru
- 2 lävistystä
multa löytyy 4 lobea, tragus ja nostril. enempää en oikeastaan haluis, spider bitesit / angel bitesit ois ihan jees c:
ja ikää on 14v- ilikec:
14v...... Mulla on oli snake bitesit ja nyt on viel yks tos alhaal ja sitte toisessa korvassa 4 ja toisessa kolme .....ne perus reijät siin alhaal on 8mm venytykset. Haluisin tongue webin, napaan, ehkä nänneihin joskus aikuisena, tragugsen, ja ehkä smiley tai madonna.....
- jokkuvaa
Mulla on vasemmassa korvassa 3 reikää alimmassa 14mm. veny ja oikeessa korvassa 2 reikää ja alimmassa 7mm. veny. alahuulessa on läväri ja mulla on ollu tongue web ja smiley mut smiley repes ja otin tongue webin pois iha muute vaa mut suunnitteilla ois ottaa kummakki takas :))) p.s oon tehny kaikki reiät ite paitsi alimmaiset (ne perus...) korvikset ammuttiin jossai kultasepän liikkees... :D
haluisin:
tragus
smiley takas
tongue web takas
toise huulilävärin (ois snaket sitte)
kumpaanki poskeen lävistykset joskus aikusena
bridge tai unicorn- Pokss!!!!!!!????
Mulla on:
-labret vasemmalla
-1 rustokoru
-4 korvisreikää
Saan tällä viikolla napakorun:)
- öksmsad
Oon 15, mulla on oikeessa korvassa kolme korvista ja tragus ja vasemmassa kaks korvista. Napakorun haluan! Helixiä oon vasempaan miettiny, mutta katotaan nyt ja smiley tai kielikoru vois olla nätti mut en tiiä :)
- monttu
mulla on vaan 2 korvanreikää joista toinen on venytetty 3 mm (vasen). Venytystavoitteena on 4 mm ja joskus varmaan 6 mm. Vasempaan hommaan piakkoin 2 reikää lisää ja ruston tai industrialin. En ole kiinnostunut oikein muista lävistyksistä kuin korvaan, mutta lävistykset ovat kyllä nättejä.
- Nurinkehruu
Oon 23 ja ensimmäisen lävistyksen(Nostril/Nez) otin 12 vuotiaana. Tällä hetkellä lävistyksiä löytyy 22 kipaletta.
Oikeassa korvassa:
2x Helix/Rim
5x Earlobe
Vasemmassa korvassa:
5x Earlobe
Kavoissa:
Nostril/Nez
2x Cheek
Medusa
Labret
Madonna/Monroe
Septum
Suunnitelmissa (kunhan lompakko antaa myöten):
Inner Conch ja Tragus :3- Nurinkehruu
^ Korjaus! Siis vasemmassa korvassa on kahdeksan earlobea.
- failkidddddddd
Tällä hetkellä on korvikset ja napakoru.
Ennen niitä on ollut huulikoru, smiley, rusto ja kielijänne :D- failkidddddddd
niin ja oli venytyskin, 10 millinen :D
- tällast
Mulla on vaan ihan perus lobet.. Haluisin nenään ja napaan korut, mut oon päättäny oottaa ainanki 16.w saakka.. Vanhemmat ei pidä lävistyksistä, joten en nyt ala riitelee siitäkin :) 2-3 vuotta enää ja sitte saan noi jo ilman lupaakin :) joulukuussa siis 14.w :D pelkään tossa nenäkorussa, et se putois yöllä, jos alotuskoruksi laittaa tapin, onko totta? Mitä vois tehä sitten ettei putois ja menis umpeen? Ja napakorusta, venyykö/kasvaako ulos jos laihduttaa jonkun verran tai lihoo? :d
- nollanolla
mulla on nenäkoru & 7 peruskorvista , kolme vasemmas & neljä oikeessa(:
haluisin viel smileyn, kolme rustooo, napakorun ehkä, kielikorun & ehkä huulikorun(:: - rinsessa933
Onks se oikeesti niin että jos ottaa napalävistyksen ei voi uida moneen kuukauteen? eikö sitä voi suojata mitenkää?? Ite tahtoisin otttaa napaa lävistyksen, mutta en maltais millää odottaa syksyyn, mutta toisaalta tahtoisin uida nytten kun kesäkin on.
- lovely gril
Ittelläni on toistaseks vaan yhet reijät korvissa mutta haluaisin toiset reijät ja nenää jonku pienin napin
- rakastan lävistyksiä
mulla on nyt :
- 4korvista ja yhtä niistä aloin venyttämään vähän
- napa
- kieli
haluisin viel:
- surface niskaan
- microdermal
ja oon 15 (: - Joop.
On nyt :
- 8 korvista
- 10 mm venytykset
- Helix
- Tragus
Haluaisin:
- Toisen traguksen - kikkeliskokkelis
Tällä hetkellä on:
- 8 normikorvista
- industrial
- tragus
- rook
- kieli
Haluaisin vielä:
- pari rustoon
- inner conch
- ehkä toinen tragus
-nännikorut - Ja elän itteni kans
Tällä hetkellä on:
Kielilävistys
Napalävistys
Nenälävistys
Huulilävistys
Kulmalävistys
Smiley
Ja perus korvakorut.
Haluaisin vielä:
Nännikorut
Korvaan lisää
Indursial (en osaa kirjoittaa)
Helix
Kieleen toinen
tai tongue web
frowny Löytyy..
- Rustokorut kummallaki puolella, vasemmalla puolella kaks oikeella yks
- Normi korvikset
- Kummassaki korvassa 8mm venytykset
- Kulmakoru 2x
- Nenäkoru
- Kielikoru
- Huulikoru 2x
Olis niin kiva ottaa..
- Niskakoru takasi, kun se kasvo ulos.. Dermal ♥
- Tongue Web
- Huuleen ehkä se kolmas :)
Itte oon enemmänki nuissa tatuoinneissa kiinni, en enää niinkää lävistyksissä. :)- Juuu kelpaa
Nyt löytyy:
- snakebitet
- smiley
- tongueweb
- 2x 34mm venärit
Tarkoituksena ois:
- poskilävistykset
- septum
- lisää millejä korviin
- nännilävistykset
- kieli
- surface(ja)
- ehkä jopa bridge - tyttö-94
Mulla on vaan yhet korvikset jotka olleet 4- vuotiaasta, mut tänään meen ottaan nännilävistykset, otan molenpiin tisuleihin samalla kertaa.
- medontknow
Ite oon tehny kaikki lävistykset, oikeilla lävistysneuloilla ja pihdeillä. Steriloiduilla sellaisilla.
Tälläsiä lävistyksiä mulla on/on ollut c:
-Tragus
-Septum
-Snakebites
-Medusa
-Bridge
-2x Helix
-Smiley
mikään noista ei oikeestaan oo sattunu juurikaan :D
vielä haluisin mm.
-kieleen
-tongueweb
-industialin!- medontknoww
nii ja vielä 22mm & 10mm venytykset korvissa c:
- Tytsy98
Mulla on viisi reikää korvissa, kummallaki puolella. Septum, huulikoru, ja kulmaläväri.
- jalisaaviela
8x peruskorvis
angel bitesit
kieli
2x inner labia
christina
Haluaisin;
Napa,nännit.
ja ikää päälle 25 :D - 7.lävistystä
- Ikää 27 v.
- Kun olin eskarissa niin mutsi vie laittaa ensimmäiset korvikset.
- Molempiin korviin otin toiset reiät ala-asteella, 5 luokalla.
- 7 luokalla otin oikeaan korvaan kolmannen reiän
- 9 luokalla otin vasempaan korvaan kolmannen reiän.
- Eli yhteensä minulla on 6 korvista
- Napakorun otin noin kk sitten eli vasta nyt 27-vuotiaana.
- En halua enään yhtään lävistystä mihinkään.
- En edes enään käytä kaikkia kuutta korvista joka päivä, yleensä korvissa on vaan ekat korvikset.
- Joskus 16 vuotiaana harkitsin kyllä ottavani rustokorun, mutta onneksi en ottanut. - Anonyymi
Ite ainakin haluisin helix:in mutta en tiiä kehtaanko, jos se sattuu niin paljon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711448
- 585459
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462717- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131851Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411460Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61406Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371379