Oletteko ylipainon kanssa elävät kokeilleet tälläistä tuotetta -> http://www.gofitness.fi/obesimed-p-552.html
Runsaasti vain vettä kapselin kanssa jolloin masu täyttyy. Uskaltaisiko kokeilla?
Obesimed
11
2090
Vastaukset
- Sopaska
Nyt näköjään saa täältäkin. Olin viime vuoden vaihdossa Leidenissä ja kokeilin keväällä pudottaa tuolla. Toimii, 2kk ja 7 kg eli sinne 60 kg paremmalle puolelle. Nyt pysynyt 59. Homma perustuu oikeastaan siihen, että ei tule syötyä övereitä tai naposteltua ja mukittelukin kohtuullistui.
- peeer
Tilasin juuri purkillisen tuolta gofitness.fi.
Odotellaan paketin saapumista ja katsotaan miten toimii. Varsin edullinen hinta jos on niin hyvä mitä antaa ymmärtää. - obel
Kyseisellä menetelmällä toimivaa tuotetta olen monesti ajatellut ja nyt sen näköjään on joku tehnyt. Eli täyttäisi vatsan ja sisältäisi energia määrältään lähelle nollaa.
Halvemmalla sen sai kylläkin tuolta.
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/obesimed-m-265.html - tusore
joo,haluan antaa kokemukseni tästä tuotteesta,olen nyt neljättä päivää käyttänyt ja kiloja on karissut 2,5 kg elikkä aika hyvin,olen syönyt vain keittoruokia ja tummaa leipää,toki herkkujakin ihan pikkusen mahtuu mukaan...tekee täysinäisen olon ja näin tulee syötyä vähemmin,edullinen ja hyvä tuote. Pikkusen alussa närästi ja masu sekaisin mutta se meni ohi pian...suosittelen!!!!!
- jaakkimaaa
Samantapaisia kokemuksia minulla. Viikossa on pudonnut 3 kiloa ja iltasyöminen on vähentynyt ihan selkeästi!
Suosittelen!
- sirbam
Mistä porukka oikein tilailleet tätä obesimediä? gofitness.fi myy mutta löytyykö jostain apteekista? Toisaalta toi yllä mainittu paikka veloittaa vain 3.90 tkuluista, eli ehkä sitä uskaltaisi kokeilla.
- ol___
Sokokselta saa nykyään myös!
- Tyytyväinen
Itse olen ostanut apteekista, mutta näin Obesimedia myös Life-liikkeessä viime viikolla.
- Sammattikorkeakoulu
Kesällä häät ja tavoitteena 6 kiloa, joista 2 saavutettu viikossa. Kaikki ok, mutta mitä on Omtec19?
- laihduttaja2012
Minulle suositeltiin tätä työterv. ja taidampa huomenna hakea paketin apteekista. Pienempi maksaa 20e ja isompi 50e
- Enkeltenaamu
Viikon jälkeen kilo lähti ja olo kyllä parani, mutta paino lähti putoamaan vasta 2 viikon jälkeen. Nyt 3 kuukautta ja paino pudonnut 13 kg ja vessassakin on saanut käydä ihan päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie2876020Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta493912Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom363266Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole643163Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava633073Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1713025Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten932807Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin922503Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2052140Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt772078