Oletteko ylipainon kanssa elävät kokeilleet tälläistä tuotetta -> http://www.gofitness.fi/obesimed-p-552.html
Runsaasti vain vettä kapselin kanssa jolloin masu täyttyy. Uskaltaisiko kokeilla?
Obesimed
11
2031
Vastaukset
- Sopaska
Nyt näköjään saa täältäkin. Olin viime vuoden vaihdossa Leidenissä ja kokeilin keväällä pudottaa tuolla. Toimii, 2kk ja 7 kg eli sinne 60 kg paremmalle puolelle. Nyt pysynyt 59. Homma perustuu oikeastaan siihen, että ei tule syötyä övereitä tai naposteltua ja mukittelukin kohtuullistui.
- peeer
Tilasin juuri purkillisen tuolta gofitness.fi.
Odotellaan paketin saapumista ja katsotaan miten toimii. Varsin edullinen hinta jos on niin hyvä mitä antaa ymmärtää. - obel
Kyseisellä menetelmällä toimivaa tuotetta olen monesti ajatellut ja nyt sen näköjään on joku tehnyt. Eli täyttäisi vatsan ja sisältäisi energia määrältään lähelle nollaa.
Halvemmalla sen sai kylläkin tuolta.
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/obesimed-m-265.html - tusore
joo,haluan antaa kokemukseni tästä tuotteesta,olen nyt neljättä päivää käyttänyt ja kiloja on karissut 2,5 kg elikkä aika hyvin,olen syönyt vain keittoruokia ja tummaa leipää,toki herkkujakin ihan pikkusen mahtuu mukaan...tekee täysinäisen olon ja näin tulee syötyä vähemmin,edullinen ja hyvä tuote. Pikkusen alussa närästi ja masu sekaisin mutta se meni ohi pian...suosittelen!!!!!
- jaakkimaaa
Samantapaisia kokemuksia minulla. Viikossa on pudonnut 3 kiloa ja iltasyöminen on vähentynyt ihan selkeästi!
Suosittelen!
- sirbam
Mistä porukka oikein tilailleet tätä obesimediä? gofitness.fi myy mutta löytyykö jostain apteekista? Toisaalta toi yllä mainittu paikka veloittaa vain 3.90 tkuluista, eli ehkä sitä uskaltaisi kokeilla.
- ol___
Sokokselta saa nykyään myös!
- Tyytyväinen
Itse olen ostanut apteekista, mutta näin Obesimedia myös Life-liikkeessä viime viikolla.
- Sammattikorkeakoulu
Kesällä häät ja tavoitteena 6 kiloa, joista 2 saavutettu viikossa. Kaikki ok, mutta mitä on Omtec19?
- laihduttaja2012
Minulle suositeltiin tätä työterv. ja taidampa huomenna hakea paketin apteekista. Pienempi maksaa 20e ja isompi 50e
- Enkeltenaamu
Viikon jälkeen kilo lähti ja olo kyllä parani, mutta paino lähti putoamaan vasta 2 viikon jälkeen. Nyt 3 kuukautta ja paino pudonnut 13 kg ja vessassakin on saanut käydä ihan päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855