Obesimed

Simoon84

11

2031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopaska

Nyt näköjään saa täältäkin. Olin viime vuoden vaihdossa Leidenissä ja kokeilin keväällä pudottaa tuolla. Toimii, 2kk ja 7 kg eli sinne 60 kg paremmalle puolelle. Nyt pysynyt 59. Homma perustuu oikeastaan siihen, että ei tule syötyä övereitä tai naposteltua ja mukittelukin kohtuullistui.

• peeer

Tilasin juuri purkillisen tuolta gofitness.fi.

Odotellaan paketin saapumista ja katsotaan miten toimii. Varsin edullinen hinta jos on niin hyvä mitä antaa ymmärtää.

• obel

Kyseisellä menetelmällä toimivaa tuotetta olen monesti ajatellut ja nyt sen näköjään on joku tehnyt. Eli täyttäisi vatsan ja sisältäisi energia määrältään lähelle nollaa.

Halvemmalla sen sai kylläkin tuolta.

http://www.sinunapteekki.fi/catalog/obesimed-m-265.html

• tusore

joo,haluan antaa kokemukseni tästä tuotteesta,olen nyt neljättä päivää käyttänyt ja kiloja on karissut 2,5 kg elikkä aika hyvin,olen syönyt vain keittoruokia ja tummaa leipää,toki herkkujakin ihan pikkusen mahtuu mukaan...tekee täysinäisen olon ja näin tulee syötyä vähemmin,edullinen ja hyvä tuote. Pikkusen alussa närästi ja masu sekaisin mutta se meni ohi pian...suosittelen!!!!!

• jaakkimaaa

Samantapaisia kokemuksia minulla. Viikossa on pudonnut 3 kiloa ja iltasyöminen on vähentynyt ihan selkeästi!

Suosittelen!

• sirbam

Mistä porukka oikein tilailleet tätä obesimediä? gofitness.fi myy mutta löytyykö jostain apteekista? Toisaalta toi yllä mainittu paikka veloittaa vain 3.90 tkuluista, eli ehkä sitä uskaltaisi kokeilla.

• ol___

Sokokselta saa nykyään myös!

• Tyytyväinen

Itse olen ostanut apteekista, mutta näin Obesimedia myös Life-liikkeessä viime viikolla.

• Sammattikorkeakoulu

Kesällä häät ja tavoitteena 6 kiloa, joista 2 saavutettu viikossa. Kaikki ok, mutta mitä on Omtec19?

• laihduttaja2012

Minulle suositeltiin tätä työterv. ja taidampa huomenna hakea paketin apteekista. Pienempi maksaa 20e ja isompi 50e

• Enkeltenaamu

Viikon jälkeen kilo lähti ja olo kyllä parani, mutta paino lähti putoamaan vasta 2 viikon jälkeen. Nyt 3 kuukautta ja paino pudonnut 13 kg ja vessassakin on saanut käydä ihan päivittäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1227
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe