Obesimed

Simoon84

11

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopaska

      Nyt näköjään saa täältäkin. Olin viime vuoden vaihdossa Leidenissä ja kokeilin keväällä pudottaa tuolla. Toimii, 2kk ja 7 kg eli sinne 60 kg paremmalle puolelle. Nyt pysynyt 59. Homma perustuu oikeastaan siihen, että ei tule syötyä övereitä tai naposteltua ja mukittelukin kohtuullistui.

    • peeer

      Tilasin juuri purkillisen tuolta gofitness.fi.

      Odotellaan paketin saapumista ja katsotaan miten toimii. Varsin edullinen hinta jos on niin hyvä mitä antaa ymmärtää.

    • obel

      Kyseisellä menetelmällä toimivaa tuotetta olen monesti ajatellut ja nyt sen näköjään on joku tehnyt. Eli täyttäisi vatsan ja sisältäisi energia määrältään lähelle nollaa.

      Halvemmalla sen sai kylläkin tuolta.

      http://www.sinunapteekki.fi/catalog/obesimed-m-265.html

    • tusore

      joo,haluan antaa kokemukseni tästä tuotteesta,olen nyt neljättä päivää käyttänyt ja kiloja on karissut 2,5 kg elikkä aika hyvin,olen syönyt vain keittoruokia ja tummaa leipää,toki herkkujakin ihan pikkusen mahtuu mukaan...tekee täysinäisen olon ja näin tulee syötyä vähemmin,edullinen ja hyvä tuote. Pikkusen alussa närästi ja masu sekaisin mutta se meni ohi pian...suosittelen!!!!!

      • jaakkimaaa

        Samantapaisia kokemuksia minulla. Viikossa on pudonnut 3 kiloa ja iltasyöminen on vähentynyt ihan selkeästi!

        Suosittelen!


    • sirbam

      Mistä porukka oikein tilailleet tätä obesimediä? gofitness.fi myy mutta löytyykö jostain apteekista? Toisaalta toi yllä mainittu paikka veloittaa vain 3.90 tkuluista, eli ehkä sitä uskaltaisi kokeilla.

    • ol___

      Sokokselta saa nykyään myös!

    • Tyytyväinen

      Itse olen ostanut apteekista, mutta näin Obesimedia myös Life-liikkeessä viime viikolla.

    • Sammattikorkeakoulu

      Kesällä häät ja tavoitteena 6 kiloa, joista 2 saavutettu viikossa. Kaikki ok, mutta mitä on Omtec19?

    • laihduttaja2012

      Minulle suositeltiin tätä työterv. ja taidampa huomenna hakea paketin apteekista. Pienempi maksaa 20e ja isompi 50e

    • Enkeltenaamu

      Viikon jälkeen kilo lähti ja olo kyllä parani, mutta paino lähti putoamaan vasta 2 viikon jälkeen. Nyt 3 kuukautta ja paino pudonnut 13 kg ja vessassakin on saanut käydä ihan päivittäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe