Romanttisen illan hinta

rahamies

Mitä onnistunut romanttinen ilta maksaa?

6

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • money talks

Paljon! Seuralainen tulee taksilla sinua tapaamaan ravintolaan..Ilta maksaa eikä naisen tarvitse maksaa mistään..hotelliviikonloppu tai risteilyviikonloppu-sinä maksat kaiken ja tuliaiset kanssa----Nainen voi myös tarvittaessa pyytää sponssaamaan kauneusleikkaukset sun muut pikkujutut..mutta siten saat kauniin ja hyväkäytöksisen,seksikkään seuralaisen jota ei tarvi hävetä(kuten vaimoa)

• srjjdyj

Sain kokea onnistuneen romanttisen illan viime viikonloppuna. Hintaa sillä oli 32 euroa. Kävelimme illalla tähtitaivaan alla kahdestaan paikalliseen kiinalaiseen ravintolaan. Kyseisessä kiinalaisessa on kaunis sisustus ja hieman hämyisä tunnelma. Söimme siellä jakaen ruuat toistemme kanssa ja juttelimme paljon. Romanttisen illasta teki se, miten hän katsoi mua. Hän katsoi kuin olisin maailman ihanin olento. :)

• RM.

Ei mitään.

• Riippuu siitä, mitä tekee. Jos kotona järkkää, niin ehkä 20-30 €.

Ruoka-ainekset: 7-10 €
      Viinipullo: 7-10 €
      kynttilöitä: 3 €
      Kukkia: 5€

• Näinkin noinkin

Minusta paaaaljon esim. (tylsää) ravintolailtaa romanttisempaa on, jos mies on vaikka pakannut reppuun termarillisen kuumaa, minun lempijuomaa, viltin ja pepunalusen ja kävelemme yhdessä johonkin paikkaan, jossa hän haluaa istua kanssani kauniin maiseman äärellä.
      Kesällä riittää tietenkin pelkkä juoma. Kerran mieheni tekikin juuri näin, hänellä oli pieni kuoharipullo ja lasit matkassa :)

Kotona todellakin siisti koti kynttilöillä on ihanaa. Ja toisen huomioiminen: hierominen ihanan tuoksuisilla öljyillä tai ilman.
      Pienten lappusten tai korttien jättäminen silloin tällöin muuten vaan. Esimerkiksi kun mies on lähtenyt työmatkalle, olen joskus löytänyt pienen lappusen tyynyn alta nukkumaan mennessäni. Siinä hän toivottelee kauniita unia ja kutsuu minua hassuilla nimillä.

Romanttista on myös laittaa toisen lempimusaa soimaan ja pyytää vaikka tanssimaan.
      Ja naiset nyt aina menevät veltoiksi, kun oma mies sanoo: Pyörähdäpäs nyt vähän, että saan katsella, kuinka kivan näköinen peppu sulla onkaan!

Lämmin huumori ja ilkikuriset katseet luovat ainakin meillä mukavaa tunnelmaa : )

• opiskelija nainen

Rahamiehille se maksaa vähintään muutaman satasen ja sitten todennäköisesti lähden yksin kotiin.

Köyhemmän miehen ei tarvi maksaa kuin mitä itse ottaa ja todennäköisesti hän pääsee jatkoille tyköni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      75
      842
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe