vastakkaisen sukupuolen kasvoissa?
Mihin kiinnitätte huomionne
46
306
Vastaukset
- Ap.
Ruskeat ne olla pitää ;D
- Suomipoju
Silmät ovat se asia johon ensimmäiseksi kasvoissa katsoo. Sen jälkeen tulee nenä, suu ja lopuksi kasvojen kokonais muoto. Kulmakarvojen tulee olla melko ohuet, silmät ovat nyt lähesjokaisella naisella kauniit, nenä tulee olla siro ja pieni (yksi ärsyttävimmistä asioista on pystyyn nouseva tai suuri nenä), suu on hyvä olla hymyssä ja iho sileä.
Näitä asioita tarkastelen naisen kasvoissa. - y.b..
Ääneen ja katseeseen. Lempeä ja ystävällinen katse on pop. Mahdolliseen karvoitukseen naamassa.
Sanoit sen kaiken taas. Sellainen lyhyt sänki on joskus ihan jees, mut sellaiset hennot amisviikset kyllä ei, kyllä ei :D
- y.b..
Sxthsense kirjoitti:
Sanoit sen kaiken taas. Sellainen lyhyt sänki on joskus ihan jees, mut sellaiset hennot amisviikset kyllä ei, kyllä ei :D
Amisviikset siis ei, I suppose? :D
y.b.. kirjoitti:
Amisviikset siis ei, I suppose? :D
No ei todellakaan enää, mut onhan nekin joskus kelvanneet :D
- y.b..
Sxthsense kirjoitti:
No ei todellakaan enää, mut onhan nekin joskus kelvanneet :D
Onko? Ai niin..... :o Miten mä olin unohtanut ihan ne viikset niistä ihanuuksista..
:oI) y.b.. kirjoitti:
Onko? Ai niin..... :o Miten mä olin unohtanut ihan ne viikset niistä ihanuuksista..
:oI)No varmaan kun sitä tulee ajateltua vaan jotakin tiettyä parrakasta :)
Sxthsense kirjoitti:
No varmaan kun sitä tulee ajateltua vaan jotakin tiettyä parrakasta :)
Kyllähän niillä alle 20v. boyfriendeillä "kaikilla" tais ne amis-viikset olla, oli amiksessa tai ei :)
Amisviiksien kunniaksi Perjantai-muzaa :D
http://www.youtube.com/watch?v=2_Nsi05HkXw
- on kivojakin miehiä*
Nauravat iloiset silmät on kivat, katse ystävällinen. Siisti parta saa olla, ei kamala pistelevä epäsiisti sänki. Puhdas siisti olemus. Fiksu käytös. Kiva juttelutapa. Teeskentelemätön.
Sellainen lipevä käytöksinen joka kumartaa ja niiaa melkein yhtäaikaa, kädenpuristus muistuttaa enemmänkin kuollutta kalaa, kylmä jäätävä ilkeä katse. Puistattaa. hyyiii... Likaiset lököttävät housut. hyhyh...yök...Likaiset hiukset...hyi.. - alv-liskot
mitä jälkee tässä kysymyksessä oli?
- zisel
Silmiin.
Aluksi huomaan kokonaisuuden, miehekkäät kasvonpiirteet, silmät, ilmeet, hymy. Myöhemmin karisma ja magneettinen vetovoima, näistä on hyvä aloittaa..
- ?
ok, olet homo.
- ........
Rintoihin.
- :DDD
Kysyttiin kasvoista.
Silmiin.
Ilmeeseen ja sen välittämään tunnetilaan.
- syysmöttönen
Katseeseen ja huuliin. Onko ilme väkinäisen tikistetty, piilotteleva, näkyykö kasvoista levottomuutta, vetelyyttä vai onko ihminen kasvojensa näköinen, elämänhaluinen, kiinnostunut?
- det
Kasvojen muotoon, suhteisiin sekä symmetrisyyteen, silmiin, mielentilaan, silmänliikkeisiin, nenään, suuhun, hampaisiin, kieleen, pään asentoon, ihoon, karvoihin.
- naamasta
Yritän arvata onko se päästään terve. Kuuntelen mitä se päästää suustaan ja naamasta näkee aika paljon yleiskuntoa.
Kestodenzat punottaa ja hilseilee silleen tietyllä tavalla. Liittyy b-vitamiiniin. Ja silmistä lähtee värit. jne
Jos muuten on ok, siirrän katseen alemmaksi..tietenkin Siihen, että tunnenko mä tämän tyypin. Yleensä siitä lähdetään... siis täällä kaupungissa.
(naurua)- omituinen mies
Korviin. Naisen korvat on tärkeät. En pidä naisista joilla on pitkät lerppakorvat tai toisaalta liian pienet korvat. Silmät on tärkeimmät, mutta korvat siis heti tokana.
- butthead-fan
peppuun
- butthead-fan
dazu kirjoitti:
Olin vastaamassa saman, mut ehdit ensin. :(
Eli sinäkin pidät persenaamoista?
no siihen näyttääkö inhimilliseltä :D sitte käyn läpi silmät, hiukset, ihon, huulet ja katseen. aatella että yhellä nopealla silmäyksellä voiki saaha niin paljo "tietoa".
silmät, suu, nenä, korvat (kuuluuko korvat kasvoihin..?),
ilmeet, katse, kokonaisuus..
ilmejuonteet, arvet ym rosoisuudet,
mur,- rose18
huuliin 8)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561408
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu591311Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611301Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle641165Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041121Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58937Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu245913- 54897
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56893KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin81862