Lähettelee kirjeitä, soittopyyntöjä jne.
Olen kohteliaasti ilmoittanut että en ole kiinnostunut.
Hän ei kuulemma aijo antaa periksi koska on niin ihastunut.
Ei hän edes tunne minua.
Mitä tehdä kun ATM piirittää?
14
298
Vastaukset
- ATMaster
Mistä tiedät että hän on ATM? Koska lähettelee jatkuvalla syötöllä kirjeitä ja soittopyyntöjä, vaikka olet sanonut ettei kiinnosta? Vaikka tällä miehellä selvästi on jotain henkisiä (mahdollisesti myös fyysisiä) ongelmia, niin se ei automaattisesti tarkoita, että hän olisi ATM.
ATM on synonyymi miehelle, jolla on hieman tai ei yhtään mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla, eikä jollekkin mielipuolelle, joka ei ymmärrä suomen kieltä, tälle löytyy oma nimitys. - Sinna-
No, luulen, että hän on ATM koska hänellä ei ole koskaan ollut naisystävää vaikka on jo keski-ikäinen mies.
Mielipuoli tuskin on koska käy ihan normi töissä.- r5t6je5tky7u
ja mistä tiedät ettei ole koskaan ollut naisystävää? ._.
hän ei tunne sinua mutta sinä tunnet hänet, stalkkeri? - Sinna-
r5t6je5tky7u kirjoitti:
ja mistä tiedät ettei ole koskaan ollut naisystävää? ._.
hän ei tunne sinua mutta sinä tunnet hänet, stalkkeri?Siitä teidän koska hänen tuttunsa on kertonut minulle jotain. En kyllä olisi välittänyt tietää.
- pupliskupliskuu
m36-intj kirjoitti:
ATM on miehiä halventava nimitys, eikä sitä saa käyttää.
No kyllä muuten saa. Haukkuuhan miehetekin naisia joka päivä eri nimityksillä, jotka halventavat naista. Joten kyllä, naiset saa iskeä takaisin.
Ei se ole miesten yksinoikeus, varsinkaan tämän palstan miesten.
- Älyn haamu
Anna pillua sille sillä ehdolla että jättää sitten rauhaan.
- Sinna-
No en mä voi olla "silleen" kenenkään semmosen kans kenestä en tykkäis.
Mut joo, pyydän anteeks tätä aloitusta... ei tuo mua nyt häiritse pahemmin.
Ois kuitenkin ollu parempi jos ois uskaltanu tulla naamatusten juttelee. - sillitrooli
Sinna- kirjoitti:
No en mä voi olla "silleen" kenenkään semmosen kans kenestä en tykkäis.
Mut joo, pyydän anteeks tätä aloitusta... ei tuo mua nyt häiritse pahemmin.
Ois kuitenkin ollu parempi jos ois uskaltanu tulla naamatusten juttelee.Jos ATM (jolla on varmasti kokemusta lukuisista pakeista jo aiemmin) uskaltaa tulla juttusille, niin silloin olet itse hämännyt häntä käytökselläsi. Taidat oikeasti tykätä miesten huomiosta. Et vain tykkää siitä, kun miehet ymmärtävät sen, että tykkäät saada heiltä huomiota. Paitsi silloin tykkäät, jos se huomionantaja onkin joku laatukriteerisi täyttävä cosmohunksi.
- Reipas Mies
Minusta tässä Suomi-naisen peruskäytös riittää ajamaan miehen tiehensä.
Ei se liene vaikeaa? Se että miehelle ei edes anneta sitä kahvikupin vertaa aikaa näyttää supliikkiaan naiselle romanttisessa mielessä, on minusta suuri epäkohta jossa Suomi vaan junnaa takapajulana.
Jos minua joku nainen näin miehenä piirittäisi, kutsuisin naisen samana päivänä kahville jossa kävisin ystävällisesti tilanteen läpi, hiukan empatiaa nyt vastapuoltakin kohtaan, on minusta parempi saada perustellut pakit kuin se että joku nainen vaan kääntää selkänsä mitään sanomatta. Sehän on niin tyypillistä, kaikki miehet tietävät sen tilanteen. Noh, ei IHAN kaikki mutta suurin osa.
Myös vanhemmilla miehillä voi olla puhdas AT-tausta ilman merkintöjä seksi-cv:ssä, tälläiset miehet ovat hyvin hanakoita tarttumaan sinkkunaiseen kun miehelläkin voi biologinen kello herätellä että juna alkaa olla pian liian kaukana horisontissa yhteiselämää naisenkanssa ajatellen.
Eli mitä minä ap sinulle antaisin vinkiksi? Kohtaa pelkosi, kohtaa se mies naamatusten ja kerro mitä etsit kumppani kanditaatiksi ja anna miehen selvittää mitä hän sinusta olisi vailla. Sinulla on täysi oikeus olla huomaamatta koko miestä toki mutta se ei ole reilua jos mies luuleekin jotain tuntevansa sua kohtaan.
Hyvin harvoin nainen ryhtynee tähän tilanne katsaukseen, koska miehen iskemisen tulos on synnyttää "kiinnostus kemia" jolla suhde lykätään alkuun.
J.Rambon sanoin: "kun olet painostettu, se on helppoa kuin hengittäminen", vapaa suomennokseni.- Sinna-
Juttelisin kyllä hänen kanssaan jos hän tulisi mulle jotain puhumaan.
Hän siis on mut "bongannut" ja ottanut selvää kuka olen.
Itse en ole kyseistä tyyppiä nähnyt vielä kun ei oo tullut mulle mitään puhumaan.
itse ainakin jos olen jostain ihmisestä ollut kiinnostunut niin oon mennyt juttusille, sillähän se selviää.
ps. kiitos pitkästä sepustuksesta!
- adfgasdgasdgadfsga
Voi olla pakkomielteinen, jolloin ei lopeta vaan innostuu lisää huomiosta. Hänen yksipuolinen ihastuksensa ei aiheuta ylimääräisiä velvollisuuksia sinulle, mikäli olet jo kohteliaasti pyytänyt häntä lopettamaan ja sanonut ei.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Seksuaalinen_häirintä
"Suomen laissa seksuaalinen ahdistelu ja häirintä ovat asianomistajarikoksia, jotka edellyttävät, että asianomistaja nostaa kanteen epäiltyä vastaan. Seksuaalinen ahdistelu työpaikalla on tasa-arvolain 6.–8. pykälän vastaista, minkä vuoksi työnantajan on puututtava asiaan." - ei se oo atm
at miehet ei uskalla lähestyä noin aktiivisesti kuin aloittaja mainitsee,siitähän on suurimmaksi osaksi kysymys,yrityksen puutteesta miksi naista vaan ei kaikille löydy.
- ..........
Ei siinä auta kuin toivoa, että kyseessä ei ole Naisasialooseri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799