KULMAKARVOJEN PIIRTÄMINEN

She

Onko kenelläkään hyviä vinkkejä kulmien piirtämiseen?
On niin turhauttavaa piirtää niitä, kun kuitenkin toinen kulma tulee liian alas, eri muotoiseksi tai jotain muuta vastaavaa :(

24

4247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä

Miten sä niitä piirrät? nypitkö kaikki kulmakarvat pois ja sitten piirrät kynällä vai? Mun mielestä ei ainakaan järin hienon näköistä... Kannattaisi kasvattaa kulmat ja sitten laittaa väriä... Jos sulla on kulmakarvat ja piirrät niiden mukaisesti niin kuinka voi tulla liian alas silloin toinen? :) ei ymmärrä...

• She

Olen tehnyt ensimmäiseksi mainitsemallasi tavalla. Olen ajanut kulmakarvat pois ja sen jälkeen piirtänyt kulmakynällä uudet kulmat.
        En ole koskaan pystynyt (tai osannut) nyppimään kulmakarvojani. Sehän sattuu ihan kauheasti!
        Kosmetologilla käyntiin ei ole varaa.

• Saija
        She kirjoitti:

Olen tehnyt ensimmäiseksi mainitsemallasi tavalla. Olen ajanut kulmakarvat pois ja sen jälkeen piirtänyt kulmakynällä uudet kulmat.
        En ole koskaan pystynyt (tai osannut) nyppimään kulmakarvojani. Sehän sattuu ihan kauheasti!
        Kosmetologilla käyntiin ei ole varaa.

Kasvata kulmasi takaisin ja anna kaverisi nyppiä. Oma ystäväni ei pystynyt kanssa nyppimään itse kun se sattui ja kulmat punottivat ja silmät vuosi. Kaverin tekemänä se ei satu niin paljon. Nyt ystäväni kulmat ovat jo tottuneet nyppimisenn ja hän pystyy tekemään sen itse.

• Villa

Onhan se ihan mahdollista ja luonnollista, että kulmakarvat kasvavat luonnostaan epäsymmetrisesti. Jokaisella on jossainmäärin epäsymmetriset kulmat, toisilla selkeämmin... Jos ne on selvähkösti eri kohdissa ja eri malliset, ja sitten vielä jollain kynällä tai muulla värillä tummentaa, niin se vain korostuu. Mä olen yrittänyt peittää tätä nyppimällä niitä saman mallisiksi, vaikkei sekään aina paljoa auta...

• sorry

jos tietäisin niin sanoisin

• R.o.P

eipä siin muuta ku piirtämällä oppii.. ku ei täältäkä pääse näyttää.. miten se helpottuis ja sitä on vaikee selittää...
      MUTTA kokeile sillee että piirrät vaikka naaman missä ei ole ns. hienouksia ja harjoittele.
      kysy jos tulee jotain tiedän piirtämisestä yhtä sun toista

• Celly

No moi!
      Eihän noita kulmia kannata ajaa/nyppiä ihan kokonaan pois, vaikka se tuntuisikin kaikista parhaimmalta vaihtoehdolta. Ihan tosi! Jätä ainakin jonkun verran ja mielummin vielä vähän enemmän kuin sen jonkun verran. Nyppiminen ei satu jos käytät automaattipinsettejä ja kun olet jonkun aikaa nyppinyt ei se tunnu enään pahalta. Voit myös laittaa jääpalan ennen nyppimistä nyppimisalueen päälle ja nypi heti sen jälkeen.
      Kysyit että miten saat piirrettyä symmetriset viivat eli samannäköiset kulmaviivat, niin mullakin oli joskus alussa tän asian kanssa opettelemista eli jouduin välillä pyyhkimään jäljen pois jos tuli liikaa tai erimuotoiset/eri kohdissa. Nykyään ei ole enään noita virheitä, ehkä oon oppinu jotain ajan myötä, näkemään kulmat tarkemmin ja suunnittelemaan paremmin, taijotain:) Kyllä se siitä, voin melkeen kokemuksella sanoa! Mutta jos sulla on vielä sun kauniit luonnolliset kulmat tallella eli olet vaan ajellut kulmasi niin kasvata nyt niitä uudestaan ja nypi vaan kaikki tarpeellinen ympäriltä pois eli kulmien alapuolelta lähinnä. Älä liikaa sillä saattaa olla että tulet sitä vielä myöhemmin katumaan koska nyppimisen myötä kulmakarvat kasvavat harvemmin eli vähemmässä määrin takaisin. Huhhuh tulipa pitkä puhe.

Mutta hyvää kesää sinulle!

• jonna

Mä nyt rupeen taas kuulostaan joltain vanhalta tädiltä joka valittaa. Mutta niin. Silloin aikanani ko mä rupesin meikkaan vähän enemmän (eli tarkemmin sanottuna seiskalla) mäkin nypin mun kaikki kulmakarvat kokonaan pois. Kyllä mä aika nopeesti opin piirtään niistä samanlaiset mut sitten mä kyllästyin siihen ja kasvatin karvat takasin. Mä sit huomasin että mulle sopii ohuet kulmat paremmin joten mä sheivaan mun ylimääräset karvat aina pois. Tulee tosi siistiä jälkee eikä satu yhtään. Niin tyhmältä ko se kuulostaaki (= Nyt tolla tekniikalla mä oon aina saanu semmoset kulmat mitkä oon halunnu ja niihin vaan väriä ja siinä se (= kokonaan ei kannata nyppiä, näyttää tosi törkeeltä pelkät viivat piirrettynä. nimim. kokemusta on (järkytyin ko kattelin mun seiskaluokan valokuvaa jossa mulla oli piirretyt kulmat..(=..)

• Hansuli

Kasvata ne karvat takaisin, siisti hieman ja värjää kulmat kestovärillä tai kokeile hieman kuivahtanutta ripsiväriä. Itse käytän noita molempia ja välillä myös kulmakynää. Kulmien kestovärjäyksen poiskuluessa alan käyttää kulmakynää lisänä kulmien korostamisessa. Sitten kun kestoväri on kulunut pois, laitan ripsiväriä kulmakarvoihin. Luonnollisemman näköistä kuin kulmakynällä sutaistu viiva iholle. Varsinkin jos kulmat ovat tosi vaaleat ja sitten piirtää niistä kynällä tummemmat, niin eihän se karvojen vaaleus peity. Ripsiväri tarttuu karvoihin ja peittää vaaleuden. Kätevää, jos ei tykkää kestovärjätä.

• She

Laitan alle osoitteen, josta löydätte useamman kuvan minusta.
      Kertokaa te viisaammat, mikä sopisi minulle. Mitä minun pitäisi tehdä kasvoilleni, että näyttäisin paremmalta? Olisiko luonnollisten kulmakarvojen kasvattaminen takaisin aiheellista?

http://irc-galleria.net/view.php?nick=rumanainen

• milla

kasvata kulmakarvat takaisin..ja nypi ne ohuiksi

• She
        milla kirjoitti:

kasvata kulmakarvat takaisin..ja nypi ne ohuiksi

Niin minä olenkin haaveillut tekeväni jo pitkään, mutta en ole koskaan pystynyt nyppimään karvojani. koska se tekee niin kipeää.
        Lopulta päädyin tähän ratkaisuun, että ajoin kulmakarvat kokonaan pois ja piirsin kulmakynällä ne uudelleen.

• milla
        She kirjoitti:

Niin minä olenkin haaveillut tekeväni jo pitkään, mutta en ole koskaan pystynyt nyppimään karvojani. koska se tekee niin kipeää.
        Lopulta päädyin tähän ratkaisuun, että ajoin kulmakarvat kokonaan pois ja piirsin kulmakynällä ne uudelleen.

kokeilla jos saisit ne nypittyä kun olet ensin puuduttanut ihoasi jääpalalla..

tai sit kannattaa mennä kosmetologille kun kulmikset on kasvanut ja he voivat muotoilla ja värjätä ne..mutta tietenkin tämä maksaa mutta kuitenkin mun mielestä alle 15€..

• maana

ootpas todella kaunis, mutta KAUHEET KULMAT!!!!! Mutta ei hätää, kasvata omat takasin ja käy ensin kosmetologilla siistimässä ja sitten anna jonkun kaverin nyppiä samaan malliin tai sitten vaan yritä itse. Kyllä nuo piirretyt on aivan törkeät ja jotenkin liian alhaalla...siipimäinen muoto sopii musta sulle paremmin kun ihan ohut viiva. Kuten siis sanoin oot muuten kyllä kaunis nainen, ihan kateeksi käy ;)

• She
        maana kirjoitti:

ootpas todella kaunis, mutta KAUHEET KULMAT!!!!! Mutta ei hätää, kasvata omat takasin ja käy ensin kosmetologilla siistimässä ja sitten anna jonkun kaverin nyppiä samaan malliin tai sitten vaan yritä itse. Kyllä nuo piirretyt on aivan törkeät ja jotenkin liian alhaalla...siipimäinen muoto sopii musta sulle paremmin kun ihan ohut viiva. Kuten siis sanoin oot muuten kyllä kaunis nainen, ihan kateeksi käy ;)

En ole itsekään ollut tyytyväinen kulmiini. Nyt, kun sain vielä tuollaista palautetta, olen aika masentunut.
        Kosmetologiin ei ole opiskelijalla varaa, enkä rupea nyppimään omia kulmiani, koska en ole ennen sitä tehnyt. Ne kuitenkin epäonnistuu.
        Toisaalta, millä tavalla ulkonäköni muuttuisi, jos kasvattaisin kulmakarvat takaisin ja nyppisin ne ohuiksi, kuin että piirtäisin ohuen viivan? Tuskin eroa huomaisi kaukaa..

• ................
        She kirjoitti:

En ole itsekään ollut tyytyväinen kulmiini. Nyt, kun sain vielä tuollaista palautetta, olen aika masentunut.
        Kosmetologiin ei ole opiskelijalla varaa, enkä rupea nyppimään omia kulmiani, koska en ole ennen sitä tehnyt. Ne kuitenkin epäonnistuu.
        Toisaalta, millä tavalla ulkonäköni muuttuisi, jos kasvattaisin kulmakarvat takaisin ja nyppisin ne ohuiksi, kuin että piirtäisin ohuen viivan? Tuskin eroa huomaisi kaukaa..

no ei kenelläkään ollu varmaankaan tarkotus sanoo pahasti noist sun kulmista...jos kert nyt masennuit..mun mielestäni ei ne nyt mitkään niin hirveet ollu!mutta mun mielestä sun kannattais ees vähän kasvattaa kulmia,niin ne olis jo heti paljon luonnollisemman näköset ja kyl siin nyt vähän on eroa et onks sul kulmia vai ei...
        sul on kauniit kasvot joihin mun mielestä kuuluu myös kulmakarvat..no joo mutta itsepähän sä tähän asiaan voit vain vaikuttaa...
        Toivottavast et nyt kuitenkaan masentunut enempää,sanoin vain oman mielipiteeni noist sun kulmista...

• sini
        She kirjoitti:

sun kulmat on niin alhaalla nyt,että jos ees kasvattaisit kulmat ja nyppiset ne viivoiksi(sheivaa) niin ne olisi ehkä hieman enemmän ees oikealla korkeudella.

• joku
        She kirjoitti:

Kampaajat yleensä nyppii kulmakarvat samalla kun käyt leikkaamassa/laittamassa hiukset. Ja se maksaa yleensä jotain pari euroo.

• She
        joku kirjoitti:

Kampaajat yleensä nyppii kulmakarvat samalla kun käyt leikkaamassa/laittamassa hiukset. Ja se maksaa yleensä jotain pari euroo.

Ei minulla ole varaa edes kampaajalle :D
        Opiskelija-elämä on köyhää. En saa Kelalta yhtään mitään tukia. Kuitenkin pitäisi maksaa vuokra, ruoat ja laskut. Olen luopunut kaikesta turhasta, joihin kuuluu myös kampaajalla käynti.

• minä
        joku kirjoitti:

...ei kyllä nypi! oletko VÄHÄN urpo tai jotain?!

• Tiitu
        ................ kirjoitti:

no ei kenelläkään ollu varmaankaan tarkotus sanoo pahasti noist sun kulmista...jos kert nyt masennuit..mun mielestäni ei ne nyt mitkään niin hirveet ollu!mutta mun mielestä sun kannattais ees vähän kasvattaa kulmia,niin ne olis jo heti paljon luonnollisemman näköset ja kyl siin nyt vähän on eroa et onks sul kulmia vai ei...
        sul on kauniit kasvot joihin mun mielestä kuuluu myös kulmakarvat..no joo mutta itsepähän sä tähän asiaan voit vain vaikuttaa...
        Toivottavast et nyt kuitenkaan masentunut enempää,sanoin vain oman mielipiteeni noist sun kulmista...

Kannattais todellakin kasvattaa kulmakarvat takaisin. Mun mielestä on (anteeksi vain) todella törkeän näköiset tommoset kulmat, että kynällä piirretään ne vain suoraan iholle. En tykkää yhtään, näyttää tosi luonnottomilta.

Ja toisena vinkkinä: jos kuitenkin aiot jatkaa kulmien piirtämistä, piirrä ne ihmeessä korkeammalle silmistä. Sulla on piirretty kulmat ihan liian lähelle silmiä, on jotenkin kosvoja latistava vaikutus korkean hiusrajan kanssa.

• Lumikki

Olet todellakin kaunis kasvoiltasi, mutta kulmasi ovat aivan liian alas piirretty! Eli yritä piirustaa hieman ylemmäksi, jos et kerran halua kasvattaa ja nyppiä.... Ja siipimäinen muoto olis parempi. Toivottavasti en nyt mitenkään pahoittanut mieltäsi...

• kati

jos nyppiminen sattuu niin kampaamoissa ainakin voi pyytää muotoilemaan kulmat veitsellä... nopea ja kivuton vaihtoehto nyppimiselle... T: kampaaja

• minä

...karvat kasvaa heti takas! lisäks toi ei oikein toimi jos kulmiin ei oo nypitty eka oikeaa muotoa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7708
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      171
      3560
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2037
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1886
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1669
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    10. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1422
    Aihe