Läski nainen

vei hoikalta miehet

Eräässä ravintolassa näin kaksi naista joista toinen oli hoikka, kauniisti puettu ja kauniisti meikattu, mutta muuten oli harvinaisen rumat kasvonpiirteet ja tämän tyttökaveri oli ylipainoinen reippaasti ja ilman meikkiä ja tukka hapsotti, mutta kasvonpiirteet harvinaisen kauniit sellaiset, että kaikki miehet yleensä tykkää ja näinhän se oli suurinosa paikalla olevista miehistä hyöri tämän lihavan kauniskasvoisen ympärillä ja tämä hoikka ruma nainen jäi seinäkukkaseksi. Kyse ei ollut edes siitä, että se lihava olisi ollut sosiaalisempi ja iloisempi päinvastoin se ruma oli iloinen ja sosisaalinen, mutta ei auttanut sitä tässä tapauksessa lainkaan.

Joten kyllä todella lihava saa aina miehen seuraa jopa jättäen hoikanki varjoonsa jos sattuu omaamaan täydelliset kasvonpiirteet.

6

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai niin

      Tämä taitaa olla läski naisen kirjoittama, ainahan voi unelmoida.

      • Mies siellä sivussa

        Itse ajattelin aina, ettei läski nainen kelpaa, mutta todellakin hämmästyin tuosta mitä näin siellä ravintolassa. No kyseessä oli todella kauniskasvoinen ei mikään tavallisen kaunis vaan aivan harvinaislaatuisen kauniskasvoinen tuo nainen on ehkä ollut hoikkana jos siis on koskaan ollut hoikka varmaan maailman yksi täydellisimmän näköisistä naisista koska sen näki vieläkin naamasta.

        Naimisissa näytti olevan ainakin sormuksen perusteella.


    • hyi läski, yök

      Provo,provo,provo....
      Läskin kirjoittama juttu.

    • Omasta puolestani voin kertoa että jos kasvot on mielestäni söpön kaunista katseltavaa niin kropalla ei oo väliä. Tosin suosin kyllä pyöreämpää ja pidän sellaisista isommista muodoista eniten.

    • Kasvot ovat kokonaisuuden tärkein osa, jos ne eivät sytytä, ei sytytä koko nainenkaan, oli millaisissa missin mitoissa hyvänsä.

      Kroppaa halitaan, mutta kasvot ovat se, mikä todella sytyttää!

    • tähän kuuluu

      "huvittavaa oli että kerran törmäsin portaissa joko naapuriin tai naapurin kaatoon. hirveän ruma ja lihava nuorehko nainen. yski räkäisesti pihalla ja pisti tupakaksi. edellisyöllä äänteli siihen malliin että enemmän arvelutti feikkaako kuin harmitti.

      nähtyäni hänet olin lähinnä vahingoniloinen ja mietin että kuinkahan suuri osa yhden yön jutuista (jotka kateellisissa ajatuksissa on aina kauniita ja rohkeita) on just noita joilla ei ole ulkonäön puolesta paljon vientiä. että onko ne noita jotka neljän jälkeen joku epätoivoissaan ottaa..."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2942
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      312
      2240
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2075
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      152
      2039
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1450
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      28
      1173
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      115
      1113
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1057
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1014
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      868
    Aihe