Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ikäero

--Blondi26--

Kokemuksia ikäeroista parisuhteessa? Meillä on mies 37v ja minä 26v. Toistaiseksi parisuhde on toiminut loistavasti.

29

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Ikäeronne on ihan normaali

    • Nainen 20

      Ollaan poikaystäväni kanssa seurusteltu vähän yli 6kk ja muutettiin yhteen :) Hyvin on mennyt tähän mennessä :) Minä olen 20 ja mies 34 :)

      • en tyhmä=)

        aikas osuvaa:)meki on oltu vähän yli 6kk ja emäntä 20 ja minä 37 ja muutettiin kans just hiljattain yhteen:)


      • Nainen 20
        en tyhmä=) kirjoitti:

        aikas osuvaa:)meki on oltu vähän yli 6kk ja emäntä 20 ja minä 37 ja muutettiin kans just hiljattain yhteen:)

        Ollaan nyt 3vk oltu samankaton alla ja ei ole ongelmia ollut :) Jouduin miehen ja töiden perässä muuttamaan :)


    • yxskaks

      Aikansa menee hyvin, sitten tulee miehelle kuin naisellekin he kriittiset vuodet.
      Nainen on eka kerran kriisissä noin 40 vuotiaana. Miehelle alkaa tulla 50 villitys, sillä joka paikka ei enä toimi ja pitäisi näyttää. Siitä hiljalleen alkaakin sitten olla jos jonkinlaista kremppaa, sopii siinä nuoren vaimon katsoa kun iso karju sairastaa.

      Paksu rahamassi voi pitää naisen huushollissa, jos rahasta on puute, lähtee varmasti.

      • Tomorrow is not

        Mutta eihän ikäero liity mitenkään naisen tai miehen iän tuomiin huom mahdollisiin kriiseihin. Mistä sitä tietää kumpi sairastelee vai sairasteleeko?

        Parisuhteita ei kannata ajatella itsestäänselvyytenä. Itsestäänselvyydet useimmiten kuihtuvat ja haihtuvat. Sitten tulee se ero.

        Eläkää tässä hetkessä ja muistakaa huomista ei ole.


      • Huhu huhuh

        "naisella ensimmäinen kriisi 40-vuotiaana??? Yhtä vitun kriisiä tuntuu tuo naisten elämä on ikäviodet 14-65.


    • iänkuinen

      Normaali ikäero tokikin 20 vuotta.
      Mies vaikka 60 ja akka 40 ( näin meilläkin )
      Hienosti pelaa, en ryyppää enkä polta siksi fysiikkakin kunnossa.

    • *pppp*

      Meillä ikäeroa 17vuotta ja hienosti toimii! Ajattelemme asioista samalla tavalla ja täydennämme toistemme lauseita, näin on ollut heti ensitapaamisesta lähtien. Yllättävän nopeasti homma on edennyt, mutta yhdessä sekin todettiin että mitäpä sitä jarruttelemaan kun hyvältä tuntuu.
      Nyt on ensimmäisen kerran ns kriisi, mutta kun sitä tiesi alusta asti mihin on päänsä pistänyt niin eipä tästäkään mitään isompaa ongelmaa tule. Ja kun voi puhua täysin suoraan mistä tahansa asiasta, mitään ei tarvitse kierrellä kun tietää että toinen ymmärtää kyllä.

    • poiuytrewq

      Minä olen 26v ja mieheni 38v, 2,5v ollaan oltu yhdessä. Hyvät ja huonot ajat on meilläkin olleet, kuten kenellä tahansa muullakin pariskunnalla, ei se ole ikäerosta kiinni. Rakkaus ei katso ikää, onneksi :)

    • <3<3<3<3<3

      Minä 20v ja mieheni 30v. ollaan kohta oltu yhessä 1v. Ainakin itse tulen paremmin juttuun kun on vanhempi seurustelu kumppani. oma ikäiset pojat ovat viellä niin lapsellisen tuntusia etten vois ees ajatella 20v ikästä poikaa :D rakkaus ei todellakaan katso ikää ja ikä on vaan numero:)

      • mk

        Itse jo yli 50v mies ja en olisi 30v kuvitellut että ottaisin jonkun 20 naisen koska nurempana tulis seukkaitua noin 5 vuotta nuorempien naisten kanssa ja aika lapsellisia olivat kun kaikista pikkuasioista kiukuttelivat ja sopiva ikäero -5v on sopiva ja jos on 20v ikäeroa niin toinen 40v niin toinen 60v niin eihän se vanhempi 40 kymppisen vauhdissa pysy jos toinen haluaa harrastaa exriimi lajeja.


    • soderman.dan

      Minä 31 ja emäntä 38. Ei ongelmia. Aivan ihanaa yhteiseloa.

    • Aikuinen nainen

      Mies 32, minä 46. Kummallakin yksi liitto (ja niistä lapsia) takana ja yhteinen taival jatkunut 8 v. Joten ei se ikäero rassaa, jos keskinäinen suhde pelaa.

    • Vanhuus turvattu

      Minä olen 45 ja nainen 23 ja pidän hänestä niiiiiiiiiiiiin pajon ja siksi en aiokaan koskaan kertoa hänelle miten paljon hänestä pidänkään.

    • ...................

      Täälläkin tuo 10v ikäeroa, ja varsinkin alussa se mietitytti ( minä siis nainen) enemmän. Nyt yli 3v takana, ja riidat mitä on ollut eivät todellakaan ole johtuneet ikäerosta ;) Meillä on hyvä olla yhdessä, kemia toimii ja ajatusmaailma on ollut samanlainen heti alusta lähtien. Toki olen teroittanut miehelle pilke silmäkulmassa että hänen täytyy pitää extrahyvää huolta itsestään kun on nuori vaimoke ;)
      Mutta ei se ikä ole mikään ongelma. Nyt en voisi kuvitellakaan seurustelevani oman ikäisen kanssa, pitäisi tavallaan aloittaa alusta. (itse olen 26v). Oma mieheni on sinkkujuoksunsa juossut, asunut yksin ja tietää mitä haluaa elämältä. Osaa pestä pyykit ja hoitaa kotityöt ja lisäksi minut.. ;) Eli plussaa kaikki! Ja mitä tässä vaiheessa miettimään mitä tapahtuu 20v päästä? Suurin osa parisuhteista päätyy eroon, joten jos ollaan sitten vielä yhdessä niin hyvin on varmaan mennyt. Niitöä ongelmia ja sairauksia kun voi tulla nuoremmillekin. Katsokaa vaikka mediaa, monella julkkiksella on paljon ikäeroa ja ihan täysin onnelliset liitot!

    • jänghänakka

      hei ! ikäero 28v. mitä mieltä. kertokaapa yksi yhteinen lapsi. miehellä 7 aikuista entisestä liitosta.

    • Rakastan edelleen!!

      Sellainen suhde takana itse olen 48 v avopuolisoni oli 23 vuotta
      Eli 26 vuotta ikäeroa , ihan hienosti meni 2,5 vuotta saman katon alla, naikkosen mustasukkaisuuteen kaatu suhde , ei vai jostain syystä luottanut toiseen, tosin riitoihin tarvitaan aina kaksi , tietyistä asioista eri näkemys muuten tosi hyvin meni.

    • 4

      Playboyn omistaja Hugh Hefneri on reippaasti päälle 80 ja elostelee parikymppisten neitosten kanssa niin että heikkopäistä hirvittää.

      Tosiasiassa fyffe se on jolla naisia saadaan ja päälle viagaraa, joka muuta selittää niin valehtelee ja puhuu omaan pussiinsa.

    • 5kk/3kk/2kk

      Minä 27w & Mieheni 34w.

      Seurustelua takana 5kk

      Avoliittoa takana 3kk

      Kihloja takana 2kk

      Häitä juhlimme ensi mesänä

      Ja hyvin toimii suhde. Ei ole ollut vielä mitään ongelmaa.

      • RealistimusBacchus

        Et ole vittu tosissasi...
        Alle 2 vuotta ja suunnitellaan häitä... Onnea avioeroon.


      • 5kk/3kk/2kk
        RealistimusBacchus kirjoitti:

        Et ole vittu tosissasi...
        Alle 2 vuotta ja suunnitellaan häitä... Onnea avioeroon.

        Mitähän vittua se sinulle kuuluu?

        Joo olemme olleet yhdessä alle 2-vuotta ja joo olemme menossa 2013 kesällä naimisiin!

        Sou?

        Ps: Tämä suhde kestää nyt ja aina!

        Jokainen etenee suhteessaan niin nopeasti, kuin haluaa!

        Toivottavasti sinä EROAT miehestäsi / ET saisi ikinä miestä, kun TOIVOTAT TUNTEMATTMILLE onnea avioeroon!


    • mirri katti

      Minä 35, mies 26. Yhdessä oltu nyt 4 vuotta ja meinataan olla jatkossakin. Ihana suhde. En oo ikinä ollut onnellisempi.

    • Puuuuuuma <3

      Minä 40 ja mies 30 yhdessä 5vuotta. Hyvin menee ja ikäero sopii hyvin meille. Seksi elämä aivan ihanaa!
      Suosittelen.

    • kolmenvuodenikäero

      Tapailin aikoinaan itseäni melkein kymmenen vuotta vanhempaa miestä. Mies tuntui liian "kypsältä" minun makuuni ja se parin kuukauden suhde loppui sen takia. Tämänhetkinen poikaystäväni on minua kolme vuotta vanhempi ja tuntuu just sopivalta.

    • rehellisesti...

      Minä 50 ja mies 37. Yhdessä 5 vuotta. Mies kiinni kavereissaan ja nuorena aloitettu biletys jäänyt päälle pahasti ja taitaa jatkua hamaan loppuun asti. Ikäisekseen kovin lapsellinen ja ikävä kyllä alkoholisoitunut. Eron partaalla mennään. Mies ei eroa halua, mutta itse en jaksa häntä.

    • tiinassw

      Minä 21 ja mies 37. avoliitossa 2 vuotta

      • Ikuisesti Yhdessä

        Minä 28 ja Avopuoliso 33

        Parisuhteessa 1v 1kk

        Avoliitossa 2pvän päästä 1v

        Kihloissa 1kk päästä 1v

        (tutustuminen netissä 28.03.2012, tapaaminen kasvotusten 28.03.2012, seurustelu 28.03.2012, yhteenmuutto 10.05.2012 ja kihlat 12.06.2012)

        Häitämme vietetään 1-2-vuoden päästä


      • miesvm1967
        Ikuisesti Yhdessä kirjoitti:

        Minä 28 ja Avopuoliso 33

        Parisuhteessa 1v 1kk

        Avoliitossa 2pvän päästä 1v

        Kihloissa 1kk päästä 1v

        (tutustuminen netissä 28.03.2012, tapaaminen kasvotusten 28.03.2012, seurustelu 28.03.2012, yhteenmuutto 10.05.2012 ja kihlat 12.06.2012)

        Häitämme vietetään 1-2-vuoden päästä

        Ei millään pahalla mutta olet toistanut noita päivämääriäsi ikivanhoihin postauksiin jo niin monta kertaa että ne ovat palaneet verkkokalvoihini kiinni :P Yritä ensi yönä nukkua vähäsen, jookos?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe