Mihin rahamme menevät?

Tämän päivän Hesarissa oli linkki uuteen laskuriin, mikä on tarkoitettu kaikille populisteille, vallankumouksisille ja muille purnareille.

Onko listassa yhtään yllätystä?

http://www.verokuitti.fi/

Ps. Pyrin Suomen prinssieverstiksi ja vaadin verot valtion maksettavaksi. Vapise Kukkomies!
41180
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 41

Vanhimmat

Valtiovarainministeriöön menee mun rahat, jeee?

Äänestä
  • parempi perse kuin sulla?

Äänestä

• valtsulla on kirjoitti:

parempi perse kuin sulla?

Ei ole kauaa! *tekee perseliikkeitä apinan raivolla aamusta iltaan*

Äänestä

• valtsulla on kirjoitti:

parempi perse kuin sulla?

hotein pylly koko etuskunnasta.fi

Äänestä

• Jutalla on kirjoitti:

hotein pylly koko etuskunnasta.fi

.

ihmettelinkin mihin ne kaikki rahat oikein menee

.

Äänestä

Aloittaja

No helvetti, minä olen palstaa luettuani luullut, että ne menee riistoporvareiden taskuun. (Jatkan asian opiskelua.)

Äänestä
  • niin ne menevätkin, olemme kaikki itse niitä riistoporvareita. Meillä on mahdollisuus ostaa Intiassa tehtyjä muotirytkyjä.

Äänestä

Masentavaa luettavaa. :(

Äänestä
  • Aloittaja

Onko ideoita tulonsiirroille?

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Onko ideoita tulonsiirroille?

Ainakin sille viisisataselle, jonka maksan puolustusministeriölle...

Äänestä

• KoppavaHoro kirjoitti:

Ainakin sille viisisataselle, jonka maksan puolustusministeriölle...

no pari vellipersettä koulutetaan seisomaan ryhdikkäästi, onhan sekin jotain

Äänestä

Siis puolustusministeriölle noin kauheasti rahaa ja minä saan ihailla J-A Puistolaa vain TV:ssä... :(
Kyllä tuolla rahalla pitäisi jo saada vähintään fani-iltoja XD

Äänestä

Puolustukseen ja terveydenhoitoon. Oikeastaan hyväksyn molemmat, mutta siitä huolimatta ihmetyttää jotenkin. Mikä puolustuksessa maksaa? Ylläpito vai kenttätyö?

Äänestä
  • SINUN KANSSASI!

Äänestä

• Seksityö.. kirjoitti:

SINUN KANSSASI!

Mutta määrärahat puuttuvat! Työssä olisi niin amatöörimäinen leima! :)

Äänestä

No olemmeko saaneet rahoille vastinetta?

Äänestä
  • Jos valtio olisi Oy Valtio Ab niin jatkaisimmeko valtiopalvelutuotteen tilaamista nykyhinnalla, vai etsisimmekö mahdollisia uusia yhteistyökumppaneita niihin toimintoihin jotka saavat huonon arvosanan tavoitteiden saavuttamiseltaan?

Äänestä

• UPDATE_8577284 kirjoitti:

Jos valtio olisi Oy Valtio Ab niin jatkaisimmeko valtiopalvelutuotteen tilaamista nykyhinnalla, vai etsisimmekö mahdollisia uusia yhteistyökumppaneita niihin toimintoihin jotka saavat huonon arvosanan tavoitteiden saavuttamiseltaan?

.

Kombinaattimme tuottaa ensiluokkaisia tuotteita ja palveluita republiikin kansalaisille

.

Äänestä

• Sinä taidat saada kuukausittain.

Äänestä

• Aloittaja

Sano sinä, sinähän se Mooses olet. (Minusta ei olla saatu.)

Äänestä

• Aloittaja

UPDATE_8577284 kirjoitti:

Jos valtio olisi Oy Valtio Ab niin jatkaisimmeko valtiopalvelutuotteen tilaamista nykyhinnalla, vai etsisimmekö mahdollisia uusia yhteistyökumppaneita niihin toimintoihin jotka saavat huonon arvosanan tavoitteiden saavuttamiseltaan?

Kerrankin olen kanssasi samaa mietä. Minua ei olisi koskaan pakkotyöllistetty puolustusvoimiin. Toisekseen maakuntien kansanedustajat saisivat tilaisuuden selittää, miksi ne kannattavat puolustuspoliittisin perustein ennemmin alueellista maanpuolustusta kuin vaikkapa Natoa.

Äänestä

• jo vain. Ja tuo me-muoto ilahdutti minua ihan senkin takia, että se on juuri se oikea muoto. Sinä ja ratikkakúski olette nimittäin samassa (uuskolonialistien) veneessä.

Äänestä

• .......... kirjoitti:

Sinä taidat saada kuukausittain.

No mielestäni se on toisiksi huonoin vaihtoehto. Minun henkilökohtainen logiikkani on se että jokaisella pitäisi olla työtä, tuottavaa tai semi-tuottavaa ja siitä hyvästä hän saa osuutensa yhteiskunnan tuotoksesta.

Se että verovarat siirretään suoraan korvausmaksuiksi on irvokasta.

Huomatkaa; työttömyysKORVAUS on vahingonkorvausmaksu. Milloin vahinko ajateltiin vihdoin korjata sensijaan että sitä edistetään?

Äänestä

• alv-liskot kirjoitti:

jo vain. Ja tuo me-muoto ilahdutti minua ihan senkin takia, että se on juuri se oikea muoto. Sinä ja ratikkakúski olette nimittäin samassa (uuskolonialistien) veneessä.

Viimeistään pallotasolla me kaikki olemme samassa veneessä.

Äänestä

Kerrankin olen kanssasi samaa mietä. Minua ei olisi koskaan pakkotyöllistetty puolustusvoimiin. Toisekseen maakuntien kansanedustajat saisivat tilaisuuden selittää, miksi ne kannattavat puolustuspoliittisin perustein ennemmin alueellista maanpuolustusta kuin vaikkapa Natoa.

NATO ei ole terve yhteistyökumppani.

Se on helvetin hyvä syy pysyä aluepuolustuksessa. Sitten kun saadaan terve toimija globaaliin puolustukseen niin katsotaan asiaa uudestaan.

Äänestä

_ME_ olemme saaneet vastinetta, sillä kaikki pankki ja muut tukirahat ovat tulonsiirtoa veronmaksailta osakekeinottelijoille

Äänestä
  • Aloittaja

Vaadin Anselmin lepositeisiin lisää rahaa parin panssarivaunun verran! Ollaanko nyt sujut?

Äänestä

Vaadin Anselmin lepositeisiin lisää rahaa parin panssarivaunun verran! Ollaanko nyt sujut?

Ratikkakin on saanut xenapsykoottisen paranoian

Äänestä

• puskapoliisit kirjoitti:

Ratikkakin on saanut xenapsykoottisen paranoian

.

Elämäänsä voi jatkaa myös vinyylilevynä

"Sukulaisiaan voi nykyään ilahduttaa myös musiikilla. Brittiläinen And Vinyly -yritys sekoittaa vainajien tuhkan vinyylilevyihin. Yksinkertaisin levypainos maksaa 3 100 dollaria, eli noin 2 250 euroa. Sillä saa 30 levykopiota sukulaisille ja ystäville jaettavaksi, haluamallaan musiikkikappaleella tai viimeisellä viestillä varustettuna.

Jos sukulaisista tai ystävistä ei erityisemmin välittänyt eläessäänkään, voi heitä muistaa myös tyhjällä levyllä. Tyhjällä levyllä neulaa vasten rahisevan tuhkan kerrotaan kuulostavan erityisen karmivalta."

http://www.hs.fi/ulkomaat/Elämäänsä voi jatkaa myös vinyylilevynä/a1305547726027

.

Äänestä

olen ihan kännissä enkä välttämättä osaa ajatella nyt. Suurin yllätys oli valtionvelan korot. Ahvenanmaakin kieltämättä "pisti silmään".

Äänestä
  • oletko sinä vielä enemmän humalassa kuin minä? Ja kun kerran olet, niin näytä toki itse niin tiedän miltä niiden pitäisi näyttää.

Äänestä

.

Pitääkö muuten paikkansa että ärkkopeetä lähellä olevat säätiöt maksoi kokkaripuolueen velat????????

.

Äänestä

Käytännössä nuo lukemat saa kertoa kahdella. Tuo on vissiin vain tulovero. Maksetaanhan me nyt muussakin muodossa veroja. Kokonaisveroaste Suomessa on kai jotain 40-50%

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Tämän päivän Hesarissa oli linkki uuteen laskuriin, mikä on tarkoitettu kaikille populisteille, vallankumouksisille ja muille purnareille.

Onko listassa yhtään yllätystä?

http://www.verokuitti.fi/

Ps. Pyrin Suomen prinssieverstiksi ja vaadin verot valtion maksettavaksi. Vapise Kukkomies!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu