HEMMETTI OOTTE HEMPEITÄ TYYPPEJÄ

MEETTE SANOMAAN "RAKASTAN SINUA" MIS ON OKSENNUSHYMIÖ YÄÄÄK HYI KARSEETA JENKKI PEETÄ

VOI SANOA SE SIISTIMMINKIN, ESIM PIÄN SIUST KORKEINTAAN 5 KERTAA ELÄMÄSSÄ.
RAKASTAA SANA ON TÖRKEÄN RUMA JA NOLO SANA NIINKUIN MONI MUU SANA MIS ESIINTYY R KIRJAIN TEKEE NIISTÄ RUMIA T:OBERT MEONEN :)
14100
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Jeesus RRakastaa RRobeRRttia

Äänestä
  • Aloittaja

EI AKASTA EI, EKELE ON MIUN EA

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

EI AKASTA EI, EKELE ON MIUN EA

muttet AKASTA

Äänestä

Ei me olla. Ei rakasteta muita kuin itseämme :) oobert sopii sulle nimeksi oikein hyvin :)

Äänestä
  • mutta hän on minulle monte24 :) ja oobert, kuten itse halusi :)

Äänestä

• UPDATE_8320201 kirjoitti:

mutta hän on minulle monte24 :) ja oobert, kuten itse halusi :)

lapsia?

Äänestä

• Onko sulla kirjoitti:

lapsia?

Hmm.. :) Et kai vaan odota, että haluaisin niitä tuntemattomien kanssa ihan tuosta vaan ? Pliis! Mun miesihanne on 40 , nou more lapsia, unohda mut suosiollla. Joskus ajattelin, että mun elämä on eletty, kun mun ensimmäistä ja ainoaa hoidin. Tällä pastalla on paljon mielenkiintoisempiakin sulle :)

Äänestä

Hmm.. :) Et kai vaan odota, että haluaisin niitä tuntemattomien kanssa ihan tuosta vaan ? Pliis! Mun miesihanne on 40 , nou more lapsia, unohda mut suosiollla. Joskus ajattelin, että mun elämä on eletty, kun mun ensimmäistä ja ainoaa hoidin. Tällä pastalla on paljon mielenkiintoisempiakin sulle :)

42v

Äänestä

• Mä oon kirjoitti:

42v

:)

no moi vaan!

Äänestä

:)

no moi vaan!

Olen tosin 42 vuotias, mutta nainen. Vieläkö kiinnostaa? :D

Äänestä

Kyllä lapselle täytyy sanoa, että rakastan häntä ! - Minun tapanani on näyttää välittämiseni enemmän teoilla kuin sanoilla, mutta olen oikein tarkoituksella tsempannut sen suhteen, että muksuille tulee sanottua oikein ääneenkin. - Ja äidille, niin kauan kuin hänet vielä minulla on...

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

MEETTE SANOMAAN "RAKASTAN SINUA" MIS ON OKSENNUSHYMIÖ YÄÄÄK HYI KARSEETA JENKKI PEETÄ

VOI SANOA SE SIISTIMMINKIN, ESIM PIÄN SIUST KORKEINTAAN 5 KERTAA ELÄMÄSSÄ.
RAKASTAA SANA ON TÖRKEÄN RUMA JA NOLO SANA NIINKUIN MONI MUU SANA MIS ESIINTYY R KIRJAIN TEKEE NIISTÄ RUMIA T:OBERT MEONEN :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu