Okei eli rohkaistuin viimein ja tein profiilin tänne s24treffeihin ja otin yhteyttä pariin kiinnostavaan neitoon. Yhden kanssa nyt ollaan viikon verran juteltu mesessä ja nyt sitten ehdotin treffejä. Mun ekat treffit koskaan ja olen ihan hukassa. Kahville olisi tarkoitus mennä ja nyt kaipaan asiallisia ja kokeneitten neuvoja oikeastaan ihan kaikkeen asiaan liittyvää: esivalmistelut, eka f2f tapaaminen, hyvän ensivaikutelman antaminen, mistä keskustella, miten lukea niitä salaisia vihjeitä joita te naiset tykkäätte lähetellä :), millaista fyysistä kontaktia, miten tietää jos treffit olivat onnistuneet jne.
Ekat treffit koskaan
9
2314
Vastaukset
- eka kerta jänskättää
Niin ja neitokainen on 18 ja minä 21 jos sillä tiedolla on mitään väliä.
- Kokemusta omaava!
Älä nyt hyvä mies epäröi! Ryystäkää nyt ne kahvit jos on pakko, mutta sitten kunnollisia kielisuudelmia ja tissien hellävaraista puristelua. Nuole sitten ensin kunnolla ja pane niin kuin maailmanloppu olisi edessä. Sitähän ne haluavat!!
- 20 + 19
Itse en tykkää, jos toinen ekoilla treffeillä:
- on kännissä kuin käki
- haisee pahalta
- on likainen (vaatteet, hiukset tms.)
- hampaat ovat töhnäiset ja henki haisee mädälle
- kaivaa hartaasti nenäänsä (esim. ruokapöydässä)
- käy pissalla kesken kävelemisen metrin päässä (kaupungissa)
- on pahalla tuulella ja kiukuttelee
- ei puhu juuri mitään omasta aloitteesta
- pitää pitkiä esitelmiä vain itseään kiinnostavista aiheista, esim. kehuu omia harrastuksiaan tai ryhtyy suureksi asiantuntijaksi jollain alalla
-kertoo, mikä on naisen sopiva paikka avioliitossa/ yhteiskunnassa/ missä vain
- flirttailee muille naisille
- haukkuu exänsä maan rakoon
- yrittää halata tai suudella heti aluksi tai ilman mitään edeltävää fyysistä lähentymistä
(Nuo edellä kuvatut miehet ovat olleet noin nelikymppisiä.)
Maalaisjärjellä pärjää hyvin! :) Onnea! - dating since 2002
Siisti ulkoasu, ei liikaa voimakasta partavettä, noudata käytöstapoja. Sanattomia viestejä joudut itse tulkitsemaan, ne eivät ole kaikilla samoja.
Sitten yksi juttu joka varmaan auttaa, jos hermostuttaa: Me naiset vaikutamme kuulemma usein hyvin itsevarmoilta ensitreffeillä. Emme me ole. Varmasti tyttö on vähän hermostunut ja miettii mitä ajattelet hänestä, vakka se ei päälle päin näkyisikään. - kshsnnnd
Ekoilla treffeillä ei tarvitse tehdä mitään fyysistä, riittää kun halaa lähtiessä ja/tai tavatessa. Ensimmäinen tapaamisen tarkoitus on kartoittaa onko seuralainen mahdollisesti sopiva kumppani sinulle. Eli kyselet paljon tytöltä (kyseleminen osoittaa kiinnostusta): harrastuksista, kiinnostuksista (leffat, musiikki ym), koulusta/töistäkin ehkä. Ja jos hän ei jostain syystä kysy sinulta niin kerro omistasi lyhyehkösti. Ei tarvitse ottaa stressiä, käyt vaan suihkussa treffipäivän aamuna ja puet puhtaat ja asialliset vaatteet eli ei ehkä mitään verkkareita :) Mitään kukkia tai suklaarasioita ei tarvitse mielestäni seuralaiselle tuoda, itse olisin jopa vaivaantunut sellaisesta :D Tärkeintä on olla oma itsensä mutta kaikkia huonoja puoliaan ei tietenkään kannata tuoda esiin heti ensi tapaamisella. Jos sinulla on jotain voimakkaita aatteita esim. olet hyvin uskonnollinen niin siitä olisi hyvä mainita. Tsemppiä!
- 20 + 19
Minusta ei pidä halata tavatessa. Vieraiden ihmisten halailu on useimmista kiusallista. Lähtiessäkään ei ole välttämätöntä, korkeintaan silloin jos treffit ovat menneet hyvin ja toinen sitä ehdottaa.
- hyvin män
Nyt on sitten ekat treffit käyty. Alku meni ihan ilman sen kummempia, juotiin kahvit ja juteltiin niitä näitä. Lopuks sitten käveltiin pitkin kaupunkia ja sitten vielä tarjouduin ajamaan tytön kotiin. No autossa sit oli jo moikat sanottu kun jostain kumman syystä sitten ajattelin et jotenkin romanttisesti ois kiva lopettaa tää ilta ja ojensinpa sit käteni ja ajattelin sellaisen pienen poskisuudelman antaa ja päädyin viettämään seuraavat minuutit tytön huulet kiinni omissani :)
- Jooseppipoika
Pääsitkö panemaan?
- Joosepille
Jooseppipoika kirjoitti:
Pääsitkö panemaan?
Ei kannata ekoilla treffeillä mennä sänkyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275