Seksi avovaimon äidin kanssa

nolottaa vähän

Säännölisesti, hyvää: estotonta, villiä ja nautittavaa. Parempaa kuin avovaimon kanssa vaikka ikäeroa häneen onkin 20 vuotta. Ei häntä tosin hevin uskoisi viisikymppiseksi.

Tuntuu vain jotenkin sairaalta. Kaikki sai alkunsa avovaimoni ehdotuksesta, että "lainaa" minua puutteessa olevalle äidilleen. Tallinnan reissulla se sitten tapahtui ensimmäisen kerran, oltiin kaikki samassa hotellihuoneessa ja aamulla teki mieli seksiä. Avovaimoni sanoi, että pane mutsiani. Häipyi aamupalalle ja me jäimme sekstaamaan. Sen jälkeen mentiin aamupalalle ja avovaimoni oli kuin ei mitään, kyseli vaan, että tekikö hyvää. No tekihän se. Sillä reissulla sekstattiin aika avoimesti sitten jopa avovaimoni läsnä ollessa. Olin välillä avovaimonikin kanssa mutta lähinnä panin hänen äitiään. Sen jälkeen tällaista ei ole tapahtunut vaan olen käynyt "kahvilla" ja tuo tapahtunut vähän nolottaakin.

Naimme kuitenkin ihan säännöllisesti ja avovaimoni ja sen mutsi vieläpä vertailevat kokemuksiaan ja kertovat toisilleen mitä on tehty milloinkin.

Lopettaa pitäisi koko touhu mutta toisaalta se kiihoittaa ajatuksena ja käytännössä vielä enemmän. Tunne sidettä ei ole, vain seksiä.

Ihmetyttää oman muijankin suhtautuminen asiaan, mutta olen ajatellut, ettei hän pidä "jakamistani" minään koska heidän suhteensa on hyvin vahva ja läheinen.

Vaan mitä ässä vähän pervessissä tilanteessa tekisi? Järki ja Kyrpä kun ovat ri mieltä.

14

5281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arisa

      No kylläpäs sulla vaan on erikoinen tilanne siellä. Ymmärrän kyllä että kyse on pelkästä seksistä, mutta eikö sua tosiaan häiritse kun ne vielä keskenään vertailevat sinua? Onhan seksi ihanaa ja mahtavaa eikä siinä välttämättä tarvi olla niinku tunteet pelissä, mutta jotenkin tuo sun avovaimon lievä yllytys panemaan omaa äitiään kuulostaa varsin erikoiselta. Mietin vaan että millainen suhde sinulla voi mahdollisesti olla avovaimoosi? Mietin vaan että eikö avovaimosi sitten halua säännöllistä seksiä kanssasi? Itse kun olen naimisissa mutta koen silti olevani jotenkin outolintu kun tuntuu että jatkuvasti haluttaa ja mun mies ei ole yksinkertaisesti käytettävissä niin usein kuin haluaisin, niin en voi kuin kummastella miten joku voi "lainata" miestään vieläpä äidilleen... hmm..

      Sinuna mä ehkä uudestaan miettisin mikä on sun todellinen suhde avovaimoosi, mutta voihan olla että tää toimiikin teillä.... mitenpä tällaista kukaan voi arvostella jos ei ole kokemusta asiasta

    • Lopeta ihmeessä tuollainen irstailu! Se on täysin sairasta, eikä sovi sivistyneelle ihmiselle. Se on sitäpaitsi räikeää syntiä ja aviorikos.

      Terve ihmissuhde miehen ja naisen välillä alkaa seurustelulla. Kun on opittu tuntemaan toinen osapuoli riittävän hyvin, mennään kihloihin. Sen jälkeen mennään avioliittoon ja yhteiseen asuntoon. Vasta sitten aletaan nauttia seksistä. Kaikki muualla harjoitettu seksi on haureutta ja kiellettyä, vaikka Suomen laki sen sallisikin.

    • haluttavamies

      lainaaks avovaimoas mulle ja sitä mutsia,vois olla mullekkin hyvä kokemus ?

    • juupa juu

      Tää on kyllä ihan omaa keksittyä fantasia.

    • Ei ***tu

      Tuon pitääkin tuntuu sairaalta...KUN SITÄ SE ON!!

    • sfbsfb

      Minulla ei olisi mitään tuollaista suhdetta vastaan. Voinko tulla tilalle? Tosin tuo kuulostaa enemmänkin joltain fantasialta, kuin todellisuudelta.

    • äidille oma mies

      Onhan tässä vakavatkin puolensa, mutta nauratti aivan valtavasti. Kaikkein eniten ihmettelen avovaimon asennetta. Tietty voi olla aika turvallista jakaa mies oman äitinsä kanssa, on sentään perhepiirissä, eikä muita naisia laittamassa, mikä saattaisi koitua suhteen tuhoksi. Suhde seksiin on tässä jutussa poikkeuksellinen. Tuosta vaan laitetaan läheisten nähden. Vakavasti puhuen seksisuhde äitiin kannattaisi katkaista.

    • Bellobello

      Vaimosi on kyllästynyt sinuun ja hänellä on jo uusi isomunainen italiaano koeajettuna!
      Pane nyt sitä anoppia!

    • anoppi_fux0r

      kyllä minä jos anoppia saisin niin olisin hiljaa ja tyytyväinen.

    • palalalal.

      Haloo, tää on taas jonkun seksifantasia vaan :P Not true, fellas!

      • ................

        Joo, tunnistan nämä fantasiat aina siitä, että minulla alkaa seistä. Siihen asti kuulostaa monestikin aidolta, mutta tuo on merkki, joka paljastaa kirjoituksen epäaitouden aina.


    • hullua

      sakeeta!

    • 70_50_30

      Hyvä meininki! Mulla lähes samanlainen tilanne, mutta mukana myös 70-vuotias mummo! Kyllä tekee gutaa painaa naisia kolmessa sukupolvessa! Suosittelen kaikille!

    • apua!

      totuus on tarua ihmeellisempää :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1659
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1461
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1129
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1091
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      950
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      944
    Aihe