Tiedoksi loimaankassalaisille

Luottamusmies.

Jos te ette kuulu liittoon, te olette ensimmäisten irtisanottavien joukossa, heti kun yt:t alkavat.

Miettikää sitä silloin kun laskette kannattaako liiton maksuja maksaa...

13

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liitto on meidän

      Loimalaiset, ainaskin ennenaikaan, istuttiin ulos
      Uitettiinpa joku mies tervassakin...

    • Kohta ytk:hon

      Hei pellehermannit!

      Kumpihan sen työsuhdeturvan määrittelee, tes vai työlainsäädäntö?

      Ennenku alat oikeesti luottamusmieheksi, niin käy edes autokoulu.

    • loimaa loimaa loima

      hahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahohohohohohoh JA VITUT SILLÄ OLE MITÄÄÄÄÄÄÄÄNMERKITYSTÄ!

      sinä et ole saanut luottamusta edes kusipää äitiltäsi.

    • kunnon palkka

      http://www.mtv3.fi/uutiset/verot2009.shtml/arkistot/verot/2010/11/1208069

      Aalto, Riku
      Metalliliiton pj. 155347 eur/vuosi

      Ahonen, Jouko
      Paperiliiton pj. 126549 eur/vuosi

      • kyllävain.

        Ahonen täyttää Jungerin riittävän toimeentulon rajan (10.000 eur/kk). Mutta kumpikaan ei saa yhtäpaljon kuin Junger YLE-virassaan, eli Junger sai 25.000


        Toisaalta on muistettava että Junger haluaa auttaa Afrikkaa ja köyhiä


    • Eihän liittoon kuulumisella ole mitään merkitystä irtisanomisissa, tuohan on sukupuoleen, uskontoon tai asuinkuntaan verrattavaa syrjintää. Itsehän ammattiliitot ovat noihin perustuvaa sortoa vastaan taistelleet. Onko metallin herran näin alhaisia nilkkejä?

      Pidetäänpä mielessä, tässä on nimittäin juuri palkkaamiset edessä omassa työpaikassani ja selvitän kyllä, kuuluuko henkilö johonkin liittoon vai pelkästään työttömyyskassaan.

      Uskomattomia urpoja!

    • Ahmed Khaheli

      Itse työnantajana sanon aina ammattiliiton narisijat ensinmäisenä. Puhistuupa työilmapiiri kerralla.

    • Zkönemanni

      Tiedoksi sulle apina. Liitto ei tule apuun sitten kun sinut irtisanotaan. Heillä ei ole aikaa on sanottu joka kerta.
      Näin sanoo mies joka se on kokenut ja monelle muulle se on tapahtunut. Ja sillä ei ole väliä mikä liitto on kyseessä, he ajattelevat vain ja ainoastaa omaa palkkaansa

    • Metku Mertsi

      Eipä sillä liitolla ole irtisanomisiin mitään valtaa, sillä työnantajalla on oikeus palkata ja erottaa työntekijä. Hyvin harvoin irtisanominen on laiton ja niistäkin murto-osa johtaa oikeudellisiin toimiin.

      • lehdestä.

        Paperimiehet saivat Kemijärvellä 17000 euroa kukin kun heidät irtisanottiin


      • Metku Mertsi
        lehdestä. kirjoitti:

        Paperimiehet saivat Kemijärvellä 17000 euroa kukin kun heidät irtisanottiin

        Keskimäärin puolen vuoden palkan saivat. Silläkö sitä loppuelämää rakennetaan?
        Kuinkahan moni heistä vielä asuu Kemijärvellä ja on töissä?


    • dtkdjkgdhjmdtj

      Eipä nuilla liitoilla näytä olevan palkkoihinkaan mitään valtaa kuhan ite tienaavat, puolet kansasta toimii toimeentulotuen rajoilla palkkojensa kanssa ja liiton ukot vaan pöyhistelee

    • Loimaan kassalainen voi itse neuvotella lisäpalkkioista itselleen.

      Lisäksi Yt neuvotteluissa ei liitto pysty päättämääm yhtään irtisanottavaa.
      Yrityksen johdolla on oikeus päättää ketä irtisanotaan ja missä järjestyksessä.

      Loimaan kassalaiset ovat valbeutuneita ja joustavia työntekijöitä. Josutoa löytyy molempiin suuntiin.

      Työnantaja sanoo irti ne joille yrityksessä on vähiten käyttöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe