Jos te ette kuulu liittoon, te olette ensimmäisten irtisanottavien joukossa, heti kun yt:t alkavat.
Miettikää sitä silloin kun laskette kannattaako liiton maksuja maksaa...
Tiedoksi loimaankassalaisille
13
369
Vastaukset
- liitto on meidän
Loimalaiset, ainaskin ennenaikaan, istuttiin ulos
Uitettiinpa joku mies tervassakin... - Kohta ytk:hon
Hei pellehermannit!
Kumpihan sen työsuhdeturvan määrittelee, tes vai työlainsäädäntö?
Ennenku alat oikeesti luottamusmieheksi, niin käy edes autokoulu. - loimaa loimaa loima
hahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahohohohohohoh JA VITUT SILLÄ OLE MITÄÄÄÄÄÄÄÄNMERKITYSTÄ!
sinä et ole saanut luottamusta edes kusipää äitiltäsi. - kunnon palkka
http://www.mtv3.fi/uutiset/verot2009.shtml/arkistot/verot/2010/11/1208069
Aalto, Riku
Metalliliiton pj. 155347 eur/vuosi
Ahonen, Jouko
Paperiliiton pj. 126549 eur/vuosi- kyllävain.
Ahonen täyttää Jungerin riittävän toimeentulon rajan (10.000 eur/kk). Mutta kumpikaan ei saa yhtäpaljon kuin Junger YLE-virassaan, eli Junger sai 25.000
Toisaalta on muistettava että Junger haluaa auttaa Afrikkaa ja köyhiä
Eihän liittoon kuulumisella ole mitään merkitystä irtisanomisissa, tuohan on sukupuoleen, uskontoon tai asuinkuntaan verrattavaa syrjintää. Itsehän ammattiliitot ovat noihin perustuvaa sortoa vastaan taistelleet. Onko metallin herran näin alhaisia nilkkejä?
Pidetäänpä mielessä, tässä on nimittäin juuri palkkaamiset edessä omassa työpaikassani ja selvitän kyllä, kuuluuko henkilö johonkin liittoon vai pelkästään työttömyyskassaan.
Uskomattomia urpoja!- Ahmed Khaheli
Itse työnantajana sanon aina ammattiliiton narisijat ensinmäisenä. Puhistuupa työilmapiiri kerralla.
- Zkönemanni
Tiedoksi sulle apina. Liitto ei tule apuun sitten kun sinut irtisanotaan. Heillä ei ole aikaa on sanottu joka kerta.
Näin sanoo mies joka se on kokenut ja monelle muulle se on tapahtunut. Ja sillä ei ole väliä mikä liitto on kyseessä, he ajattelevat vain ja ainoastaa omaa palkkaansa - Metku Mertsi
Eipä sillä liitolla ole irtisanomisiin mitään valtaa, sillä työnantajalla on oikeus palkata ja erottaa työntekijä. Hyvin harvoin irtisanominen on laiton ja niistäkin murto-osa johtaa oikeudellisiin toimiin.
- lehdestä.
Paperimiehet saivat Kemijärvellä 17000 euroa kukin kun heidät irtisanottiin
- Metku Mertsi
lehdestä. kirjoitti:
Paperimiehet saivat Kemijärvellä 17000 euroa kukin kun heidät irtisanottiin
Keskimäärin puolen vuoden palkan saivat. Silläkö sitä loppuelämää rakennetaan?
Kuinkahan moni heistä vielä asuu Kemijärvellä ja on töissä?
- dtkdjkgdhjmdtj
Eipä nuilla liitoilla näytä olevan palkkoihinkaan mitään valtaa kuhan ite tienaavat, puolet kansasta toimii toimeentulotuen rajoilla palkkojensa kanssa ja liiton ukot vaan pöyhistelee
Loimaan kassalainen voi itse neuvotella lisäpalkkioista itselleen.
Lisäksi Yt neuvotteluissa ei liitto pysty päättämääm yhtään irtisanottavaa.
Yrityksen johdolla on oikeus päättää ketä irtisanotaan ja missä järjestyksessä.
Loimaan kassalaiset ovat valbeutuneita ja joustavia työntekijöitä. Josutoa löytyy molempiin suuntiin.
Työnantaja sanoo irti ne joille yrityksessä on vähiten käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654