miehen hemmottelu

ggrgrgr

Eli miten hemmottelisin miesystävää jonka kanssa en vielä asu,seurusteltu vuosi? Varsinkin miesten mielipiteitä kaipaan! Laittaudun aina kun nähdään,piparia saa jos haluaa (pidän seksistä niin ei ole tarvetta pihdata) ja teen ruokaakin.Ja toisinaan hieron. Rahaa ei ole ylettömästi niin en voi mitään suuria yllätyksiä valitettavasti järjestää (matkaa tms). Olisiko vinkkejä miten miehen saisi tuntemaan itsensä oikein kuninkaaksi?

12

2057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aggh

Strippausta ja paras kaveri mukaan petipuuhiin.

• mies_5fgds
    • miehen neuvo

Onhan sitä tossa jo. Muuta en keksi, kuin pidä seksielämä vaihtelevana.

• Rakkaus voittaa

Veljeni vaimo sanoi:joskus: Rakasta pitää katsoa silmiin joka aamu, vakaasti, vaiti ja sydämellä, pitkään. Näin olen tehnyt ja saanut elämäni kauniimman katseen osakseni,

• kaappi hetero

Ihanan pullantuoksuinen runomieli...pide.

• Mies

Raskaan työpäivän jälkeen hieronta tekee hyvää.

• ihana nainen

sul on oikeat teesit jo käytössä! pidä ne! tietysti pieniä kehuja joskus,niistä tykkää naiset ja miehetkin...

• sauvaseuraa

Me miehet tykätään kun hierotaan hyväntuoksuisella hierontaöljyllä. Oikeaa hierontaöljyä löytyy aikuisten lelukaupoista ja joskus hyvin varustetuista halpahalleista. Valot pois ja tunnelmatuikut vaan loistamaan. Eli patjalle vaan ja suojalakanan päälle vatsalleen. Ensin selkä, reidet, pohkeet ja viimeiseksi pakarat. Sitten etupuolelta rintalihakset, pohkeet, reidet ja lopuksi sellaiset paikat missä kramppeja esiintyy. Monen miehen salainen haave on saada myös sisäistä hierontaa. Välineitä ja luikkareita löytyy a.lelukaupasta. Se on parasta suorittaa pakarahieronnan jälkeen. Jotkut miehet tykkää pakaroiden läpsyttelystä ennen akuuttia toimenpidettä, että paikat rentoutuu kunnolla. Todella hitaasti kun etenee, niin hyvä tulee. Onnea matkaan :)

• antamalla

miehelle persettä. Siinä on sitä lahjaa kerrakseen.

• sisäänsulos

kyllä heteromiehen pitää arvostaa pillua eikä ottaa tommosii rööörejä, eikä niintä kunnon nainen tarjookaa

• sauvat+sukset

Pidän kovasti hieronnasta,Hierojan tulee olla nainen ja työasuna vain lyhyt paituli.Hänen pitää hieroa erikoisen huolellisesti jalat polvista ylöspäin ja viipyä pitkään keskivartalon kohdalla.

• Bay

No, jos omiin kokemuksiin on uskominen, niin miehet yleensä nauttivat visuaalisesta viihdykkeestä.
      Mitäpä jos tarjoilet sen maukkaan aterian sievässä alusasussa, korkkarit ja kaulakoru, hiukset laitettuna ja vähän meikkiä. Jotain sensuellia tuoksua. Ateria tarjoillaan höystettynä runsaalla flirttailulla. Ja ehkä sinulle voisi sattua pari...lipsahdusta?? " Anteeksi, ei ollut tarkoitus työntää rintojani kasvoillesi.."
      Älä pidä turhaa kiirettä, viiyttely lataa tunnelman sopivan sähköiseksi.
      Hieman shampanjaa jälkiruuaksi, ja ehkä....pieni...näytös ;)
      Loput voit keksiä itse....yllä taisikin jo olla muutama ehdotus! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8662
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      167
      1242
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      896
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe