Arginiini loppunut Helsingistä

ihme ja kumma 7

Siis mitä tää nyt on, missään ei oo enää L-Arginiinia, edes kovaan hintaan? Onko pakkiksella ollu joku hypetysketju aineesta viime aikoina (ei luulis olevan teinien ykköstuote) vai mikä on vieny tuotteen hyllystä?

4

1255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei niin ihmeellistä
    • Minä jaksan taas!

      Hei,
      erittäin laadukasta L-Arginiinia on jatkuvasti saatavana Forever Living Productsilta.
      Arginiini ei todellakaan ole loppunut Helsingistä, eikä lopu.
      Foreverin Argi valmiste on valmiste jota lääkäri Ferid Murad suosittelee. Hän sai arginiinitutkimuksistaan lääketieteen Nobel-palkinnon, joten tietänee mistä puhuu.
      Kuukauden satsin hinta on 64,- mikäli ostat sen jälleenmyyjän kautta. Jos tilaat itse suoraan varastolta, saat edullisemmin. Ota yhteyttä johonkuhun jälleenmyyjään, niin saat lisää tietoa. Lähimmän jm:n löydät yrityksen sivuilta. Itse tilaan varastolta suoraan. Hinta-laatusuhde on tässä tuotteessa erittäin kohdallaan. Samasta purkista saat paljon myös vitamiineja luonnollisessa muodossa ja tuote on hyvän makuinen.

      • Minä jaksan taas!

        .... ja vinkiksi vielä, että kannattaa selvittää aina arginiinin lähde, mistä se on peräisin. Sen tulisi ehdottomasti olla kasviperäinen. Eläinperäinen ei imeydy. Samoin eri tuotteiden hintoja vertaillessa on hyvä ottaa huomioon tuotteen päivittäisannoksen arginiinipitoisuus. Arginiinia tulisi saada 5g/pv.
        Lukuvinkiksi; aiheesta löytyy Jyrki Penttisen (lääketieteen ja kirurgian tohtori, epidemiologian dosentti) kirjoittama kirja ARGINIINI 2000-luvun ihmelääke. Erittäin hyvää tietoa. Ei kannata syödä ihan mitä sattuu halvalla saamaan ... ja pelkän arginiin syönti ei myöskään ole terveellistä, sekin on hyvä muistaa.


      • katapolo
        Minä jaksan taas! kirjoitti:

        .... ja vinkiksi vielä, että kannattaa selvittää aina arginiinin lähde, mistä se on peräisin. Sen tulisi ehdottomasti olla kasviperäinen. Eläinperäinen ei imeydy. Samoin eri tuotteiden hintoja vertaillessa on hyvä ottaa huomioon tuotteen päivittäisannoksen arginiinipitoisuus. Arginiinia tulisi saada 5g/pv.
        Lukuvinkiksi; aiheesta löytyy Jyrki Penttisen (lääketieteen ja kirurgian tohtori, epidemiologian dosentti) kirjoittama kirja ARGINIINI 2000-luvun ihmelääke. Erittäin hyvää tietoa. Ei kannata syödä ihan mitä sattuu halvalla saamaan ... ja pelkän arginiin syönti ei myöskään ole terveellistä, sekin on hyvä muistaa.

        Mielenkiintoinen tieto tuo mainitsemasi ero kasvi- ja eläinperäisen arginiinin välillä ; mitren se voi noin olla, onko tutkimuslinkkiä.
        Huono arginiini/lysiini - suhdehan haittaa arginiinin imeytymistä. Penttinen suosittelee pähkinöitä.

        Tuossa ainakin on hyvä valmiste ja vegetarian formula näköjään.


        http://www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=186&cid=&tid=&bid=


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe