Siis mitä tää nyt on, missään ei oo enää L-Arginiinia, edes kovaan hintaan? Onko pakkiksella ollu joku hypetysketju aineesta viime aikoina (ei luulis olevan teinien ykköstuote) vai mikä on vieny tuotteen hyllystä?
Vastaukset 4
- ei niin ihmeellistä
Kannattaa ehkä tsekata netistä vaikka tuolta: http://www.ravinnetukku.fi/verkkokauppa/?x127176=Select/Card
Eikä tartte maksaa sitä kovaa hintaa, vaan saa huippulaatua ja aikasta halvalla. - Minä jaksan taas!
Hei,
erittäin laadukasta L-Arginiinia on jatkuvasti saatavana Forever Living Productsilta.
Arginiini ei todellakaan ole loppunut Helsingistä, eikä lopu.
Foreverin Argi valmiste on valmiste jota lääkäri Ferid Murad suosittelee. Hän sai arginiinitutkimuksistaan lääketieteen Nobel-palkinnon, joten tietänee mistä puhuu.
Kuukauden satsin hinta on 64,- mikäli ostat sen jälleenmyyjän kautta. Jos tilaat itse suoraan varastolta, saat edullisemmin. Ota yhteyttä johonkuhun jälleenmyyjään, niin saat lisää tietoa. Lähimmän jm:n löydät yrityksen sivuilta. Itse tilaan varastolta suoraan. Hinta-laatusuhde on tässä tuotteessa erittäin kohdallaan. Samasta purkista saat paljon myös vitamiineja luonnollisessa muodossa ja tuote on hyvän makuinen.- Minä jaksan taas!
.... ja vinkiksi vielä, että kannattaa selvittää aina arginiinin lähde, mistä se on peräisin. Sen tulisi ehdottomasti olla kasviperäinen. Eläinperäinen ei imeydy. Samoin eri tuotteiden hintoja vertaillessa on hyvä ottaa huomioon tuotteen päivittäisannoksen arginiinipitoisuus. Arginiinia tulisi saada 5g/pv.
Lukuvinkiksi; aiheesta löytyy Jyrki Penttisen (lääketieteen ja kirurgian tohtori, epidemiologian dosentti) kirjoittama kirja ARGINIINI 2000-luvun ihmelääke. Erittäin hyvää tietoa. Ei kannata syödä ihan mitä sattuu halvalla saamaan ... ja pelkän arginiin syönti ei myöskään ole terveellistä, sekin on hyvä muistaa. - katapolo
Minä jaksan taas! kirjoitti:
.... ja vinkiksi vielä, että kannattaa selvittää aina arginiinin lähde, mistä se on peräisin. Sen tulisi ehdottomasti olla kasviperäinen. Eläinperäinen ei imeydy. Samoin eri tuotteiden hintoja vertaillessa on hyvä ottaa huomioon tuotteen päivittäisannoksen arginiinipitoisuus. Arginiinia tulisi saada 5g/pv.
Lukuvinkiksi; aiheesta löytyy Jyrki Penttisen (lääketieteen ja kirurgian tohtori, epidemiologian dosentti) kirjoittama kirja ARGINIINI 2000-luvun ihmelääke. Erittäin hyvää tietoa. Ei kannata syödä ihan mitä sattuu halvalla saamaan ... ja pelkän arginiin syönti ei myöskään ole terveellistä, sekin on hyvä muistaa.Mielenkiintoinen tieto tuo mainitsemasi ero kasvi- ja eläinperäisen arginiinin välillä ; mitren se voi noin olla, onko tutkimuslinkkiä.
Huono arginiini/lysiini - suhdehan haittaa arginiinin imeytymistä. Penttinen suosittelee pähkinöitä.
Tuossa ainakin on hyvä valmiste ja vegetarian formula näköjään.
http://www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=186&cid=&tid=&bid=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1721598Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2581121Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.179779- 43711
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah210705Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63675- 48640
- 40586
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50583Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68550- 63543
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul61536- 32521
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23489Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal169476- 26462
- 69461
Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26460- 6453
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma22415