Moi,
Kenen alkuperäinen sävel on tuossa biisissä " Lanka Palaa", sillä minun mielestä tuon biisin nuotti on ennestäänkin tuttu. Olen monen monta vuotta miettinyt ja nyt haluaisin tietää vastauksen. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=vH3JY_YJlMo
Pelle Miljoona - Lanka Palaa sävel
Kuuntelija!
5
4673
Vastaukset
- Kuuntelija!
OHO' Joku maintsi tuolla sivulla, etä se on "let the sunshine in" biisi. Google löyti vaikka mitä. ;))
- Karaoke Rami
Tampereen Popteatterin single "Aquarius" b-puolenaan "Kulje valoon, kulje Aurinkoon"
- Lanka palaa
- Anonyymi
eiks tää oo alkujaan 1960-luvun hair musikaalista v 1968 tai 1969.....
- Anonyymi
Muistaakseni/tietääkseni kyseinen kappale lanka palaa löytyy pelle miljoona&1980 pelko ja viha studiolevyltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108