Kynsitarrat

Kynsitarra

Olen tiiraillut jo vähän aikaa kynsitarroja. Kertokaa omia kokemuksia käytöstä ja laitosta. Kiitoos! :)

10

3990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä..

Itse käytän kynsitarran laittamisessa apuna pinsettejä, joilla asetan sen haluamalleni paikalle. Siihen sitten vielä läpinäkyvää päällyslakkaa päälle ja valmis. Kynsitarroilla on kätevä peittää pieniä lakkaus virheitä ja osuma jälkiä.

• Miss metsä

Kivoja lisäkoristeita lakan päälle, ja tosiaan: voi paikata lommoja kynsilakassa! ;)

Itse käytän asettamisessa apuna hammastikkua. Tarrat asetettuani laitan vasta sitten päällyslakkaa pari kerrosta, että tarrakin pysyy hyvänä pitkään.

• kynsilakkaaja

Nii, no itteläni on just nyt ihan sika siistit kynsi tarrat kynsissä ja ostin ne seppäläst. Laitan aina eka jonku värin tai värittömän lakan alle ennen, ku laitan kynsitarran pinseteil kynnelle. Sit painan kevyesti ja laitan päälle väritöntä lakkaa...! Ihan perus tavalla! :)

• Siirtokuvat käyttöön

Kynsitarrat ovat toki kivoja, mutta water decalsit A.K.A siirtokuvat ovat paljon kauniimpia, ja reunat eivät ala repsottamaan. Näitä voi ostaa netistä hyvinkin halvalla, ja ovat kuin kynsitarroja, mutta ne kiinnitetään veden avulla. Se näyttää kuin olisit itse ne maalannut kynsille.

Täältä löytyy:
      ihanatkynnet.fi
      mimax.fi
      sannataranailart.fi
      cesarshop.fi
      :)

• kynsiasiantuntija

En käytä mitää hitsin kynsitarroja ku fimot on paljon parempii hei haloo

• drftvybunuiiomp
      • 7846532

Heh. Tuolla niitä halvempia ei ainakaan ollut. No ei se ole hullu, joka pyytää...

• Jollekin ne riittää!

Olen allerginen, enkä voisi edes mennä kynsistudion ovesta sisälle, se olisi sama kuin venäläinen ruletti. Soitan myös pianoa. Eli upeita pitkiä kynsiä en pystyisi kauaakaan pitämään. Tavallinen formaldehydivapaa kynsilakka ei tahdo pysyä sormissa. Nyt laitoin oopperassakäyntiä varten tarrakynnet, ja ne ovat kohtuullisessa kunnossa vielä viikon kuluttuakin. Olivat halvat, eivätkä edes repsota.

Eli pikkutytöille, allergisille ja jonkin vähän kynsiä rasittavan instrumentin soittajille kynsitarrat ovat mainio vaihtoehto. Laitoin tarrojen alle ja päälle Lumenen alus/päällyslakkaa.

• varpaankynsiin saa tarroilla tehtyy vaikka mitä kivaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5357
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4161
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2128
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1312
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1128
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1020
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1011
    Aihe