Kynsitarrat

Kynsitarra

Olen tiiraillut jo vähän aikaa kynsitarroja. Kertokaa omia kokemuksia käytöstä ja laitosta. Kiitoos! :)

10

2772

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä..

      Itse käytän kynsitarran laittamisessa apuna pinsettejä, joilla asetan sen haluamalleni paikalle. Siihen sitten vielä läpinäkyvää päällyslakkaa päälle ja valmis. Kynsitarroilla on kätevä peittää pieniä lakkaus virheitä ja osuma jälkiä.

    • Miss metsä

      Kivoja lisäkoristeita lakan päälle, ja tosiaan: voi paikata lommoja kynsilakassa! ;)

      Itse käytän asettamisessa apuna hammastikkua. Tarrat asetettuani laitan vasta sitten päällyslakkaa pari kerrosta, että tarrakin pysyy hyvänä pitkään.

    • kynsilakkaaja

      Nii, no itteläni on just nyt ihan sika siistit kynsi tarrat kynsissä ja ostin ne seppäläst. Laitan aina eka jonku värin tai värittömän lakan alle ennen, ku laitan kynsitarran pinseteil kynnelle. Sit painan kevyesti ja laitan päälle väritöntä lakkaa...! Ihan perus tavalla! :)

    • Siirtokuvat käyttöön

      Kynsitarrat ovat toki kivoja, mutta water decalsit A.K.A siirtokuvat ovat paljon kauniimpia, ja reunat eivät ala repsottamaan. Näitä voi ostaa netistä hyvinkin halvalla, ja ovat kuin kynsitarroja, mutta ne kiinnitetään veden avulla. Se näyttää kuin olisit itse ne maalannut kynsille.

      Täältä löytyy:
      ihanatkynnet.fi
      mimax.fi
      sannataranailart.fi
      cesarshop.fi
      :)

    • kynsiasiantuntija

      En käytä mitää hitsin kynsitarroja ku fimot on paljon parempii hei haloo

    • drftvybunuiiomp

      kynsitarroja ja fimoja löytyy paljon, jopa 2-5 kertaisesti halvemmalla hinnalla nettikirpparilta kuin kaupoista:

      http://www.huuto.net/hakutulos?words=muoti kynsitarrat

      • 7846532

        Heh. Tuolla niitä halvempia ei ainakaan ollut. No ei se ole hullu, joka pyytää...


    • Jollekin ne riittää!

      Olen allerginen, enkä voisi edes mennä kynsistudion ovesta sisälle, se olisi sama kuin venäläinen ruletti. Soitan myös pianoa. Eli upeita pitkiä kynsiä en pystyisi kauaakaan pitämään. Tavallinen formaldehydivapaa kynsilakka ei tahdo pysyä sormissa. Nyt laitoin oopperassakäyntiä varten tarrakynnet, ja ne ovat kohtuullisessa kunnossa vielä viikon kuluttuakin. Olivat halvat, eivätkä edes repsota.

      Eli pikkutytöille, allergisille ja jonkin vähän kynsiä rasittavan instrumentin soittajille kynsitarrat ovat mainio vaihtoehto. Laitoin tarrojen alle ja päälle Lumenen alus/päällyslakkaa.

    • varpaankynsiin saa tarroilla tehtyy vaikka mitä kivaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe