oletteko ajatelleet muuten kuinka kallista on yksin eläminen verrattuna "tyttö tai poikaystävän" kanssa elämiseen.
Ihan helpoimmasta päästä, kun lähdetään liikenteeseen on hyvä suhteuttaa esim. vuokra yksiön ja kaksion neliöhinta eroa..... se on melkoinen.. pienen yksiön saa esim. tampereen keskustasta 550e hintaan ja kaksion taasen 650e kk hintaan...... niin tuokin tekee je aika merkittävän eron yhden ihmisen asumis kustannuksiin.....
tästä aasin siltana ei kauheesti varmaan tarvitse ihmetellä, että miksi ihmiset hyppää suoraan suhteesta toiseen totaalisesti.... ehkä juuri siksi, että ei monenkaan perse kestä asua yksistään. itsellä onneksi kestää.... siksi ehkä asunkin yksin :D
Hyvätuloinen sinkku
3
97
Vastaukset
- Mies1985
En kyllä haluaisi asua naisen kanssa. Tarvitsen omaa rauhaa. Kävi vasta säkä ja sain pienen kaksion melko isosta kaupungista. Vuokra ei ole paljoa yli 400 vaikka on sekin minun tuloillani aika paljon.
Onhan se kallista, mutta toisaalta sitten ei kuitenkaan tarvitse tehdä muissa asioissa kompromissejä, ja toisaalta ainoa kannettava riski on oma toimeentulo, ts. ei ajaudu siihen tilanteeseen, että joutuisi sitten kuitenkin elättämään myös toista (plus mahdollisesti lapsia).
Joku sata euroa nyt on joka tapauksessa kuitenkin aika vähän, vuokraa (tai yhtiövastiketta) enemmän tympii se, että kaupoissa ruokaa myydään pariskuntien ja perheiden ehdoilla, ja esimerkiksi jauhelihapaketeissa minimikoko on 400 grammaa, kun se 250 grammaakin riittäisi yhdelle."Joku sata euroa nyt on joka tapauksessa kuitenkin aika vähän, vuokraa (tai yhtiövastiketta) enemmän tympii se, että kaupoissa ruokaa myydään pariskuntien ja perheiden ehdoilla, ja esimerkiksi jauhelihapaketeissa minimikoko on 400 grammaa, kun se 250 grammaakin riittäisi yhdelle."
No, tuosta minä ainakin sinkkuna hyödyn. Teen sapuskat 400 gramman jauhelihasta, joskus myös 750 gramman jauhelihasta, koska se on kilohinnaltaan edullisempaa, ja ylijäämät jääkaappiin seuraavia päiviä varten. Ostan aina ruokani isommissa erissä, niin tulee halvemmaksi, ja ruuat kannattaa muutenkin tehdä isommissa erissä, niin säästää ruuanlaittoajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477