Mistä virsistä ette pidä? Omasta mielestänne huonot, tylsät, oudot muuten sellaiset jotka eivät teitä miellytä tähän alle. Aina puhutaan lempivirsistä, nyt puhutaan inhokeista.
Huonoimmat virret
8
419
Vastaukset
- hetunvimpula
Porilaisten marssi.
Mikää virsi ei oikeastaan ole huono, jos itse soittaa. On tietysti sellaisia puhki soitettuja kuten 338 päivä vain ja hetki kerrallansa, 499 jumalan kämmenellä, 571 jo joutui armas aika, 631 oi Herra jos mä matkamies maan. Blaah... On tietysti kohteliasta soittaa jos joku pyytää
- veisaaja
Tuo päivä vain ja hetki kerrallnsa on niin raskas veisttavakin, että pidän suuni kiinni jos joku sitä esittää.
- matkapoikahoi
590 Rauha ei saavu jos emme taivu. sävelmä jotenkin kummallinen, junnaava tai jotain.
- Muut_käyvät
Numeroista 1 - 700.
- virsi5veisataan
virrestä viis veisataan
- sss222
Herra, kädelläsi
Huhhuh, miten kulunut renkutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797