Mistä virsistä ette pidä? Omasta mielestänne huonot, tylsät, oudot muuten sellaiset jotka eivät teitä miellytä tähän alle. Aina puhutaan lempivirsistä, nyt puhutaan inhokeista.
Vastaukset 8
- hetunvimpula
Porilaisten marssi.
Mikää virsi ei oikeastaan ole huono, jos itse soittaa. On tietysti sellaisia puhki soitettuja kuten 338 päivä vain ja hetki kerrallansa, 499 jumalan kämmenellä, 571 jo joutui armas aika, 631 oi Herra jos mä matkamies maan. Blaah... On tietysti kohteliasta soittaa jos joku pyytää
- veisaaja
Tuo päivä vain ja hetki kerrallnsa on niin raskas veisttavakin, että pidän suuni kiinni jos joku sitä esittää.
- matkapoikahoi
590 Rauha ei saavu jos emme taivu. sävelmä jotenkin kummallinen, junnaava tai jotain.
- Muut_käyvät
Numeroista 1 - 700.
- virsi5veisataan
virrestä viis veisataan
- sss222
Herra, kädelläsi
Huhhuh, miten kulunut renkutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483