Mistä virsistä ette pidä? Omasta mielestänne huonot, tylsät, oudot muuten sellaiset jotka eivät teitä miellytä tähän alle. Aina puhutaan lempivirsistä, nyt puhutaan inhokeista.
Huonoimmat virret
8
381
Vastaukset
- hetunvimpula
Porilaisten marssi.
Mikää virsi ei oikeastaan ole huono, jos itse soittaa. On tietysti sellaisia puhki soitettuja kuten 338 päivä vain ja hetki kerrallansa, 499 jumalan kämmenellä, 571 jo joutui armas aika, 631 oi Herra jos mä matkamies maan. Blaah... On tietysti kohteliasta soittaa jos joku pyytää
- veisaaja
Tuo päivä vain ja hetki kerrallnsa on niin raskas veisttavakin, että pidän suuni kiinni jos joku sitä esittää.
- matkapoikahoi
590 Rauha ei saavu jos emme taivu. sävelmä jotenkin kummallinen, junnaava tai jotain.
- Muut_käyvät
Numeroista 1 - 700.
- virsi5veisataan
virrestä viis veisataan
- sss222
Herra, kädelläsi
Huhhuh, miten kulunut renkutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667