Vaaleanpunainen paita

miehellä

Toisessa ketjussa oli sivuraidevääntöä. Miehet ei kuulemma uskalla pukea päälleen. Jokin aika sitten oli lehdessäkin juttu ja kuvailtiin kuinka vain naimisissa olevat tai ns. alfaurokset voi käyttää pinkkiä (lueteltiin jotain poliitikkoja).

Onko se muka noin, olenko mä ollut rohkea, naimisissa tai alfa tietämättäni jo pitkään... mitään ongelmia ei ainakaan ole tullut. Hämmästyin tuota toista keskustelua vaan kovasti!

26

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjhfgjsdfhgsj

      Nuoret isossa kaupungissa asuvat miehet voivat käyttää pinkkiä ihan vaivattomasti. Harva siihen kiinnittää niissä ympyröissä huomiota.

    • pah ja pah

      Typerää muotihuttuvääntöä. Parempi kun käyttää sen värisiä paitoja mistä tykkää. Jos liittyy statukseen tai sillä yritetään viestittää omaa erinomaisuutta niin aika säälittävää touhua kyllä.

      • ap ja samaa mieltä

        niin en mä tosiaan näytä siis millekään muotipinkille. tullut vaan huomaamatta käytettyä sellaisia paitoja puvun kanssa ja muutenkin. yllätyin ihan aidosti et tää on joku isompikin juttu joillekin!


    • ...

      Suurin osa miehistä menee lauman mukana ja lähes kaikki pyrkivät olemaan niin äijää, niin äijää, toinen toistaan äijempää. Koskee myös vaatteita, hiuksia, värejä ja harrastuksiakin. Pääasia ettei vain vaikuta homolta, niin naurettavalta kuin kuulostaakin.

    • Mä voisin kyllä pistää pinkkiä päälleni ei ole ongelmia. Itteasiassa aina oon käyttäny massasta erottuvia vaatteita, kun luullakseni muutenkin erotun massasta oli mulla mitkä vaatteet tahansa päällä.

      Mut mitä tulee ap:n asiaan niin mitäs ongelmia siinä on? Jokainen pukeutuu kuten tykkää, mulle se on ihan sama.

      • Massa kertaa pituus

        Mitähän sun "massasta erottuvat" vaatteet on? Löysiä housuja ja raskauspaitoja?


      • itmies
        Massa kertaa pituus kirjoitti:

        Mitähän sun "massasta erottuvat" vaatteet on? Löysiä housuja ja raskauspaitoja?

        Kirkkaan värisiä kuten vihreää, sinistä, punaista. Mä en tykkää pukeutua mustaan taikka tummaan väriin.


      • Man in Black
        itmies kirjoitti:

        Kirkkaan värisiä kuten vihreää, sinistä, punaista. Mä en tykkää pukeutua mustaan taikka tummaan väriin.

        Sininen paita!!!! Vau! Olet todella erilainen!


      • Räväkkää menoa
        Man in Black kirjoitti:

        Sininen paita!!!! Vau! Olet todella erilainen!

        Villeimmän huhun mukaan sinisestä paidasta oli ylin nappi auki eräänä perjantaina kello 13.45-15.00 välisenä aikana!


    • alösöössö

      Nykyään monet trendikkäät kaupunkilaismiehet käyttävät olkalaukkua. Vielä 90-luvulla sille olisi naurettu räkäisesti ja pidetty hinttikassina. Nykyään se on puolestaan YTM:n tavaramerkki. Vähän sama pätee varmaan tuohon pinkkiin paitaankin.

      • Hinttilaukku

        Minä käytin 90-luvulla olkalaukkua. Sain pillua niin että muna kipeenä vieläkin.


      • sillitrooli

        Sikäli kuin olen ikinä ollut trendikäs, niin olen ollut sitä n. välillä 1998-2002. Tuona aikavälinä olkalaukku miehillä oli trendikkäämpi kuin koskaan. Taidat asua jossain toooooodella landella, jos olet alkanut huomata olkalaukkuja vasta nyt viime vuosina.


      • DarkShit
        sillitrooli kirjoitti:

        Sikäli kuin olen ikinä ollut trendikäs, niin olen ollut sitä n. välillä 1998-2002. Tuona aikavälinä olkalaukku miehillä oli trendikkäämpi kuin koskaan. Taidat asua jossain toooooodella landella, jos olet alkanut huomata olkalaukkuja vasta nyt viime vuosina.

        Taitaa olla kotiseudun militaristijuntteja.


      • Hinttikapiainen

        Olkalaukku onkin varsin hintahtava, esimerkiksi Suomen armeijan karttalaukut ovat olleet olkalaukkuja niin kauan kuin Suomen armeija ylipäätään on ollut olemassa.


      • 23
        DarkShit kirjoitti:

        Taitaa olla kotiseudun militaristijuntteja.

        Voiko nuori mies käyttää paitaa yksin vai tullaanko kysymään mikset pidä paitaa jonkun kanssa kuten kaikki muut.

        Tulisko joku käyttään paitaa mun kanssa!


    • "Miehet ei kuulemma uskalla pukea päälleen. Jokin aika sitten oli lehdessäkin juttu ja kuvailtiin kuinka vain naimisissa olevat tai ns. alfaurokset voi käyttää pinkkiä "

      Enpä tosta tiedä...
      Mutta itse en pinkkiä käytä, koska en pidä kyseisestä väristä. Liian naisellisen värinen ja itselle ainakin tulee epämääräisi fiboja siitä. Eikä ylipäätään mielestäni sovi yhdellekkään vaaleaihoiselle miehelle. Tummaihoisella miehellä se on sitten eri juttu. Tumman päällä värikkäät vaatteet pääsee muutenkin paremmin esille.

      • fsdfasdfa

        Sama. En ole tajunnut, että minun pitäisi käyttää pinkkiä vaikuttaakseni rohkealta. En käytä myöskään vihreitä vaatteita, koska en pidä vihreästä. Kertooko sekin jotain rohkeudestani tai kenties seksuaalisesta suuntautumisestani?


      • realismus
        fsdfasdfa kirjoitti:

        Sama. En ole tajunnut, että minun pitäisi käyttää pinkkiä vaikuttaakseni rohkealta. En käytä myöskään vihreitä vaatteita, koska en pidä vihreästä. Kertooko sekin jotain rohkeudestani tai kenties seksuaalisesta suuntautumisestani?

        Kirurgikammosta?


    • Vaalean punaisesta paidasta tulee mulla mieleen aina joku DNA kaupan myyjä, joka vaikuttaa muutenkin ihan mulkulta. Sillä on bemari ja tyylitön kampaus... Ja sitä rataa. Se on eka ajatus, enkä jaksa pidemmälle pohtia.

    • 22

      nyt näitä näkee...

    • Specials Shirts M

      Siis pinkki kauluspaita on todella hyvä mutta ei tavallinen pinkki vaan siinä pitää olla jotain raitoja tai kuvioita. Ei missään nimessä tavallinen ole ainakaan omasta mielestäni hyvä. Nykyäänhän noita on hirveesti pinkki paitoja joissa kuvioita ja raitoja ne on hyviä. Ja se pinkki käy todella hyvin puhtaalle ja itsestään huolta pitävälle komealle miehelle!

      • Specials Shirts M

        Ei missään nimessä tavallista pinkkiä vaan siinä pitää olla jotain raitoja tai kuvioita. Ei missään nimessä tavan pinkkiä! Tavan pinkkipaita tosiaan käy vain sille Ulkomaalaiselle tummaihoiselle miehelle! Jotain väriä pitää olla siinä pinkkipaidassa tai kuvioita sillon käy hyvin.


    • Pro YTM

      Mulla oli fuksian värinen kauluspaita baarissa yks kerta ja yks misu heti kommentoi:" ainakin sulla on saa-tanan hieno paita."

      Yks kommentoija raapi kynsillä mun selkääni samana iltana.

      Että kyllä näköjään vaatetuksesta saa kommentteja. Oli mulle ensimmäinen kerta, kun vaatetusta kehuttiin.

      Jos olisin ollut sinkku niin tuosta olisi ollut hyvä jatkaa ties kuinka pitkälle, mutta kun varattu niin varattu:)

    • 3+10

      Todista että uskallat ja pue päällesi pinkit trikoot ja lähde ulos.

      Hervannan nakuilija sai maistaa miltä tuntuu kun ei pukeudu huomaamattomasti. Kannattaa siis pukeutua tilanteeseen sopivasti muuten saattaa saada turpaansa.

    • vitut pinkill

      Riippuu ihan miehen olemuksesta. Ei pinkkiä paitaa (oli se sitten pikee esim.) voi kuvitella jonkun karskin rotevan miehen päälle.

      Pinkkiä näkee teineillä, naisillakin. Ei miehen päällä, ehkä vähän heijastaa metroseksuaali piirteitä.. Semihomolta.

      Joku kansanedustaja tai jani 50 vuotias voi jossain keski-iän kriisissä käyttää sellaista.

    • ,....,

      "Pinkkiä näkee teineillä, naisillakin"

      En voi ymmärtää joidenkin keski-ikäisten naisten viehtymystä pinkkiin, varsinkin vaatteiden värinä. Ei vaan sovi keski-ikäiselle naiselle. Joku fuksianpunainen on jo ihan eri asia sitten, mullakin on yksi sen värinen paita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2942
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      312
      2240
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2075
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      152
      2039
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1450
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      28
      1173
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      115
      1113
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1057
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1014
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      868
    Aihe