tyttöystävän muodot

hienovarainen

Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa noin 4 vuotta. Tavatessamme hän oli noin 46kg.. pituutta n.160cm ehkä hieman alle, eli varsin hoikka neito. Hän kärsi kummiskin jonkin sortin syömishäiriöstä, anoreksian ja lievän bulimian välimaastosta. Sain kummiskin tietää siitä vasta myöhemmin ja olin jo niin rakastunut että halusin auttaa ja että hän paranee. 1,5 vuotta sitten hän oli jo terveiden kirjoissa ja söi normaalisti.
Nykyään hän painaa jo läemmäs 50kg ja urheilee, juoksee ja käy salilla. Ongelmana on että vaikka hän on aktiivinen ja liikkuu paljon hänelle on alkanut kertyä tavaraa vyötärön seudulle.Muodostuu makkara kun hän istuu. Miten sanoisin hänelle että hänen kannattaisi kiinnittää siihen huomiota ja tehdä jotain asialle ilman että loukkaan häntä?

13

2046

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rosa-m

Luulen että entiselle anorektikolle ei kannata mainita makkaroista... Jos hän elää terveellisesti niin eiköhän ne itsestään sieltä lähde.

• Tilllilliltil

Jos et kestä että naisella on hieman vatsamakkaraa silloin kun istuu, niin parempi että lopetat seurustelut ja katselet vaan suosiolla photoshopattuja nollakoon naisia tai vaikka barbinukkeja. Et kyllä löydä mistään tervettä naista jolla ei istuminen näy vatsassa.

Tyttöystäväsi ei tarvitse nyt ollenkaan tuollaista miestä kuin sinä vaan ansaitsee jonkun joka rakastaa häntä juuri sellaisena kuin hän on. Jos pystyt hyväksymään naisen vain anoreksiakoossa, suositelen että mietit omaa asennettasi vakavasti.

Missään nimessä et voi muuta sanoa tyttöystävällesi kuin että hän on taydellinen. Muutoin syökset hänet uudelleen syömishäiriöihin.

En voi käsittää tuollaisia anoreksiaanajaja miehiä. Minulla oli samanlainen teininä ja häiriöthän siitä pamahti päälle ja itsetunto meni kymmeniksi vuosiksi. Pitäis laittaa tuollaisille tatuointi otsaan että "anoreksiafanaatikko" niin naiset vois kiertää kaukaa.

• rakastunutkyynikko.m

Sano pois, mutta uskoisin että naisesi sen seurauksena jättää sinut. Treenaa itsensä kireäksi (,erikoista ettei noilla mitoilla jo sitä ole, 47,5 on jo selvän alipainon puolella nimittäin,) ja etsii ihanemman ja älykkäämmän miehen.

Tai mikset itse vain jätä naikkostasi ja etsi parempaa? Jos se on noin pienestä kiinni, ettet enää viehäty lähes alipainoisesta tyttöystävästäsi, niin tuskin siinä kovin paljon todellista rakkautta on mukana.

Leave the bithc, or let her leave you. Joka tapauksessa suhteenne noilla rakennuspalikoilla tulee hajoamaan.

• hienovarainen

Tyttöni ei ole koskaan ollut kireä ihme kyllä, siksi en olisi alunperin uskonut äntä syömishäiriöiseksi. Ei edes laihimmillaan. Ainoa mikä paljastaa hänet hoikaksi on hänen ranteensa jotka on pienemmät kuin ala-aste ikäisellä ja pitkät sormet jotka on yhtä paksut kuin 8-vuotiaalla, kädet siis uskomattoman sirot.
        Treenaus näkyy vain reisien ulkosyrjällä lihasmerkkeinä seistessä ja kiinteät käsivarret.

• sdgdgdg

Tämä on toivottavasti vaan huono provo.

• sadgasgsad

Möläytä naiselles, että se on lihava ja sillä on makkaroita vyötäröllä niin voit olla varma ettei se sun kans enää ole ja sillä pamahtaa taas bulimia--->anorektisuus--->sairaalahoito. Pahimmas tapaukses koko elämän kestävä kierre ja vielä päälle mielenterveysongelmat jotka ruokkii asiaa.

vittu äijä nyt oikeesti! Jos haluat että nainen on täysin muodoton niin hae hautausmaalta luuranko.

• kaunista tosiaan

Jos se vatsamakkara ei istuessa muodostuisi., hän kulkisi ikänsä 90 asteen kulmassa, sehän se vasta viehättävää olisi.

• ex-syömishäiriöinen

Oon 168 cm pitkä ja painan 47 kg, ja kyl mullaki tulee istuessa pieni makkara ;) Toki siihen vaikuttaa seki et miten istuu.. Jos on selkä suorana jne niin ei makkaraa tule, mut jos röhnöttää niin iha luonnollista :D Jätkä tekee kärpäsestä härkäsen. Iha ku sun muijas oli jotenki toooosi läski ku istuessa tulee vatsamakkara! Hui kauhee. Olisit saamari ylpee hänestä, että on onnistunut (kai?) voittamaan syömishäiriönsä ja elää terveellisemmin, syö hyvin ja kuntoilee. Se on kuule saavutus se! Mut ei, sä nillität vaa jostai vatsamakkarasta.

• idioottitutka

Vaikka aloitus olisikin provo (mitä todella toivon), niin alkaa mennä aika mauttomaksi pelleillä tälläisellä asialla. Ei taida aloittajalla olla ihan kaikki inkkarit kanootissa, ihan sama tekikö tämän ketjun tosissaan vai ei..

• ärsyyntynytmies

Mitä sitten vaikka tyttöystävällesi kertyy istuessa" vatsamakkaroita" ? Minun mielestäni naisella pitää olla muotoja ja hän kuitenkin käy salilla ja syö terverllisesti niin mielestäni sinun valitukset hänen makkaroistaan on ihan tyhmää mennä edes sanomaan sille niistä, oletko sinä itse aloittaja langanlaiha? Ihme jätkä olet! Ärsyynnyin sun tekstistäs!

• varma hieto

Istuu epäryhdikkäästi -> vatsa pömppää ja makkaroi. Ei pitäisi vielä 50/160 olla mitään lihavuusongelmia. Voit mainita, että oot huolissa hänen ryhdistä.

• oijavoi

Mulla tuli mahamakkaroita vaik painoin 36kg ja pituutta oli 166cm ja olin anoreksian takia letkuissa sairaalassa... :D Mahamakkaroita tulee vaikka ois vaan ihoa mahassa. Ap, huono provo tai olet idiootti! :D

• yyggccgyyygccgyyygcc

Ei helkatti oikeinko neljä kiloa enemmän. Tod.näk. 99% ihmisistä näkyy jonkinlainen "makkara" istuessaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      86
      6338
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe