Mistäköhän Islanti viha johtuu?

kateuttako?

On mielenkiintoista huomata monessa nordistissa Islanti-vihaa. Johtuuko tämä siitä että naiset ovat siellä skandeja paremman näköisiä ja miehet pitempiä. Suomen vieroksunnan kyllä ymmärrän mutta en oikein Islanti-pelko käsitä. Itse Hitler ja Himmlerhän pitivät Islantia eräänlaisena germaanisena pakastimena. Taas yksi aihe kateuteen ilmeisesti ruotsinkielisillä.

31

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keitle ans muk kirj

      Unohtu lisätä että islantilainen on myös vaaleampi kuin oslolainen tai tukholmalainen puolimustalainen.

    • nato-otan

      Koska he suuntautuvat USA:an Ruotsin sijaan.

      • trevl orns

        Niih nooh mitäpä sillä Ruotsilla olisi niille tarjottava. Amerikka on myös lähempänä.


    • Missäs tuota vihaa esiintyy? Neverhöörd.

      Ettei vain fennoilla ole jokin poikkeava merkitys sanalle viha kun sitä niin paljon tällä palstalla viljelevät enkä ainakaan minä tunne vihaa ketään kohtaan enkä liioin ole huomannut kenekään vihaavaan minuakaan.

      En tietenkään pidä kaikista eivätkä kaikki minusta mutta se on eri asia ja se hinta joka on maksettava siitä että on itselleen ja muille rehellinen ja tapa jolla saa hyvän omantunnon ja ihan oikeita ystäviä.

      • höör

        Älä esitä. Kyllä sinä varsin hyvin tiedät mitä mieltä "nordistit" on islantilaisista. Kyllä nekin sen tietää ja vihaa vaan teitä enemmän mitä yritätte esittää kaveria vaikka selän takana puhutte pahaa.


      • Olen ollut vuosia mukana Föreningen Nordenissa täällä Ahvenamaalla ja sitä ennen Pohjola Nordenissa mantereella, joten pidän itseäni nordistina ja täytyy yhtyä Ankdamin mielipiteeseen. En ole ikinä moisesta kuullut tai sellaista huomannut. Missä sellaista esiintyy ja miten?


      • mask neul
        ahvennainen kirjoitti:

        Olen ollut vuosia mukana Föreningen Nordenissa täällä Ahvenamaalla ja sitä ennen Pohjola Nordenissa mantereella, joten pidän itseäni nordistina ja täytyy yhtyä Ankdamin mielipiteeseen. En ole ikinä moisesta kuullut tai sellaista huomannut. Missä sellaista esiintyy ja miten?

        Nooh tulihan se sieltä. "Pidän itseäni nordistina". Sekö selittää miksi nimimerkin ulkopuolella puskasta kirjoittelet tällä palstalla rasistisia mielipiteitäsi suomalaisista kuin mikäkin ahvenanmaalainen pelkuri.


      • mask neul kirjoitti:

        Nooh tulihan se sieltä. "Pidän itseäni nordistina". Sekö selittää miksi nimimerkin ulkopuolella puskasta kirjoittelet tällä palstalla rasistisia mielipiteitäsi suomalaisista kuin mikäkin ahvenanmaalainen pelkuri.

        ???? Olen nordisti, ja kirjoitan rekisteröidyllä nimimerkilläni, en mistään puskasta. Ahvenamaalla asun ja täällä viihdyn, pelkurina en itseäni pidä. Miksi pitäisin?


      • höör kirjoitti:

        Älä esitä. Kyllä sinä varsin hyvin tiedät mitä mieltä "nordistit" on islantilaisista. Kyllä nekin sen tietää ja vihaa vaan teitä enemmän mitä yritätte esittää kaveria vaikka selän takana puhutte pahaa.

        No en todellakaan tiedä! Olen käynyt Islannissa, tunnen islantilaisia ja tavannut heitä useissa tilaisuuksissa vuosien varrella enkä todellakaan tiedä mistä puhut.

        En ikinä ole kuullut heistä mitään pahaa puhuttavan enkä itse keksi heissä mitään moitittavaa.

        Englantilaiset taisivat taannoin olla heille hieman käärmeissän sen pankkikonkan ja menetettyjen säästöjensä takia, ja syystäkin toki ja kyllähän se parin vuoden takainen islantilainen tuhkashow aiheutti monelle harmaita hiuksia, itseänikin se kosketti.

        Mutta että nordistit vihaisivat islantilaisia HÖPÖ HÖPÖ!!! ja vielä kerran HÖPÖ!!!


      • mask neul kirjoitti:

        Nooh tulihan se sieltä. "Pidän itseäni nordistina". Sekö selittää miksi nimimerkin ulkopuolella puskasta kirjoittelet tällä palstalla rasistisia mielipiteitäsi suomalaisista kuin mikäkin ahvenanmaalainen pelkuri.

        Mikä on oma syysi kirjoittaa puskasta?


      • = )

        " En tietenkään pidä kaikista eivätkä kaikki minusta."
        Älä puhu p...aa, kaikkihan sinusta pitävät.


      • em bal duc
        = ) kirjoitti:

        " En tietenkään pidä kaikista eivätkä kaikki minusta."
        Älä puhu p...aa, kaikkihan sinusta pitävät.

        Säälittävä yritys Ankdam!


      • lipitsä fbaer kesl t
        Ankdam kirjoitti:

        Mikä on oma syysi kirjoittaa puskasta?

        Mikäpä tässä. Vai onko sekin oikeus jonka eliitin edustajana suunnittelet vieväsi minulta.


      • Jaahas!
        ahvennainen kirjoitti:

        ???? Olen nordisti, ja kirjoitan rekisteröidyllä nimimerkilläni, en mistään puskasta. Ahvenamaalla asun ja täällä viihdyn, pelkurina en itseäni pidä. Miksi pitäisin?

        Tulihan se sieltä, että feikki-ahvenainen on palkkasveko! Hänelle siis maksetaan hyvä korvaus svekopropagandistina olemisena suomalaiselle yleisölle.

        Muuten. Olet omaksunut jo kiitettävästi tuon svekologiikan. Ei nimimerkin rekisiteröinti henkilöllisyyttä paljasta, jos et satu sitä tietämään.


    • porjglerjglerjgleirj

      toi oli kyllä aika paksu vale yritys.itse olen hurri ja en ole ikinä kuulut että islanti viha kateus tai muuta negatiivistä niitä kohtaan pänn vastoin sanoisin

      • kumpis nyt

        Kumpihan nyt nimettömänä vastasi ahvenainen vai Ankdam. Heikko ja säälittävä yritys joka tapauksessa.


      • kumpis nyt kirjoitti:

        Kumpihan nyt nimettömänä vastasi ahvenainen vai Ankdam. Heikko ja säälittävä yritys joka tapauksessa.

        Tuskin kumpikaan, en minä ainakaan.


      • Ankdam kirjoitti:

        Tuskin kumpikaan, en minä ainakaan.

        En vastannut minäkään. Mutta ehkä meidän on syytä olla tyytyväisiä: aina kun joku kirjoittaa jotain järkevää, meitä epäillään kirjoittajaksi:)


    • bertold

      Olen ollut niin monissa pohjoismaisissa yhteyksissä enkä ole kertaakaan humannut väittämäsi vihaa Islantia vastaan, enkä myöskään Suomea vastaan. Kuten tällä palstalla usein on väitetty. Päinvastoin koko ajan huomaa ajattelutapan "Olemme samaa perhettä". Pohjoismainen yhteenkuuluvuus on kyllä voimakkaampi kuin mitä uskomme. Muualla eivät ymmärrä että sillä tavalla voimme kokea kuuluvamme yhteen vaikka meillä ei ole yhteinen maa.

      • rankdam

        Koeta nyt jo typerä ahvenanmaalainen ämm' tajuta että et sinä ketään hämää. Opettele tai yritä edes kirjoittaa viesti siihen muotoon ettei se kuulostaisi niin selvästi ahvenainen nimimerkkisiä horinoilta.


    • kielet kiellossa

      Ankan pussihousu koitas nyt lukia lehtiä, Pohjolan-neuvostossa sielä ei saa puhua kaikkia pohjolankieliä, siis ISLANNINKIELTÄ JA SUOMENKIELTÄ SIELLÄ PUHUJAPÖNTÖSSÄ EI PUHUTA SE ON KIELLETTY.. perkeleen hurristit on niin sokeita lukeekos ne vessapaperian siltä nurjalta puolen. mihin teksti on tuhrautunnu

    • bertold

      PN sivulta: " Pohjoismaiden neuvoston ja Pohjoismaiden ministerineuvoston kokouksissa tulkataan tarvittaessa ruotsista, norjasta tai tanskasta suomeen ja islantiin sekä toisinpäin, mutta ei kuitenkaan ruotsin, norjan ja tanskan välillä."

    • merkillistä?

      Islantilaiset ovat vekkulia, punatukkaista ja velkaantunutta kansaa. Puhuvat pohjoismaista kieltä, mutta ovat itse asiassa kelttejä (jotka ovat jossakin vaiheessa vaihtaneet kieltä), kuten irlantilaiset.
      Keltit eivät ole germaaneja. Punatukkaisuus ei muuten ole mikään vaaleatukkaisuuden muunnos, vaan ihan oma geeniryhmä, jolla tosin on vaalea iho (minkä vuoksi asiat usein menevät sekaisin).

      • trvely bund mask

        Kyllä yks islantilainen aina sadalle ruotsalaiselle nuuskaturvalle silti turpaan antaa. Erityisesti ahvenanmaalaisille ja munsalalaisille elleivät ennen kohtaamista lähde käpälämäkeen.


      • päin nennee!
        trvely bund mask kirjoitti:

        Kyllä yks islantilainen aina sadalle ruotsalaiselle nuuskaturvalle silti turpaan antaa. Erityisesti ahvenanmaalaisille ja munsalalaisille elleivät ennen kohtaamista lähde käpälämäkeen.

        ja 30.000 suomenkieliselle käpykaartilaiselle, ja niiden kiitospaitaisille perillisille...


    • L.P.

      Björkin "musiikin", voisi pakastaa joiksikin vuosikymmeniksi.

      • bates orlv höörst

        heheheh sieltähän se tuli yksi syy. Joku näyttää aasialaiselta niin "rotuspesialistit" skadi-luuseri foorumilla leimaavat koko kansan aasialaisiksi. Puolustan islantilaisia siksi koska ne on ainoita germaaneja saksalaisten lisäksi joiden kanssa jotenkin tulee juttuun.


      • Tapio Rautalapio
        bates orlv höörst kirjoitti:

        heheheh sieltähän se tuli yksi syy. Joku näyttää aasialaiselta niin "rotuspesialistit" skadi-luuseri foorumilla leimaavat koko kansan aasialaisiksi. Puolustan islantilaisia siksi koska ne on ainoita germaaneja saksalaisten lisäksi joiden kanssa jotenkin tulee juttuun.

        Meinaat että lärtsy on "skadi-luuseri"?

        No, lärtsy! Ootko?


      • Lärs Pepi
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Meinaat että lärtsy on "skadi-luuseri"?

        No, lärtsy! Ootko?

        Mikä sellainen on?


    • jfk1967

      Tämä oli kyllä aika huono yritys jopa fennoasteikolla...

      • etk halm ex räi loms

        Etkö muuta keksi niin toista tuota samaa lausetta. Eikö hehhehe "suuret pohjoismaalaiset aivosi" parempaan pysty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      50
      2101
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      158
      1326
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1220
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      144
      995
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      940
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      885
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      862
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      41
      800
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      792
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      780
    Aihe