Onko kenelläkään kokemusta miehestä joka on joka asiassa täysi nössö. Jos seinä täytyy maalata, se pelottaa kakat housuun jo ennen kun maalipurkki on edes auki. Kun maalaamaan aloitetaan niin hän seuraa vieressä kauhistuneena kun levitän maalarinteippejä ja tartun maalitelaan. Kun on hänen vuoronsa maalata niin hän pyörittää telalla seinää niin hellästi että juuri ja juuri jotain maalitippoja ilmestyy.
Jos jotain täytyy porata seinää, kuten hylly tai taulu, asiasta soitetaan ÄIDILLE. Kyllä äiti tietää... Eipä minua tietysti tarvitse uskoa, olenhan vain tyttöystävä ja kotoisin remonttiperheestä. Ja kun äidiltä on saatu samat ohjeet kuin minulta niin hikikarpalot otsalla tartutaan mittaan ja porakoneeseen. Koko ajan panikoiden ja valittaen. Parhaassa tapauksessa otetaan kännykkään vielä paras kaveri selittämään ja hyväksymään jokainen toimenpide.
Kylpyhuoneeseen tulee vesivahinko jokaisesta asiasta. Kylpyhuoneeseen ei voinut laittaa käännettäviä suihkuovia suihkukaapin tilalle (olisivat säästäneet kiinni ollessaan monta neliötä tilaa) koska "SINÄ sitten maksat ne vesivauriot kun vesi leviää koko taloyhtiöön". Saunomisen jälkeen kaikki saumat täytyy tarkistaa. Kylpyhuoneen ja saunan lattialle ei saa laskea vettä jos joku sauma onkin rikki.
Jos ajaessa auto pikkusenkin osuu johonkin monttuun tai hidastetöyssy onkin hieman jyrkempi kuin tavallisesti, niin autohan vammautuu täysin ja tulee tuhansien eurojen remontti. Edessä menevästä rekasta tulee tunkkainen pakokaasun haju niin autosta on mennyt koko moottori kytkimineen ja vaihdelaatikoineen.
Astianpesukoneessa kilisee muutama haarukka vastakkain niin se on auttamatta rikki. Pyykkikoneessa puseron nappi kolahtelee välillä rumpuun niin se on rikki.
Nössö mies
180
7975
Vastaukset
- The Wild....
Voi elämän kevät mikä mies..
Onneksi omani ei tuollainen ole, vaikka meinasi aluksi arkailla kun opetin haulikkoni käyttöä(ei ennen ole haulikolla ampunut). Alkoi se siitä kuitenkin sujua ja palasi armeijan muistot mieleen .- Jessus mikä nainen
Onneksi minulla oli rohkeutta sanoa puolisolleni, että hänen aseharrastuksensa ei kiinnosta minua passkaakaan ja olen ylpeä sivariolemuksestani. Käskin häntä menemään viikonlopuksi ampumaan peuroja metsään, jotta saisin olla rauhassa.
- miki-66
Jessus mikä nainen kirjoitti:
Onneksi minulla oli rohkeutta sanoa puolisolleni, että hänen aseharrastuksensa ei kiinnosta minua passkaakaan ja olen ylpeä sivariolemuksestani. Käskin häntä menemään viikonlopuksi ampumaan peuroja metsään, jotta saisin olla rauhassa.
Kuules ny sivari poju kun setä puhuu. Luuletko ihan tosissasi että kuka vaan ja koska vaan voi mennä ampumaan peuroja metsään???
- kyllä voi
miki-66 kirjoitti:
Kuules ny sivari poju kun setä puhuu. Luuletko ihan tosissasi että kuka vaan ja koska vaan voi mennä ampumaan peuroja metsään???
sitä kutsutaan salametsästyksesi :D
- smikas
miki-66 kirjoitti:
Mutta itsehän sait valita!
- elmakko
Minulla kesti hetki opettaa miestäni ajamaamaan panssarivaunulla ja tappamaan karhuja paljain käsin. Nykyään hän kaataa hirven pelkällä katseella ja syö lihat raakana.
Silti mieheni häviää minulle nyrkkeilyssä. - tymäntoimittajatar
kyllä voi kirjoitti:
sitä kutsutaan salametsästyksesi :D
Suomen salainen agentti Ron Rakel ei ole nössö. Kreikkalaishuhujen mukaan Suomen hallitus ja keskustapuolue ovat lähettäneet Ron Rakelin pelastamaan eu talouskomisaari Olli Rehn tyhmäntoimittajeien kynsistä, kertoo Pyllykirja http://www.pyllykirja.fi/2011/
- The Wild....
Ei mieheni ei ole homo, eikä käytä korkkareita. Hän ei vain harrasta metsästystä eikä sen harrastamattomuus tee kenestäkään homoa, eikä sekään, jos ei ole ampunut haulikolla.
Ja "jessus mikä nainen", en koittanut tuputtaa harrastustani miehelleni vaan mies halusi itse kokeilla. - hippipappi
Jessus mikä nainen kirjoitti:
Jessus sentään....
Jessus voisi todellakin häntä auttaa, siis uskoon tuleminen.
- OCD_Lady
Voisiko kyseessä olla pakko-oirehäiriö?
- kokenuttttttttt
Juu, ei tuo ihan normaalilta vaikuta - joskaan ei ihan selvä latva öö:kään ole kyseessä.
- Jermes.
entä pako-oirehäiriö. hän pakoilee kaikkia, joka tuntuu vähääkään pelottavalta
- vhvjhv
kokenuttttttttt kirjoitti:
Juu, ei tuo ihan normaalilta vaikuta - joskaan ei ihan selvä latva öö:kään ole kyseessä.
Pakko-oirehäiriö ei tee ihmisestä mitään latva kakkosta. Ennemminkin asia on täysin päinvastoin. Yleensä juuri huolellisista, lahjakkaista ja hyvin selviytyvistä ihmisistä tulee pakko-oirehäiriöstä kärsiviä.
Minustakin tuon aloittajan mies kuulostaa pakko-oirekuntoutujalta koska aina kun jotain pahaa tapahtuu, se on pahinta mitä _voisi_ tapahtua, eikä sitä mitä oikeasti tapahtuu. Pakko-oireisiin kuuluu nimenomaan pelko ja se että sitä pelkoa yritetään hälventää varmistautumalla suoritukseen parhaan mukaan, mutta kuitenkin liiallisesti.
Sen lisäksi useissa kohdin se jopa estää rutiineista poikkeamisen.
Aloittajalle kysymys että onko miehesi hyvin tarkka rutiineista, niin ettei mitään uutta ja yllättävää saisi tapahtua mikä on sovitusta poikkeavaa, enkä nyt tarkoita mitään maalaamista tai mitään sellaista vaan esimerkiksi sellaista että kun sovitaan että mennään käymään kaupassa A, ja sinä ehdotat että kävisitte kaupassa B, se ei miehelle sovi kuin pitkin hampain ja vaatii pohtimista?
Tuossa kuviossa syy löytyy yleensä äidistä joka on hoitanut kodin, isän ollessa pois kuvioista. Äidin ei tarvitse olla mikään natsi, vaan sellainen että lapsuudessa kaikki kulissit on pakko olla kunnossa. Virheistä ei rangaista, vaan niitä hävetään ja siksi niitä pelätään. - 17
vhvjhv kirjoitti:
Pakko-oirehäiriö ei tee ihmisestä mitään latva kakkosta. Ennemminkin asia on täysin päinvastoin. Yleensä juuri huolellisista, lahjakkaista ja hyvin selviytyvistä ihmisistä tulee pakko-oirehäiriöstä kärsiviä.
Minustakin tuon aloittajan mies kuulostaa pakko-oirekuntoutujalta koska aina kun jotain pahaa tapahtuu, se on pahinta mitä _voisi_ tapahtua, eikä sitä mitä oikeasti tapahtuu. Pakko-oireisiin kuuluu nimenomaan pelko ja se että sitä pelkoa yritetään hälventää varmistautumalla suoritukseen parhaan mukaan, mutta kuitenkin liiallisesti.
Aloittajalle kysymys että onko miehesi hyvin tarkka rutiineista, niin ettei mitään uutta ja yllättävää saisi tapahtua mikä on sovitusta poikkeavaa, enkä nyt tarkoita mitään maalaamista tai mitään sellaista vaan esimerkiksi sellaista että kun sovitaan että mennään käymään kaupassa A, ja sinä ehdotat että kävisitte kaupassa B, se ei miehelle sovi kuin pitkin hampain ja vaatii pohtimista?
Tuossa kuviossa syy löytyy yleensä äidistä joka on hoitanut kodin, isän ollessa pois kuvioista. Äidin ei tarvitse olla mikään natsi, vaan sellainen että lapsuudessa kaikki kulissit on pakko olla kunnossa. Virheistä ei rangaista, vaan niitä hävetään ja siksi niitä pelätään.Ei minun mielestä kuulosta pakko-oireiselta. Vääränlaisen kasvatuksen tulosta, mutta oppii ajan myötä luottamaan itseensä.
- kaikk on tukkiakkoja
Joo OCD_lady on taas kirjoittamassa lähetettä lääkärille, kun joku poika on vahingossa mennyt seurustelemaan raudoittaja transun kanssa. Aivo hoi. Koko juttu on vitsi.
- ooladeliina
vhvjhv kirjoitti:
Tuossa kuviossa syy löytyy yleensä äidistä joka on hoitanut kodin, isän ollessa pois kuvioista. Äidin ei tarvitse olla mikään natsi, vaan sellainen että lapsuudessa kaikki kulissit on pakko olla kunnossa. Virheistä ei rangaista, vaan niitä hävetään ja siksi niitä pelätään.Mietin myös tuota samaa, eli perhetausta ja kasvatus saattavat vaikuttaa käyttäytymiseen. Kyseinen käyttäytyminen voi kummuta mahdollisesta huonosta itsetunnosta ja riittämättömyyden tunteesta, jolloin hätääntyy jonkin mennessä pieleen. En ole täysin samanlainen kuin miehesi, mutta saatan kilahtaa aivan pienistä tietyn tyyppisistä asioista ja panikoida suunnattomasti.
Vasta vuosien jälkeen tajusin, että kilahdan vain sellaisista asioista, joilla alitajuntaisesti olen yrittänyt todistaa omalle isälleni olevani hyvä. En kokenut lapsena, että olisin saanut häneltä tarpeeksi huomiota ja hyväksyntää, joten yritin saada tätä hyväksyntää omien tekojeni kautta. Siksi, jos jokin tällainen asia meni pieleen, oli se minulle maailmanloppu. Nykyään kun jo tunnistan kys. tilanteet pystyn reagoimaan niissä eri tavalla.
En tiedä mikä sinun miehelläsi on, mutta aivan vain kiinnostuksesta pari kysymystä:
-oletko koskaan keskustelut hänen kanssaan hänen reaktioistaan näihin ´vaikeisiin´ tilanteisiin?
-miten paljon ja miten tuet häntä näissä tilanteissa?
Kirjoitit, että olet yrittänyt opastaa häntä, mutta hän ei ota apua vastaan. herää vielä kysymys: miten kauan olette tunteneet? Asia on varmasti hänelle hyvin arka, joten mielestäni on aivan luonnosllista, että hän kääntyy sellaisen henkilön puoleen, jonka on tuntenut pitkään, johon luottaa ja jota pitää turvallisena: oman äitinsä. Toisaalta jos rohkenet, niin voithan varovasti kysyä tästä asiasta hänen äidiltään itseltään, jospa hän osaisi kertoa jotain. Keskustele toki ensin miehesi kanssa, jos hän suostuu avautumaan. - belcobois
Niin, ihmisillähän voi olla vaikka minkälaisia hullunkurisilta kuulostavia pelkoja, jotka ovat ovat henkilölle itselleen totisinta totta varsinkin silloin jos hän ei itse pysty voimakasta tunnereaktiotaan mitenkään hillitsemään. Tiedän esim. erään kaksimetrisen nuoren miehen (kengännumero 48), joka pelkää kesäisin paarmoja (ampiaisista puhumattakaan) niin paljon että jos yksikin tulee ympärille pörisemään niin mies juoksee pakoon tuhatta ja sataa että puskat ryskyvät. Kysymys ei ole mistään hänen allergiastaan, vaan ilmeisesti bakteerikammoon verrattavasta, överiksi menevästä neuroottisluontoisesta pelkohäiriöstä, josta ei ole pitkä matka myöskään paniikkihäiriöön.
Useimmiten tällaisilla henkilöillä on samanaikaisesti vähintäänkin muutamia erilaisia pelkoja ja ne voivat ajan myötä vain lisääntyä, kunnes henkilö tuntee olevansa aivan kuin häkissä omien pelkojensa vankina. Se on varmasti todella kammottava olotila, kuin kovaa henkistä kidutusta. Ammattiauttajaa ja lääkehoitoa suosittelisin. - Mies
belcobois kirjoitti:
Niin, ihmisillähän voi olla vaikka minkälaisia hullunkurisilta kuulostavia pelkoja, jotka ovat ovat henkilölle itselleen totisinta totta varsinkin silloin jos hän ei itse pysty voimakasta tunnereaktiotaan mitenkään hillitsemään. Tiedän esim. erään kaksimetrisen nuoren miehen (kengännumero 48), joka pelkää kesäisin paarmoja (ampiaisista puhumattakaan) niin paljon että jos yksikin tulee ympärille pörisemään niin mies juoksee pakoon tuhatta ja sataa että puskat ryskyvät. Kysymys ei ole mistään hänen allergiastaan, vaan ilmeisesti bakteerikammoon verrattavasta, överiksi menevästä neuroottisluontoisesta pelkohäiriöstä, josta ei ole pitkä matka myöskään paniikkihäiriöön.
Useimmiten tällaisilla henkilöillä on samanaikaisesti vähintäänkin muutamia erilaisia pelkoja ja ne voivat ajan myötä vain lisääntyä, kunnes henkilö tuntee olevansa aivan kuin häkissä omien pelkojensa vankina. Se on varmasti todella kammottava olotila, kuin kovaa henkistä kidutusta. Ammattiauttajaa ja lääkehoitoa suosittelisin.Eikä mitään pilleri-Iidaa. Meijän mummolla käy semmonen mutta mummiki kohta 90 ja dementiaa on.
Pelkotiloihin pelkojen kohtaamista ja voittamista omilla ehdoilla. Pakko-oireisiin vähän oikeita ongelmia elämään, ja mies voisi itse oittaa joskus tehdä asian... menkää vaikka kaksin joskus metsän keskelle tms ja sano sille että tee tuli. Tikkuja ja sytkäriä ei tietenkä mukaan. Jotain tontyylistä että miehen täytys ite tehä ihan itteensä turvautuen joskus jotain.
- On monestakin
Kyllä tuohon riittää se ylihallitseva, nalkuttava ja mäkättävä äiti ja nyssy, karkuun juokseva ja lähinnä poissaolollaan loistava isä. Äiti tarkkailee haukkana kaikkea, on neuroottinen ja joka virheestä nousee meteli. Isä nyssyilee ja juo halkopinon takana hörpyt tai lusmuilee jossain muka ropaamassa jotain ja opettaa, ettei mies voi ikinä pitää puoliaan, olla oma itsensä, sanoa vastaan tai valita toisin. Miesten harrastuksia ei ole, eikä mitään porukkaa, missä olisi terveen miehen malli. Eikä se välttämättä riitä, jos kotona on diktaattori. Sitten kaikki tekemiset jää diktaattoriäidille, joka kyllä osaa kaiken ja tekee kaiken. Muita hän pelottelee koko ajan virheillä ja vie tilan hengittääkin.
Todennäköisesti sinäkin olet enemmän hallitseva ja lynttäävä, kuin kannustava. Eikä hermot varmaan monella kestäkään. Nössöilijä tekee virheitä vuosia ja sählää, ei tajua häivyttää äitiä taka-alalle ja kasvaa itse mieheksi ja pelot säilyy. Vaikea tilanne. Kauheasti pitäisi saada onnistumisen kokemuksia, muista MIEHISTÄ kannustusta, ei yliosaavasta tyttöystävästä joka vie lopunkin tuntuman siitä että miehet osaa: äiti osasi, tyttöystävä osaa, minä-mies ei osaa varmaan mitään.
""SINÄ sitten maksat ne vesivauriot kun vesi leviää koko taloyhtiöön""
Niin, minä en maksa... Ei vaan, minä en ainakaan kuuntele äidin huutoa ja sitä ikuista jankutusta asiasta. Minä en ainakaan ole vastuussa tästä, enkä mistään. Virheistä rangaistaan. Pelkoa ja pelkoa.
Sinä olet äitiä muistuttava remppatytsy, mutta et ihan äiti. Katso tilannetta tuomitsematta sitä, avoimesti, vain tarkkaillen, ilman tunteita ja näät mikä mättää. Auttaako mikään, en tiedä. Tuollaiselle ihmiselle on vaikea yrittää puhua mitään syyllistämättä (koska kaikki tod.näk. on sitä) ja muutenkin keskustelu tuollaisessa paikassa on vaikea laji. Sinun on myöskin vaikea joustaa ja kääntää suuntaa niin, että toisen olisi pakko tehdä muuta, mutta voit kyllä yrittää. Harva meistä on avuton ja osaamaton ilman että joku lynttää siihen. Ihminen on aika taitava eläin kaikkineen. - igiergjerigjerijeigj
"olenhan vain tyttöystävä ja kotoisin remonttiperheestä."
Mikä selittää kyllä sen, että miehesi on todellakin perheenne "aivot" tässä tapauksessa. Ja se, että isi on kirvesmies, ei tee sinusta arkkitehtiä.- raksamies.
Todennäköisesti et ole itse työmaata nähnykään jos sekoitat arkkitehdit tähän kuvioon. Tosiasiassa homma menee näin: Arkkitehti piirtää, ja muut osalliset rakennusinsinööristä kouluttamattomaan remonttireiskaan kiroilevat, että kyllähän on taas yksi valopää piirtänyt paperille jotain, mitä on lähes mahdotonta toteuttaa.
- dremmental
raksamies. kirjoitti:
Todennäköisesti et ole itse työmaata nähnykään jos sekoitat arkkitehdit tähän kuvioon. Tosiasiassa homma menee näin: Arkkitehti piirtää, ja muut osalliset rakennusinsinööristä kouluttamattomaan remonttireiskaan kiroilevat, että kyllähän on taas yksi valopää piirtänyt paperille jotain, mitä on lähes mahdotonta toteuttaa.
Onhan se noinkin mutta valitetavan usein suomalainen remonttimies tekee niinkuin ennenkin eikä koskaan mieti miksi, miten tämän voisi tehdä järkevämmin tai nykyaikaisesti, tulos on usein se helpoin ja huonoin.
Sama pätee myös muihin ammateihin, monasti sinne mennään vain töihin ja muut asiat kiinnostaa ja päässä pyörii. Useamman remontin nähneenä voin sanoa ammattitaidon olevan monasti surkea.
Muiden ammattitaitoon ei kannata liiaksi luottaa vaan pitää ottaa itse selvää lukemalla ja siltäpohjalta keskustella tekijän kanssa. Usein käy ilmi ettei tekijä tiedä tuon taivaallista vaan tekee kuin ennenkin, järkevää vastausta ei saa.
Pari rakenteellista ongelmaa korjattiin omassa pesuhuoneessani mutinan kera asenteella ei se koskaa petä tai muutakaan. Se on vain niin kun sittemmin jotain sattuu niin kyseinen herra ei ole mailla eikä halmeilla vastaamassa tekemisistään.
Seuraavat tapaukset olivat synnytyslaitoksella ja neuvolassa rokotusten kera eli paikoissa jossa noita virheitä ei ainakaan saisi tapahtua. On hullua katsoa kun ammattitaitoiset ihmiset eivät tiedä perusasioita ammatistaan.
Turha minusta on silti niuhoa tehdä, kaikki nuo korjaukset olivat tähdellisia joista olisi voinut aiheutua myöhemmin itselle kuluja ja jopa ihmisen vammautuminen.
Ottakaa ihimiset selvää, säästyte monelta harmilta, itseltä tuo luottamus muiden tekemisiin on lähtenyt ajat sitten, siperia opettaa.
Vähän meni off topic mutta kuitenkin. - nimimerkki.
raksamies. kirjoitti:
Onpahan nuo suomalaiset "rakentajat" jo taitonsa näyttäneet ja puolet kansasta asuu hometaloissa!
- NiinTotta
dremmental kirjoitti:
Onhan se noinkin mutta valitetavan usein suomalainen remonttimies tekee niinkuin ennenkin eikä koskaan mieti miksi, miten tämän voisi tehdä järkevämmin tai nykyaikaisesti, tulos on usein se helpoin ja huonoin.
Sama pätee myös muihin ammateihin, monasti sinne mennään vain töihin ja muut asiat kiinnostaa ja päässä pyörii. Useamman remontin nähneenä voin sanoa ammattitaidon olevan monasti surkea.
Muiden ammattitaitoon ei kannata liiaksi luottaa vaan pitää ottaa itse selvää lukemalla ja siltäpohjalta keskustella tekijän kanssa. Usein käy ilmi ettei tekijä tiedä tuon taivaallista vaan tekee kuin ennenkin, järkevää vastausta ei saa.
Pari rakenteellista ongelmaa korjattiin omassa pesuhuoneessani mutinan kera asenteella ei se koskaa petä tai muutakaan. Se on vain niin kun sittemmin jotain sattuu niin kyseinen herra ei ole mailla eikä halmeilla vastaamassa tekemisistään.
Seuraavat tapaukset olivat synnytyslaitoksella ja neuvolassa rokotusten kera eli paikoissa jossa noita virheitä ei ainakaan saisi tapahtua. On hullua katsoa kun ammattitaitoiset ihmiset eivät tiedä perusasioita ammatistaan.
Turha minusta on silti niuhoa tehdä, kaikki nuo korjaukset olivat tähdellisia joista olisi voinut aiheutua myöhemmin itselle kuluja ja jopa ihmisen vammautuminen.
Ottakaa ihimiset selvää, säästyte monelta harmilta, itseltä tuo luottamus muiden tekemisiin on lähtenyt ajat sitten, siperia opettaa.
Vähän meni off topic mutta kuitenkin.Täsmälleen samaa mieltä. Jos haluaa kunnollista, pitää tehdä itse.
Ja sitten nämä "ammattilaiset" ovat kovin ylpeitä. Mistä, kysyn vaan.
Suomen suurin ongelma on älyllinen laiskuus. - öpötin
dremmental kirjoitti:
Vähän meni off topic mutta kuitenkin.Hienoa, että tästä maasta löytyy muitakin kuin "ammattimaisuudellaan" kehuvia duunareita. Aivan totta joka sana mitä kirjoitit! Joka asiassa saa varoa, kun ammattimiehet tunaroivat joka ikisen asian ja kun jäävät rysän päältä kiinni, niin sepostavat mitä ihmeellisempiä tarinoita...
- Tarkka pitää olla
Laske mies takaisin vapaille markkinoille. Kyllä hän löytää vielä naisen, joka häntä arvostaa.
Ymmärrän miksi olet "remonttiperheestä". Kertomasi perusteella teillä on varmaan remppaa jouduttu tekemäänkin lapsuudenkodissasi paljon, koska tekstisi takaa paistaa huolimattomuus ja suurpiirteisyys.- very nice pappi
Naiset ovatkin vain muodollisesti kauniita ja jos he ovat jotain muuta mukamas, niin sitäkin vain muodollisesti.
Mutta antiikkiin....
http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/0/t3GXri7izYI
- mk
Mies on lapsuuden kodissa kasvatettu pelkäämään että kaikki hajoo ja niin edelleen. Ostettiin yli 10v rivarinpätkä ja nyt kun tehtiin kosteusmittäukset niin kylppäri menee remonttiin ja toloyhttiö maksaa oman osuuten mutta silti menee muutamtonni kun uusiin kiukaat ja vähän lasiseinää ja laattaa niin sou what.
- hirvee tilanne
Ehkäpä kyseinen "mies" on vain miehen kropassa...oikeasti hän on joku olio; androgyyni.
Onnea vaan jos jatkat hänen seurassa.
Osaako se muuten käyttää mulkkuaaan muuhun kuin kusemiseen; jos sillä mulkku on? - sdgasgas
Heheh, naurattaa se, että tällaisia neitimiehiä on olemassa ja vieläpä jonkun puolisona:D
- remppatytsy
Isäni ei ole kirvesmies, eikä töissä minkäänlaisella rakennusalalla. Enkä itsekään ole, olen töissä konetekniikan kehittämisen alalla suunnitteluinsinöörinä. Joten en itseäni varsinaisesti kutsuisi "aivottomaksi". Itse asiassa mieheni isä on kirvesmies, siksipä ihmettelen miksi yhden naulan hakkaaminen seinään on niin karmaisevaa. Tai miksei hän ollut koskaan aiemmin edes koskenut maalitelaan... Toki ei ole vaikea huomata että ilmeisesti miespuolisia vastaajia ärsyttää se, että nainenkin voi osata tehdä remonttia.
Vaikkakin täällä joku vihjaa minun olevan huolimaton ja suurpiirteinen, niin sitä en ole mistään suunnalta katsottuna. Ei minulla olisi sellaiseen varaan millään saralla elämässäni, sillä menettäisin työni ja remontit olisin saanut tehdä uusiksi. Kokemusta minulla on remontoinnista paljon, ja sen takia en joudu ajattelemaan kaikkia vaiheita sataan kertaan, kuten ehkä jotkut täällä, kuten ainakin mieheni.
"On monestakin": En sanoisi mieheni äitiä mäkättäväksi, mutta hyvin määräileväksi. Tuntuu välillä että hänen äidilleen on ihan sama tehdäänkö asioita kuten ne pitäisi tehdä, kunhan ne tehdään kuten hän haluaa. Hän on suoranainen sählä ja tekee asioita ennen kun edes ajattelee, eikä omaa juurikaan kokemusta ainakaan remontoinnista. Yritin olla kannustava miehelleni ja neuvoa hienovaraisesti, mutta kun asiat eivät vain etene. Mitään ei tapahdu. Maalit pysyy purkissa ja tapetit rullalla. Joten jonkun on hallittava ja tehtävä, että asuntoon pääsee asumaan ennen kun entisen asunnon sopimus loppuu. Koskaan en ole miestäni rankaissut henkisesti mistään. "Isä nyssyilee ja juo halkopinon takana hörpyt", et arvaa miten oikeassa oletkaan.
Eikö perusjärjellä jokaisen ihmisen pitäisi seinän maalauksesta, hyllyn kiinnittämisestä, taulun ripustamisesta jne suoriutua vallan hyvin ilman kouluja, ilman hikikarpaloita, ilman paniikkia? Minun mielestä pitäisi. Perusjärkisen ihmisen myös minun mielestäni pitää tajuta että astianpesukoneessa on haarukoita ja että siinä hupparissa mikä pyörii koneessa on vetoketju. Peilin voi pyyhkiä, SE EI MENE SIITÄ RIKKI. Seinään voi lyödä naulan, se ei tapa ketään, se ei maksa juuri mitään, se on ihan turvallista.
Kuinka moni on opetettu siihen, että kylpyhuoneremontti=vesivahinko, olohuoneremontti=sähkövahinko, makuuhuoneenremontti=sisäilmaongelmia, wc-remontti=putkirikko. Ette ihmiset ole tosissanne että pelkäätte kaikkea... - 8+7
remppatytsy kirjoitti:
Isäni ei ole kirvesmies, eikä töissä minkäänlaisella rakennusalalla. Enkä itsekään ole, olen töissä konetekniikan kehittämisen alalla suunnitteluinsinöörinä. Joten en itseäni varsinaisesti kutsuisi "aivottomaksi". Itse asiassa mieheni isä on kirvesmies, siksipä ihmettelen miksi yhden naulan hakkaaminen seinään on niin karmaisevaa. Tai miksei hän ollut koskaan aiemmin edes koskenut maalitelaan... Toki ei ole vaikea huomata että ilmeisesti miespuolisia vastaajia ärsyttää se, että nainenkin voi osata tehdä remonttia.
Vaikkakin täällä joku vihjaa minun olevan huolimaton ja suurpiirteinen, niin sitä en ole mistään suunnalta katsottuna. Ei minulla olisi sellaiseen varaan millään saralla elämässäni, sillä menettäisin työni ja remontit olisin saanut tehdä uusiksi. Kokemusta minulla on remontoinnista paljon, ja sen takia en joudu ajattelemaan kaikkia vaiheita sataan kertaan, kuten ehkä jotkut täällä, kuten ainakin mieheni.
"On monestakin": En sanoisi mieheni äitiä mäkättäväksi, mutta hyvin määräileväksi. Tuntuu välillä että hänen äidilleen on ihan sama tehdäänkö asioita kuten ne pitäisi tehdä, kunhan ne tehdään kuten hän haluaa. Hän on suoranainen sählä ja tekee asioita ennen kun edes ajattelee, eikä omaa juurikaan kokemusta ainakaan remontoinnista. Yritin olla kannustava miehelleni ja neuvoa hienovaraisesti, mutta kun asiat eivät vain etene. Mitään ei tapahdu. Maalit pysyy purkissa ja tapetit rullalla. Joten jonkun on hallittava ja tehtävä, että asuntoon pääsee asumaan ennen kun entisen asunnon sopimus loppuu. Koskaan en ole miestäni rankaissut henkisesti mistään. "Isä nyssyilee ja juo halkopinon takana hörpyt", et arvaa miten oikeassa oletkaan.
Eikö perusjärjellä jokaisen ihmisen pitäisi seinän maalauksesta, hyllyn kiinnittämisestä, taulun ripustamisesta jne suoriutua vallan hyvin ilman kouluja, ilman hikikarpaloita, ilman paniikkia? Minun mielestä pitäisi. Perusjärkisen ihmisen myös minun mielestäni pitää tajuta että astianpesukoneessa on haarukoita ja että siinä hupparissa mikä pyörii koneessa on vetoketju. Peilin voi pyyhkiä, SE EI MENE SIITÄ RIKKI. Seinään voi lyödä naulan, se ei tapa ketään, se ei maksa juuri mitään, se on ihan turvallista.
Kuinka moni on opetettu siihen, että kylpyhuoneremontti=vesivahinko, olohuoneremontti=sähkövahinko, makuuhuoneenremontti=sisäilmaongelmia, wc-remontti=putkirikko. Ette ihmiset ole tosissanne että pelkäätte kaikkea..."Toki ei ole vaikea huomata että ilmeisesti miespuolisia vastaajia ärsyttää se, että nainenkin voi osata tehdä remonttia."
Asia asenne, muista aina hyökätä jonkun kriitikon kimppuun. Itseäni ei haittaa, jos joku kehuu naisena olevansa remontti taitoinen. Tässä tapauksessa oletat olevasi ammattilaisen tasoinen, vaikka maalaisjärjellä nuokin jutut hoituu...
Jos se mies vituttaa, niin ota ero. Etsi mies, joka täyttää nuo tarpeet ja ei ole nössö. Jos tunnet, että vaimonhakkaaja on parempi vaihtoehto. Mene ihmeessä ja etsi semmoinen. Tuommoinen nössökkä kyllä varmasti kelpaa jollekkin naiselle. :) - on monestakin
remppatytsy kirjoitti:
Kuinka moni on opetettu siihen, että kylpyhuoneremontti=vesivahinko, olohuoneremontti=sähkövahinko, makuuhuoneenremontti=sisäilmaongelmia, wc-remontti=putkirikko. Ette ihmiset ole tosissanne että pelkäätte kaikkea...Jeppis. Kuvio on tuttu ja looginen, kun sitä vähän miettii. Äidin määräilyn halua ei vähennä isä joka nyssyilee siellä halkopinon takana eikä isän nyssyily vähene, koskei ota vastuuta mistään. Nämä on ajatuneet yhteen ihan syystä ja jatkavat yhteiseloaankin syystä. Koko lapsuuteensa ja nuoruutensa tämä sinun nuori miehesi on viettänyt siinä olotilassa, ei sitä pienellä korjata. Mutta vaikka sanot, että yritit olla kannustava, - ja uskon että oletkin vilpitön siinä-, niin muista, että tekin ajauduitte yhteen syystä. Siis, hän menee halkopinon taakse ja nyssyilee ja sinä toteat kuten äitinsä, että jonkunhan on hallittava ja tehtävä. Sinut on valittu ihan syystä. Sinä olet se naisen malli, jonka hän tuntee, ja teillä se perhemalli joka hänelle on tuttu. Tosin, sen asian täytyy olla jotenkin toisinkinpäin. Se on jännä juttu, mutta ihminen toteuttaa tiettyjä asioita joskus hyvinkin orjallisesti.
Myös sinä. Joten muista katsoa myös peiliin. Olet varmasti omasta mielestäni tehnytkin kaiken oikein.
Niin hänen äitinsäkin... Et varmasti tietoisesti olekaan rangaissut, tai sitten et myönnä. Se ei tarkoita, ettet olisi niin tehnyt.
En tiedä, tai ehkä en usko, että te voitte tulla riittävästi toisianne vastaan. Hänen on liian haastavaa yht'äkkiä muuttua siinä vauhdissa mitä sinä odotat ja sinun hallinnassasi, ja sinun on mahdotonta sietää sitä epähallintaa ja kaiken persauksilleen menoa riittävän kauan. Sinun todellakin pitäisi antaa hänen miettiä se sataan kertaan ja jättää hänen vastuulleen. Ja kestää kun se ensimmäiset tuhat kertaa menee pieleen, kun hän tekee täysin eri tavalla kuin sinä jne. Se ei ole helppo homma.
Mutta kuten huomaat, vastauksena kysymykseesi eikä perusjärjellä pitäisi... Varmaan ja paljon on asioita mitä tässä maailmassa pitäisi, vaan kun ei. Ihminen on hyvin pitkälle pohjansa orja ja siitä eroon kasvaminen on joillekin jopa täysin mahdoton homma.
Mutta vaikka toisistaan tykkää, kaikkia ei ole tarkoitettu yhteen. Vaikka tuntisi myötätuntoa, ei tarkoita että aina voi sovitella. Ehkäpä teillä on liian suuria eroja vaan kaiken kaikkiaan. Luulen että on. Mutta aina kannattaa yrittää!
Mutta me olemme kaikki olosuhteittemme uhreja, kunnes saamme ne muutettua. Se onkin helpommin sanottu kun tehty! - 22
remppatytsy kirjoitti:
Kuinka moni on opetettu siihen, että kylpyhuoneremontti=vesivahinko, olohuoneremontti=sähkövahinko, makuuhuoneenremontti=sisäilmaongelmia, wc-remontti=putkirikko. Ette ihmiset ole tosissanne että pelkäätte kaikkea...Sama ongelma on kaikilla miehisiä hengenlahjoja omaavilla naisilla. Siitä on tavalliselle normimiehelle liian vahva väärällä tavalla, ja vaikka nössömiehet tykkää, niin se toivottu naisenrooli jää silloin paitsi.
- Vihreä nortti
No, kuule. Jos sä meinaat päästä helpolla elossa, niin juuri niin täytyy toimia, kuin aloittajan mies. MInä en ainakaan passaa enää ketään jätkämäistä ämmää. Jos joku semmonen haluaa päteä, niin pädetköön. Säälittävää katsoa, kun joku muija viittii muka remontoida ja korjata naama paskassa. Jos joku minua kauniimpi sen haluaa tehdä, niin mielihyvin. Säästän energiani johonkin toiseen tilanteeseen, jossa joku naisellinen nainen todella tarvitsee apuani. Olenkin usein heittäytynyt nykyään täysin avuttomaksi, koska muutoinhan sitä saa ilmaiseksi tehdä kaikki hommat varsinkin typerille femakko-emakko-raijoille. Pitäkööt nyt sitten miehisyyttä kadehtivan egonsa voimalla saamansa "asemansa" miehenä; pappina, puhemiehenä ja vaikka jungMANNINA, vaikka todellisuudessa kaikki sisällölliset ydinkysymykset ovat edelleen miesten lopulta ratkaistava.
- M1ES36V
Vihreä nortti kirjoitti:
No, kuule. Jos sä meinaat päästä helpolla elossa, niin juuri niin täytyy toimia, kuin aloittajan mies. MInä en ainakaan passaa enää ketään jätkämäistä ämmää. Jos joku semmonen haluaa päteä, niin pädetköön. Säälittävää katsoa, kun joku muija viittii muka remontoida ja korjata naama paskassa. Jos joku minua kauniimpi sen haluaa tehdä, niin mielihyvin. Säästän energiani johonkin toiseen tilanteeseen, jossa joku naisellinen nainen todella tarvitsee apuani. Olenkin usein heittäytynyt nykyään täysin avuttomaksi, koska muutoinhan sitä saa ilmaiseksi tehdä kaikki hommat varsinkin typerille femakko-emakko-raijoille. Pitäkööt nyt sitten miehisyyttä kadehtivan egonsa voimalla saamansa "asemansa" miehenä; pappina, puhemiehenä ja vaikka jungMANNINA, vaikka todellisuudessa kaikki sisällölliset ydinkysymykset ovat edelleen miesten lopulta ratkaistava.
Äijämiehet. Teidän joukossa niitä elämäntapapätijöitä vasta onkin.
- Marja 5
remppatytsy kirjoitti:
Kuinka moni on opetettu siihen, että kylpyhuoneremontti=vesivahinko, olohuoneremontti=sähkövahinko, makuuhuoneenremontti=sisäilmaongelmia, wc-remontti=putkirikko. Ette ihmiset ole tosissanne että pelkäätte kaikkea...Miksi sitten seurustelet tämän miehen kanssa????? Luuletko, että asiat hoituvat auvautumalla täällä???
- hahaa!
Vihreä nortti kirjoitti:
Tämänkaltaisia tekstejä lukiessaan on vaikea tajuta, että tuollaisia tolloja tosiaan liikkuu keskuudessamme. Sitten tajuan, että täähän oli vitsi!
- zissös
remppatytsy kirjoitti:
Kuinka moni on opetettu siihen, että kylpyhuoneremontti=vesivahinko, olohuoneremontti=sähkövahinko, makuuhuoneenremontti=sisäilmaongelmia, wc-remontti=putkirikko. Ette ihmiset ole tosissanne että pelkäätte kaikkea...Mitenkummassa noin fiksu nainen viitsii olla ja elää tollasen mähkiön kanssa? Älä vaan sano rakkaudesta, kas ei sellasta rakkautta ookka joka kestää niin laiskaa ja saamatonta ukkoa, olkoon hällä minkä mallinen tahansa.
- remppareiskanen
Oletko miettinyt, kuinka voisit koskaan rakentaa esimerkiksi KOKONAISEN TALON tuollaisen miehen kanssa? Vaikutat oikein kunnon remppatytöltä jolla on taito hanskassa, niin uskoisin sinun haaveilevan omasta talosta joku päivä. Kuinka luulet silloin jaksavasi kuunnella valitusta aamusta iltaan? jos teillä ei ole jo, niin jos silloin on lapsia, miten luulet pärjääväsi? Miehesi pelkää hajottavansa lapsenkin!
Miehesi on neiti, jonka pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja näyttää että kyllä hänkin pystyy! Toki jos taustalla on rajoittavia tekijöitä, kuten pyörätuoli jne, niin ymmärrän ettei hän sitten pysty... Mutta niin varmasti ymmärtäisit sinäkin. NAPANUORAN katkaisu on jäänyt tekemättä. Sano anopillesi että kyllä sinä hoidat nämä asiat tästä eteen päin, ehkä sitten miehesi osaa avata silmänsä oikealle maailmalle. Mitä miehesi sitten tekee kun pitäisi ajaa soratietä, jos ei kuoppaan voi ajaa? - ihiuguigf
Täällä nyt vouhiotetaan nössöilystä ja tuo ylläoleva pellekin leikkii remontti-reiskaa. Itsestäni kuulostaa kyllä jonkinlaiselta pakkomielteiseltä häiriöltä tai sairaalloiselta epäonnistumisen pelolta eikä niinkään siitä että olisi nössö.
Jos nainen ei osaa leipoa hyvin tai ei tee perinteisiä "naisten töitä" kuten äitinsä, niin eipä sitä silloin haukuta noin rumasti. Puhutaan vaan miten on ravistellut kahleet pois ynnä muuta hevonpaskaa.
Tee itse remppasi saaatana! - Poutokomo
"On monestakin" tuntuu puhuvan asiaa.
Jos ihminen on tarpeeksi pahasti lapsena lytätty, ei siinä auta pelkkä itseään niskasta kiinni ottaminen tai se että vaimo haukkuu nössöksi.
Hyvä terapia voi tehdä ihmeitä. Haluaisin suositella kristillistä terapiaa mutta se toimii vain jos henkilö on itse uskossa. Jeesuksen kanssa asioita on paljon helpompi käydä lävitse.
Eiköhän normaalikin terapia toimi, vaikkei siitä kyllä kokemuksia olekaan.
Vaikka se voikin tuntua turhauttavalta niin miehesi ilmeisestikin tarvitsee tukea, ei painostusta tai johdattelua.- Dr Edge
Shokkihoitoa se tarttee. Kunnon ravistelua (henkisesti). Itse en kestäisi moista vätystelyä ja nysväämistä minkään näköisessä ihmissuhteessa hetkeäkään.
- remppamies36
kaikki eivät ole yhtä hyviä remontoimaan kuin sinä. Joten tee itse äläkä valita
- sdfgdsfgdsfgs
eihän toi nyt miltään nössöltä kuullosta.... tulee mieleen tv-sarjan Monk. Se ei vain yksinkertaisesti pysty elämään jos kaikki ei toimi niinkuin pitää.
- Huolestuttavaa
Sun miehesi on vaan neuroottinen. Se on psykologinen vaiva, johon auttaisi ammattiapu. Ei ne neuroottiset ihmiset välttämättä tilastaan nauti. Että ihan turhaan haukut ja soimaat miestäsi, kun toisella on pakkomielle tarkistaa asiat. Ehkä hänen lapsuudessaan tai nuoruudessaan on sattunut jotain mikä sitten on aiheuttanut vastaavanlaisen hermoheikkouden. Tuolla asialla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä miehisyyden kanssa.
Suosittelisin että keskustelisit miehesi kanssa tuosta tai ottaisit itse yhteyttä jollekin ammattilaispsykologille ja kyselisit vähän mitä sieltä sanotaan vastaavanlaisista oireista. - 20+3
koiranpennun taisit valita, semmoisen suloisen puudelin joka kulkee hienosti hinassa ja sitä on kiva näytellä tyttökavereille. Puudelin rotu on "kaksilahkeinen"
- surkuhupaisaa.....
Tuollaisten "remonttitytsyjen" kanssa saakin olla koko ajan varuillaan. Miehesi on paljon sinua fiksumpi. Niihin hidastetöyssyihinkin sinä tietysti ajat kaasu pohjassa? Ja miehesi autolla tietenkin? Ostapa oma kottero omalla rahalla (jos sitä ylipäätään sinulla on) ja aja se vaikka lyhtypylvääseen. Nössöt ne vaan ajaa tiellä!
- me&myhairyfriends
voi morjes, mää kyllä jaksan aina ihmetellä näitä typerääkin typerämpiä vastauksia.
- vkghcndkghfv
Ei jestas miten typerä kommentti. Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
- Mies ei ole väline!
Remppatytsy: hanki itsellesi kiva vaimo ja hoida hommat niin kuin mies!
- sdfsdf
Tuntuu että nykyään naiset ottaa tollasia neiti-miehiä mielummin.
- dsfsdffegdfgvfdefgrg
Taitaa poikaa vituttaa kun et itse kelpaa kenellekään
- Älä nyt naurata.
Ensin haukutaan että naiset ottaa nössömiehet ja sitten haukutaan että naiset ottaa väkivaltaiset kusipäät. Voi voi
Tais olla suurinosa vastaajista miehiä? Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa:))
Saatana mä ainakaan tollasta vässykkää kattelis/kuuntelis...siinä ajassa, kun se vempula soittaa mamilleen, niin se naula olis jo seinässä.- "ärmytär".. :D :D
No sinussa ei kukaan mitään kyllä menetäkään :D Lähinnä huvittaa nämä "remppatytsyt" ja muut uikuttajat muutenkin..
- saariston mies
Oho! Eihän tuollainen ole mies eikä mikään. Onkohan tuollaisia edes olemassakaan? Millä sinä nainen hyvä ylipäätään meinaat pärjätä elämässä jos on tuollainen mies? Ei luulisi että kukaan nainen tai edes nuori tyttönen tuollaista miestä edes ottaisi. Minulla kun on kokemuksia naisista jotka vaativat vaikka mitä ja kaikkea mahdollista pitäisi osata aina mitä hurjimpia seksileikkejä myöden. Jos mies ei edes petipuuhia osaa niin lähetä se johonkin päiväkotiin opettelemaan elämää. Ei taida sinulla olla muuta vaihtoehtoa kuin mies vaihtoon ja vähän äkkiä!
- jortikka joo
Mihinkä ominaisuuteen olet tuossa miehessä ihastunut? Varmaan ihan älytön macho sängyssä... ;)
- remppaserkku
NO mähän sanoin, että sun pitää mennä naimisiin lähisukulaisesi kanssa, että me voidaan jalostaa meidän remppasuku toiseen potenssiin. Saataisiin tosi viisaita jälkeläisiä (eli lapsia), joilla varmasti pysyy vasara kourassa (ei kädessä) ja sorkkarauta toisessa. Kosintani on vielä voimassa, otatko siis jo eron?
- anttijosluettänniin
sun miehes on perse
- Ettäs kehtaat :(
Nyt soitan kyllä äidille kun kehtaat kertoa minusta tällaisia julkisuuteen ja varmasti itken koko viikon! :(
- hauskaa oli_
Älkää ruokkiko trollia. Vai että muka äidille pitää soittaa kun poraa seinään reikää..
- en remppaa koskaan!
hyvä trollihan on aina ajanhukan väärti! ;DDD
- huohuoh
No jo on taas... Ei saa sanoa vähääkään mitään ikävää puolison käyttäytymisestä tai on koko miessukupolvi niskassa huutamassa ja räksyttämässä.
Vaan remppatytölle sanon, että tuttua on täälläkin, joskin pienemmässä mittakaavassa. Aluksi ei huomannutkaan, miten paljon vastuuta kaikesta on sälyttynyt minun, toimeliaamman ja reippaamman osapuolen, hartioille, mutta nykyään... jo on kun mies ei pysty edes päättämään mitä tehtäisi ruuaksi - jos en ole miettinyt itse, niin tulee kriisi kun mies sekoaa huolesta ettei saa ruokaa ollenkaan (huom. täällä ollaan sen verran tasavertaisia, että ruuanlaitto ei ole vain mun homma), saatika remonttiasioista kun ei pysty edes maalipensselin kokoa itse päättämään, ei uskalla ostaa omia vaatteitaan (ja ei, en välitä hänen vaatteistaan, mutta itse ei uskalla ostaa ennen kuin kehuu maasta taivaisiin), puhumattakaan television tai minkään suuremman hankinnasta (auton valinnankin olen vahvistanut ja vakuutellut, että hyvä se on...).
Eihän tämä noin paha ole kuin sinun, mutta riipii silti, että ripustautuu muhun niin voimakkaasti ja mulla pitäisi olla kaikesta mielipide. En halua/jaksa/ehdi komennella ja määräillä! Pitää sitä isolla ihmisellä olla omatkin mielipiteet, jösses.
Aluksi yritin aina vastailla ja kertoa mielipiteitä sekä määräilläkin, mutta ei sitä jaksa pitkälle. Seuraavaksi heittäydyin yhtä avuttomaksi kuin hän, "en osannut sanoa" mihinkään yhtään mitään, ja nyt pallotellaan noiden kahden välillä, vaikka välinpitämätön asenne aiheuttaakin aina itkua ja riitaa miehen puolelta, kun ei saa tukea joka askeleelleen.
Eniten kuitenkin ruopii, että autas jos minä tarvitsisin tukea johonkin. Mies istuu vaikean ja avuttoman näköisenä ja levittelee käsiään eikä osaa sanoa edes yhtä lohdun sanaa. Olisi siinä jonkun pirttihirmun unelma, tälle uraa tekevälle citytytölle lähinnä riippakivi.- Dr.Edge
Ihmetyttää että mikä niissä suhteissa sitten pitää jumittuneena ja kiinni? Ei se ero niin kauheaa ole.
Itse olen seurustellut aika monta kertaa lyhyempiä ja pidempiä pätkiä ja elämä on paljon täydempi niin kuin jos olisin ollut jumittuneena iät ja ajat johonkin suhteeseen mistä on tiennyt nopeastikin ettei siitä pitkällä tähtäimellä mitään tule.
Uutta matoa koukkuun vain puolin ja toisin. Joka kokemuksesta ja suhteesta viisastuu. Unohtakaa ne pakkomielteet elää onnellisena elämänsä loppuun asti sen saman kanssa jos on jossain hetken mielenhäiriössä tullut mentyä naimisiin tms.
Ja tehkää niitä avioehtoja, ihan kaikkien osapuolien elämän helpottamiseksi. Vaikka tekohetkellä hieman epäromanttiselta tuntuukin. :)
Vässykät tarvitsevat kunnon annoksen sinkkuutta ja omillaan toimeen tulemista ja te jotka noista nössöistä olette joutuneet kärsimään sopinette hieman reteämpien ihmisten kanssa yksiin paremmin.
En tekisi tästäkään asiasta sukupuolten sotaa. Itse asiassa tämä on hyvä poikkeusesimerkki niihin klassisiin sukupuolirooleihin missä nainen on kimittävä kana vailla minkäänlaista käytännön järkeä ja logiikkaa. Motoriikkakin on monella sitä luokkaa ettei biljardipöydällä osu edes kepillä kiveen...
Eli turha meidän miesten on vetää siitä herneitä nenään jos välillä joku tuo esiin päinvastaisia tapauksia.
Meitä on moneen junaan eikä kaikkien tarvitse mennä samaan suuntaan.
- oonkohan
mäkin nössö. en koske porakoneesee kun kerran tuli betoni seinään iso reikä ja hajos pari terääkin. kerran vaihdoin autooni akun ja akkukaapeli jäi irti ja jouduin korjaamoäijän tilaamaan paikalle. sen jälkeen päätin etten aukase konepeltiä kuin kerran vuodessa ja johan on auto toiminu. autot kyllä hajoaa jos niillä hurjastelee, tosin hondat tykkäävät vauhdista.. jos on rahaa niin ei haittaa sit mitää. rahalla saa autojakin, mut pitääkö kaikkien miesten osata kaikki asiat???
mul ei tule sormi suuhun sähkötöistä, varastotöistä, atk töistä, palovartijatöistä, lapiotöistä. ei edes silloin kun kiipeilen sähkötolpissa rakentamassa linjaa parin äijän kanssa. ainiin. mulla tosiaan hajos astianpesukone kun sinne meni jotain terävää. nyt ei huuhtele kunnolla ja astiat pesujauheessa käytön jälkeen. pitää raahata koko kone jossain vaihees kaatikselle. tuskin on miehes nössö, mut on kyl hyvä olla varovainen niin töissä kuin vapaa ajalla. tutulta lähti 3 sormea työkoneessa kun ei ollut varovainen.
mut jos pidät ukkoas nössönä ni pistä vaihtoon. sinkkumiehiä on pilvin pimein.- lisäys
jos nainen tykkää valittaa ajotyylistä niin kävelkööt. mullaki oli yks mimmi joka valitti auton sisustuksesta. sai sen jälkeen hommaa bussilipun, ni johan sit vuoden päästä tuli positiivista kommenttia autosta sen jälkeen.
- Kaikkea sitä...
Miten äijä joka osaa sähkötöitä ei osaa vaihtaa auton akkua? Enkä ymmärrä myöskään kommenttia Ap:n miehen varaovaisuudesta. Joko aloitus on trolli, tai äijä on tosiaan neuroottinen ja/tai nössö. Myöskin täysin peukaloton ja kenties laiskakin.
- nää trollit
vain paranee päivä päivältä.
- uyto
Miehes on paska housu luuseri ,heivaa helvettiin koko saatana ripaperse.
- gernau
Remppatytsy!
Mitä sää ees tollasella neidillä?
Provohan tän on pakko olla. Miehelläsi saattaa olla takana rankkoja epäonnistumisen kokemuksia, joiden vuoksi hän joutuu paniikkiin erilaisten käytännön tehtävien edessä. Nuo kokemukset olisi käsittääkseni syytä käsitellä psykoterapeutin kanssa. Sinä et kuitenkaan voi pakottaa miestäsi terapiaan, uhkailla erolla jne., vaan terapia tulee kysymykseen vasta, jos hän on siihen itse valmis. On varmaankin olemassa joitakin syitä, minkä vuoksi myös arvostat miestäsi, koska olet kerran hänen kanssaan yhteen mennyt. Ei ole oikein, jos mitätöit taikka koetat hallita hänen tekemisiään liikaa. Äiti on tärkeä monille aikuisillekin miehille, jopa 120 kg-selle karjulle, joka täällä päässä kirjoittelee. Puoliso ei saisi ryhtyä miehen äidin kanssa kilpasille. Kavereilta neuvon pyytäminen taas on TÄYSIN normaalia ja kuuluu äijäkulttuuriin. Sen vuoksi miestäsi saatetaan jopa arvostaa kodin ulkopuolella.
- Ei se ole vaikeaa
Ne jotka osaa ne tekee mitä vaan,jotka ei ne ryhtyy opettamaan.
Minä teen melkein kaiken itse ja mammakin on oppinut siinä sivussa oma-alotteiseksi.
Ompelen,korjaan perheen koslat,remontoin ,rakennan, entisöin ja jos en osaa niin opettelen. - Hölttä-Hanne
Hmm. Minun miesystäväni ei osaa vaihtaa pyörään talvi- tai kesärenkaita. Hän ei osaa tehdä itse mitään kirjallisia hommia - ei hakemuksia, ei valituksia. Hän tiskaa vain pakon edessä, ei luutua missään nimessä lattioitaan - vaikka asuukin omassa asunnossaan. Ei harjaa koiriaan, ei haravoi pihaansa. Ei halaa, ei pussaa eikä rakastele.
Mutta hän tekee paljonkin! Hän osaa ajaa autolla. Hän osaa pestä autonsa. Hän osaa neuvoa naisystävälleen, miten hänen autoonsa vaihdetaan talvi-/kesärenkaat. Ja hän myös osaa pantata autoaan, jos naisystävä haluaisi jonnekin mennä - "ei nyt huvita, bensakin on aika kallista, mitä turhia, näin unen, että jotain pahaa sattuu, jos nyt johonkin lähdetään", jne.
Lisäksi hän on yleensä lievässä humalassa jo kymmenen aikaan aamulla. Huipputulos on, jos pysyy selvinpäin jopa iltapäivä yhteen - kahteen.
Joku ihmettelee, miksi tuollaisen kanssa olet. No siksi, että olen ruma ja lihava, enkä parempaakaa saa.- ei kikkuliakaan?
Mitä ihmettä teet miesystävällä jolta et saa etes kikkulia?
- Hölttä-Hanne
ei kikkuliakaan? kirjoitti:
Mitä ihmettä teet miesystävällä jolta et saa etes kikkulia?
Sekö se "kikkuli" on maalilman tärkein asia? No ei.
Sanoinhan jo, että olen ruma ja lihava, enkä parempaakaa saa.
- jurke1
kansi on löytänyt vakkansa
- Hölttä-Hanne
Älä viitsi. Yhdessä elettyjen vuosien taakka estää minua tekemästä radikaaleja päätöksiä. Ei ole niin pahaa ihmistä, etteikö siinä olisi jotain hyvääkin. Juuri tuo "kansi on löytänyt vakkansa" -yksioikoinen päättely on sitä, mitä tässä tilanteessa en kaipaisi. Enemmän vaikka vertaistukea tai omakohtaisia kokemuksia tai edes jotakuinkin järkevää "järjen ääntä". Huomaa - minulla ei juuri ole ystäviä, joiden kanssa asioita puida, ei näin ollen vertaistukea ollenkaan. Olen pahoillani, jos täytyy jollekulle pettymys tuottaa, mutta mikään provosoija en ole.
- olet koopää
PROVOKAATIO
- Sähköööö
Seinään voi lyödä naulan, se ei tapa ketään, se ei maksa juuri mitään, se on ihan turvallista."
No jos sattuu lyömään sen sähkökaapelin vaihejohtimeen, niin ei se aivan turvallista ole ja voi jopa "tappaa". : )- Pinta-asennukset
Harvemmin ne siellä seinän sisällä piilossa on.
- Meillä ainakin
Pinta-asennukset kirjoitti:
Harvemmin ne siellä seinän sisällä piilossa on.
kaikki johdot. Ei ensimmäistäkään pintavetoa. Eikä tule, mikäli se minusta kiinni on.
- xMila
Onko se mies vai tossu?
Voi kun hauska lukea että on muuallakin moista. Täällä vaan poitsu soitti aina isälleen jos vaimo jotai ehdotti. Vaimon ehdotuksena asia ei mennyt läpi,vaan vasta kun isi antoi asialle siunauksensa.(Tosin ero tuli.)
- pelkää pelkää
Taitaa olla jonkinlainen perfektionisti.
Pelkää epäonnistumista ja aiheuttavansa vahinkoa hulluuteen asti.
Psykiatrinen apu saattaisi auttaa. - GoodEsteem.
Voi olla että löytyy vastaava texti jo, ei jaksanu plärätä.. Niin, mitä se kertoo naisesta jos on tollanen "mies" !!
- römppy
Se, että kirjoitit, tuntuu että olette väärää paria toisillenne. Ei se riitä, että seksi menee hyvin.
Pitää olla myös muitakin lähtökohtia. Kokemuksella kirjoitan sillä minun mieheni oli just samanlainen.
Kerettiin vaan saamaan kaksi lasta ennen eroa. Silloin 3 ja 5. Eli erilaisuus ei todellakaan meidän kohdalla kohdannut.
Mutta se, että sen jälkeen jouduin makselemaan mieheni laskuja, se kasvatti. - Kaverin kalu
Tietääkö tollainen mies edes minne sillä pikkuvehkeellä pitiäsi tökkiä...vai soittaako niissäkin hommissa äidilleen?
- ytrdfcvbhj
Vastaus kysymykseen: Ei voi.
- Vihaan nössöjö
Oma ex-mieheni oli vastaavanlainen. Aina oli soitettava äidille paskat housuissa. Aivan sama naulasinko naapurin kusevan kissan olohuonnen seinälle tai nyljin elävän karhun hirvimetsällä.
- Järjen käyttö sallit
Voi viude.. tätä viestiketjua lukiessa tuli tunne, että suomihan on täynnä "neitimiehiä". Moni tuomitsi ap. kirjoittajan.. Itse olen nainen ja en mistää remppaperheestä, mutta ihan pelkästään maalaisjärkeä käyttäen osaan porata tauluja varten reiän kiviseinään (ym. materiaaleihin). Ja nyt neitimiehet kauhistelkaa osaan jopa laittaa propun siihen porattuun seinään... IIIKKKKK.. kauheeta... Ja sitten vielä neitimiehille suurempi paljastus.. ihan itte olen seinän osanut maalata ennen niiden reikienporailun.
- neitimies
Mikä on proppu? Tahtoo teitää.
- Öökstöks
Vähä uskottavampaa provoa ...pliis
- kylä, kyllä
täälläkin varmaan on enemmän mammanpoikia mitä tekstit kertoo... selvää facebook kansaa!!!!!!!
- Autoleva herrasmies
Kyllä on saamatonta ja itseriittoista porukkaa.
Ei taida olla todellisia ongelmia kun jauhetaan tuollaisia epäoleennaisia asioita. - erginooli
meillä meillä
- Minttu.
Halun kovakouraisen miehen! Miehen joka alistaa ja ottaa takaapäin! Joskus kun mieheni tulee kotiin, hän antaa minulle remmiä. Sitten hän ottaa minut keittiössä ALISTAEN. Mieheni on myös lyönyt minua - sen jälkeen on "sovintoseksiä". Alistusleikit on ihania! Saan paljon nautintoa siitä kun minua alistetaan ja nöyryytetään
- asdasasdasd
Hyvä trolli, saat plussaa.
- remontti-rane
melkein alkoi seisomaan
- nfw03
asdasasdasd kirjoitti:
Hyvä trolli, saat plussaa.
Paitsi vähän turhan paljon kirjoitusvirheitä... paljastui alapäällään ajattelevaksi mieheksi.
- Upea Passat-Mies
HEI H O R O!!!
Ei me kaikki miehet olla mitään sonnassa uivia ja muutenkin itseämme sotkevia juntteja. Pascahommat kuuluu pasciaisille.
Minä tykkään pitää huolta kauniista ulkonäöstäni, enkä sotke näppejäni turhaan.- Covis
Aika ärsyttävä tuo tapa käyttää C-kirjainta. Yuhh....
- olet gay
Covis kirjoitti:
Aika ärsyttävä tuo tapa käyttää C-kirjainta. Yuhh....
Nii just. Onnex me höpönassut osataan tehdä kaikki coolisti.
iske mies mikä koskee joka reikään!!!!!!!!!!! ;)
- avioMIES !!
Onpas tapaus ! Kaitpa ainakin autoilit tutustuessasi ? Minun vaimoni ei katsoisi tuollaista päivääkään ! Eihän tosta tule mitään; entäs jos olisi lapsia ja joku aivastaa?? Heti kuolemantauti, ambulanssillako?? Lopeta suhde ja heti, käske mennä äidin luo kasvamaan seuraavaksi 50 vuodeksi ja sitten suoraan vanhainkotiin!!!!!!!! Enpä usko että paremmaksi muuttuu; vai äidille soittaa aina..
Löydät varmaan MIEHENKIN!! - ...
Ei remonttitaitoja tarvitse nykymiehen osata, sitä varten on olemassa ammattilaiset, joilta ostetaan palvelu. Laatu on parempaa ja samalla työllistetään alan ihmisiä.
- kasikakskasi
Pitääkö kaikkien miesten olla testosteroiinia uhkuvia härkiä? Itsehän sinä olet kyseisen miehen itsellesi valinnut, eikä hänen luonteensa varmaan ole äkkiseltään muuttunut? Varmasti olisi miehesikin ihmeissään jos tästä hänelle puhuisit, kun eihän hän ole mihinkään muuttunut, eikä itselleen mitään voi.
Jotenkin minulla on tunne, että "ongelmat" parisuhteessanne on muualla kuin miehesi kiltteydessä. Haetko tästä ehkä perustetta ja syytä päättää parisuhde, kun "syyhän on miehessä".
Sinun vaateesi siihen että miehen tulee olla karski, vahva ja äijämäinen, on samalla viivalla kuin niiden miesten vaateet, jotka haluavat naisen nyrkin ja hellan väliin. - RolliTrolli
Höh !
Aloittaja on ihkaselvä Trolli.
Ja jos ei ole niin helppohan TYTTÖYSTÄVAN on antaa kenkää tai lähteä kiitään. - kysyn, vaan
Miten. Helvetissä. Sinä. Olet. Ottanut. Tuollaisen. Miehen.
- kysyy heppu vaan
Voisi kai kysyä, että miten on mahdollista edes saalistaa sellainen miehekseen?
"Ovelta ovelleko" -tekniikalla sitä olet hakenut?
- rakentaja rane_
Mutta tärkein kysymys kuuluu:
Rakastatko ja kunnioitatko miestäsi aidosti? - ???????
Yksi kysymys : Jos olet remppaperheestä, mikset sitten tee itse ? Mikä pakko se mies siihen puuhaan laittaa, jos kerran itsekin osaa. Minä olen usein ottanut porakoneen kuin rälläkänkin käteen, korjannut jopa autoa, ihan itse ja olen nainen. Ja vielä yksi kysymys : Miten sinä olet tyttöystävä ja tämä toinen on mies eikä poikaystävä ?
- sun mutsi
olipa huono trolli
- antitrolli
Miksi niin monen pitää vaivautua "valaisemaan" muita lukijoita siitä että aloitus oli trollaus?
Onko yhtä moni just sen ikäinen teini että on vasta oppinut sen että foorumeilla / IRCissä voi olla trollaajia ja että nyt on jotenkin siistiä kun bongaa jostain sellaisen -tai kuvittelee jonkin sitä olevan?
- kristiina52
On kokemusta ja kun tarpeeksi kauan olet tuollaisen kanssa, niin sinulta itseltäsi menee hermot. Yleensä tälläiset nössöt osaa olla välillä kivoja ja osaavat sitoa sinut niin, ettet siitä meinaa päästä irti. Tyypillinen äidin passaama narsistinen olento.
Nyt kipinkapin eroon jos vielä jaksat!- anteexmitä
Vai että narsistinen? Kuulostaa melkoisesti narsistin vastakohdalta.
Otapa selvää, mitä narsisti tarkoittaa.
Jos sille pers.häiriö pitää antaa, niin riippuvainen olisi tsiljoona kertaa parempi.
- Butch bitch
Mitäs seurustelet hesalaisen miehen kanssa.
- grh...
pystyykö se edes panemaan??
- kuusumulainen
Hesa?
- erämiesreiskaruoska
kuulostaa kyllä toivottomalta tapaukselta. sitä saa mitä tilaa, ehkäpä paras sanonta ikinä. sitä saa mitä tilaa, äiskän kulta. sitä saa mitä tilaa, selkeästi elinympäristö feilinyt ja pahasti. (hymiö)
- jhfjfdjdfjf
Katso itseäs peiliin. Itse olet tämän ihannemiehen valinnut, joko ulkonäön vuoksi ja/tai paksun kukkaron vuoksi. Sitä saa mitä tilaa :D:D
- buhaaahhaaaaaaaaaaaa
haahhaaa...MINKÄ KAKKAHOUSUN OLET VALINNU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- olin nahjuksen vaimo
Tuli mieleen vanha mainio suomalainen elokuva "Olin nahjuksen vaimo".
Pääosissä mm. Leif Wager nahjuksena, ja Helge Herala koviksena. - Vinkki__
Neuroottiselta kyllä kuulostaa. Selvitä asia itsellesi.
- EL.a . K:IM
remppatytsy
Potki munille sitä.
Sitten kysy, onko siellä mitään eloa.
Ja potki sillai täysii, että KYPÄRÄ TÄRISEE.
Jos ei eloa tule siihen kikkeliin, niin näytä sille ovea.- turkenkä
no ei varmaan tule tommosen potkinnan jälkeen!
- vasarajanauloja88
mmha koko minunkin perhe minua lukuunottamatta on on remppa-alalla kun on remppayritys, mutta ei se remppaustaito ole minuun geeneissä tarttunut. Osaan kyllä repiä tapetit ja maalatakin jos joku ohentelee ja muuten valmistelee valmiiksi, kasailla jotain yksinkertaista... no niin no ei kuulu tähän asiaan nyt. Säälin tuota miestä kuitenkin, kukaan ei ole ikinä näyttänyt mallia niin eipä sitä sitten osaa. Jokainen on hyvä jossakin eikä voi olettaa että kaikki miehet ovat remonttireiskoja jo syntyessään siksi että ovat miehiä. Eipä tuolle asialle voi kai muuta kuin sinun on joko hyväksyttävä miehesi heikkoudet, onhan niitä kompensoivia vahvuuksiakin pakko olla, tai jos välttämättä haluat sen vahvan osaavan remppamiesduunarin niin ei auta kuin jatkaa etsintää jos pidempi suhde tuntuu mahdottomalta uusavuttoman kanssa. Onneksi elämässä on valinnanvapaus! ja onneksi oma miesystävä osaa hommat hoitaa. Pakko myöntää että helpottaahan se elämää välillä paljonkin.
- Milla223
Jätä se.
- Juuri niin
Lyhyesti ja ytimekkäästi. :)
- ?
mikä helvetin heruttava huomiohuora sääki oot.. tsiisus, en tiennykkää et suoli24 on tämmönen lihatiski ;---D
- Voihan erkki
Osaako se nössömies edes naida ? Jos hän naisen ja sinut aloittajan seksuaalisesti kunnolla tyydyttää, niin eihän silloin ihan nössö ole.
- G: strapon dildo
Joululahjaksi suosittelen teille tällaista meisseliä työkalupakkiin, jolla voi tehdä remonttia silleesti että sun "miehesi" on bottomissa ja sä hääräät kukkona tunkiolla. Hikikarpalot voit samalla ottaa talteen lusikalla ja sekoittaa niistä uuden vuoden drinkkeihin elämän makua...
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Wiki-pegging.png - Siinä se varmaan
parku maittaa kun vilautat sille römpsää? On se vaan senverta kauhia värkki että meinaa karskimmaltakin urholta nousta itku kurkkuun jos läheltä joutuu näkemään.
- on kuitenkin sinut
hyväksynyt tyttöystäväkseen, ole imarreltu.
- 43gqwaer
jätä se
- VOI,,ja,, VOI.
Ei ole välttämättä"nössöjä-",,"vellihousu-",,yms.miehiä..Parisuhteissa vaan nykyään näyttää-ja kuuluu olevan"nainen" joka haluaa olla"mies"..Pomottaa,,heiluu maalipensselin-ja vasaran kanssa...Antakaa hyvät naiset miehenne olla MIES,ja olkaa itse NAISIA..niin kyllä se siitä !!!!! Minun naiseni on NAINEN. Kun Hän pyytää mua jotain tekemään.teen sen mieluusti,, koska Hän taas tekee niitä juttuja joita minä pyydän,,eikä kummankaan tarvii edes välttämättä pyytää..Kunnioittakaa siis toisianne ja mies-nainen rooleja.!!
- Remontti-Reetta
Minä koen itseni ainakin ihan 100 %:n naiseksi vaikka tykkäänkin kotona rempata ja sisustaa! Ja olen muuten rempannut ja sisustanut aikas mallikkaasti. :) Ja mieskin on tyytyväinen - hän inhoaa esim. tapetointia ja maalaamista ja minä taas rakastan! Minä olen aina ollut sellainen, että tykkään näpertää ja väkertää ja olen myös kovin pikkutarkka joissain asioissa. Voin vaan kuvitella, että jos mieheni olisi nuo tapetit laittanut, niin se olisi ollut sellaista "suurin piirtein, on se ihan hyvä" -tyylistä, joten hän antoi duunin suosiolla mulle :D
- Ravähtää
Ympärilläni asuu kaupungissa kasvaneita miehiä, jotka esim. tuntikausia hipsuttavat auton päältä parkkipaikalla talvella lunta lapasella pois.
Se on samanlaista tuhertamista tietysti makuuhuoneessa. Voi naisparkoja.
Meikäläinen menee auton luo ja räjäyttä io pelkällä olemuksellaan lumet pois.
Tässä kuvaa makuuhuoneestani:
http://www.youtube.com/watch?v=FZA5caFc6eI&feature=related - anopin kirous
Luulen että mammanpoika valitsi itseään vahvemman naisen suojakseen eli joudut kilpailuasetelmaan jonka juuri kuvailitkin, äiti on sinua parempi. Miehesi ei vaan ole itsenäistynyt lapsuuden kodista koska lapsensa nujertavia ja takertuvia vanhempia on vaikea parantaa.
- Lollotilollnäitäjut
PROVO?
Joten provotaan lisää.
Jos se sun mies on nössö niin ei sullakaan taida pysyä kauha ja lasta käsissä ruoanlaitossa vaan pitää soittaa ja kilauttaa tutulla että miten ne perunat keitetään.
Vedenkin taidat onnistua keittämään ns. pohjaan mikä on sairaan kova suoritus kun kattilan pohja on kuprulla ja vedet muualla kuin kattilassa.
Niin ja mites ne sänkyhommat, sääliks käy sun "nössö-miestäs" kun et erota vatupassia miesten vehkeestä ja haluat vaan katella onko homma vaaterissa vai pydessä mutta muuta et asian päälle ymmärräkään. - selvä juttu
No tuohan on ihan selvä juttu. Mamin pikku poikahan se siinä... Valitettavasti nykyään nuo sukupuoliroolit on pistetty uusiksi joten tässä tulos... Ei sille nyt enää mitään voi...
- Miksi menit?
Miksi menet naimisiin hänen kanssaan?
Olen itse nössö ja oli rankaa huomata että vaimo uskoi papin aamenen muuttavan minut jotenkin miehekkääksi perheenpääksi... - rAKSAILIJA__
Vinkkinä kosteusvaurioiden varalta: Kylpyhuoneenlaatoitus ja sen saumat ei ole tarkoitettu vedeneristykseksi. Laatoituksen alla oleva vesieristys pitää veden poissa ulkopuolisista rakenteista. Se, että onko laattojen välissä saumalaastia lainkaan, ei pidä vettä poissa vaan vesi imeytyy joka tapauksessa sementtipohjaisen laastin lävitse.
Vakka kantensa katsoo, tulikohan otettua väärä kansi?
- Tämä on totta.
Jeesus muuttaa nössöt miehet Juudaan leijoniksi. Perheitten pääksi.
Malakia 4:5-6
Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä.
Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet heidän isiensä puoleen, etten minä tulisi ja löisi maata, vihkisi sitä tuhon omaksi - (&()&(&#%
Taas maailman mukavimmat miehet löytävät juuri sen pahimman räksyttäjän mitä maa kantaa.Jatkuvaa valitusta kun miehen rauhallinen tyyli ottaa päähän vaikka homma hoituu kun emänän keskustelu on jatkuvaa riidan haastamista ja sukulaiset saa hävetä raivokohtauksia vieraiden aikana.
- JuuNössöOn
Alkuperäinen taitaa tapailla mun miestä! :D
Se on katsos se äiti siellä aikoinaan oman poikansa lellinyt ja pelotellut araksi nössykäksi. Minkäs teet.
Täälläkään hädin tuskin voi suihkussa käydä, kun "lattia kastuu ja vessa homehtuu". Ulko-ovi jos on sekunninkin auki, niin "nyt tulee mahdoton sähkölasku". Mitään hommaa ei mies saa tehtyä, kun pelkää, että menee väärin. Täällä sitten isä soitetaan hätiin ja isi auttaa. Ja huom! Kyseessä kohta 40-v "mies".
Itse useimmiten leikin kuuroa em. juttujen alkaessa ja annan ukon pelleillä itsekseen. Elän omaa elämääni, antaa nössykän soitella isilleen. Näin meillä. :)
Sellasia nuo nössykkämiehet ovat, minkäs teet.- 17+7=?
Ja sinä olet nainen jolle tuollainen mies riittää.
Oletko koskaan kuullut kaksinaamaisuudesta? Mitäs jos joskus sanot miehellesi suoraan mitä mietit etkä inise omaan puseroosi.
Miehet voivat olla joo nössöjä, mutta ne totaaliset pellet olette te naiset jotka ette heitä siedä ja silti olette omaksenne ottaneet. - SiitäsSaitNössö
17+7=? kirjoitti:
Ja sinä olet nainen jolle tuollainen mies riittää.
Oletko koskaan kuullut kaksinaamaisuudesta? Mitäs jos joskus sanot miehellesi suoraan mitä mietit etkä inise omaan puseroosi.
Miehet voivat olla joo nössöjä, mutta ne totaaliset pellet olette te naiset jotka ette heitä siedä ja silti olette omaksenne ottaneet.Niin, minä olen nainen, jolla kyseinen mies on. Siihen on tyydyttävä.
Olen kuullut kaksinaamaisuudesta, mutta ei liity tapaukseeni mitenkään.
Mieheni tietää tasan tarkkaan mielipiteeni asioiden hoidosta, että silleen.
Ja minähän en kuules kenenkään paitoihin inise, sanon kyllä, jos sanottavaa on.
Mutta parisuhteessa katsos toista ei voi muuttaa: minä ja mieheni olemme mitä olemme, näillä mennään.
Ja tod. useat tuntemani suomalaiset miehet ovat nössöjä.
Katos se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Kalahtiko? ;)
- juupatijuupas
Taitaa olla ns mielikuvitusmiesystävä?
Eli todennäkösesti koko sun juttus on keksitty....
No, minä en ainakaan usko tuota sun tarinaa mutta kehittele tuota tarinaa ja lisää siihen vielä muutamia henkilöitä, vaikka lesborakastaja jne.
Saat vielä romaanin aikaseksi ja tarjoa sitä jollekin kustantajalle...
Kenties susta tulee uus myyntitykki kirjallisuuden alalle....
Hyvää syksyn jatkoa. - Yualle
"Jos ajaessa auto pikkusenkin osuu johonkin monttuun tai hidastetöyssy onkin hieman jyrkempi kuin tavallisesti, niin autohan vammautuu täysin ja tulee tuhansien eurojen remontti. "
Tuo on kyllä täysin totta, ainakin pidemmän päälle!!
Eipä ole juurikaan ollut aihetta pyörien tuentaan tai alustaan liittyvään remppaan autossa, koska ajan montut ja hidasteet huomioiden! Kauhesti valitetaan palstoilla autojen huonosta kestävyydestä, merkistä riippumatta, mutta melkeinpä väittäisin, että kyse on nimenomaan kuskin ajotavasta. No "monttumagneetit" saa kyllä tehdä remppaa, minua se ei yhtään haittaa =) - 5+14=?
Vastaus ainoaan kysymykseesi on ei. Kellään muulla naisella ei ole yhtä onnetonta miestä kuin sinulla.
Miesmakusi on yhtä onneton kuin miehesi. Toisaalta hyvin yllättävää että haukut miehesi nettipalstalla ihan pystyyn. Miksi olet hänen kanssaan? Ei tuollaisesta miehestä ole mihinkään. Ihan sama jos hän on "muuten aivan ihana ja kaikkee" muuta paskaa. Kuvailemasi ominaisuudet tekevät miehestäsi täysin epäkelvon miesyksilön. Ei se ole mikään mies.
Tee nyt niitä johtopäätöksiä äläkä vingu täällä enää. - dnfvkhn
OTAN OSAA!!!! Viskaa se vässykkä jonnekkin ja kauas!
- öpötin
Aivan mahtava mies sulla!:D Oli päivän piriste, joten terkkuja miehellesi ja osanotot sinulle!:D JESSUS! Tuosta ei juttu parane!:D
- Ukkeli2011
Ei ihme että Suomi on täynnä sinkkuja tai "pariskuntia", joilla on vastaavanlaisia "ongelmia".
"Se käyttää punaisia sukkia - eroanko?", "sillä ei ole tarpeeksi iso - eroanko?", "sen henki haisee aina sipulille - eroanko?" , "sillä on liian pienet rinnat - eroanko?"
Eiköhän olisi jo aika miettiä että hetkinen: minkäs takia olenkaan tämän ihmisen vierelleni ottanut? Oliko tässä tyypissä jotain mikä sai minut haluamaan sitä että heräisin joka aamu hänen viereltään? Vai olivatko syyt huonoja ja oliko parisuhde rakentunut pelkästään valheen päälle - oli se valhe sitten yksinäisyys tai raha tai jokin muu?
Jos takana oli oikeat syyt, eli oli tunteita, ja pienistä ongelmista huolimatta et voisi kuvitellakaan elämääsi ilman sitä toista, niin miksi pitää tehdä pikkuasioista niin suuria? Ihmiset ovat erilaisia ja itse en ole koskaan parisuhteeseen hakeutunut täydellisen vastakohdan kanssa, joten en sikäli tiedä kuinka vaikeaa arkielämä on 24/7, mutta kaveripiiristä ja perheestä löytyy noita vastakohtia, joiden kanssa asuminen on ollut aikamoista kärsimystä aina välillä. Siltikin en katkaisisi kaveruutta tai sidettä perheeseen vain sen takia että on vaikeaa toisinaan tulla toimeen kun omat tavat ja toisen ihmisen tavat ovat niin päinvastaiset.
Jos rakastat sitä äijää, niin mitä väliä jos hän on uusavuton? Kai hän kuitenkin suostuu auttamaan sinua arjen keskellä? Käymään kaupassa, tiskaamaan jne.? Soittakoot sitten äidilleen jos siltä tuntuu, selkeästi joku neuroottisuus tms. siinä on taustalla, mutta jos asialle ei voi tehdä mitään, niin kai se on silti parempi että homma toimii, vaikka vähän erikoisella tavalla? - xxbb
Hei vain remppatytsy. Kaverisi ylivarovainen käytös on neuroottista ja mukana on pakko-oireitakin. En ole ihme, että sinulta menee hermot. Miehesi itse ei näe käytöksessään mitään vikaa, hän pitää tapojaan ainoina oikeina. Puhu hänelle, eikö turha pingottaminen käy voimille ?
Voit olla varma, että sinä rohkeana naisena olet hänelle parasta terapiaa, mitä neurootikko voi saada. Tsemppiä, - jhfaihfp
Olen tooooosi paljon pahoillani jos viesti loukkaa, mutta en uskonut pätkääkään. VALITAN.
- nauroin...
Ei pahalla, mutta koko teksti oli naurettava! Jos joku todellakin on tuommoinen, niin sairas on koko tyyppi! Puutu jestas sentään asiaan! Jos annat asian vain olla, niin pian mies pelkää kaikkia ja kaikkea mitä tuleekin vastaan...
- pikkupossunöfnöf
ja kakkia
- dr.apulainen
Jos tuota jatkuu vielä pitkään, soitathan lääkärille / mielenterveysoptikolle. Siis eihän kukaan mies tai nainen voi olla tuollainen. Miehelläsi on selvästi jotain ongelmia, ja mamiaan ikävä. Suosittelen vetämään häntä turpaan ja ... unohda tuo turpaan veto-juttu. Ota miehesi järeään puhutteluun ja sano tälle suorat sanat. Tai vaihtoehto c):
JÄTÄ HÄNET! - -
Eihän kukaan suomalainen nainen huoli tuollaista miestä.
Sen sijaan nainen saa olla melkoinen tollo, bimbo, pelkuri ja foobikko, ja hän löytää miehen.
Naiselta sallitaan niin paljon enemmän kuin mieheltä.
Vaikea olla mies meidän maassamme. Niin tai näin, aina väärin. - Nössös
Minusta on mukava olla kaikkien aikojen nössö. On mukava seurata kun vaimo tekee kaiken. Minä kun en osaa tehdä mitään. Aivan ihkua. Olen myös siirtynyt vähitellen autoilussa siihen, että vaimo ajaa. Hän kun on niin taitava ja hyvä.
- jaakko 10wee
TROLLLLLLLDDD
- hame päälle
Leukavasti laukaistua ja "yliammuttua". Mieshän on vain parantumattoman huoleh tivainen, neuroottinen ja varovainen (eikä luota tekniikkaan, mikä on viisasta) Hänen sydämensä sippaa moisesta murehtimisesta ennen 50 ikävuotta joten ole rauhassa. Sen sijaan kaltaisesi "jätkä" ... raskas venäläinen hyökkäysvaunu ei au ta miespoloa yhtään: taitaa olla hyvä symbioosi? Miehen ei tarvitse osata enää kaikkea, osaajat ovat enimmältään haudassa ja ennen sotia syntyneitä siis. Autojen ja aseiden perään kuolaavat miehet ovat säälittäviä, mutta "saman alan" naiset vastenmielisiä.
- Vie toi karaistumaan
Onko miehesi käynyt ns."miestenkoulun"? Ja jos on niin, mikähän hän mahtaa olla kuntoisuusluokaltaan ja reservin sotilasarvoltaan?
Kysyn ihan vaan mielnkiinnosta?
Kannattas melkein ilmottaa toi mies jonnekin ellei kertausharkkoihin tai uimakouluun sukelluskurssille niin ainaski viedä kunnon työmaalle
missä käytetään vaikkapa Hilti merkkisiä poravasaroita eikä mitää
lelu iskuporakoneita joilla ei reikää synny vaikka meteli on kamala? - Ukkoni on kyrpää kok
Voi remppatyttsy, sinä keskityt sitten aivan vääriin asioihin ! Meidän mieskään ei osaa mitään...... mutta se seisoo kokomies, kaikkinensa..... hellanlettas että se on ihana!!!! Aatteles ny kokoajan heti aina valmis!! Ihanaa..... saakko sää edes remppahaalarin rautalanka nappeja auki??? :))))
- verbiili
kyllä asiat selkijjää
ku suomi24:n plörösivulle asioistaan kerkiijjää
mies saa olla nykyää nössö, pelkuri, kakkapöksy ja äitin poika.
se on sitä nykyaikaa.
ja tasa-arvoa.
kyllä älykkäämmän ja verbaalisemman sukupuolen edustajan nyt luulisi osaavan poraa käyttää.
Varsinkin kun ja jos mies on nössö tai pelkuri.
mutta tässä kohtaa taitaa verbaalisuus dominoida älykkyyttä, kun täytyy alkaa tilittää julkisesti. - nainen myös
Naiset on kyllä muuttunu, ainakin jotkin, vaativat ihan mielettömiä mieheltä, ei ihme jos itseluottamus menee ja herot, kun koko ajan antaa neuvoja ja on olevinaan parempi kun mies?
Ei mitään tapoja joillakin, nauttivat kun saavat nöyryyttää miestä, jotkin juontajat on sellasia, et tekee mieli vaihtaa kanavaa..- 2+17
Tulee mieleen yks Maria! Kiertäisin kaukaa...
- jorma55f
En syö raakaa lihaa ja olen laiska. Olenko nössö?
- Suomalainen mies
Jospa tuo nainen on feministiakka ? Se on sitten tosi paha juttu
- häpiä sinä...
Osaako aloittaja edes itse tehdä mitään? Entäpä jos vaadit ukoltasi aivan liikoja. Ei meistä kaikki osaa tehdä sähkötöitä, rakentaa taloa, remontoimisesta puhumattakaan. Maalarihommatkin on parempi teettää osaavalla tyypillä. Olisit hommannut "remontti-reiskan" ukoksi niin ei tarttis täällä TÄYSIN TUNTEMATTOMILLE IHMISILLE vollottaa yksityisiä perheasioita! Peilin eteen ja sieltä tsekkaamaan josko vika löytyis ihan itsestä???
- cccciiiie
Nössömiehiä voi bongata Ikeassa. Nainen marssii tomerana edellä ja mies työntää ostoskärryjä. Ruokalassa mies sitten hoitaa lasta kun nainen syö. Sitten vasta on miehen vuoro syödä.
Nykymies tarvitsee jonkun kimmokkeen terästäytyäkseen, muutoin ei hyvää seuraa, ei ne saumat missään sitä vettä pidä.. se on se vesieriste siellä laattojen alla..
- TosiMiesHki
on miehiä ja MIEHIÄ olet vaan valinnut jonkun rikkaan it nörtin,sitä saa mitä tilaa.
- 2202
Miten sä oikein puhut sun omasta poikaystävästäsi? Itse olet miehesi valinnut eli aina kun haukut häntä niin arvostelet myös omia valintojasi....
- Builder81
Jees
- Remppatytsy
Sehän tässä päähän ottaakin. Kun remontoijan lisäksi olen huushollissa kokki leipuri, siivooja, parturi ja autonpesijä. Tasapuolisuus? Mitä se on :D Toki voin tehdä ihan itse kaikki remppajutut ja hyvin HYVIN mielelläni ne teenkin. Mutta toivoisin ettei minun sitten tarvitse tehdä sitä kaikkea muutakin likaisten vaatteiden huollosta kakkujen leipomiseen.
- lenkkeiliä
ONKS SULLA ASE?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312485Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175351Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344988Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4752417Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142270Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931853FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01491Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951345- 391256
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101225