Liian vanha&halpa auto =turn off

JonnaHonka82

Se herättää epäilyksiä pätkätyöläisyydestä ja alkoholismista miehellä. 35-vuotiaan miehen tulee jo EHDOTTOMASTI omistaa yli 7000eur auto! Jos omistaa alle 1000euron auton..syy on selvä..pätkätyöläisyys&alkoholismi kyseessä! Miehen tulee kyetä TARJOAMAAN naiselle taloudellinen turvallisuus ja miehen tulee kyetä hemmottelemaan naistaan viikoittain lahjoilla,koruilla..ja useita kertoja vuodessä sillä että hän vie naisensa matkoille ja kustantaa ne..

18

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

"Miehen tulee kyetä TARJOAMAAN naiselle taloudellinen turvallisuus ja miehen tulee kyetä hemmottelemaan naistaan viikoittain lahjoilla,koruilla..ja useita kertoja vuodessä sillä että hän vie naisensa matkoille ja kustantaa ne.."

Tässä varmaan auttaa paljon autolainan lyhentely ja korkojen maksu..

• kjhgfdsaSD

Provoilu on taitolaji jota sinä et hallitse.

• mies kommentoi

Kehno provo.

Pistän paremmaksi, minulla on yli 20 vuotta vanha auto josta oli pakko hitsata kiinni ruosteentekemä reikä pellistä kun katsastusmies sitä vaati.

Hallinnassani oleva omaisuus noin 5 miljoonaa likvidinä, ehkä puolitoista sen lisäksi ei-likvidinä. :-)

Naapurini joka on tosi paljon rikkaampi ajaa Skodalla.

• kysyn vaan

Noo... mitäpä iloa omaisuudesta on, jos sitä et käytä (mihinkään)?

• hyvät naurut

Erittäin huono provoilu!Keksi jotain parempaa ämmä...

• äly hoi

Se on kyllä äijä oikeasti.

• Mulla on pari autoa, -85 paku ja pari vuotta nuorempi farmari.Molemmat katsastettu ja hyvässä ajokunnossa. Jos ei kyyti kelpaa saa kävellä, minulle kelpaa, ja autolle tie...:-)

• ahshsdh

Auto on maailman paskn sijoitus, vuosi"tuotto" muuttujista(merkkimallivuosikm) riippuen joku -20% vuodessa. Itselle se auto on vain liikkumisväline eikä statusmerkki.

Vaikka rahaa olisi hyvään autoon, ehkä huonommalla autolla ajelevat ovatkin vain järkeviä rahan käytössään?

• ei-helv.

Auto? Mitä? Pitääkö olla siis yli 7000 paperilappusta maksava ilmakehäntuhoaja? On se kiva tulevaisuudessa sitten yhdessä kuolla ihosyöpään, kun uv-säteily tulee suoraan naamaan. Melkoisia urpoja nykyihmiset.

• ...

Asut varmaan maalla, kuljet työmatkat bussilla, joita kulkee suuntaansa viiden tunnin välein, ja hoidat siinä samalla kauppareissut ja muksujenkin kuljetukset julkisilla.

• petetty sinisilmä

Mun exällä oli vanha foordi ja mulla uus volvo. Myöhemmin mä ymmärsin miks se halus aina lainata mun autoa omiin ihme menoihinsa. Kävi treffailemassa muita naisia :(

• Pää Honkaan hakkaus

Vähän talousmatematiikka sulle, Jonna.

Mitä oleellista eroa on 7000 euron ja 1000 euron autoissa? Ensimmäinen on ehkä seitsemän vuotta vanha, ja jälkimmäinen ehkä kaksitoista vuotta vanha. Molemmilla on varmaan mittarissa 100-200.000 km. Ei kumpikaan ei ole "uusia ja hienoja".

Tarvitseeko tällä samalla miehellä olla maksettu asunto? Tai ehkä hän on juuri yhentämässä loppulainaa. Paljonko pitää olla arvopapereita? Arvopapereilla olisi saanut parin viime kuun aikana noin 20% tuoton, ja kuten tuolla myöhemmin sanotaan, autolla saa noin -20% tuoton.
      Oman muidenkin kokemuksien mukaan asunnolla pääkaupunkiseudulla on saanut noin 10% vuosikasvun viimeisen kolmen vuoden aikana.

Ehkä tämä 1000-7000 euron autoilija on yrittäjä, joka sitoo ylimääräisen pääomansa yritykseensä toivoen lopulta saavansa sijoituksen moninkertaisena takaisin?

En edelleenkään ymmärrä, että miten 7000 euron autolla ajaja mies pystyy ja haluaa TARJOTA naiselle näitä koruja ja matkoja paremmin kuin 1000 euron autolla ajava?

• järjennainen

Huono provo joo, mutta on siinä ehkä jotain totuuden siementä. Minä tapasin nykyisen mieheni netissä, ja hän sanoi että olin suurin piirtein ensimmäinen nainen, joka ei kysynyt "Millainen auto sulla on?" :D Mies oli vähävarainen, mutta niin minäkin. Vanha rotisko hällä silloin oli, ja kun tapasimme, ei enää sitäkään, joten emme päässeet auton kanssa tutustumaan. Alkoholia joimme molemmat kohtuudella, nyt emme kumpikaan ollenkaan. Eikä siksi, että olisimme nousseet ojasta :D vaan siksi ettemme halua olla pätkääkään päihtyneinä lastemme seurassa.

Tavatessamme olimme siis kolmekymppisiä vähävaraisia, minä pienipalkkaisessa työssä pitkään opiskelleena, mies maksoi yrittäjävelkojaan, joista on jo päässyt kuiville ja olemme ihan keskituloisia. Matkustetaan sitten joskus kun huvittaa, emme ole kovin innokkaita siinä puuhassa. Minun mielestäni miehen ei kuulu kustantaa naisen elämää, samoin kuin toisinpäinkään, mutta yhteisessä taloudessa molemmat kustantavat yhteistä elämää kykynsä mukaan. Luksusta on turha odottaa ja olettaa muilta ihmisiltä, kyllä sen saa ihan itse säästää ja hommata. Jos toinen haluaa ilahduttaa maksamalla vaikka ne maksat, niin se on sitten vain plussaa, ei oletus.

• köyhä muttei ahne

Kyselevätkö naiset tosiaan mieheltä tämän autosta? Kysyn minäkin, yhden ainoan kysymyksen: onko autoa. Jos ei ole niin sitten tapaaminen voi olla melkoisen vaikeaa, mutta jos on niin on yhdentekevää mikä on.

Joku kiva nätti väri olisi tietysti aina plussaa, mutta oikeasti ihan sama vaikka olisi paskanruskea... xD

• pysy erossa Jonnista

Hyvä JonnaHonka. Oletko ikinä käynyt autokaupassa? Autokaupalla tarkoitan sellaista liikettä, jossa autot ovat pestyjä, puunattuja ja siistejä. Näissä liikkeissä ei ole juuri alle 14.000 euron autoja. 7000 euron autot ovat ovat liikkeissä, joissa on pihavarastot. Nämä autokauppiaat ostavat nämä halvat 7000 euron autot heti pois "tukkuerissä" näistä "parempien autojen liikkesitä" - näin ne myös ostavat ne 1000 euron autot pitkin hampain vastaan. 1000 euron auton myynti on vaikeaa. Kannattaa ehkä käyttää jotain huutonettiä, että siitä saisi edes joitan.

Ostajalle nämä halvat 1000-7000 euron autot saattavat olla silti löytö. Jos osaa huoltaa ja korjata. Näin toimien varaostat ja huolto tulevat edullisiksi.

Tunnetko Jonna muuten autoilun kustannusrakennetta? Pääomakulut (arvon aleneminen 20% vuodessa ja laskennalliset korkokulut, noin 4% sijoitetulle alenevalle arvolle ovat vain yksi erä). Lisäksi tulee pakolliset vakuutukset, käyttömaksut, polttoaine, pysäköinti, renkaat, korjaaminen yms.

MUTTA. JonnaHonka. Olisit nyt edes toivonut, että miehellä olisi yli 30 000 euron auto, koska silloin hänellä saattaisi olla jotain mahdollista INTOA investoida naisen hemmotteluuun, koruhin ja matkoihin ja muuhun naisen arvottomaan elämänlaadun kohottamiseen.

Mikä auto sulla muuten on, Jonna. Miten hemmottelet miestäsi, jos sellaisen joskus saat?

• kylläonikävää

Onko näin typeriä ihmisiä oikeesti olemassakaan. Kun olen saanut sen kuvan,
      että nettiporukka on päätään muita ylenpänä.

EN viitsi edes kommentoida tuota aloitusta, kun se on niin p*seestä.

Aikaa tuntuu riittävän näihin provoiluihin, sen sijaan voisi keskittyä vaikka
      palaamaan maanpinnalle sieltä ulkoavaruudesta.

• NiinPÄ !

Vaadimme ehdottomasti parempia provoja !

Naisen kannattaa ensin mennä töihin, ja hankkia oma yli 7000 eur autonsa, ja tulla vasta sitten esittämään vaatimuksia. Persaukisia Sidukka-Liisoja on nykyään aivan liikaa.

Naisten ei tarvitse enää nykyisin elää "nyrkin ja hellan" välissä, vaan teillä on nyt myös velvollisuus hankkia osanne toimeentulosta. Tasa-arvon aikakautena ilmaisia lounaita ei ole...

• hohhoijaa väsyttää

Totta turiset, sillä nämä tsoukit on mennyt alaspäin, kuin lehmän hännät.
        Eikö nyt riitä rahkeet parenpaan. Rupeaa nukuttamaan ihan väkisin tämmöiset
        piperrykset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe