Treffit exän kanssa

Ikisinkkuko

Erottiin exäni kanssa 5 vuotta sitten. Kummallakin on ollut eron jälkee suhteita toisten kanssa. Ite oon tahtonut palata yhteen hänen kanssa jo monia vuosia sitten, koska tiedän, että hän on Se Oikea ja rakastan häntä vieläkin..sellaisena, kun hän oli silloin. Ja nyt näköjään hänelläkin alkoi "vanha suola janottaa". Sovittiin, että nähään ja puhutaan.

Mutta mua alkoi nyt pelottamaan ja jännittämään ajatus niistä "treffeistä"! Sillä tässähän on mennyt 5 vuotta ja kaikki ihmiset muuttuu ajan mittaa. Oltiin sillon vielä teini-ikäisiäkin. Ite voin ainakin sanoo, että oon muuttunu aika paljon tämän 5 vuoden aikana.

Nyt päässäni pyörii kysymykset:
Mitä, jos hän ei olekkaa sellainen, kun ennen?
Mitäs, jos ulkonen olemus ei mielytä enään?
Tai mitäs, jos mä en mielytäkkään häntä? tai jos mun ulkonäkö ei mielytä? Sillon olin pieni ja laiha, nyt olen aika pitkä ja naiselliset muodotkin löytyvät.
Ja lisäksi mua pelottaa nähdä häntä senkin takia, että en oo nähnyt häntä niin pitkään aikaan..Ollaan periaatteessa tuntemattomia toisillemme. Miten pitäis käyttäytyä hänen kanssa?

Auttakee! Onko kellään ollut samaa tilannetta? tai vastaavaa? Oon tätä hetkeä odottanut niin kauan! Oon ilonen, että hänkin haluaisi yrittää uudestaa. Mua vielä pelottaa, jos tuunki pettymään häneen, niin hitto, en tuu sit koskaan löytämään elämäni rakkautta...en ole siis seurustellut kenenkää kanssa tämän 5 vuoden aikana. Ainoastaan on ollut jotain säätöjä vaan. (näiden säätöjen aika, tiesin enemmän ja enemmän, että haluun tuon exäni takaisin). Enkä voinut ottaa häneen yhteyttä, koska hän seurusteli kokoajan. Joten olisin totaalisesti nolannut itteni "vinkumalla" häntä takaisin.

29

1627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+14

On ihan hyvä juttu ja sittenhän se selvii.
      Olet rohkea, moni jänishousu jättäis väliin ja katuisi loppuelämänsä.
      Hyvin se menee :)

• urpo tekee itestään vieläkin urpomman

• uusvanhanen

• katujen kuningatar..

Ottakaa ihan rauhallisesti ensin vaikka ystävinä. Jutelkaa asiat selviksi ja haaveet ja muutkin kartoittakaa. Älkää menkö liian aikasin heti sänkyyn. Se voi pilata kaiken.

Mulla on hieman vastaava tilanne paitsi että olen kiinnostunut lähinnä ystävänä exästä mutta taitaa siinä olla muutakin tunteita olemassa vaikka ikaa kulunut jo 14 vuotta. Silloin aikoja sitten oli siis suhde. Silloin kaikki loppu niin äkisti ilman varsinaista syytä. Kai sen takia tää on jääny vaivaamaan. Kuka on se oikea ?

Se vaivaa minuakin. Olen siis nyt vielä parisuhteessa toisen miehen kanssa joka hidastaa aioita kun en tiedä mitä teen vai teenkö mitään? Mulla on pitkä suhde menossa mutta suhteen tunteet kai hieman haalistunut. Ja tunnen vetoa toiseen joka on
      mulle niin tärkeä ihminen ollut jo kauan vaikka emme usein näekkään. Olemme vaan exän kanssa samalla taajuudella ja huumorilla sekä sitkeä vetovoima toisia kohtaan jo niin kauan ja koskaan tuskin toista unohdettu.

• Kokemusta löytyy

Minä takia sitten edes erositte? Ei kannata liikkaa toivoa, onhan se kiva nähdä pitkästä aikaa mutta kun se ns huuma on taas nornaali kaikki tuntuu samalta..

• 16+7

Se riippuu kuule "Kokemusta löytyy" jos haet aina sitä huumaa niin eipä kerry juuri muuta kun tuota mainitsemaasi kokemusta, huh huh.. :/
        Aloittajalle tsemppiä ja mieti ihan itse.

• Tps9999999

Sandra.. Ei kannata innostua.

• Joonas terve

Hahahahahaha.. Tovotonta!

• joonaspieru

Hyvä Joonas ! Oiskohan aika jo 36 vuotiaana lopettaa äidin tissin imeminen ja muuttaa pois kotoa?

• Joonas terve

Hahahaha! 36?!?
      Mistä sä tuollasen iän keksit?

• TeaS.

No onko teillä pitkäkin historia ? Asuitteko aikoinaan yhdessä? Vai olitteko miten teinejä?

• Petepoi84

Kuka Sandra? Alkaako sukunimi M ? Ja loppuu I?

• Eräs mies

Vaikutat yhdeltä tytöltä.. Erottiin tosiaan 5 vuotta sitten? Laikko mun serkku sulle viestin?

• muija87

No vähän vastaavanlainen tilanne on nyt päällä täälläkin suunnassa. Oltiin exän kanssa rapiat 4 vuotta yhdessä, erottiiin 2 vuotta sitten....nyt ollaan taas oltu yhteyksissä kesästä asti. Lähinnä seksin merkeissä tapailtu, sen suuremmin ei kiinnosta varmaankaan kumpaakaan, ei ainakaan mua, kun olen huomannut kuinka se on muutamassa vuodessa muuttunut. Ns. kusi noussut päähän, vaikkei oo ylennystäkään tullu..äärimmäisen tylsä mersu ja jutut pistää niin vihaksi kuinka arvostelee muita ihmisiä kaikintavoin. Ei sellasen kanssa voi elää. Tietusti mäkin oon muuttunut jonkin verran, en ainakaan enää usko sen valheisiin ja anna sen muokata itseeni sen muottiin sopivaksi. Nyt ei kyllä ollakkaan nähty melkein pariin kuukauteen, enkä ajatellu enää pitää yhteyttäkään, kun ei siinä loppujen lopuksi oo enää yhtään järkeä, vihdoin kun oon päässyt tyypistä yli ja jatkettua elämääni.

• muija87

niin ja siis neuvona sellainen vinkki vaan, että menet ja olet oma luonnollinen itsesi. Ei kannata liikaa stressata ja spekuloida etukäteen, se on turhaa. Sen näkee sit millain asiat kehittyy, vai kehittyykö mihinkään suuntaan.

• unoha koko juttu teet itestäs ihan urpon jollet jo ole sitä,lähe mun kans treffeille

• katsotaan nyt

Mulla ihan samanlainen tilanne.Tosin erostamme ei ole kauaa.Itse tiedän hänen surffailevan netissä etsien samanlaista naista kuin minä olen ja nyt haluan "tarkistaa" tilanteen, olisko meistä jatkamaan.En saa rauhaa ennenkuin katson tämän "kortin", sitten tiedän ja voin mennä eteeenpäin.
      Rohkeutta se vaatii, mutta mitään ei saa ellei yritä.Avoimet kortit pöydälle ja rohkeutta vaan katsoa mitä tuleman pitää.

• Wanhanainenhunnig.

Ei kannata.. Ex on aina ex.
      Ystäviä voi olla, mutta kannattaisi katsoa tulevaisuuteen.
      Teillä on menneisyydessä jo yksi ero ja siinäkin meni varmasti sydäntä parantaessa oman aikansa, miksi riskeeraat .

• voitoi

Mut siellä "tulevaisuudessa" saattaa olla vielä montakin eroa edessä ja ihan tuntemattoman kanssa?
        Mä nää tossa mitään riskiä, mutta mahdollisen kasvunpaikan mä siinä nään molemmilla osapuolilla.

• Outo olet
        voitoi kirjoitti:

Mut siellä "tulevaisuudessa" saattaa olla vielä montakin eroa edessä ja ihan tuntemattoman kanssa?
        Mä nää tossa mitään riskiä, mutta mahdollisen kasvunpaikan mä siinä nään molemmilla osapuolilla.

Miksi polkea jotain vanhaa?

• voitoi kirjoitti:

mä ottasin ainakin ex-takas sitten näkis miten käy ei tarvis jossitella jälkikäteeen.Se on tietenkin jokaisen oma asia.

• jybä69 kirjoitti:

mä ottasin ainakin ex-takas sitten näkis miten käy ei tarvis jossitella jälkikäteeen.Se on tietenkin jokaisen oma asia.

Riippuuhan se elämäntilanteestakin onko lapsia ja kaikesta.

• Punaiset tossut 88

Mä koskis ikinä exiä..
      Pelit pelattu ja itke en perään .
      Tykkään tutustua uusin ihmisiin :)

• Järki hoi

No kannattaahan se koettaa ite kyllä ainaki yrittäisin kävi miten kävi eihän siinä voi ku voittaa tai hävitä sama juttu se on kenen tahansa kanssa paitsi et teillä todennäköisemmin paremmat mahdollisuudet ku kenenkään uuden kanssa tietää ainaki mitä saa jos saa uudet on aina sikoja säkissä se ku ei vaihtamalla parane se on vanha totuus alussa voi aina uus vaikuttaa hyvältä mut alkuhuuma on joka suhteessa ja se loppuu aikanaan kaikki tulevat joskus tarpeeksi tutuiksi erotakseen ja vaihtaakseen suhdetta ihmisen pitäs kasvaa suhteen mukana eikä kuvitella et joku muu vois olla parempi niin ois vähempi erolapsia ja nimiviidakoita postilaatikossa neljäsukunimeäki samassa laatikossa on jo enemmän ku tarpeeks ei riitä kohta tila nimikyltissäkään aatelkaas sitä ihmiset hyvät:D kohta vaaditaan isompia nimikylttejä tai enempi tolkkua ihmisille:D

• murderworks79

Rakkaus on aivan sairaan kivulias ja niin maailmaa suurempi tunne, joka myös pitää sinun toivosi elossa. Mäkin luulin, että rakastaisin exääni (ensirakkautta), josta erosin 10 vuotta sitten, mutta tavattuani uudestaan se oli aivan eri ihminen eikä mielittänyt minua enää yhtään. Kaverina ehkä jees. Mutta voin jopa sanoa, etten panisi enää :))

Anna palaa, jos siltä tuntuu, mutta pidä mielessä, että eroonne on ollut joku syy ja hyväksytkö kaikki asiat/kumppanit, mitä sen jälkeen on ollut exälläsi. Sanotaanko näin, etten minä ainakaa hyväksyisi, jos on ollut kumppaneita kymmeniä yms.

• Rakkaus ei kuole.

Ennakkoluuloja, epäilyjä ja epäuskoa. Siinä liemi millä saa jopa hyvän huonoksi. Itselläni kävi kaikista muista poiketen jotain mikä muutti elämäni. Nyt, 7 vuotta jälleen yhdessä olleena on hyvä sanoa että ehkäpä tämä toimii? Erosimme oltuamme 15 vuotta yhdessä ja olimme erossa 3 vuotta, tapasimme uudestaan ja kuinkas kävikään, tässä ollaan.
      Toivottavasti vielä monta monta vuotta.

• exxxxäääääääääääää

Niin se aika kultaa muistot.....luulisi että aikaisemmin olisi jo ymmärtänyt millainen se toinen osapuoli on.
      Ylimääräisestä harmista pääsee, kun unohtaa moiset höpinät kokonaan. Tässä ,maassa on paljon muitakin mahdollisuuksia, kuin exät.

• huihaijahui

Sä "exxxxäääääääääääää" oot tylsä, tavanomainen, ajattelematon jne.
        Toi on tosi kulunu slogan, mut omapa on asiasi kaikilla ei ole mahdollisuutta ja toiset eivät siihen tartu.

• Lollolloloollll

LoL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe