Vuosi sitten halloween-yönä kaksi alaikäistä poikaa rikkoi kymmenien autojen ikkunat kuoppanummentiellä, viiltelivät kuplahalliin kymmeniä viiltoja sekä rikkoivat eri rakennusten ikkunoita.
Nyt pojat on tuomittu ehdollisiin, 5:n ja 6:n kk:n vankeustuomioihin ja heille lankeaa maksettavaksi kovat korvaukset. Ensikertalaisista oli kysymys.
Ehdollista vankeutta autojen rikkojille!
18
483
Vastaukset
- että näin
Lyhyemmän tuomion saanut (edelleen alaikäinen) valitti tuomiosta.
- dkv
Omituista, että paikallislehtiä ei asia kiinnostanut. Olisivat pojat olleet varoittavana esimerkkinä...
- Kuplahallin käyttäjä
Oikein pojille, mutta todellakin tuomio olisi pitänyt kunnolla uutisoida., juuri tuon esimerkin takia!
- Pirh**** on syvältä.
Paskat autojen rikkojista.... Kunhan saisi, tuon Jan, Peen istumaan istumaan
mahdollisimman pitkän kakun....Huumerikoksista....Siinä olisi tarpeeksi uutisointia
vähäksi aikaa.. Loppuisi tämä autoihin kohdistuva varastelu vähäksi aikaa, ei narkkariden pölliä tavaroita autoista saadakseen aineita....- ok!
Ei kai siinä sitten mitään, jos jotkut tekevät 60 000 euron vahingon yhden yön aikana. Normaalia teillä päin?
- Olli
Siis onko legendaarinen J.P. vielä hengissä ja kaiken lisäksi Vihdissä? Tämäpä yllätys! Ei tosin välttämättä positiivinen sellainen.
- Ben Jaa
Kukas tämä Jan Pee on miehiään?
- Puhdistaja.
Minä haluan myös tietää.. olen sitä mieltä että nummela kaipaa puhdistusta.
- Hv
Keerrotakoon että autojen rikkojista 93 syntynyt ei tarvitse korvata tekojaan koska oli sijoitettu laittomasti 11 vuotta.. vihdin kunta joutuu maksamaan vakuutuksen kautta kaiken :)
ja vankeus rangaistus oli ehdonalainen :D- asiano
Siis tämä vanhempi rikkoja? No, ilmankos hän ei hoviin valittanutkaan, kuten nuorempi. Tämän valittajan ansiosta korvausten maksu asianomistajille viipyy, viipyy ja viipyy.
Kuinka niin sijoitettu laittomasti 11v? - Tyhmästäpäästäkärsii
asiano kirjoitti:
Siis tämä vanhempi rikkoja? No, ilmankos hän ei hoviin valittanutkaan, kuten nuorempi. Tämän valittajan ansiosta korvausten maksu asianomistajille viipyy, viipyy ja viipyy.
Kuinka niin sijoitettu laittomasti 11v?Huostaanotto oli laiton perustelujen sekä huostaan oton aikana rikkottiin yli 40 lakia..
Alue hallinto virastossa päätökset.
Olin itse se joka rikkoi kys autoja ja voin sanoa syyn samana viikon loppuna äitini ajoi rekan alle vihdissä.. Join 26kaljaa 3pulloa viinaa tuona viikon loppuna.
sekä minulla on ad/hd ja käytöshäirö sekosin täysin tuosta äitini itse murhasta joka johtui osittain vihdin kunnasta koska eivät suostuneet ottamaan äitiäni hoitoon.
11 vuotta oli tosiaan sijoitettu perhekoti maikkalaan.
tuona aikana minut pahoinpideltiin 5 kertaan.
en saannut syödä kuin kerran pvä.
Minulta vietiin puhelimet ja rahat
Minulta vietiin kaikki oikeudet en saannut kun käydä koulua ja sen jälkeen olla loppu illan omassa 7neliön huoneessa
ym..
Asia menossa käräjille törkeänä laittomana vangitsemisena,törkeänä vapauden riistona, Törkeänä petoksena, 11kpl törkeitä virka-aseman väärinkäyttöjä, törkeä pahoinpitely ym...
Vihdin kunta tosiaan maksaa koko teon koska heillä on yhteisvastuuvakuutus minun laisia varten.
Mutta onneksi opin tosin kantapään kautta ettei alkoholiminulle sovi joten en ole nyt juonut 2 vuoteen mtn (paria sauna kaljaa lukuun otamatta)
LEHTEEN ASIA EI TÄMÄN KYSEISEN HUOSTAANOTTO HOMMAN TAKIA MENNYT :) - Tyhmästäpäästäkärsii
Tyhmästäpäästäkärsii kirjoitti:
Huostaanotto oli laiton perustelujen sekä huostaan oton aikana rikkottiin yli 40 lakia..
Olin itse se joka rikkoi kys autoja ja voin sanoa syyn samana viikon loppuna äitini ajoi rekan alle vihdissä.. Join 26kaljaa 3pulloa viinaa tuona viikon loppuna.
sekä minulla on ad/hd ja käytöshäirö sekosin täysin tuosta äitini itse murhasta joka johtui osittain vihdin kunnasta koska eivät suostuneet ottamaan äitiäni hoitoon.
Minulta vietiin kaikki oikeudet en saannut kun käydä koulua ja sen jälkeen olla loppu illan omassa 7neliön huoneessa
ym..
Asia menossa käräjille törkeänä laittomana vangitsemisena,törkeänä vapauden riistona, Törkeänä petoksena, 11kpl törkeitä virka-aseman väärinkäyttöjä, törkeä pahoinpitely ym...
Vihdin kunta tosiaan maksaa koko teon koska heillä on yhteisvastuuvakuutus minun laisia varten.
Mutta onneksi opin tosin kantapään kautta ettei alkoholiminulle sovi joten en ole nyt juonut 2 vuoteen mtn (paria sauna kaljaa lukuun otamatta)
LEHTEEN ASIA EI TÄMÄN KYSEISEN HUOSTAANOTTO HOMMAN TAKIA MENNYT :)Lisätään vielä että mites itteltänne purkautuis:
Äidin kuolema
11 vuotta mm:
Pahoinpitelyjä
Alistamista
Orjuuttamista
Hylkäämistä
Ulkomaailmasta pois sulkeminen 4 vuodeksi?
Ja se että naapuri tulee uhkaan tappaa sut, sun veljes, sun muijas, sun pari kaveria?
MUN mielestä parempi purata viha materiaan kun ihmiseen ja nyt ne kenen mielestä pksykiatri on parempi vaihtoehto niin voin sanoa ettei ne voi auttaa minua :S
Materiaalin voi aina korvata vai mitä?
Nuorempi henkilö oli minun mukana vain suojellakseen minua etten saisi kovaa tuomiota.
Mutta TYHMÄSTÄ PÄÄSTÄ KÄRSII KOKO VITUN RUUMIS :D - totuus on tässä
Lisätään vielä että mites itteltänne purkautuis:
Äidin kuolema
11 vuotta mm:
Pahoinpitelyjä
Alistamista
Orjuuttamista
Hylkäämistä
Ulkomaailmasta pois sulkeminen 4 vuodeksi?
Ja se että naapuri tulee uhkaan tappaa sut, sun veljes, sun muijas, sun pari kaveria?
MUN mielestä parempi purata viha materiaan kun ihmiseen ja nyt ne kenen mielestä pksykiatri on parempi vaihtoehto niin voin sanoa ettei ne voi auttaa minua :S
Materiaalin voi aina korvata vai mitä?
Nuorempi henkilö oli minun mukana vain suojellakseen minua etten saisi kovaa tuomiota.
Mutta TYHMÄSTÄ PÄÄSTÄ KÄRSII KOKO VITUN RUUMIS :DMolemmat on tuomittu autojen rikkomisesta ja piste. Eiköhän tämä nuorempi itse poliisille jo tunnustanut ja käräjätuomarikin jo tuominnut, joten vähän myöhäistä (ja turhaa) Sinun hänelle mitään synninpäästöjä antaa...?! Ei todellakaan mikään puhdas pulmunen tämä kaverisi.
Koska Vihdin kunta maksaa, kun ei ole rahoja vielä ainakaan kuulunut eikä näkynyt? - Tekijä..
totuus on tässä kirjoitti:
Molemmat on tuomittu autojen rikkomisesta ja piste. Eiköhän tämä nuorempi itse poliisille jo tunnustanut ja käräjätuomarikin jo tuominnut, joten vähän myöhäistä (ja turhaa) Sinun hänelle mitään synninpäästöjä antaa...?! Ei todellakaan mikään puhdas pulmunen tämä kaverisi.
Koska Vihdin kunta maksaa, kun ei ole rahoja vielä ainakaan kuulunut eikä näkynyt?Kuten yllä laitoin asia menossa käräjille...
- Puhdistaja.
Huostaanotto oli laiton perustelujen sekä huostaan oton aikana rikkottiin yli 40 lakia..
ym..
LEHTEEN ASIA EI TÄMÄN KYSEISEN HUOSTAANOTTO HOMMAN TAKIA MENNYT :)Voi vittu, tuletko tänne sympatiaa hakemaan? Se että sä olet kärsinyt, ei tarkoita että toisten pitää kärsiä myös. Jos näen sun hajottamassa jotain autoa voit olla varma että se jää sun viimeiseksi kerraksi.
Jos sun tekee mieli harrastaa ilkivaltaa, niin mene hakkaamaan betoniseinää, älä hajoita toisten omaisuutta. - römpän ukko vihti
Puhdistaja. kirjoitti:
Voi vittu, tuletko tänne sympatiaa hakemaan? Se että sä olet kärsinyt, ei tarkoita että toisten pitää kärsiä myös. Jos näen sun hajottamassa jotain autoa voit olla varma että se jää sun viimeiseksi kerraksi.
Jos sun tekee mieli harrastaa ilkivaltaa, niin mene hakkaamaan betoniseinää, älä hajoita toisten omaisuutta.voi ei tässä varmaan tekijä hae sympatiaa moni ei tiedä mitä adhd ja dysfasia on ja onko niitä koskaan tutkittu kunnolla ja osataanko tutkia vihdin terkassa niist kirjotetaan huonolla suomella nuha kuume yms. Lausunnon tek kestää 3 kk.adhd nuori on suuttuessaan hallitsematon hän on kun huumeen alla sillä hetkellä henkilöllä on 5 miehen voimat sillä hetkellä hän ei edes itse ymmärrä mitä tekee monesti huume pitoiset lääkkeet voi pahentaa tilaa, Ennen adhd lapsista syytettiin vanhempia ja monet niistä suljettiin laitoksiin mikä ei auta asiaa yhtään adhd nuori monesti rauhottuu vanhemmiten koska monet niistä ovat järjellisesti huippu luokkaa. omalla pojallani on adhd hän nuorena pisti nenään rehtoria kuraatoria tuhos rehtorin huoneen syystä että häntä kohdeltiin väärin ja häntä ymmärrettiin väärin, vielläkin kuoppanummen koululla nummelassa on käytäntö että lapsi lähetetään kotia tai muuta toimia. Adhd on
on vaarallinen sairaus joidenkin osalta mutta siitä huolimati tilanne pitää hallita, on sururullista kuula että niitä monesti suljetaan vielläkin laitokseen vaikka heillä on kuntoutuksen kautta normaaliin tuettuun elämään, adhd ihminen on itse syytön tilaan joka on ennen syntymää muodostunut hänellä on oikeus elämään siinä missä muillakin se että henkilö suuttuessa rikkoo jotain niin se tilanne on valitettava mutta entä sit jos henkilö tulee veitsi tanassa päälle hmm.
Huostaan otetuista lapsista vastaa se kunta jossa ne on huostaan otettu,
Vastuu vakuutuksen kautta
Tämä valitettava pahan tekijä oli huostaan otettu 11v laittomasti
Sama vihdin sosiaalityön tekijä huostaan otti muitakin lapsia laittomasti aiheutti perheille todella pahoja vahinkoja koska perheitä tutkittiin miljoonien markkojen edestä lopuksi todettiin että perheessä ei vikaa vaan lapsi on kehitys vammanen,
Huostaan otto sinänsä tarkottaa lapsen sijoitusta laitokseen lapsen vanhemmista tehään rikollisia tapaamis oikeus viedään lapset riistetään vanhemmista, lasten vanhemmilta viedään oikeudet elämään heistä tehdään hylkijöitä. - nimi2
römpän ukko vihti kirjoitti:
voi ei tässä varmaan tekijä hae sympatiaa moni ei tiedä mitä adhd ja dysfasia on ja onko niitä koskaan tutkittu kunnolla ja osataanko tutkia vihdin terkassa niist kirjotetaan huonolla suomella nuha kuume yms. Lausunnon tek kestää 3 kk.adhd nuori on suuttuessaan hallitsematon hän on kun huumeen alla sillä hetkellä henkilöllä on 5 miehen voimat sillä hetkellä hän ei edes itse ymmärrä mitä tekee monesti huume pitoiset lääkkeet voi pahentaa tilaa, Ennen adhd lapsista syytettiin vanhempia ja monet niistä suljettiin laitoksiin mikä ei auta asiaa yhtään adhd nuori monesti rauhottuu vanhemmiten koska monet niistä ovat järjellisesti huippu luokkaa. omalla pojallani on adhd hän nuorena pisti nenään rehtoria kuraatoria tuhos rehtorin huoneen syystä että häntä kohdeltiin väärin ja häntä ymmärrettiin väärin, vielläkin kuoppanummen koululla nummelassa on käytäntö että lapsi lähetetään kotia tai muuta toimia. Adhd on
on vaarallinen sairaus joidenkin osalta mutta siitä huolimati tilanne pitää hallita, on sururullista kuula että niitä monesti suljetaan vielläkin laitokseen vaikka heillä on kuntoutuksen kautta normaaliin tuettuun elämään, adhd ihminen on itse syytön tilaan joka on ennen syntymää muodostunut hänellä on oikeus elämään siinä missä muillakin se että henkilö suuttuessa rikkoo jotain niin se tilanne on valitettava mutta entä sit jos henkilö tulee veitsi tanassa päälle hmm.
Huostaan otetuista lapsista vastaa se kunta jossa ne on huostaan otettu,
Vastuu vakuutuksen kautta
Tämä valitettava pahan tekijä oli huostaan otettu 11v laittomasti
Sama vihdin sosiaalityön tekijä huostaan otti muitakin lapsia laittomasti aiheutti perheille todella pahoja vahinkoja koska perheitä tutkittiin miljoonien markkojen edestä lopuksi todettiin että perheessä ei vikaa vaan lapsi on kehitys vammanen,
Huostaan otto sinänsä tarkottaa lapsen sijoitusta laitokseen lapsen vanhemmista tehään rikollisia tapaamis oikeus viedään lapset riistetään vanhemmista, lasten vanhemmilta viedään oikeudet elämään heistä tehdään hylkijöitä."Sama vihdin sosiaalityön tekijä huostaan otti muitakin lapsia laittomasti aiheutti perheille todella pahoja vahinkoja koska perheitä tutkittiin miljoonien markkojen edestä lopuksi todettiin että perheessä ei vikaa vaan lapsi on kehitys vammanen"
Kukakohan tämä sossu on?
- ANONYMOUS 18.06.08
Voithan toki koittaa estää Auton rikkojia , auton hajottaa 10-25sec, sytyttää palamaan 15sec, varastaa 30-60sec.
Nykyään sentään ostan jonkun 500€ paskaritsan minkä voi sitten hajottaa ja polttaa :D
Mikäs siinne hajoittamisessa sua harmittaa? se että ei ole varaa kaskoon? :D
Itellekin on sattunut vahinkoja mutta vakuutus korvaa :D
Eihän tuossa näin jälkikäteen ollut mtn järkeä.. Mutta nykyään sentään tuhoan vain omia vehkeitä joilla voi rälläillä montuilla ja sen jälkeen polttaa tai potkia paskaksi.
ANONYMOUS - We Are The Createst
Ps. Ei korvaus ollutkuin 9860€.. Tällä hetkellä maksan koko ajan velkaa, kun on oma yritys joka tuottaa 48t€ vuodessa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812