Eli mulla on Ipod Touch 3rd generation, johon pitäisi pystyä päivittämään ios 5 käyttis. Niin lukee Applen sivuilla. Tämä ei kuitenkaan onnistu, koska kun etsin uusia päivityksiä Itunes sanoo, että 4.21 on uusin versio. Mitä pitäisi tehdä?
Kuinka saada ios5
Touch3
2
115
Vastaukset
- asd4456
Enpä osaa auttaa, mutta itselleni päivitykset tulivat automaattisesti kun yhdistin laitteen tietokoneeseen. Päivitys kylläkin sotki iPodin pahasti, joten toisaalta melkeinpä kadun version lataamista, toivottavasti pian tulee korjaus.
- Touch3
katoin ton product coden tai mikä nyt onkaan niin huomasin sen olevan sittenkin 2g!!
mutta serkkuni osti ipod touchin noin viikon minun jälkeen ja hän sai 3g... että sillälailla...
ja ostin omani siinä marraskuun 2009 lopulla, ja 3g oli rantautunut jo kuukautta aiemmin, mitä vähän ihmettelin. no, sitä ei sitten päivitetä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446