Gallup: Kuka on kaunein?

utelias tyttö

30

473

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åpoiuy-

      Oikeanpuoleinen. Koen hänet normaalivartaloiseksi. Keskimmäinen on laiha ja vasemman puoleinen vaikuttaa silmääni nälkiintyneeltä.

      • Sori..

        ..ovat hoikka, normaali ja pyöreä.


      • åpoiuy-
        Sori.. kirjoitti:

        ..ovat hoikka, normaali ja pyöreä.

        Joustan sen verran että ovat laiha, hoikka ja normaali...


    • kraakkendaali

      Keskimmäinen. Parempi vielä voisi olla keskimmäisen ja oikeanpuoleisen väliltä.

    • Kukaan heistä ei ollut ihanteeni, mutta keskimmäinen oli lähimpänä sitä.

      Kaikki olivat kuitenkin ihan hyvännäköisiä. =)

    • cxvvcxdfds

      Keskimmäinen on ehdottomasti paras näistä vaihtoehdoista.

    • vcxvxcdfs

      Lisäisin vielä, että oikeanpuoleisin huonoin vaihtoehto ja vasemmanpuoleinen siltä väliltä.

    • Keskimmäinen..

      ..eikä ekassakaan mitään vikaa ole, vika lihoaa lapsen teon jälkeen, mutta kävis kyllä yhden yön seuraksi vielä ennen lasten tekoa.

    • noista vaihtoehdoist

      Keskimmäinen.

      Ja järjestys menee siis seuraavasti:
      1. Keskimmäinen
      2. Oikeanpuoleinen
      3. Vasemmanpuoleinen

      Vasen näyttää jotenkin miehiseltä, en tiedä miksi. Ja oikean puoleinen hieman ylipainoiselta (kauniit kasvot pelastaa vähän)

    • Keskimmäinen

      Yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa, mutta sanoisin, että kasvoiltaan nätein voisi olla oikeanlaitimmainen, sitten keskimmäinen ja nättihän tuo vasemman laidankin nainen on.

      Kropaltaan keskimmäinen paras, kaksi muuta vähän kompromissejä, mutta jos järjestykseen pitäisi laittaa, niin keskimmäinen, oikea ja vasen.

      Kokonaisuus menisi kuitenkin järjestyksessä keskimmäinen, vasen, oikea.

      • Korjaus

        Siis kropassa keski, vasen, oikea :)


    • sf

      Keskimmäinen eli normaalivartaloinen nainen on kaunein. Myös hoikka nainen vasemmalla on kaunis. Oikeanpuoleista pullukkaa en huolisi.

    • Oma valintani:

      Vasemmanpuoleisen kroppa, keskimmäisen kasvot ja oikeanpuoleisen tissit. Siitä on ihannenaiset tehty.

    • hoikkuus on hot

      Keskimmäinen ehdottomasti. Vasen liian laiha ja oikea liian lihava.

    • Oikeanpuolimmainen on mun mieleen.

    • Retkuilija

      Keskimmäisellä paras vartalo, oikeanpuoleisella kaunein naama. Ei tuo vasemmanpuoleinenkaan ruma ole.

    • Vasen ykönen

      Vasen ykkönen, keskellä kakkonen.

    • maxmax28

      Keskimmäinen on selkeästi paras, vaikka hieman liikaa rasvaa jaloissa. Vasen on aivan liian laiha jalat näyttää kanankoivilta. Oikea on liian lihava.

    • piisofkeik

      oikeen puolinen on ainoo jolla on edes vähän muotoja.

    • 20 + 9

      Keskimmäisen ottaisin. Vasemman puoleinen myös ok pakkaus, oikea taas hieman lihava.

    • Jätkä 26

      Kolmas

    • hjgjdjdjfjf

      tokan ja kolmannen väliltä

    • dgbdgn

      Vasen ja keskimmäinen ovat kauniita. Niiden väliltä on vaikea valita, mutta ehkä keskimmäinen on kuitenkin paras. Oikealla oleva ei kuulu samaan kastiin. Hän on turhan lihava.

    • Shole

      En kyllä osaa kuvan perusteella sanoa. Voivat olla ihan kivoja kaikki.

    • knnknklnlkn

      Kasvoista kaunein on selkeästi oikeanpuolisin.

    • rakemies

      Kivat polvilumpiot ja muut luur vasurilla.

      Eikä toi lista mene hoikka, normaali ja pyöreä. Tiedättekö että hoikan jälkeen tulee laiha ja tuo on laiha. Eli järjestys on vas-oik. laiha(anorektikko), hoikka ja normaali.

      Mun lista on normaali ja hoikka joku muu saa ton hernekepin.

    • hah'

      Keskimmäinen näyttää mallilta, vasen nälkiintyneeltä, oikea on erittäin kaunis.
      Kesk. tai oikea, mieluummin oikea.

    • Keskimmäinen

      Keskimmäinen on vartaloltaan kaunein (sitä ilmeisesti haetaan, kun on vartalokuva), mutta oikeanpuoleisella on ehkä hieman nätimmät kasvot, mutta vartalon suhteen menisin mieluummin vasemmanpuoleisen suuntaan, jos tuosta keskeltä pitäisi jompaan kumpaan suuntaan kallistua.

    • linkki.

      http://pinkmsg.wordpress.com/2010/03/31/size-8-12-or-14/

    • J.C,

      Ehdottomasti oikeanpuoleinen ainoa jolla on naisellisia muotoja,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      110
      3028
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      321
      2316
    3. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      154
      2195
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2125
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      94
      1475
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      30
      1249
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      117
      1158
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1087
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1074
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      891
    Aihe