En ole koskaan ollut treffeillä. Enkä koskaan varmaan pääse treffeille. Niin yksinäinen mies olen. Ikää kuitenkin yli 30 reippaasti.
Treffit, mitä ne on?
16
754
Vastaukset
- Dream of my soul
Treffit on se tilanne kun mies yrittää viihdyttää naista pistämällä klovninenän naamaansa ja hyppimällä tylsistyneen naisen edessä heitellen seteleitä ilmaan. Jos mies onnistuu tehdä vaikutuksen naiseen hän saa antaa naiselle myöhemmin illalla orgasmin.
- sadgsdg
:D
näin on - klovni täälläkin
Minä olen taas ollu klovi koko seurustelun ajan, enkä pelkästään treffeillä. Aina piti kaivaa kuvetta, kun persaukinen akka halus tehä jotain. Aina mibä maksoin. Jos mentiin jonnekin niin minä maksoin bensat kun oli minun auto. Jos käytiin kaljalla niin minä maksoin, koska kai nyt mies tarjoo naiselle. Jos jotain piti ostaa niin tottakai maksoin, koska tienasin enemmän. Mitä sain ? En oikeataan yhtään mitään. Veikkaisin, että liian moni mies pukee klovinenän tänäänkin. Tasa-arvo suhteessa tarkoittaa sitä, että nainen saa päättää mitä tehdään ja missä ja mies maksaa. Ens kerran kun menen treffeille niin maksan taksista vain puolet ja tilaan itselleni jotain, jos mennään syömään/kautta juomaan. Elokuviinkin odtan vain yhden lipun. Siinä puntaroidaan välittääkö vastapeluri ihmisestä vai jostain muusta.
- neverever
En minäkään oo ollu treffeillä, mut silti oon sseurustellu monta kertaa...
outoo...? - kkokok
Minäkin olen ollut avoliitossa asti, mutten silti ole koskaan ollut treffeillä... Tai no, oikeastaan kerran, kahden vuoden seurustelun jälkeen.
Miten nämä säälittävät ihmiset jaksavat valittaa siitä, etteivät ole koskaan löytäneet naista... Kannattaisi ehkä katsoa peiliin.
Klovni täälläkin: meillä kinattiin alussa siitä, että mies tahtoi maksaa ja minusta se oli ahdistavaa. Suhteen edetessä senttejä ei enää laskettua vaan se maksoi, kummalla sattui olemaan enemmän rahaa sillä hetkellä. Suhteen alussa tosin yleensä hän kaikesta huolimatta, sillä olin köyhä opiskelija (jolla teki tiukkaa välillä ruuankin kanssa), myöhemmin vaihtelevasti minä tai hän.- tsintsintsin
Säälittävää haukkua muita säälittäväksi. Katsoisit itse peiliin.
- ?????
Eikö ensin pitäis tavata joku ja tutustua vaikka treffeillä ennen kuin alkaa seurustelemaan?
- nitivimimetiverkki
Tässä on sitten näköjään eri mielipiteitä siitä mitä treffeillä tarkoitetaan.
Eihän ilman treffaamista voi seurustella mun mielestä - neverever
Niin, en minä ainakaan ole käynyt sellaisilla "varsinaisilla treffeillä".
Olen tavannut aina miehen sattumalta jossain, esim. bussipysäkillä, sit on jutskattu ja törmätty taas ja jutskattu lisää. Monta kertaa on aina tavattu siis ihan sattumalta ja asuin sillon aika isossa kaupungissa.
Siitä se on sit lähtenyt eteenpäin rullaamaan ilman mitään varsinaisia treffejä. - kkokok
Itse puhuin samaa koulua käyvän kanssa ensin lähinnä netissä (sillä hän oli iskenyt silmänsä minuun, mutta minä en lämmennyt), ja kun vihdoin puhuimme kasvotusten (spontaanisiti), niin siitä kaksi päivää eteenpäin hän olikin jo luonani kylässä (spontaania sekin) ja istuimme tunteja puhumassa. Sen jälkeen tuntuikin, kuin olisi tuntenut toisen jo kauan aikaa (no, hän oli ollut ihastunut jo vuoden), emmekä me tavanneet enää muualla kuin luonani (ja tietenkin opiskelun merkeissä). Siinä vaiheessa, kun kävimme ulkona, olimme seurustelleet jo kuukausia.
- FRG
Jos tutustut johonkin vaikka sitten bussipysäkillä ja muutamien kertojen jälkeen menet hänen luokseen, ne on treffit.
Oon ollut treffeillä varmaan pari kertaa. Eka kerta taisi olla silloin 15-vuotiaana kun juhlittiin seurustelumme puolivuotispäivää :D Miulle tutustuminen onnistuu paremmin niin että viettää aikaa yhdessä, ulkonakin voi käydä mutta maksaisin kyllä oman osuuteni ihan mielelläni. Sillon jos käy miesten kanssa vaan treffeillä, muttei vietä aikaa arkena niin ei saa oikein kunnon yhteyttä ja aina pitää miettiä että mitenköhän tää nyt tästä etenee. Koskaan en oo treffailun ansiosta alkanut seurustelemaan, vaan siksi että ollaan tutustuttu luonnollisesti ilman treffipaineita. Onneksi Suomessa ei yliarvosteta treffailua.
- mustaLeskinen
ha ha...minä naisena maksanut perseaukisten miesystävien illanvietot, ruoat jne. ei kiinnosta enää.
- viisas mies
Mitäs maksat. tyhmästä päästä kärsii lompakko
En minäkään. Kerran oli lähellä, kun sovittiin yhden nettitreffi naisen kanssa että mennään yhdessä eräälle keikalle. Sen jälkeen kun se ilmoitti tulevansa juuri paikalle, ei siitä kuulunut enään mitään.
- kiltti mies 36
Mä en ikinä pyytäis naista maksamaan mun osuutta illallisesta ja maksaisin myös naisen ruuat ja juomat jos pyytäisin treffeille. Olenhan sentään kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922039
- 581203
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971095Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2241088- 101036
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64971IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56929Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.87895Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175878Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸42810