Niin, sehän on ihan mahtavaa, jos naisella on kaponen vyötärö ja leveä, massahteleva perse ...tarkoitan malliin kuten sääprofeetta Anne Borgströmillä. Voi nainen olla naamaltaan tavanomainenkin, niin kyllä jömpsii sellainen suhde-ero!
Ihan tuosta vyötärö-/lantiosuhteesta...
23
1516
Vastaukset
- päärynäpyllytär
Joo. Mä joskus nuorena tyttönä ihmettelin, mitä pojat mussa näki, kun naama ei mikään kaunis ollut, pienet rinnat. Meillä ei ollut kokovartalopeiliä kotona. No sitten aloin kuulla kommentteja "hyvästä perseestä", ja hoksasin että vyötärö-lantiosuhde oli just ihanteellinen kun mittasin ja vertasin jostain lukemaani ideaaliin. 60-90 ;)
- Miesnäkökulma
No minä en ainakaan sinua ihailisia. NAISELLA PITÄÄ OLLA RINNAT. Biologiaa tämäkin!
- Enemmistömiesnäkökul
Miesnäkökulma kirjoitti:
No minä en ainakaan sinua ihailisia. NAISELLA PITÄÄ OLLA RINNAT. Biologiaa tämäkin!
Pienet rinnatkin on rinnat.
Ja ainahan näitä sinunkaltaisiasi tissifanaatikkoja löytyy, joille on jäänyt joku fiksaatio kun on imetetty liikaa tai ei tarpeeksi.
Kyllä ne lantion oikeat mittasuhteet ja hyvä peppu miestä miellyttää.
- True or.,.--
Ja mitähän vielä? EI ne sentit merkitse mitään vaan se kokonaisuus ja se, miten itse kukin itsensä kantaa.
- Sentti sentimpi,.
ja jos on oikein iso takapuoli saa siitä "sopivasti" mittaamalla leveän lantion ja kun se on yli sata, paksumpikin vyötärö on oikean mittainen...älkää viitsikö!
- Tosi-Reijo
Juu. Vyötärö-lantiosuhteen perusteellahan minä tyttöystäväni valitsen.
- Hedelmällisyyys....
Biologiaapa hyvinkin: kunnon lantiosta (ja en puhu ylipainosta!!!) tulee alitajuinen "hyvän synnyttäjän" merkki.
Miehillä on kapea lantio ja leveät hartiat - ei naisilla!!
Hoikkakin voi olla aivan tasapaksu
Hoikkakin voi olla muodokas
Eli ei ole ylipainosta tms kyse, vaan juuri tuosta suhteesta vyötärön ja lantion välillä.
Nammmm.... naisellista!!!! Joskus tuli tv:stä dokkari, jonka mukaan täydellinen vyötärö-lantio -suhdanne olisi 7/10. Siinä oli joku nainenkin, jonka mies maksoi operaatiosta, jossa vyötäröltä ja reisistä impattiin rasvaa ja siirrettiin peppuun. Tai ainakin jostain siirrettiin rasvaa jonnekin :D Lopuksi vy-ly olivat 70-100. Eikä se tyty näyttänyt yhtään liian muodokkaalta, vaan kivan sopusuhtaiselta :)
- totta kenties
Joo, kyllä tuolla vyötärö-lantiosuhteella on merkitystä. Näyttää kertakaikkiaan paljon nätimmältä, jos on selkeästi erottuva vyötärö. Hoikkuus ei aina tätä takaa, kuten vaikkapa tästä mainostetusta bikinikropasta voidaan huomata: http://www.iltalehti.fi/viihde/2011102914663818_vi.shtml
- maxmax28
gisele bunchen on liian tasapaksu.. ei hyvä.
Tälläinen olisi paljon parempi, naisellinen muodokas vartalo
http://suosikki.fi/viihde/uutiset/seksikas-nayttelijatar-tassa-ovat-ruokavalioni-salat - not good
Onpa omituinen vartalo tuolla giselellä; tissit pois ja vähän ylimääräistä karvaa jonnekkin, niin voisi käydä miehen vartalosta. Ei mikään ihme että toi kroppa on homomuotisuunnittelijoiden ylistämä.
- Häh?!
Mihin Gisellen tissit on kadonneet? Siksihän se oli "The Body", kun sillä oli suuret rinnat. Ainahan se on tuollainen kummallisen tasapaksu ollut muuten, mutta suuririntainen. Sehän oli niitä legendaarisia Victoria´s Secret malleja, ja niillähän on aina isot tissit.
- 7 + 16
Jep, juuri maxmax28 linkittämä nainen edustaa sitä naisellista vartaloa, joka vetää puoleensa. :)
- La guitarra
Olen iloinen, että minulla on selkeästi erottuva vyötärö, koska pidän sellaista kauniina. Siis sellanen kitaran muotoinen keskivartalo. Gisele on kyllä huikean ja kadehdittavan kaunis nainen, mutta hänessä on jotain miehekästä: pituus, keskivartalo ja kasvoissakin on jotain miehekästä, ehkä ne voimakkaat piirteet. Ehkä hän siksi onkin niin kaunis. Liian täydellinen olisi tylsä.
- I re ne
Lohdutuksen sana silti meille kapealanteisillekin naisille: itselläni vyötärö 75 ja lantio 89, siihen vielä kun laskee pallopakarat niin eipä näy edestä katsottuna kurveja. Silti oli muutama vuosi sitten sinkkuna miehiä tarjolla liiankin kanssa, ja mitä hedelmällisyyteen tulee niin yksi lapsi tuossa 1v 10kk, toinen 8kk ja kolmas mahassa, syntyy keväällä (noi mitat tietty tollaset kun ei ole raskaana)...
Että ihan hyvin pärjää tasapaksumpikin!- meikkoinen
Eihän sillä "synnyttäjän lantiolla" tietenkään oikeasti ole mitään tekemistä hedelmällisyyden kanssa. No sen verran toki että aika harvoin enää kenelläkään vaihdevuodet ylittäneellä on kovin selkeää ampiaisvyötäröä ja päärynäpeppua, mutta hedelmällisessä iässä olevasta naisesta se ei sano mitään. Ja jostainhan ne kapealanteiset naisetkin ovat sen kapealanteisuuden perineet;)
Ja makunsa kullakin, onhan se nähty. Poikamaisillekin naisille löytyy miesihailijansa.
- meikkoinen
Tässä taas yksi lantioton: http://www.iltalehti.fi/muoti/2011110114677623_mu.shtml Siis ihan kohtuuhyvännäköinen nainen ja kunnossa tuon ikäiseksi, mutta kun se lantion kaari puuttuu, niin rinnoista alaspäin näyttää nuorelta pojalta.
Geri on kyllä muutenkin hirmu lyhyt, 155cm, joten ei siinä rungossa kovin paljon varaa selkeästi erottuville muodoillekaan.
- sdfsdf
Java-f kirjoitti:
Geri on kyllä muutenkin hirmu lyhyt, 155cm, joten ei siinä rungossa kovin paljon varaa selkeästi erottuville muodoillekaan.
Bullshit :)
Lyhyillä ihmisillä muodot erottuvat huomattavan paljon herkemmin kuin pitkillä. Geri nyt on vain poikamainen. Vähän kuin pitkät mallit, jotka ovat pääosin luisevia. - Wau!
Onhan tuossa lantiota ihan tarpeeksi - upea kroppa!
- kertooko oikeasti?
Mä olen muuten huomannut että Brittinaisilla on todella usein hirvittävän huono vyötärö-lantio-suhde. Tuli vaan tuosta Geri Halliwellin kuvasta mieleen. Niillä on isot bosat, mutta ei lantiota tai vyötäröä.
Suomalaisilla naisilla on usein ihan hyvat lantiot, mutta lattareilla tai arabinaisilla kai kaikista parhaat lanteet. Kaunis kitaranmalli. Silti kaikki kansakunnat pystyneet lisaantymaan ja siirtamaan ominaisuuksiaan eteenpäin. ;) - ....................
Enpä tiedä.. Minulla on juuri tuollainen englantilainen malli, isot tissit ja pieni pylly sekä tavallaan aika suoraan menee rinnoista alas, hoikat jalat.. Ja olen kuullut kymmeniä ellei satoja kertoja että olisi täydellinen vartalo -täällä Suomessa.
Onhan se kitaramalli kaunis, äidilläni on se, mutta vain jos se ei tarkoita sitä että olisi normaali lantio kuten minulla ja sitten suuri pylly.. Suuri pylly ei ainakaan minusta ole naisellista tai kaunista. Sellainen kroppaan suhteutettuna normaalin kokoinen on eli pylly on noin 5cm lantiota suurempi.- tbenbteb
Peppu pitää naisella olla. Liian iso se ei voi olla, kunhan on kohtalaisen kiinteä. Peputon nainen on melkeinpä pahempi kuin rinnaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921393Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82941
- 81935
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821