lataa tästä chisun uusi "kun valaistun" levy

jakelinja

7

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • louna.widenius

      On se jännä, miten tuolla Chisulla on niin hirveesti samanlaisia kokemuksia kuin mulla. Miten kaksi samanikäistä lauluntekijää (http://www.savonsanomat.fi/viihde/levyt/chisu-kun-valaistun/709490) kokee samoja asioita, joista kirjoittaa lauluja. Tällaisia yleisiä asioita kuin esimerkiksi, että nainen ei tunnista "elämänsä rakkautta", kun hän tulee vastaan tai, että joku Sabotoi täydellisesti Sinun elämää. Tämä Chisun listaykkönen Kohtalon oma esimerkiksi, ihan naurattamaan pistää, kun sitä kuuntelee. Niin samanlainen tarina, kuin minun matkani esimerkiksi Poriin, kuuntelemaan "elämäni rakkauden" (jonka perään niin monta vuotta ruikutin) Leinosen Villen keikkaa. Muistan kun matkustin Poriin asti kuuntelemaan häntä ja pyytämään häneltä apua, neuvoa, kun olin niin lopussa uuden levyni valmistumisen myötä, enkä oikein tiennyt keltä muulta apua olisin pyytänyt, koska tiesin Leinosen kuitenkin tietävän musiikkimaailmasta. Miehen keikka oli aivan fantastinen, yksi hänen parhaistaan. Illan päätteeksi menin erään "paikallisen" miehen kanssa porilaiseen baariin kaljalle, ja vuodatin hänelle tunnontuskiani koskien tätä fantastista monen vuoden kuvittelemaani rakkautta. Mies kuunteli ja halusi kuulla kaiken. Minulle tuntematon mies (joskus on helppo puhua tuntemattomille). Jossain vaiheessa Leinonen poksahti baariin, en tuntenut häntä, kun hän moikkasi mua kadulla. Vasta vähän ajan päästä hänet tunnistin. No, ilta meni tuntemattoman miehen kanssa kaljaa juodessa ja jossain vaiheessa päätin rohkaistua ja mennä jututtamaan Leinosta. Tartuin häntä ranteista kii, mutta hän teki tantonsa selväksi, eikä ollut erityisen halukas puhumaan minulle. Ihan ymmärrettävää, kun mies on naimisissa ja isä, sitten tulee tämän perään monta vuotta ruikuttanut nainen, seuraa häntä Poriin asti ja tahtoo jutella. No, siinä oli varmaan baarilaisilla nauramista, kun näkivät tapahtuneen, vaikka minua se ei silloin naurattanut laisinkaan, yhä miehen vankina kun koin olevani. Siinä minä näppejäni nuollen sitten laahustin takaisin hostelliin, kuunnellen, miten paikalliset ihmiset lauloivat mulle: Mun koti ei oo täällä. No, nyt tapahtumat ovat historiaa ja niille voi jo nauraa, mutta pitäisi varmaan tutustua tuohon Chisuun, kun tuntuu että elämme samanlaista elämää. Voisin varmaan saada vertaistukea! Eräs nainen sanoi minulle, että toisten tarinoilla on helppo tehdä rahaa, mutta ne, joilla on oikeasti tarinoita, on helppo jättää syrjään. Mitä hän liennyt tuolla tarkoittaa?

      • louna.widenius

        Jännä juttu, että kävijämäärä minun nettisivuilla www.lounamusic.com tipahti yhtäkkiä 12 000 kävijästä 10,980 kävijään, kun aloin taas kommentoida Chisua. En ole tiennytkään, että nuo laskurit toimivat myös toiseen suuntaan. Mitenköhän on näiden YouTube-laskureiden kanssa?


      • näin on näreet
        louna.widenius kirjoitti:

        Jännä juttu, että kävijämäärä minun nettisivuilla www.lounamusic.com tipahti yhtäkkiä 12 000 kävijästä 10,980 kävijään, kun aloin taas kommentoida Chisua. En ole tiennytkään, että nuo laskurit toimivat myös toiseen suuntaan. Mitenköhän on näiden YouTube-laskureiden kanssa?

        Jännä juttu, että kierrät ympäri nettiä levittämässä harhaluulojasi kuin mielipuoli! Luuletko, että ketään kiinnostaa säälittävä tarinasi epätoivoisesta rakkaudestasi ja muusta paskasta? Kuurokin ymmärtää, että Chisun ura olisi syöksykierteessä jos hän plagioinut sinua vähääkään! Tunnusta jo tosiasiat äläkä ratsasta toisten menestyksellä: laulusi on hirveää mankumista, kuin kissa tapettaisiin, eikä maalauksissasikaan kehumista ole.

        Lukiessani mesoamistasi Feissarimokissa nauroin ensin katketakseni, mutta järjettömyyden jatkuessa muutuin epätoivoiseksi. Miksi yrität Feissarimokissa vastata jokaiselle arvostelijallesi? Kyseessä ei ole Louna Wideniuksen henkilökohtainen palopuhesivusto vaan foorumi, jossa naureskellaan kaltaistesi torvien edesottamuksille. Vielä loppuun vinkki koskien argumentointitaitoasi: kuvittelet ehkä olevasi nokkela väistelemällä kysymyksiä yksinkertaistuksilla ja mukahauskoilla toteamuksilla, mutta osoitat sillä lähinnä omaa typeryyttäsi. Alakoululainenkin kykenisi moiseen.

        Näin jouluna sinun kannattaa hetki miettiä erään joululaulun sanoja: "En etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan..."


      • Häpeä...
        näin on näreet kirjoitti:

        Jännä juttu, että kierrät ympäri nettiä levittämässä harhaluulojasi kuin mielipuoli! Luuletko, että ketään kiinnostaa säälittävä tarinasi epätoivoisesta rakkaudestasi ja muusta paskasta? Kuurokin ymmärtää, että Chisun ura olisi syöksykierteessä jos hän plagioinut sinua vähääkään! Tunnusta jo tosiasiat äläkä ratsasta toisten menestyksellä: laulusi on hirveää mankumista, kuin kissa tapettaisiin, eikä maalauksissasikaan kehumista ole.

        Lukiessani mesoamistasi Feissarimokissa nauroin ensin katketakseni, mutta järjettömyyden jatkuessa muutuin epätoivoiseksi. Miksi yrität Feissarimokissa vastata jokaiselle arvostelijallesi? Kyseessä ei ole Louna Wideniuksen henkilökohtainen palopuhesivusto vaan foorumi, jossa naureskellaan kaltaistesi torvien edesottamuksille. Vielä loppuun vinkki koskien argumentointitaitoasi: kuvittelet ehkä olevasi nokkela väistelemällä kysymyksiä yksinkertaistuksilla ja mukahauskoilla toteamuksilla, mutta osoitat sillä lähinnä omaa typeryyttäsi. Alakoululainenkin kykenisi moiseen.

        Näin jouluna sinun kannattaa hetki miettiä erään joululaulun sanoja: "En etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan..."

        sinä!


      • louna1
        näin on näreet kirjoitti:

        Jännä juttu, että kierrät ympäri nettiä levittämässä harhaluulojasi kuin mielipuoli! Luuletko, että ketään kiinnostaa säälittävä tarinasi epätoivoisesta rakkaudestasi ja muusta paskasta? Kuurokin ymmärtää, että Chisun ura olisi syöksykierteessä jos hän plagioinut sinua vähääkään! Tunnusta jo tosiasiat äläkä ratsasta toisten menestyksellä: laulusi on hirveää mankumista, kuin kissa tapettaisiin, eikä maalauksissasikaan kehumista ole.

        Lukiessani mesoamistasi Feissarimokissa nauroin ensin katketakseni, mutta järjettömyyden jatkuessa muutuin epätoivoiseksi. Miksi yrität Feissarimokissa vastata jokaiselle arvostelijallesi? Kyseessä ei ole Louna Wideniuksen henkilökohtainen palopuhesivusto vaan foorumi, jossa naureskellaan kaltaistesi torvien edesottamuksille. Vielä loppuun vinkki koskien argumentointitaitoasi: kuvittelet ehkä olevasi nokkela väistelemällä kysymyksiä yksinkertaistuksilla ja mukahauskoilla toteamuksilla, mutta osoitat sillä lähinnä omaa typeryyttäsi. Alakoululainenkin kykenisi moiseen.

        Näin jouluna sinun kannattaa hetki miettiä erään joululaulun sanoja: "En etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan..."

        Heippa,

        minulla oli mielen kanssa paljon ongelmia, kun chisu-jupakka astui kehiin. Törttöilin sen takia enemmän kuin saisi ja nyt enemmänkin harmittaa ja nolottaa koko juttu. Semmosta se on, kun mieli tekee temppuja, mutta tapahtunutta ei saa käännettyä ei-tapahtuneeksi, vaikka kuinka haluaisi, siksi en yhtään kummastele viestiäsi ja ymmärrän sen sanoman täysin. Olin kyllä jo hieman salaa toivonut, että koko chisu-jupakka olisi painunut unholaan.


    • louna1

      Heippa,

      minulla oli mielen kanssa paljon ongelmia, kun chisu-jupakka astui kehiin. Törttöilin sen takia enemmän kuin saisi ja nyt enemmänkin harmittaa ja nolottaa koko juttu. Semmosta se on, kun mieli tekee temppuja, mutta tapahtunutta ei saa käännettyä ei-tapahtuneeksi, vaikka kuinka haluaisi, siksi en yhtään kummastele viestiäsi ja ymmärrän sen sanoman täysin. Olin kyllä jo hieman salaa toivonut, että koko chisu-jupakka olisi painunut unholaan.

    • jeps1

      Hei louna!
      Seurasin juttuasi jonkin aikaa ja epäilinkin, monien muiden mm. feissarimokia lukeneiden tavoin, ettet ilmeisesti ole kaikissa sielun ja ruumiin voimissa. Nettiin kerran laitettua ei tosiaan koskaan saa otettua pois, mutta en usko että asia kauaa jaksaa ihmisiä kiinnostaa. Älä siis huoli, kyllä se jupakka varmasti painuu jokin päivä unholaan, mutta kyllä siihen voi vielä vuosi tai parikin vierähtää. Onneksi voit nyt paremmin, voimia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe