Start-ohjelman juontajalla huono itsetunto?

minäminäminäminäminä

Mikä pituuskompleksi tällä Antti Liinpäällä oikein on?
Jatkuvaa idioottimaista hokemista omasta pituudesta.
"Täällä kun ison kuljettajan eli oman ajoasentoni takana isona miehenä istun".
Eihän se nyt edes ole mikään jättiläinen.
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/start/etusivu/video/start-koeajossa-uusi-bmw-1-sarja

80

7551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinäsinäsinäsinäsinä

      taidat itse olla ns. munan mittainen poika?

    • oih ku söpöö

      Hottentottihåmåilla on valtava tarve kaahailla ja pullistella liikenteessä.

    • 2.0 D4D

      Te amikset voitte katsoa kyllä MTV:tä Ride My Pimp tai Kolmoselta Mika Häkkisen kärrynrassausohjelmaa.

      Start on laadukkaasti tehty auto-ohjelma ja A.Liinpää hyvä ja taitava toimittaja.

      • AutoPelle

        Siitä vaan tekemään parempaa ohjelmaa, JOS taito riittää. Eiköhän tuotantoyhtiötäkin kiinnosta sinun suvereeni osaaminen.


    • opeli ei ole pop

      En ota opelimiehiä vakavasti...

    • Samaa mieltä

      Mies puhuu itsestään, vähän enemmän kuin on tarpeen. Pitää itseään ilmeisesti aika karpaasina,mutta aivan tavallisen kokoinen ja minun mielestäni miehellä pitäisi olla aika paljon enemmän yläkropassa lihaksia, että puheet voivat olla tuon sorttisia. Mitä autoihin tulee niin nykyautothan ovat sisätiloiltaan melkein samankokoisia, itse auton koosta riippumatta.

      • pointtihan.

        tuossa oli se, että ei tuon kokoiseen autoon mukavasti mahdu, jos on hieman kookkaan puoleinen ja kuski myös. Aivan tavallisen kokoinen n.190cm ja n.105kg kaverihan tuo on.


      • 9jge09ruy0394uh09453
        pointtihan. kirjoitti:

        tuossa oli se, että ei tuon kokoiseen autoon mukavasti mahdu, jos on hieman kookkaan puoleinen ja kuski myös. Aivan tavallisen kokoinen n.190cm ja n.105kg kaverihan tuo on.

        190cm tavallisen kokoinen? Tietääkseni keskipituus on jotain 180cm suomessa, itse jään muutaman sentin senkin alle mutta koen olevani aikalailla keskimittainen, sovin hyvin autoon kuin autoon.
        Ruudulta katsottuna todellista pituutta on aika vaikea mieltää niin autoissa kuin ihmisissä, kuvissa esim. Dodge Ram avolava näyttää ihan tavallisen kokoiselta pickupilta mutta kun satuin liikennevaloissa sellaisen viereen niin sehän on ihan perkeleen iso järkäle luonnossa, melkein kuorma-auton kokoinen!


      • siis.
        9jge09ruy0394uh09453 kirjoitti:

        190cm tavallisen kokoinen? Tietääkseni keskipituus on jotain 180cm suomessa, itse jään muutaman sentin senkin alle mutta koen olevani aikalailla keskimittainen, sovin hyvin autoon kuin autoon.
        Ruudulta katsottuna todellista pituutta on aika vaikea mieltää niin autoissa kuin ihmisissä, kuvissa esim. Dodge Ram avolava näyttää ihan tavallisen kokoiselta pickupilta mutta kun satuin liikennevaloissa sellaisen viereen niin sehän on ihan perkeleen iso järkäle luonnossa, melkein kuorma-auton kokoinen!

        on ihan tavallista olla 190cm pitkä. Onhan se keskipituista pidempi, mutta ei mitenkään epätavallista. Siis miesten keskipituus taitaa olla hieman alle 180cm, tosin nuoret miehet ovat puolustusvoimien tietojen mukaan keskimäärin 181cm.


      • 7+14

        Eihän tuo mikään jättiläinen olekaan. Itse suurinpiirtein samankokoisena olen huomannut, että ei tarvitse olla mitenkään poikkeavan pitkä, että tulee ongelmia mahtua autojen takapenkeille. Junissa ja muissakin julkisissa saattaa välillä olla hankalaa. Kaikki on suunniteltu keskipituisille, tai lyhyemmille.


      • legs diamond

        Liinapää vain vertailee autojen istumapaikkojen mittoja omalla kropallaan. Parempi, että mittaajana on keskiarvomittaa pitempi kuin vaikka se Pelttari, joka on ehkä alle 170 cm. Leveyssuunnassa 2 2-miehityksellä tulee harvemmin ongelmia nykyautoissa, jotain Up-Micra-kokoluokkaa lukuunottamatta.

        Ja kyllä (esim.) 186 cm on yli keskiarvon suomalaisten miesten pituudessa.


      • Normikokoa
        7+14 kirjoitti:

        Eihän tuo mikään jättiläinen olekaan. Itse suurinpiirtein samankokoisena olen huomannut, että ei tarvitse olla mitenkään poikkeavan pitkä, että tulee ongelmia mahtua autojen takapenkeille. Junissa ja muissakin julkisissa saattaa välillä olla hankalaa. Kaikki on suunniteltu keskipituisille, tai lyhyemmille.

        Valehtelet. Kaikki on suunniteltu jättiläisille. Meille tavallisen pituisille ei ole mitään. Ei yhtään mitään. Japanilaisetkin nlienevät jättiläisiä?
        Joku tehdas voisi tehdä meille tavallisen kokoisille sopivan kokoisia autoja. Takaan, että se tehdas menestyisi! Näitä valtavia tonnien painoisia malmikasoja kyllä riittää.
        Tavallisen kokoisille ei ole yhtään automallia saati sitten pienikokoisille. Miksi? Onhan kenkiäkin monen kokoisia.

        Esimerkiksi Suomen naisten keskipituus on noin 163 cm. Siis keskipituus eli puolet on tätäkin pienempiä. Edes 170 senttisille ei ole olemassa sopivan kokoisia nykyautoja saati sitten tälle kansanosalle!
        Häpeällistä!


      • Touranisti
        Normikokoa kirjoitti:

        Valehtelet. Kaikki on suunniteltu jättiläisille. Meille tavallisen pituisille ei ole mitään. Ei yhtään mitään. Japanilaisetkin nlienevät jättiläisiä?
        Joku tehdas voisi tehdä meille tavallisen kokoisille sopivan kokoisia autoja. Takaan, että se tehdas menestyisi! Näitä valtavia tonnien painoisia malmikasoja kyllä riittää.
        Tavallisen kokoisille ei ole yhtään automallia saati sitten pienikokoisille. Miksi? Onhan kenkiäkin monen kokoisia.

        Esimerkiksi Suomen naisten keskipituus on noin 163 cm. Siis keskipituus eli puolet on tätäkin pienempiä. Edes 170 senttisille ei ole olemassa sopivan kokoisia nykyautoja saati sitten tälle kansanosalle!
        Häpeällistä!

        Ei ole oikein mitään automallia suunniteltu kookkaalle perheelle.

        Kävin kesällä perheeni kanssa vaihtoautoja katselemassa.
        Itse olen 191 cm/120 kg, pojat pituudeltaan 193, 190 ja 175.
        Kaikki ovat vielä kasvuiässä, onneksi hoikkia kuin kukkakeppi.
        Ja rouva tietysti täyttää etupenkin...

        Arvatkaa montako kohtuuhintaista automallia löytyi johon
        koko perhe mukavasti mahtuu :-(


    • h ujoppi

      Liinpää on ihan tappi mieheksi,mutta itse näin pitkänä miehenä olen ymmärtänyt, ettei autoja tehdä lihaville, kääpiölle tai kaltaisilleni hujopeille, vaan keskipituuden mukaan.
      Ohjelmassa ärsyttävää on juuri se että siitä itse autosta voisi löytyä enemmän, jos tämä juontaja keskittyisi vähemmän siihen takapenkillä istumiseen.

      • mies176

        Itse 176cm miehenä voin kyllä todeta, että miesten keskipituuden ollessa suomessa 178cm ja muualla maailmalla reilusti alle tuon, niin kyllä 190cm on jo todella pitkä mies. Tunnen itseni aina pitkäksi ulkomaille mennessä paitsi suomessa tai ruotsissa tunnen itseni normaalipituiseksi, enko koe itseäni koskaan liian lyhyeksi tai pitkäksi.

        Kyllähän nykyautot suunnitellaan nykyää isommille jo, mutta edelleen itselleni on todella helppo löytää mukava ajoasento autosta, kuin autosta. Toisin on vaimolleni joka on 162cm pitkä. Osassa autoissa on kyllä hankaluuksia löytää hyvää ajo-asentoa tuon pituisena.


      • Anonyymi

        Ärsyttävä liinapää ja joutojätkä hesasta.yäk.


    • hihihihhheeee

      se idiootti vertaa joka autoa omaan 1,3 corollaan joka on se maailman paras auto! tässä hupiohjelmassa oli subaru 2,5 litrasella bensakoneella ja jatkuva neliveto ja miinusta tuli kulutuksesta joka oli 7,8 litraa satasella... omasta mielestä toi on kyllä ihan hyvä lukema kun ottaa auton huomioon mutta tässä hupiohjelmassa tulee heti miinusta jos syö yli 6 litraa satasella oli auto mikä hyvänsä...

    • viinapää

      Aina kun alla on jokin muu ns. perheauto kuin MB, Audi tai BMW, kommentit ja esitystapa muuttuvat jotenkin vaivaantuneiksi ja innottomiksi. Kaikesta haetaan negatiivista sanottavaa ja kehut annetaan tyyliin "onhan tässä toki ihan hyvä..."

      • viinapää

        Lisätään vielä VW.


    • Petsku #2

      On tuo Antti Liinpää ihan hyvä toimittaja, ja hauskakin. Itselle ainakin tulee hyvä mieli heti kun kuulee Antin sanovan "Moi!" persoonalliseen tapaansa. Yhteen aikaan Antti käytti myös sanaa "rahtusen" paljon, melkein kyllästymiseen asti. Mieleen on jäänyt myös kun Antti asensi jonkun musiikkilaitteen autoon ja jammaili Stereo Love -kappaleen tahdissa. Ja jonkin auton peräpää oli Antin mielestä kuin "brasilialaisen naisen takalisto", tai jotain sinnepäin :)

    • önön7

      Liimapään antti a`ka gummihuuli.Ja on yleistä nykyään olla yli 190.Esim minun lisäkis(192)oli samassa yksikössä n 5 suht saman mittaista(n 70 mosaa ja 20 alijohtajaa).Siis 99 vm olin.Nykyään tuntujs vielä yleisemmältä

      • uusi poloilija

        Tjoo, mutta ne "yksiköissä" palvelevat ostavat niin vähän uusia autoja, ettei heille kannata tehdä omia ohjelmia. Miesten keskipituus on noussut paljon, eikä aikanaan tavallista pidempi, 70-vuotias isäni ole 180-senttisenä enää kuin keskimittainen.

        Sitten kun nykyiset kaksikymppiset joskus ostavat merkittävän määrän uusia autoja, ovat nämä nyt esiteltävät uutuudet jo museotavaraa.


    • 12+7

      Tuohon ohjelmaan Mia Palttari toi ihan hyvän lisän. Liinpää on silminnähden hoikemmassa kuosissa nykyään. Miestä ei meinannut tunnistaa ensin.

      • saman huomannut

        Liinpää on nyt hoikempana enempi äijämäinen kuin vanhassa pullamössökuosissaan. Tuo katu-uskottavuutta kummasti.


      • 16+14
        saman huomannut kirjoitti:

        Liinpää on nyt hoikempana enempi äijämäinen kuin vanhassa pullamössökuosissaan. Tuo katu-uskottavuutta kummasti.

        Pukeutumistyyli muuttunut ns. nuorisomuodin mukaiseksi. Itse en tiukkoja farkkuja, tai värikkäitä kenkiä suosi. Onkohan Liinpää muuttanut olemustaan ohjelman edun vuoksi, vai muista syistä.


      • ihan uusi asia???
        16+14 kirjoitti:

        Pukeutumistyyli muuttunut ns. nuorisomuodin mukaiseksi. Itse en tiukkoja farkkuja, tai värikkäitä kenkiä suosi. Onkohan Liinpää muuttanut olemustaan ohjelman edun vuoksi, vai muista syistä.

        vaatetuksen maksaa ja määrää mainostaja, siellä alussa ja lopussa mainitaan ne klssiset sanat "sisältää tuotesijoittelua.


      • Tuotesijoittelu:.???
        ihan uusi asia??? kirjoitti:

        vaatetuksen maksaa ja määrää mainostaja, siellä alussa ja lopussa mainitaan ne klssiset sanat "sisältää tuotesijoittelua.

        .

        "Tuotesijoitteluna entistä hoikempi toimittaja????"

        .


      • Hahaa75
        16+14 kirjoitti:

        Pukeutumistyyli muuttunut ns. nuorisomuodin mukaiseksi. Itse en tiukkoja farkkuja, tai värikkäitä kenkiä suosi. Onkohan Liinpää muuttanut olemustaan ohjelman edun vuoksi, vai muista syistä.

        Laihdutti, että sais Pelttarilta pesää!


    • yksi katsoja

      Minun takanani melkein autossa kuin autossa on hyvät tai edustustason jalkatilat. Pituuteni on 175 cm. Startin esittelyissä monasti osuu takamatkustajan polvet kuljettajan istuimeen. En tiedä toisten istuma-asennoista, mutta minulla pää osuu niskatukeen ja ratin pyörittäminen onnistuu kurottamatta.

      • wauh, hienoa!

        No jos on tuollainen hukkatappi ja jos jalat ovat savolaismalliset, niin varmasti taaksesi mahtuu hyvin.


      • Sopumitta

        Jep. Kun pituus on 174 cm, ei tarvitse miettiä osuuko pää kattoon tai yltääkö jalat polkimille. Voi keskittyä autoon ja sen ominaisuuksiin. Enemmän vaihtoehtoja. Pakettiautoista löytynee sopiva ajoasento yli-, tai alimittaisille.


      • Pack & ti
        Sopumitta kirjoitti:

        Jep. Kun pituus on 174 cm, ei tarvitse miettiä osuuko pää kattoon tai yltääkö jalat polkimille. Voi keskittyä autoon ja sen ominaisuuksiin. Enemmän vaihtoehtoja. Pakettiautoista löytynee sopiva ajoasento yli-, tai alimittaisille.

        "Pakettiautoista löytynee sopiva ajoasento yli-, tai alimittaisille. "

        Pakettiautot ovat yleensä suunniteltu persjalkaisille. Normaalimittaiset eivät useinkaan saa penkkiä tarpeeksi taakse, koska kuormatilan ja ohjaamon välinen seinä on tuotu liian eteen.


      • hyvä olla...
        Pack & ti kirjoitti:

        "Pakettiautoista löytynee sopiva ajoasento yli-, tai alimittaisille. "

        Pakettiautot ovat yleensä suunniteltu persjalkaisille. Normaalimittaiset eivät useinkaan saa penkkiä tarpeeksi taakse, koska kuormatilan ja ohjaamon välinen seinä on tuotu liian eteen.

        persjalkainen. Juuri oli lehdessä tutkimus, että naiset suosivat persjalkaisia.


    • kaapin koko

      Hukkapätkä tuo Liimanaama on. Itselle oikean kokoisen ja kohtuuhintaisen auton löytäminen on todella vaikeaa.

      Olen vain 199 cm ja 120 kg "pikkukaappi" ja arvatenkaan meikäläisen takan autossa ei oikein ole tilaa.

    • idioottimainen

      Mitä tekemistä itsetunnon kanssa??? Linkkisi ei johda perille, mutta jonkun Liinpään koeajovideon olen joskus katsonut ja muistan jotain omasta koostaan maininneen. Eiköhän se vain ole hänen tapansa kertoa katsojille kyseessä olevan auton tiloista. Jos hänenlaiselleen isolle miehelle löytyy hyvä ajoasento, tilat on ihan hyvät.

      Tämänkin palstan kirjoittelijoista niitä huonoitsetuntoisia sensijaan löytyy enempikin, kun pitää vähän väliä olla haukkumassa ja mollaamassa muita ihmisiä, ilman syytä.

    • zrestrdyufiöoä'åpm*K

      Jos sinä et pidä Liinpäästä, ei se tee hänestä idioottia. Ei sinustakaan kaikki voi pitää, vaikket olisikaan niin huonoitsetuntoinen idiootti, kuin aloituksestasi äkkiä voisi päätellä.

    • 178cm / 39v

      kylläpä täällä alkaa nyt pojat isottelemaan ja haukkua tavallisen pituisia hukkapätkiksi. Kasvakaas pojat ensin vaikka kolmikymppisiksi ennenkuin alatte mahtailemaan...

      • kaapin koko

        No hukkapätkähän sinäkin olet, vain 178 cm, eli suomalaisen miehen keskimitta.

        Kaikki alle 195 cm ovat mielestäni hukkapätkiä. Jos tämä ei sovi egollesi, niin vika on sinun.

        Yli 50-kymppisenä saan rauhassa olla ihan sitä mieltä mitä olen. Hukkapätkä!


      • jbfjvdfhdt
        kaapin koko kirjoitti:

        No hukkapätkähän sinäkin olet, vain 178 cm, eli suomalaisen miehen keskimitta.

        Kaikki alle 195 cm ovat mielestäni hukkapätkiä. Jos tämä ei sovi egollesi, niin vika on sinun.

        Yli 50-kymppisenä saan rauhassa olla ihan sitä mieltä mitä olen. Hukkapätkä!

        "Yli 50-kymppisenä saan rauhassa olla ihan sitä mieltä mitä olen."
        Varmaan saat. 500-vuotiailla ei yleensä ole mitään sanottavaa.


      • zxcvbnm,
        jbfjvdfhdt kirjoitti:

        "Yli 50-kymppisenä saan rauhassa olla ihan sitä mieltä mitä olen."
        Varmaan saat. 500-vuotiailla ei yleensä ole mitään sanottavaa.

        Sinä taidat olla mulk**n mittainen räkänokka?


      • 178cm/39v
        kaapin koko kirjoitti:

        No hukkapätkähän sinäkin olet, vain 178 cm, eli suomalaisen miehen keskimitta.

        Kaikki alle 195 cm ovat mielestäni hukkapätkiä. Jos tämä ei sovi egollesi, niin vika on sinun.

        Yli 50-kymppisenä saan rauhassa olla ihan sitä mieltä mitä olen. Hukkapätkä!

        toki jotkut mu|kut eivät kasva henkisesti koskaan aikuisiksi...


      • jhfkjfkuy
        zxcvbnm, kirjoitti:

        Sinä taidat olla mulk**n mittainen räkänokka?

        Kaada ittelles vaan.

        5-kymppinen on 50-vuotias, 50-kymppinen on 500-vuotias, 500-kymppinen on 5000-vuotias. Alakoululaskentoa (matematiikaksi en nimittäisi).


      • oikeat termit
        zxcvbnm, kirjoitti:

        Sinä taidat olla mulk**n mittainen räkänokka?

        Kun 5-kymppinen tarkoittaa 50-vuotiasta, 50-kymppinen EI VOI tarkoittaa samaa. Asiahan on aivan selvä.

        5 x 10 = 50. Ymmärrätkö?


    • Affair

      Liinpäällä ja Pelttarilla on kenties suhde, se on saanut miehen laihduttamaan ja muuttamaan pukeutumistaan. 15 vuotta nuorempi nainen saa sitä aikaan...

      • seppo2

        Liinpäältä on lähtenyt sormus sormesta, Pelttarin facebookin siviilikuvien ottajana mainitaan Antti Liinpää, Antti on hoikistinut ja alkanut pukeutumaan nuorekkaammin ym. Hieman haiskahtaa vanhan salapoliisin silmään...

        Start on kylläkin hyvä ja asiallinen ohjelma.


      • Kasakki1
        seppo2 kirjoitti:

        Liinpäältä on lähtenyt sormus sormesta, Pelttarin facebookin siviilikuvien ottajana mainitaan Antti Liinpää, Antti on hoikistinut ja alkanut pukeutumaan nuorekkaammin ym. Hieman haiskahtaa vanhan salapoliisin silmään...

        Start on kylläkin hyvä ja asiallinen ohjelma.

        Saatanan ärsyttävä "Miah" pelttarin konepuhe. Antti luku sinänsä , suhde Mia:N on
        täyttä faktaa. Antti K-kaupan jonossa normikokoiinen mies. PER/kilometri


    • fadfadf

      Antin henkilökohtaiset tuntemukset saksalaisia merkkejä kohtaan näkyy kyllä selvästi hänen jutuistaan.

      Katsokaa netistä vaikka VW Golfin ensitesti. Hyvä että kaveri pysyi pöksyissään kun kehui Golfia maasta taivaaseen. En siinä mitään, hyvää saakin tietysti vähän kehua, mutta vastaavasti toisissa autoissa tulee hänen kommenteistaa esille että tiettyihin merkkeihin päin on kallellaan.

      • Kyllä on huomattu

        Kun on itse testannut samat autot ilman ennakkoluuloja, saa ne aivan erilaiseen järjestykseen kuin Liinpää. Mutta onko värittynyt näkemys eri automerkkeihin vain omia mieltymyksiä vai maksettua? Sitä emme voi tietää.


      • yksi katsoja

        => 15 vuotta nuorempi nainen saa sitä aikaan...

        Jostakin syystä ko. toimittaja ei ilahduta minua lainkaan vaikka terve mies olenkin. Jäykkiksen oloinen, sen sijaan että olisi innostunut.

        Pitäisi koeajaa Golf kun sitä kehutaan joka testissä. Aiemmin siinä vaan oli lyhkäinen akseliväli, eli sen suhteen auto oli vanhanaikainen.

        EOSista on 400 kilometrin ja 3 päivän kokemus, ja olihan se kiva ja laadukkaan oloinen. Paitsi se että 2.0 TDI vaan vaati totuttelua ettei sitä sammuttanut liikkeellelähdöissä.

        Autotestaajana pitäisi olla niin hyvä näppituntuma joka automerkistä että silloin pitäisi nopeasti löytää edut ja heikkoudet, ja mieluiten suhteutettuna myyntihintaan. Silloin ei oma suosikkimerkki saisi haitata itse toimittajantyötä.

        Koeajot pitäisi tehdä monipuolisesti eri olosuhteissa. Kaikki eivät aja omaa tahtiaan mutkateillä, joten moottoritieominaisuudet nastarenkaillakin olisi hyvä kokeilla. Esimerkiksi vanhemman Focuksen mutkatieominaisuudet ovat kuulemma erinomaiset, mutta itse auto on niin meluisa että piti tarkistaa oliko ovi jäänyt raolleen.


      • yksi katsoja
        Kyllä on huomattu kirjoitti:

        Kun on itse testannut samat autot ilman ennakkoluuloja, saa ne aivan erilaiseen järjestykseen kuin Liinpää. Mutta onko värittynyt näkemys eri automerkkeihin vain omia mieltymyksiä vai maksettua? Sitä emme voi tietää.

        => itse testannut samat autot ilman ennakkoluuloja

        Kertoisitko jotakin tuloksia? Riippuu omistakin mieltymyksistä mitä arvostaa, ja mihin asioihin osaa kiinnittää huomiota.

        Kaikkia auton ominaisuuksia ei voi huomata ilman koeajoa, ja oma ajotapa vaikuttaa siihen minkälaista moottoria arvostaa.


    • pituus mainittu 5x

      puhuis edes rehellisesti "tällainen läski kuin minä ..."

    • Affair

      Idea naisesta autotoimittajana on hyvä, mutta Pelttari on epäonnistunut valinta tehtäväänsä. Esiintyminen on käsittämättömän jäykkää ja luonnotonta.

    • Antti on ok.

      Tämän ketjun aloittaja on selvästi henkiseti sairas.

      Kateutesi on säälittävää tasoa huhu huhuh.

    • Affair

      Onko juontajilla suhde vai ei? Onko näkynyt yhdessä Hesan hulinassa?

    • akat_keittiöön

      Kyllähän ohjelma meni aivan pilalle kun sinne laitettiin akka sotkemaan asioita kyllä se on parempi että ne häärää mahdollisimman vähän autojen kans ja keskittyy ihan muihin juttuihin

    • Bobopopopaa

      Se paksu poika kun ottas potun suusta niin kuulis mitä se puhuis.

    • Ilo silmälle!

      Antti on komistunut viimenäkemältä. Hoikempi ja seksikkäämpi!

    • pwest

      Onneksi se mainosohjelma tulee siihen aikaan ettei sitä tarvitse katsoa. Vuosi sitten katsoin yhtä jaksoa sellaiset 15min ja ainakin silloin tuntui homma erinomaisen jäykältä. Kaikista ei ole esiintymään tv:ssä...

    • DualDu

      Kyllä Antti on piiiiiiiitkä omasta mielestään. Ja Annetaan olla itse olen pätkä (190)

      • Gazebo

        Antti ja Sen pituus.

        Antaa "miähen" olla.


      • NainenSx
        Gazebo kirjoitti:

        Antti ja Sen pituus.

        Antaa "miähen" olla.

        Säälittävä "jämä" joka myy 1drywash:ia,kuvaa itse ohjelmat josta en tosiaan ole yllättynyt kuva kulmat&zoomaukset häiriintyneitä.

        Nainen 69


      • Zorbas 179cm
        NainenSx kirjoitti:

        Säälittävä "jämä" joka myy 1drywash:ia,kuvaa itse ohjelmat josta en tosiaan ole yllättynyt kuva kulmat&zoomaukset häiriintyneitä.

        Nainen 69

        Liinapään kuvakulmat käsittämättömän surkeita,sekä nykyinen Kaara Tv aivan perseestä. Mia huom Mia Mia per kilometri PER KILOMETRI
        PÄR KILOMETRI.


      • virgo 69
        Zorbas 179cm kirjoitti:

        Liinapään kuvakulmat käsittämättömän surkeita,sekä nykyinen Kaara Tv aivan perseestä. Mia huom Mia Mia per kilometri PER KILOMETRI
        PÄR KILOMETRI.

        Olen samaa mieltä tästä Mia Pelttarista kuin kyrvän niellyt robotti.


    • Autoilija124

      Liinpää mainosteli varsinkin Startin alkuaikoina ollessaan vielä epävarma omasta roolistaan ohjelman vetäjänä kuinka hän on niin kokenut taksinkuljettaja ja niin ammattiautoilija.

      Olen ajanut taksia Helsingissä vasta 22 vuotta, mutta kertaakaan en ole tuon kanssa osunut samalle tolpalle.

    • Erska--

      Oliko faktaa tiedossa kuinka pitkä tää liinapää nyt sitten on?

    • Liinpää_sucks
    • asianvierestä

      Mielestäni Antti on ihan okn asiallinen toimittaja. Töitä tehdään melko pienellä pudjetilla, että siihen nähden ihan laadukasta settiä tulee ulos.

      Itse kaipaisin ehkä vähän laajempia arviointeja autoista ja nimenomaan näistä tavisihmisten autoista. Jos haluan katsoa ökyautolla ajelua niin katson mielummin jotain toista ohjelmaa.

      Etenkin mikä kiinnostaisi olisi juuri noiden käytettyjen autojen haku/osto yms. koeajot :)

      Mitä tuohon Antin tyyliin puhua tuosta "näin mahdun oman ajoasennon taakse istumaan" on itsestäni tosi kiva ja hyödyllinen tieto. Antti nyt on perusmiestä pidempi sekä "raavaampi" köriläs. On helppo samaistua testeihin, kun minä 185cm ja 95kg mittaisena tiedän, että minunkin ajoasennon taakse mahtuu vielä takapenkkejä käyttämään.

      Esimerkkinä se, että ford cougarissa (coupe) oli oman ajoasennon takana vielä paremmat tilat kuin esimerkiksi volvo v50 (farkussa) samassa tilanteessa.

      Koska nykypäivänä erot ovat pieniä niin monessa suhteessa, niin ehkä noista testeistä tulee väkisinkin sellaisia "hyvä ajoasento ja tuntuma" ja miinuksien antaminen on välillä vähän toisseikkaisia asioita, mutta niin se on.

      Antti on ehkä vähän tuonne VAGiin päin kallellaan, mutta ei silti dissaa mitään merkkiä tai mallia erityisemmin.

      ps. Yksi harmittava seikka on se, että eri automallit eivät käytännössä ikinä ole samalla viivalla toistensa kanssa. Toisaalta mielestäni Antti ihan selvästi kertoo useimmissa testeissä, että mitä kuuluu vakiopakettiin ja mikä taas ei

      Toimittajan työtä saa jokainen ihan itse kokeilla, se ei ole mielestäni toisen erityisoikeus jne. Kaikenkaikkiaan Antti saa aikaan juuri omanlaistansa ohjelmaa aikaan, tuskin hakusessa ei olekaan topgear/ajoneuvostyylinen hulluttelu joka on viihdearvollisesti korkea, mutta asiaohjelman ei niinkään.

      Kaikkea hyvää Antti sinulle!!!

    • TestDriver

      Tosi On ! Ei jaksoa ilman mainintaa "näinkin pitkä mies" ei helvetti,taitaa olla pieni muna ja vitunmoinen ego kriisi.

    • antti_ja_mia

      Kun Antti palkkasi aikoinaan kauniin mallitason naisjuontajan Mia Pelttarin, hän laihdutti, meni selvästi kuntosalille ja vaihtoi pukeutumistyyliä teinilookiin. Nyt kun Mia lähti sitten myymään Tesloja, Antti on taas alkanut lihomaan.

      • Antti_Liinapää

        Liinpään ja Mian tiet vissiin eronneet jo...Antti palannut syömään tukevasti ja sali jäänyt. Liinpää oli muka-asiantuntijana jossain hömppäohjelmassa auttamassa naispuolista toimittajaa hankkimaan kohdehenkilölle käytetyn auton. Hoh hoijaa, ei voi kyllä miehen asiantuntevuutta kehua. Keskittyi aivan epäollennaisuuksiin kuten Ford Fiestan karmeaan mustalla mattakalvolla pinnoitettuun konepeltiin valiten ehdokkaaksi auton sen takia. Tokassa ohjelmassa taas valitsi tökerösti ylimaalatun ikivanhan VW Transporter-pakun, tutkimatta laajemmin tarjontaa. En ikuna ostaisi Liinpään firmalta autonosto-konsulttiapua. Start on umpitylsä ohjelma, ja Antin analyysit ovat vitsi. Ainoa ammattitaitoinen koeajaja ohjelmassa on eläkevaari Peter Geitel, entinen kilpa-ajaja ja Vauhdin Maailman päätoimittaja.

        kaiken kukkuraksi Liinpää koettaa vaan markkinoida sitä kuivapesuainetta, One dry washia jolla auton maalipinnan saa naarmuiseksi.


    • 574745

      Ottaako teitä lyhyitä noin kovasti itsetunnon päälle kun pitkä ihminen tuo esiin pituutensa? Tämäkin keskustelu itketty täyteen vuodatuksia kuinka kauheaa on kun joku on pidempi.

      Pitkille on erittäin oleellista tietää kuinka mahtuu autoon, itse olen 190cm ja se karsii jo pois puolet autoista koska niissä yksinkertaisesti ei ole tilaa mukavaan ajoasentoon. Eli on hyvin perusteltua tuoda esiin asia auto-ohjelmassa.

      Teillä on suuria ongelmia itsetuntonne kanssa jos noin harmittaa kun pitkä puhuu pituudestaan. Aika heikko tilanne naisten suhten jos on sekä lyhyt ja omaa samalla niin huonon itsetunnon että vetää herneet nenään kun pitkä puhuu pituudestaan.

    • Minä olen gay ja olen ylpeä siitä.

    • NussuTussu

      Kyllä sitä Miaa mielellään nusasis.

    • Läpinäkyvää

      Liinpäälle on ilmestynyt jälleen sormus ja mainitsi lapset pitkästä aikaa... Olikohan tullut katumus Mian suhteen jälkeen ja palannut yhteen vaimonsa kanssa?

    • Mia_on_upea

      Saispa pitää Mia Pelttaria sylissä.

    • Anonyymi

      Voisin antaa spermaa Mia Pelttarin sisään. Aah

      • Anonyymi

        Liinpään faneille tiedoksi, että kaveri tekee nykyään YouTubeen videoita. Kaara tv niin löytyy.


    • Anonyymi

      KaaraTV Eveo

      Enää ei mahdu mahakaan.

      • Anonyymi

        Tais unohtua se joitain vuosia sitten ollut haaste kohti alle sataa kiloa 95kg haaste.


    • Anonyymi

      Minä olen 194 cm.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe