Tutkimus, naisten pierut

Tässä palstan tasolle sopivaa pieruhuumoria:

HS: ”Naisen pieru haisee tutkitusti pahemmalle”

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/98322-hs-”naisen-pieru-haisee-tutkitusti-pahemmalle”

"Huovisen mukaan miehet pierevät tutkimusten mukaan enemmän kuin naiset, ja pierujen keskitilavuus on myös miehillä suurempi. Tutkimusten mukaan naisten pieru haisee kuitenkin pahemmalta kuin miesten pieru. Se on Huovisen mukaan todistettu niin hajuaistiin perustuvalla mittauksella kuin kaasuanalyysilla."

"Laatu korvaa määrän. Naiset pierevät vähemmän, mutta haju on sitäkin hirveämpi."

Pitääköhän tämä paikkaansa?

12

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 00000000000000000000

Kyllä pitää. Samoin naisten kusi haisee todella väkevältä. Veskiin ei ole asiaa, jos siellä on juuri joku eukko käynyt virtsalla.

• Jätkä 26

No nehän just syö kaikenmaailman terveysruokia, ynnä muita kasvisjuttuja, niin on sitten aika lähelle samanlainen ruokavalio kun just jollain lehmällä, niin siksipä juuri moinen hirveä navetan haju :D.

• Minun pieruni eivät haise millekkään yleensä(ei pelkästään oma mielipiteeni :D) mutta minulla ei olekaan kiloa mätänevää lihaa peräsuolessa.

Kapea henkilökohtaiseen kokemukseen perustuva tulokseni on, että usein pierut haisee.

Tuo kusen haju on muuten totta. Monien naisten kusi haisee ihan hirveälle ja oudon imelälle. Kääntöpuolena taas että miesten kusi haisee usein kissan kuselta. Eli pistävältä.
      Johtuuko tuo naisten kusen haju sitten hormooneista, sillä minäkin huomaan kuseni haisevan samalle kun minulla on kuukautiset.

• Mies1985

Oikeasti ihmisen suoli käsittelee lihaa hyvin tehokkaasti ja kasviosastoa hitaasti.

Juttu lihan hirveydestä ja hajusta on vegaanien uskontoa. Jotkut uskovaiset ovat esim.keksineet että jäniksen uloste ei haise pahalta koska jänis on kasvinsyöjä.

• Mies1985 kirjoitti:

Oikeasti ihmisen suoli käsittelee lihaa hyvin tehokkaasti ja kasviosastoa hitaasti.

Juttu lihan hirveydestä ja hajusta on vegaanien uskontoa. Jotkut uskovaiset ovat esim.keksineet että jäniksen uloste ei haise pahalta koska jänis on kasvinsyöjä.

Lähteesi jäivät taas matkasta.

En löytänyt jutullesi tukea, paitsi jos sekoitat ihmisen elimistön kissan elimistöön.
        Löysin myös sellaisen tiedon jyvän, että punainen liha sulaa huonommin kuin valkoinen.

Kasvikset hajoavat hajuttomammin kuin liha, liha myös mätänee nopeammin kuin kasvikset.

• Sorry mutta

kaikkien pierut haisee.

• Paitsi tietysti
        Sorry mutta kirjoitti:

kaikkien pierut haisee.

oma

• Sorry mutta kirjoitti:

kaikkien pierut haisee.

Ei pidä paikkaansa.

• Mies1985
        gloriana_demeter kirjoitti:

En löytänyt jutullesi tukea, paitsi jos sekoitat ihmisen elimistön kissan elimistöön.
        Löysin myös sellaisen tiedon jyvän, että punainen liha sulaa huonommin kuin valkoinen.

Kasvikset hajoavat hajuttomammin kuin liha, liha myös mätänee nopeammin kuin kasvikset.

Eivät ihmiset syö mätää lihaa eikä se todellakaan kerkene mädätä ihmisen elimistössä; hah, hah.

Olin itsekin vegaani joskus ja voin kyllä tunnustaa että vessa tuskin tuoksui yhtään paremmalta siihen aikaan. Onhan se kaunis ajatus tietysti.

• ...
        gloriana_demeter kirjoitti:

Sulla ei siis ikinä ole ollut ripuloivaa kania..

Oksettavampaa löyhkää saa hakea..

• Nainen 34

Huumoria minulta: Minä en piere ja, jos pierenkin, niin en koskaan äänekkäästi. Pieruni eivät haise, ne tuoksuvat Channel 5:ltä.

• Cranky_geek

Heh, ei voi muuta sanoa kuin jälleen kerran, että kaikkea sitä tutkitaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe