Naiset. Oletteko useinkin pohtineet sitä miksi miehet naureskelevat keskenään naisten "leveitä" perseitä?
Tuskin kyse aina on siitä että miehet olisivat homoja jotka haluavat nähdä ympärillään olemattomia poikamaisia pyllyjä. Aika moni mies tykkää siitä että naisen lantio on eri muotoinen kuin miehen, mutta kun ei sitä tykkäämistä voi sanoa sillai nätisti, niin täytyy sitten härskisti naureskella leveitä perseitä.
Tätä sitä yrittää sitten muistella kun oma mies sanoo että onpas kivasti leveä takamus. Kuitenkaan minulla itselläni keskimäärin ei ole järin leveä, ja taannoinkin huomasin että olin laihtunut, ts. "perse levisi" sillä tavoin että vyötärö olikin kaventunut.
Minkä sille voi että lantioluut ovat leveämmät kuin miehen? Tämä mm. ehkäisee naista juoksemasta yhtä kovaa kuin mies... Silkkaa biologiaa. Naisen kroppa on synnyttämistä varten, ja kaikkein hedelmällisimmät naiset (terveen näköiset) ovat miesten mieleen. Eivät lankut ja lipputangot.
Ns. leveä perse
193
14300
Vastaukset
- mies
Ite tykkään jos on lihaa sen verran ettei lantio luut töki ensimmäisenä vastaan ... semmoinen kiinteähkö runsaassa lihassa oleva on parempi kuin tikku perse :)
- Anonyymi
Työ on miehen kunnia ja naisella iso puo.
- Pohojalaanen sananlasku - Anonyymi
Läskin pitää lotista ainakin naidessa. Se on suloista joillekin 150 kiloisille "uroille".
- Outsider
Tästäpä olen monesti puhunut. En käsitä miksi naiset aina kauhistelevat miten LEVEÄ takamus heillä on. Siis ainakin minun ja kaikkien tuntemieni miesten mielestä LEVEÄ perse on parempi kuin olematon luupylly. Tulevatko naiset itse ikinä hoksaamaan tätä...?
- Sanna
Haluaisin juuri sellaisen leveän pyllyn, eikä tällaisen luupyllyn josta luut tosiaankin tuntuu jos istun jonkun sylissä.
Ikävä kyllä olen sitä vartalotyyppiä, että ylimääräiset kilot ja muodot kertyvät vatsan seutuville eikä peppuun/reisiin. Vihaan tätä! - Anonyymi
herätkää pahvit! Soomalainen perse on universumin levein. Että rispektiä sille kapealle, kivempaa purra ja työntää sinne.
- Anonyymi
Joku raja perkele. Suomi-tatamien perse on helvetin ruma, leveänä mutta litteänä ilman muotoja. Rumin maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku raja perkele. Suomi-tatamien perse on helvetin ruma, leveänä mutta litteänä ilman muotoja. Rumin maailmassa.
Perse kun perse, lihalla, läskillä tai luisena. Kaikilla on samanlainen perse joka ikisessä maailman kolkassa, myös miehillä. Ei ole neliskanttista persettä. Joka maailman kolkassa perseet on samanlaisia, väri vaan vaihtuu.
- Ihastunut
"Leveä" perse ei läheskään aina ole leveä, vaan kaunis kurvinen ja naisellinen. Se ei todellakaan ole rumaa, eikä luotaan työntävää. Laihat, "perseettömät" mallineidit sen sijaan ovat välillä hyvinkin vastenmielisiä. Minä pidän naisen muodoista, mutta en tarkoita tällä mitä tahansa läskiä tai rupsahtanutta akkaa, vaan nimenomaan terveen näköisiä, muotonsa säilyttäneitä naisia. Vaikka loppuejen lopuksi minullakin ratkaisee se, mitä löytyy korvien välistä, ei pelkkä ulkomuoto
- Anonyymi
Naisella pittää perse olla hartioita leveämpi!miehellä taas toisinpäin.
- samaa mieltä
Kuten jo aiemmista kommenteista olet lukenut, voin vakuuttaa 100%'sesti että miehet eivät oikeasti pidä 'tikkunaisista' joilla on luiset persukset. Ei mielellään kyllä semmosta 100 kilon takamustakaan mutta sellainen normaalinlevyinen, hieman pyöreä. Mites sitten kun pitäis ruveta panohommiin naisen kanssa mutta lantio onkin 15cm levee! Eihän siitä mahdu juuri muuta kuin kusi ulos. Kun on enemmän peppua kun hartioita naisella niin on sopusuhtainen, eikä rinnat ole pahitteeksi ;-)
- Anonyymi
Tyypillinen läskiakan purkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen läskiakan purkaus.
Minkälainen on "hyvä" perse? Eikö siinä ole kaksi puoliskoa ja keskeltä tulee pötkö sillon tällön? Eikö kaikilla ole näin?
- Sanna
Itse olen normaalipainoinen nainen, minulla on terveelliset elämäntavat ja harrastan jopa liikuntaa silloin tällöin. Ongelmani on kuitenkin olemattomat reidet (pelkkää lihasta, ei naisellisia muotoja) ja litteä pylly!!
Ei tämäkään ole kivaa, mitkään housut eivät istu pepun kohalla, reisien lihakset näkyvät hyvin herkästi, eikä olo ole lainkaan naisellinen näinä "peppuhulluina" päivinä. Iso peppuhan on pop! Itse haluaisin J.Lo:n kaltaisen pepun, enkä tällaisen kapean huomaamattoman pyllyn.
Olisipa ihanaa, jos reidet olisivat edes vähän vyötäröä leveämmät ja jos peppu olisi pyöreä eikä luinen ja kova. Haluan muotoja (joita valitettavasti löytyy massun kohalla)!!! Miten saisi siirrettyä n. 3 kiloa vyötärön seutuvilta pepun ja reisien kohalle? ;)- Ilona
Multa joutas Sanna ne kolme kiloa takapuolesta ja reisistä siirrettäväks sulle! Siirretäänhän niitä sydämiä ja keuhkojakin... =)
Mut nyt miehet rehellinen vastaus: missä menee terveellä, vyötärön ja kunnon tissit omaavalla nuorella naisella se raja, jota leveempi ei perseen enää sovi olla?
Mulla on iso ja muhkea peräsin, mut siihen vaikuttaa sekin, et vyötärö on tosi kapee. Kun rinnat on vielä kokoa D, useimmiten näyttää siltä, että kurvit on täysin yliampuvat. Lisäks reisissä on ylhäällä sellaset ns. ratsastushousut, joita inhoan eli takamus on leveimmillään reisien ulkosivujen yläosan kohdalta.
Olen normaalipainoinen ja -pituinen.
Millasia vaatteita kantsis käyttää vai olisko säkki päässä paras? - Ihastunut
Ilona kirjoitti:
Multa joutas Sanna ne kolme kiloa takapuolesta ja reisistä siirrettäväks sulle! Siirretäänhän niitä sydämiä ja keuhkojakin... =)
Mut nyt miehet rehellinen vastaus: missä menee terveellä, vyötärön ja kunnon tissit omaavalla nuorella naisella se raja, jota leveempi ei perseen enää sovi olla?
Mulla on iso ja muhkea peräsin, mut siihen vaikuttaa sekin, et vyötärö on tosi kapee. Kun rinnat on vielä kokoa D, useimmiten näyttää siltä, että kurvit on täysin yliampuvat. Lisäks reisissä on ylhäällä sellaset ns. ratsastushousut, joita inhoan eli takamus on leveimmillään reisien ulkosivujen yläosan kohdalta.
Olen normaalipainoinen ja -pituinen.
Millasia vaatteita kantsis käyttää vai olisko säkki päässä paras?Pidä vaan kaikkia mahdollisia muoti vaatteita ja etenkin tiukkoja farkkuja ja paljastavia paitoja. Sulla on ihanat muodot. Ja pyllyä et liian leveäks saa oo huoletta! Sitä kiihottavampi mitä leveempi!
T: Hyvän näkönen 23v. jätkä!
- Kiki
Olen 160 cm pitkä ja painan 55 kg. Urheilen joka 1-1,5 h päivä, olen varmasti aivan terveeen ja normaalinnäköinen. Mittani ovat: rinnanympärys 94cm, vyörärö 66cm, lantio 100 cm. Aika naisellinen kroppa siis. Mutta mua kiusattiin ala-asteella ja yläasteella niin julmetusti leveästä lantiosta, jolla en yksinkertaisesti voi mitään, että en varmasti koskaan pääse sinuiksi vartaloni kanssa. En, vaikka miehet kuinka ylistävät. Selluliittiä ei ole yhtään, eikä oikeastaan varsinaista läskiä.
Anoreksiaan sairastuin 15- vuotiaana. Vaan lantio pysyi lähes yhtä leveänä, luut paistoivat ja olin kammottavan näköinen.- kiihottava
jaa eli mun perse onkin hyvä no onhan mies kyllä kehunut ja pari entistä. joskus kyllä ärsyttää kun naiset just laihduttaessaan haluaa just persettä pienemmäksi kun näitä harhaluuloja riittää.....ja miehet haluaakin pyllyn jota voi sekstaillessa vaikka läiskäyttää ilman pelkoa luunmurutumista!
- Mies
kiihottava kirjoitti:
jaa eli mun perse onkin hyvä no onhan mies kyllä kehunut ja pari entistä. joskus kyllä ärsyttää kun naiset just laihduttaessaan haluaa just persettä pienemmäksi kun näitä harhaluuloja riittää.....ja miehet haluaakin pyllyn jota voi sekstaillessa vaikka läiskäyttää ilman pelkoa luunmurutumista!
....nyt osuit asian ytimeen! Ihania just kiinteet isot pyllyt! Ei löysätkään huonoja ole jos ei ole selluliittikasa!! Iso pylly on seksikkäin! Tikku naiset voi mennä kotiin syömään!!
- jhffjjkkkhg
Mies kirjoitti:
....nyt osuit asian ytimeen! Ihania just kiinteet isot pyllyt! Ei löysätkään huonoja ole jos ei ole selluliittikasa!! Iso pylly on seksikkäin! Tikku naiset voi mennä kotiin syömään!!
no ei sillekkään mitään voi että vaikka syöt ja treenaat peppua nii ei sen paremmaks muutu.. vittuc
- isopylly on ihana
jep
- Arska
Lässyn-lässyn, läskinen ja leveä perse on hirveän näköinen kerrassaan. Hyi helvata.
- myx
läski perse ei kyllä herätä himoja, mutta sellainen housut täyttävä kylläkin. Pyllyn pitää olla muodokas ja niiden muotojen lihasta.
- Jonde
Eihän läskisestä perseestä ollut kyse, vaan normaalista. Naisen perä nyt vaan on leveämpi kuin hänen VYÖTÄRÖNSÄ.
Vai panetko tasaleveitä kakkosnelosia? - Poju_81
...et vaan uskalla sanoo et tykkäät isosta pyllystä ku omalla muijallas ei oo persettä ja et uskaltanu ottaa isopyllystä ku pelkäsit et kaverit nauraa! Vaik kateudestahan ne nauraa ku ite eivät oo uskaltaneet samaa tehä!
- --------------
Jos miehet nauraa leveälle perseelle niin sillon on kyseessä ns. siiderivalas.
Naisellisissa muodoissa ei oo mitään naurettavaa vaan pelkästää ihailtavaa. Sopusuhtainen naisellinen kroppa on todella kaunis.- Anonyymi
Siiderivalailla on iso maha ja olematon pylly. Näyttävät tosi koomisilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siiderivalailla on iso maha ja olematon pylly. Näyttävät tosi koomisilta.
No entä miehet? Miksi vartalotyypiltään samantyyppisiä miehiä kutsutaan?
Kaljasieppo, viinasieppo??
- Niin onkin
sopusuhtainen naisen vartalo se vasta tosi ihana on.Pyöreä pylly ja kauniit rinnat niitä on ihana katsella sitten vielä kun pääsee niitä hyväilemään nami nami.
- 200cm
Sen leveämpi peffa sen parempi Olisi ihku suudella leveätä peffaa Kyllä varmaan nauttisin ja joka päivä Ei kakkosnelosia ja riukuja 😙
- eiluinenperse
Onhan se tositoimissa hyvä jos lihaa on, pehmentää vähän kun kunolla painaa.
- Salimarkku
No huh huh... sellanen salilla treenattu kapea, mutta pysty perä se parasta, mutta myös harvinaista. Niitä vain on kovin harvoin saatavilla. Leveää kyllä löytyy valitettavan paljon. En ymmärrä tätä iso peba on pop juttua, itselleni on ainakin juuri paksut reidet ja leveä perä se suurin turn off..
- patrikk
Siihen ei auta vaikka laihduttaa kuinka, jos on leveä lantio. Laihallakin naisella voi olla ns. leveä peppu suhteessa muuhun kroppaan. Kapoiset lantio on luotu vain harvoille ja valituille. Eipä sillä, etteikö leveämpikin olisi kelvannut.
- tervenainen
Leveitä selluliitti perseitä enemmän katukuvassa kuin normaaleja. Sitä se SOME, istuminen ja roskaruoka teettää.
- Anonyymi
Näimpä tuossa rompetorilla kaikenmoista naista,enempi kyllä oli naisen näköinen hän jolla leveä lantio ja leveämpi perä,niitä kapeita leivänkannikoita oli sitten joka toisella,ei ole kyllä sellaset luutuneet peput mun makuun ei ollenkaan!
- Anonyymi
Mahtava peräsin ja Pulleat purjeet
- Anonyymi
Parasta muijassani, lantiossa on mukavasti leveyttä ja täyteläinen perse, parempaa näkyä ei ole, kun vielä nakkaa kämmenet siihen päälle niin voi pojat.
- Anonyymi
Kai nyt jokainen sen syyn tiedostaa, mutta mitä väliä sillä on? Ei kiinnosta ykskään perseestä tai tisseistä jauhava ukko. Yksinkertasesti vain helvetin huonoa käytöstä, oli sitten muka kuinka "kohteliaisuus" tahansa.
- Anonyymi
Muijat puolestaan jauhaa äijien vehkeistä, onko se hyvää köytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muijat puolestaan jauhaa äijien vehkeistä, onko se hyvää köytöstä.
Ei kyllä ole koskaan keskusteltu naisten kesken kenenkään vehkeistä.
- Anonyymi
Makuja on laidasta laitaan tässäkin asiassa 😁
- Anonyymi
Ehkä jotkut parikymppisenä joo voivat naureskella. Mutta niitä nyt oikein vielä voi miehiksi kutsua. Jos sen jälkeen porukassa nauretaan naisten perseille niin etsi parempia miehiä. Kuin Pera pervot.
- Anonyymi
Jos nuorella naisella leveämpi perä ja tukevammat reidet niin varmasti tykkään,heti tekee mieli sellasta lykkiä!
- Anonyymi
Sopivasti lantiossa leveyttä ja lihaa perseessä pehmusteena, parempaa panoa ei ole.
- Anonyymi
Mulla on luonnostaan pieni peffa ja kapea lantio. Pikkusen pömpöttää koska lenkkeilen ja jumppaan mutta pieni on ja pienenä pysyy. Jos ei kelpaa niin saa olla kelpaamatta. Maailmassa monia muitakin asioita kuin jonku perseen koko.
- Anonyymi
Kaikista perseistä saa isoja, mutta harvoilla ja valituilal on pieni ja kiinteä. Paksut reidet ja isot kankut on out.
- Anonyymi
Ite tykkään myös tiukoista teiniperseistä mut ex muija oli iso nainen mut paras sängyssä mitä voi toivoo
- Anonyymi
Mitä jauhat sitä niität
- Anonyymi
En ole koskaan kuullut kenenkään miehen naureskelleen naisen lantiolle/takamuksille.
Missä lie aloittaja liikkuu?
Sen sijaan naisten älyn puutteelle naureskellaan yleisesti. Olenpa tainnut itsekin sortua liikenteessä siihen, että nainen ei osaa ajaa liikennesääntöjen mukaisesti.- Anonyymi
Naisporukassa naureskellaan miesten älyn puutteelle. Ei siellä vehkeitä vertailla.
- Anonyymi
Aika on kyllä niin ajanut tämän aloituksen ohi.
Nykyään tuntuu, että peffassa pitää olla kokoa , eikä mikään ei riitä.
O tempera, o mores! - Anonyymi
Kyllä se niin on että leveä ja saa olla myös ulkoneva perse on paras. Voi kuvitella minkälainen se on työssään.
- Anonyymi
Näin se on, puolisolla on leveä peppu ja kyllä huomaa että miehet kyttää joka paikassa häntä. Kuulemma hävettää peppu mutta kaikki siitä näköjään tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on, puolisolla on leveä peppu ja kyllä huomaa että miehet kyttää joka paikassa häntä. Kuulemma hävettää peppu mutta kaikki siitä näköjään tykkää.
Sama juttu, emäntä ei voi mennä ravintolaan, pikku jouluihin yms tiukissa vaatteissa kun muuten kuulemma kaikki miehet muutaman kaljan jälkeen perseessä kiinni. Tän vielä jotenkin ymmärtää mutta kun viime vuosina toiset naiset alkaneet ehdottelemaan vaikka ja mitä. Ikää on reilut 30v,
- Anonyymi
Leveä perse tarkoittaa tolkuttoman paksuja reisiä eikä se ole hyväksi. Nämä mestarit muistavat aina morkata niitä "luuviuluja". Kateus vie kalatkin vedestä.
- Anonyymi
Leveä tarkottaa isoa vai lihavaa? Kiinteä peppu on todella jees naisella, oli leveä tai vähemmän leveä. Lihava takapuoli on sitten toinen asia, sillekin onneksi löytyy omat faninsa.
- Anonyymi
Ottakaa nyt vaan niitä barbi naisia. Ei kiinnosta. Haluan normaalin miehen. Jonka pääkopassa on muutakin kun naisen vartalo ja pillun kuva ja isot pallo tissit👍 soon moro
- Anonyymi
Kiinteästä leveästä pepusta tykkää kaikki
- Anonyymi
Naisen keho muuttuu raskauden myötä miehet kenellä on leveä perse on niitä keille pikemminkin pitäisi nauraa jos kerran tuo on joku naurun aihe miehen lantion kun ei tarvitse raskauden takia muokkautua kuten naisen että nainen voi sitä lasta kantaa sisällään yhdeksästä kymmeneen kuukauteen
- Anonyymi
Jostain syystä kuntosalilla näkee kaikkein isoperseisempiä miehiä. Itse tykkään enemmän urheilevien miesten kropasta.
- Anonyymi
En tiedä synnytyksestä mutta kyllä nykyää nuorillakin on pulleita peppuja, tarkoitan siis hyvässä mielessä.
Se on minusta naisen muoto että on peppua. - Anonyymi
Leveä ja iso peppu on muotia, olkaa vaan ylpeitä itsestänne koska se on naiseuden merkki.
- Anonyymi
Ai että on kiva katsella kevään tullen naisia kun piukat housut ja muodokkaat vartalot.
- Anonyymi
Ajat ovat muuttuneet myös uimahalleissa, peppu uikkarit ovat yleistyneet ja kivalta näyttää olipa sitten piukka tai iso peppu.
- Anonyymi
Läskifobia …läskiviha…sitä se on.
- Anonyymi
Kyllä oli ravintolan tarjoilijalla nätti vartalo, söpöt rinnat ja upean iso peppu eikä epäillyt näyttää vartaloa.
- Anonyymi
Iso peppu paras peppu. Olen peppu miehiä ja odotan kesää ja piukkoja sortseja missä pepun muodot näkyy.
- Anonyymi
Leveässä pepussa on ainakin hyvä imu, pikkarit nimittäin on pepussa heti. Tämä on testattu rouvan kanssa, hipsteri pikkari menee pyllyyn parin kyykistyksen tai sadan metrin kävelyn jälkeen vaikka on tiukat housut päällä. Stringit pysyy kuten ne laittaakin, siksi paremmat.
- Anonyymi
Leveälle pyllylle pusi pusi.
- Anonyymi
Ei yksistään leveä lantio, vaan miten leveä se on suhteessa vyötäröön. On eri asia kun lantio on 100cm ja vyötärö hyvin lähelle sama. Kuin se salilla treenattu 100cm konttiosasto, jos vyötärö on timmi ja reilut 20cm kapeampi. Yleensä erottuvuutta arvotetaan sekä miehissä ja naisissa. Ei tämä naisten ongelma ole pelkästään, jos miehellä vatsa ohittaa hartiat niin samassa venessä ollaan....:D
- Anonyymi
Sain todistaa eilen leikkipaikassa naista jolla oli tosi upea peppu, kapea vyötärö ja iso peppu. Tiukat housut ja hyvin esillä, nainen tiesi miten miehet saadaan kuumaksi;).
- Anonyymi
Ooh, tämä on nykyaikaa, leveä peppuinenkin saa esitellä muotoja, toista se oli ennen kun haukuttiin heti.
Nim.merk. Leveät lanteet. - Anonyymi
Kapea vyötärö ja iso perse. Kyllää seisoo.
- Anonyymi
Peukkuja isoille pepuille. Meilläkin rouva alkanut enemmän laittamaan peppua esille, on tiukat urheiluhousut ja stringit, ennen piti paitaa pepun päällä muttei enää.
Olkaa vaan naiset rohkeita. Minusta on rikkaus, että miehet ja naiset ovat erilaisia. Naisen leveästä lantiosta ja muhkeasta pesseetä on ihan ottaa kiinni intiimeissä tilanteissa, niitä esen kummenin erittelemättä. Mielestäni on kiva nukkua lusikassa käsi naiseni lantion päällä. Se on sellainen rakas kumpu sängyssäni.
- Anonyymi
Juuri näin, iso peppu on todella seksikäs myös aktin aikana, kyllä toimii.
- Anonyymi
Kapea lantio, pyöreä peppu ja kivat rinnat, siinä on paketti valmiina. Tykkään myös leveistä pepuista.
- Anonyymi
Olipas kiva aamu, leveä edessä kuin tarjottimella, ei auttanut muu kuin tyhjentää itseni sinne;).
- Anonyymi
Se on oikein, siitä ne tytöt tykkää.
Sellaset sopivan pienet ja pyöreät peput on kivoja.
- Anonyymi
Kuten on netalla ja prinsessalla.. Prinsessalla varmasti on koska on alle 25 vuotias.
Anonyymi kirjoitti:
Kuten on netalla ja prinsessalla.. Prinsessalla varmasti on koska on alle 25 vuotias.
Ei se ole mikään varmasti, vaikka on nuori ihminen, voi silti omata ison ja leveän perän. Voi olla myös reilusti ylipainoinen jo vaikka olisi vasta 18v.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se ole mikään varmasti, vaikka on nuori ihminen, voi silti omata ison ja leveän perän. Voi olla myös reilusti ylipainoinen jo vaikka olisi vasta 18v.
Prinsessa voi olla ylipainoinen ja ei halua sen takia sähköpostissa kuvaa lähettää ettei paljastu että hän sinusta matamin näköinen.
Anonyymi kirjoitti:
Prinsessa voi olla ylipainoinen ja ei halua sen takia sähköpostissa kuvaa lähettää ettei paljastu että hän sinusta matamin näköinen.
No hän voi pettyä minuun ihan yhtälailla. Molemmilla on joku unelmakuva mielessään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No hän voi pettyä minuun ihan yhtälailla. Molemmilla on joku unelmakuva mielessään.
Mutta ettehän te sänkyyn ole menossa?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ettehän te sänkyyn ole menossa?
Mitä tuo nyt taas tarkoittaa? Jos haluaisin seurustella oikeasti, niin kai sillon haluaa sänkyynkin päästä... Mitä virkaa seurustelussa muuten olisi?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä tuo nyt taas tarkoittaa? Jos haluaisin seurustella oikeasti, niin kai sillon haluaa sänkyynkin päästä... Mitä virkaa seurustelussa muuten olisi?
Siis sä haluat seurustella prinsessan kanssa?
Anonyymi kirjoitti:
Siis sä haluat seurustella prinsessan kanssa?
no miksi ei, jos natsaa puolin ja toisin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Johan prinsessa on kehunut sut maasta taivaaseen.
Anonyymi kirjoitti:
Johan prinsessa on kehunut sut maasta taivaaseen.
Aha... Mutta ei olla tavattu ja nähty. Se kuitenkin loppupeleissä ratkaisee koko homman aina.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vieläkö te tarttette enemmän kemiaa täällä. Osaatte kertoa satuja toisillenne ja toivottaa hyvät huomenet ja yöt.Käydä kaupassa ja suihkussa/saunassa.
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö te tarttette enemmän kemiaa täällä. Osaatte kertoa satuja toisillenne ja toivottaa hyvät huomenet ja yöt.Käydä kaupassa ja suihkussa/saunassa.
Kyllähän sitä voi tällein anonyymisti harjoittaa vaikka mitä. Ei olla oikeasti käyty kaupassa, eikä siellä suihkussakaan.
mustasusi kirjoitti:
Kyllähän sitä voi tällein anonyymisti harjoittaa vaikka mitä. Ei olla oikeasti käyty kaupassa, eikä siellä suihkussakaan.
virtuaalisesti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta haluisit käydä? Koska et hae ystäviä vaan seurustelukumppania kaikista mukavista nuorista naisista.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta haluisit käydä? Koska et hae ystäviä vaan seurustelukumppania kaikista mukavista nuorista naisista.
Entäpä sitten. Se on minun oma asiani, mitä haen. Eri asia tietenkin se, mitä saan. Kavereita saa helpommin kuin seurustelukumppaneita. Minun kanssa ei seksiä halua harrastaa kuin sellaiset jotka ei taas kiinnosta minua niin paljon.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Entäpä sitten. Se on minun oma asiani, mitä haen. Eri asia tietenkin se, mitä saan. Kavereita saa helpommin kuin seurustelukumppaneita. Minun kanssa ei seksiä halua harrastaa kuin sellaiset jotka ei taas kiinnosta minua niin paljon.
Eli seksi mielessä juttelet prinsessan kanssa koska et halua hänestä ystävää.
Anonyymi kirjoitti:
Eli seksi mielessä juttelet prinsessan kanssa koska et halua hänestä ystävää.
Niin, olen mies ja haluan myös seksiä elämääni. Onko se ihmeellistä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin, olen mies ja haluan myös seksiä elämääni. Onko se ihmeellistä?
Ja haluat sitä prinsessalta koska on mukava sulle?
Anonyymi kirjoitti:
Ja haluat sitä prinsessalta koska on mukava sulle?
Ei pelkkä mukavana oleminen siihen riitä. Täytyy olla myös haluttava ulkoisesti ja kemian täytyy toimia livessäkin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei pelkkä mukavana oleminen siihen riitä. Täytyy olla myös haluttava ulkoisesti ja kemian täytyy toimia livessäkin.
No sopikaa treffit. Olette molemmat aikuisia vaikka sudesta ei kyllä uskoisi.
Anonyymi kirjoitti:
No sopikaa treffit. Olette molemmat aikuisia vaikka sudesta ei kyllä uskoisi.
Minä en ole väittänytkään olevani ns aikuinen. Olenhan sanonut koko ajan sitä, että olen nuorekkaampi kuin muut omanikäiset ovat. En ole mikään puolikalju rillipäinen paskamaha joka kuuntelee merisäätä ja stt uutisia ryppyotsaisena olohuoneen nurkassa. Minun harrastuksetkin ovat sellaisia, missä yleensä viihtyy 20 vuotta nuoremmat. Käyn keikoilla ja festareilla yms. Ei kiinnosta vanhentuminen ja kurppailu,.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä en ole väittänytkään olevani ns aikuinen. Olenhan sanonut koko ajan sitä, että olen nuorekkaampi kuin muut omanikäiset ovat. En ole mikään puolikalju rillipäinen paskamaha joka kuuntelee merisäätä ja stt uutisia ryppyotsaisena olohuoneen nurkassa. Minun harrastuksetkin ovat sellaisia, missä yleensä viihtyy 20 vuotta nuoremmat. Käyn keikoilla ja festareilla yms. Ei kiinnosta vanhentuminen ja kurppailu,.
No ei ole ihme kun et osaa pakastinta sulattaa kun ajatusmaailma on lapsen tasolla ja lapselta voi vaatia pakastimen sulatusta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hauska tuo sun viimeinen lause, mutta ala ny pikkuhiljaa ajattelemaan tuota vanhenemispuoltakin. Ei, en todellakaan tarkoita, että pitäisi merisäätä kuunnella tai istua keinutuolissa. Ihminenhän on niin vanha, kun korvien välissä tuntuu, mutta vanhenemista ei voi estää, koska "kone" kuluu. Naurettavimpia on juuri sinunlaisesi, jotka epätoivoisesti yrittää elää 50-70 v, kuin kakskymppisenä.
Onhan hyvä esimerkki paistattelemassa tämän täsyä aviiseissa nuoremman rouvansa kanssa.
- Anonyymi
Mulla on aina ollut lantiota sekä mulla on skolioosi selässä joka tekee perseestäni ulkonovemman eli hyppyrin. Itse olen aina jotenkin inhonnut sitä. Jännä oli kuulla että kaveri oli kateellinen minun takapuolesta. Lisäksi löysin miehen joka rakastaa takapuoltani. Se on kuulemma kuuminta hottia. Sen myötä olen oppinut itsekin pitämään omista muodoista.
- Anonyymi
No jaa, ei ole tullut naureskeltua naisten tai miesten perseitä. Miksi pitäisi? Siellä ne jokaisella keikkuu mukana. Sitä olen mietiskellyt useinkin, kun puhutaan "vatsa"lihavuudesta, "lantio/perse"lihavuudesta ja sitten näytetään näitä karmeita ämmiä, jotka on käynneet ns perseleikkauksissa ja on mitä kamalamman näköisiä perseitä tehty, hyvä kun osa pääsee ovista kulkemaan.. Niin ai että ne on ihania (kehuu toimittajat)! Kyllä luonnollinen perse, oli se sit minkä kokonen, on ns normaali perse. Ei mulla ole aikaa eikä minkäänlaista kiinnostusta kytätä kenenkään perseitä.
- Anonyymi
sudella on kun ne persikkaperseet kulkee suden edellä.
Anonyymi kirjoitti:
sudella on kun ne persikkaperseet kulkee suden edellä.
Näin sitä voi ihmisen mainetta pilata. Heittämällä hänestä kaikkea paskaa täysin julkisesti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Näin sitä voi ihmisen mainetta pilata. Heittämällä hänestä kaikkea paskaa täysin julkisesti.
Mutta nettahan oli 17 vuotiaana persikkaperse ja on sitä vieläkin 19-vuotiaana. Susihan tietää kun stalkkaa netan kuvia.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nettahan oli 17 vuotiaana persikkaperse ja on sitä vieläkin 19-vuotiaana. Susihan tietää kun stalkkaa netan kuvia.
Tiedoksesi, että minä en ole hänen persettään tuijotellut milloinkaan. Minä olin ihastunut ihmiseen. En perseeseen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tiedoksesi, että minä en ole hänen persettään tuijotellut milloinkaan. Minä olin ihastunut ihmiseen. En perseeseen.
Niin et kerennyt sitä näkee kun sait potkut sitä ennen.
Anonyymi kirjoitti:
Niin et kerennyt sitä näkee kun sait potkut sitä ennen.
Kyllä minä häntä ehdin katsella monta kuukautta ennen sitä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä minä häntä ehdin katsella monta kuukautta ennen sitä.
mistä tiedät ettei netalla ole leveä takamus?
Anonyymi kirjoitti:
mistä tiedät ettei netalla ole leveä takamus?
Minulla on silmät päässäni. Onko vielä jotain yhtä tyhmiä kysymyksiä? Pistä vielä oikein määritelmät ja mitat siitä milloin perse on leveä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minulla on silmät päässäni. Onko vielä jotain yhtä tyhmiä kysymyksiä? Pistä vielä oikein määritelmät ja mitat siitä milloin perse on leveä.
juurihan sä sanoit ette ole nähnyt netan persettä.
Anonyymi kirjoitti:
juurihan sä sanoit ette ole nähnyt netan persettä.
Olet ihan vitun tyhmä...
- Anonyymi
Miksei nuoret peputkin ole hyvän näköinen varsinkin kun nykyään muodissa pyöreät isot peput. Mutta kyllähän nainen on muodossaan siellä +30 v ikäisenä, lantiot on leventynyt ja muutenkin vartalot mallillaan.
- Anonyymi
Miksikä paremmaksi tulet jos haukut toisten prseitä huonommiksi...
- Anonyymi
Aloituksen ajoista naistemme perse on levinnyt eksponentiaalisesti.
- Anonyymi
Tossa ole mitään miettimistä edes ihminen joka keskittyy toisen ulkoisiin seikkoihin ja näitä arvostelee tai niille nauraa useimmiten yleensä omaa itse olemattoman itsetunnon
- Anonyymi
Ai niin sisko mulle joskus sano et sul.on ihan naisen perse mä kysyin vai et ooks kateellinen
- Anonyymi
Naisella pitää pepussa olla sen verran irtonaista että se heiluu kivasti kävellessä, stringit vaan korostaa sitä. Antakaa naiset pepun heilua rohkeasti, valittajat pysykööt kotona👍.
- Anonyymi
Kuvitelkaa, iso peppu ja siemenet sisässä, sen parempaa näkyä tuskin onkaan.
- Anonyymi
M50 pohjanmaalta ihmettelee sitä näin yleisellä koko suomen tasolla kun keikkatimpuri on. Aikoinaan naiset oli kun samasta puusta veistetty roppa kunnossa 90% joka puolella... Nykyään lähinnä alle 40v naisilla rupee olemaan lähestulkoon kaikilla jo matkalaukku perse ja airbag rinnat? kyseessä ei voi olla evoluutio. yhdistävänä tekijänä on myös että joku on liimannut kaikkien käteen kännykän,ei viedä roskia,kuseteta koiraa,käydä kaupassa etc..ilman sitä? samoin kuulokkeet korvilla? mitä v..tua? ei ihme että ihmeset lihoo,eroo ja tappaa toisiaan ennätys tahdilla. tämä on yksinkertaisen työmiehen vuodatus jolla on kolme lasta ja vaimo jo 22v yhdessä. ps..vaimo painaa52kg vaikka muodista huolimatta juo viinaa aina joskus.
- Anonyymi
No se laiskuus ja kännykkä ei varmaan ole ihan lopullinen syy perheen leveyteen. Se keveys on muotia nykyään. Minusta naisen paras vartalo on leveä pylly ja pienet söpöt rinnat jolloin voi olla vaikka ilman rintsikoitakin joissain tilanteissa eikä se herätä liikaa ihmetystä. Rouvalla suht pienet mutta isot nännit mitkä kaipaa liivejä kun muuten pitkät päällä koko ajan ja se herättää ihmetystä.
- Anonyymi
Minun rouvalla silleen ettei rintoja juuri ollenkaan, on kesällä yleensä pelkkä putkihuivi rintojen päällä, kuulemma helpot rinnat.
- Anonyymi
Pienet rinnat ovat minusta myös söpöt, tykkään. Peppua saa olla ihan reilusti, siihen vielä tiukat housut niin hyvä tulee.
- Anonyymi
Meilläpä rouvalla oli aamulla olo kuin omenalla, punaiset posket ja siemenet sisällä. Tein yllätyksen leveään peppuun aamulla, oli kiva;.
- Anonyymi
Sama, mutta oli eilen illalla, rouva hyppäsi päälle ja antoi pepun tehdä liikkeen, tuli uni aika nopsaan kun oli kassit tyhjänä, ei jaksanut pesulle kuin vasta aamulla.
- Anonyymi
Mikäpä sen parempaa kuin iltahommana antaa naisellecorkut ja tyhjentää lasti naisen sisään ja nukkumaan.
- Anonyymi
Leveä peppu myös minun makuun, kiva katsella kun peppu heiluu tiukissa urheiluhousuissa. Viikonloppuna keski-ikäisellä naisella niin tiukat housut että meni jalkovälin ihan pimpistä lähtien peppuvakoon, hyvältä kyllä näytti.
- Anonyymi
Mahtavaa, siinä silmä lepää. Antoisaa katseltavaa.
- Anonyymi
Puolison ystävällä on ollut nuoresta pitäen leveä pylly ja kapea vyötärö, joskus on tullut käytyä sekasaunassa niin on kyllä upea kroppa täytyy sanoa. Peppu vielä elää kävellessä todella upeasti.
- Anonyymi
Enpä ole miettinyt, enkä ole kyllä yhtään tuollaista kommenttia myöskään koskaan kuullut. Ei mun kuulteni ole yksikään mies koskaan leveistä perseistä puhunut.
- Anonyymi
Meidän rouva siirtyi stringeihin muutama vuosi sitten, täytyy sanoa että upealta näyttää leveässä pepussa, pyllistäessä kivasti näkyy peppureikä ja vähän pimpin huulia.
- Anonyymi
Kyllä ne on stringit naiselle ainoat oikeat housut, peppu heiluu ja miehet kääntyy. Olkaa naiset ylpeitä pepuistanne, ne kerää katseita.
- Anonyymi
Puolisolla oli nuorena suht pieni peppu, parin muksun jälkeen tuli kehoon rasvaa lisää ja muualta sellu lähti paitsi pepusta. Voin sanoa isompi peppu parempi, naisen muodot on nyt ja jotenkin kiihottavampi.
- Anonyymi
Naisella pitää olla peppu ja rinta varustus kunnossa. Kesällä käydään puolison kanssa pelaamassa beach volleyta ja kiva katsoa naisia miten peppu&rinnat heiluu pelatessa, on siinä myös naisille katseltavaa.
Pari vuotta sitten juhannuksena pelattiin ihan kommandona yöllä lentistä, siinä molemmat osapuolet aluksi katseli toisiaan ennen kuin pelistä tuli mitään, mukavaa oli. - Anonyymi
Saaristossa viime kesänä ajellessa tuntematon pariskunta pyysi laavulla ollessamme mökille saunaan kun eipä meillä veneessä sellaista ollut. Oli mukava sekasauna kyseessä, jälkeen päin puolison kanssa hehkutettu kun oli meille nääs eka kerta ja vähän ihmeissään aluksi mutta eihän siinä mitään ollutkaan.
- Anonyymi
Leveä peppu on pop, sain illalla katsella sellaista läheltä kun kaupassa myyjä esitteli itseään oikein kivasti.
- Anonyymi
Uimahalleissa nykyään monella naisella peppu uikkarit, on mukava katsella peppuja kun ne elää kävellessä. Keväällä näin kun nuori nainen oli tosi leveän pepun kanssa uimassa, oli todella hyvä ja seksikäs, kaikki miehet kyttäsi perään.
- Anonyymi
Isoille pepuille pusuja, pitäkää peput näkösällä, muotoja kannattaa esitellä, katsoa saa. Rinnat myös tyrkylle, miehet tykkää kun nännit loistaa läpi.
- Anonyymi
Perse pitää naisella olla leveä, samoin reisissä massaa. Tällä formaatilla naisen muodot täyttyy. Rinnat kokoa B tai vähän alle.
- Anonyymi
Eukolla on suht iso peppu, sexyltä näyttää ja yleensä stringit paistaa alta. Rinnat on luokkaa A tai A-, eli pienet. Rintsikoita ei tarvii muuten kuin topattuja jolloin saa vähän täytettä. Toisaalta pienet rinnat kovilla nänneillä on ihan hyvät nekin, voi huoletta juosta yms vaikka pelkkä paita päällä. vaikka joskus loistaa nännit sadan metrin päähän. No, kylläpä puskee nännit läpi vaikka olis rintsikatkain.
- Anonyymi
Oltiin alkuviikosta lastenpuistossa, nuorilla äideillä on upeat isot peput kaikilla nykyään. Yhdellä naisella oli todella tiukat farkku shortsit siten että takaa oli niin kuin hipsteri alushousut, upeasti esitteli vartaloa ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi
Nuoret on rohkeita, lomalla olin talvella missä venäläisin nuoria naisia, kaikilla peppu-uikkarit naru vain takapuolella, sit kun pyllistelivät niin peppureikä ja väliliha loisti mutta ei ollut tytöt milläsäkään. Oli siinä silmänruokaa.
- Anonyymi
Peppu uikkarit on kyllä hyvät, kivasti paljastaa ja antaa silmän ruokaa pyllistäessä. Puolisolla myös yhdet sellaiset ja käytössä joskus, meinaa mopo keulia jos ei ole hetkeen saanut.
Se on jännä miten ajat muuttuneet, ei ollut 20v sitten tavallista että naisten peppu on paljaana mutta nykyään melkein kaikilla nuorilla/nuorilla aikuisilla.on pyllyt paljaana.- Anonyymi
Olen usein miettinyt, että kun naiset käyttävät rannoilla pepun paljastavia pöksyjä niin miksi myös miehet eivät tee samoin. Näin taas-arvon aikoina.
- Anonyymi
Hienoa katsella hesan ranoilla tänään kuinka naiset leveine perseineen olivat uimassa, upeasti perseet heilu kävellessä. Jäi sellainen fiilis että tyttöystäväkin sai mällit sisäänsä ennen nukkumaan menoa. Tuli nimittäin typykällä uni silmään samontein kun otin lauenneet vehkeen pois pimpistä.
- Anonyymi
Minä olen julkiswlla uimarannalla laskenut mehut rouvan sisään ihan keskellä kirkasta päivää kun peppu näytti liiankin hyvältä. Otettiin aurinkoa ja rouva käänsi pepun minuun päin ja raotin uikkaria sen verran että sain kalun sisään, noin 10m päässä pariskunta varmaan huomasi muttei välittänyt, puhalsin mehut sisälle vähän turhankin nopeasti.
- Anonyymi
Kokeilkaa onnistuuko kynätesti naisenne pepulle, eli nainen seisoo suorassa laitatte kynän pakaran alle, jos kynä pysyy siinä niin peppu on riittävän iso. Muutoin peppua on hyvä vielä kasvattaa.
- Anonyymi
Testi suoritettu, kynä pysyi pakaran alla, oli kyllä molemmille hauska tapahtuma, naurettiin makeasti. Vaimo 36v jo ilmoitti etukäteen ettei juuri isompaa peppua halua vaikka kynä ei pysyisikään paikallaan. Hän oli kuullut saman testin mutta rinnoille, se jäi vielä tekemättä.
Jos on muitakin testejä niin kertokaa, oli sen verran hauska tapahtuma. - Anonyymi
Juhannuksena sekasaunassa naapuri mökin pariskunnan kanssa, naapurin rouva suht solakka keskikokoista pienemmällä pepulla&rinnoilla varustettu, mukava oli katsella sellaistakin vartaloa. Sellainen huomio että solakassa vartalossa naisen alakerta mukavasti esillä, pimpin huulet näkyvillä koko ajan vaikkei levitellyt itseään. Pepussa voisi olla enemmän tavaraa, jospa tuota vuosien varrella lisää tulee;.
- Anonyymi
Piukat housut sopii isoon peppuun, siten vielä että pikkarit näkyy läpi. Näin kesäisin tekee hyvää kun naiset esittelevät muotojaan, kiitos naisille ja pusuja pepuille.
- Anonyymi
Meidän äippä kävi salilla treenaamassa peppu, on se uskomatonta kuinka nopeasti saa pepun muotoon ja kasvatettua, meni noin kaksi kuukautta aloituksesta ja sen jälkeen peppu oli tosi pyöreä ja levisi myös vähän, tosi hyvän näköinen. Myös hänen kaverit kyseli mitä tehty. Sali treeni jatkui mutta parin kuukauden jälkeen ei ole juuri muutosta tullut, ehkä reidet on tiukentunut mutta pepussa ei ole tapahtunut mitään. Oli erikoista seurata, sisällä ei ole tapahtunut mitään😀
- Anonyymi
Sali treeni toimii, peppu kiinteytyy nopeasti kun on isot lihakset. Itse olen treenannut peppua silloin tällöin ja suht kiinteänä pysyy tosi pienellä treenaamisella, kumppani sanoi vielä ettei kannata liikaa treenata, menee kuulemma liian piukaksi, pitää olla kimmoisuutta pepussa.
- Anonyymi
Puolisolla iso pyöreä peppu ja kapea lantio, huomaa että miehet katselee rannoilla ja uimahallissa. Täytyy sanoa että onhan iso peppu hyvä, ai että kivasti elää kävellessä.
- Anonyymi
Siis puhutaanko nyt aidosti omenapyllyistä vain isoista pysty ahtereista jota sävyttää paksut pohkeet ja keikkuva kävely
- Anonyymi
Minulle paras leveä ja pullea peppu mikä ei ole liian kiinteä, kävellessä tai juostessa saa heilua sopivasti. Naidessa myös peppu liikkuu mukavasti mikä on tosi sexyn näköistä. Omalla naisellani ehkä vähän pieni ja olenkin kertonut että ei haittaa vaikka peppu vähän kasvaisi mitä on myös tapahtunut vuosien saatossa. Stringit ja peppu uikkarit on meillä käytössä ja tykkään.
- Anonyymi
Olisit tyytyväinen naiseesi ja osoittaisit arvostusta naisellesi. Minulla on leveä lantio ja nätti peppu, mutta ilkeä eksäni kiinnitti huomiota aina ihan ääneen ihaillen kun näki kapeita pyllyjä.
Vaikka hänellä itsellään oli pullohartiat ja melko pieni pippeli.
- Anonyymi
Upeita peppuja oli näkösällä uimarannoilla eilen. Oltiin kaveriporukalla liikenteessä ja puolison kaverilla on mahtavan kokoinen peppu, ikää reilut 30v ja on muodot kohdallaan., miehille riittää silmänruokaa siinä pepussa. Nainen on sinkku mutta ainakin omien puheiden mukaan on kova naimaan eikä säästele paikkojaan, mikäs siinä kun aikuinen on.
- Anonyymi
Pimpin kokoa ei voi määritellä perseen leveyden perusteella. Exällä oli iso perse ihan nuoresta pitäen ja pillu oli normaalin kokoinen, nykyisellä perse on pienempi mutta pillu paljon isompi. Käden pystyy työntämään sisään kun vähän lämmittelee ensin, mutta ei haittaa koska fistaaminen on ihan hauskaa puuhaa ja aika herkästi tuntuu rouva saavan orgut.
- Anonyymi
Hesan uimarannoilla viikonloppuna katsellessa nuoria pari kymppisiä naisia niin täytyy ihmetellä miten niitä ei ole vielä naitu raskaaksi, kaikilla isot peput ja reisissä&rinnoissa myös rasvaa joten ovat varmasti jo äiti ainesta. Peput heiluu kivasti stringeissä, on upeita katsella, mahat pitäisi vielä saada naisilta pystyyn niin silloin olisi kaikki hyvin. Nuorille naisille vinkkiä vaan että ei muuta kuin spermat sisälle muhimaan.
- Anonyymi
Nyt päästiin asiaan, en tiedä kuinka isot perseet liittyy raskauteen mutta totta on että harvoin nuorilla naisilla on maha pulleena nykyään.
- Anonyymi
En minä ainakaan naureskele, minä suren ja häpeän sellaista naista.
- Anonyymi
Ei ole mitään syytä surra tai hävetä naisilla, olipa vartalo minkä mallineen tahansa olkaa ylpeitä itsestänne. Minun puolisolla on pyöreä&iso peppu mistä todella olen ylpeä, oikein nautin kun hän käyttää silloin tällöin kireitä housuja mitkä korostaa muotoja. Näkeehän sen että pepussa on sellua mutta sinnehän se naisilla kerääntyykin.
- Anonyymi
En tykkää itselläni pienestä pyllystä, mutten haluaisi mitää selluliittistä hehtaaripersettäkään. Sellainen kiinteä ja pyöreä sopivasti, mutta eipä näitä voi valita.
- Anonyymi
Näin se on, pepun muoto naisilla vaihtelee, mutta kokeilkaa pepun treenaamista saleilla, tosi nopeasti muoto muuttuu pyöreäksi, isommaksi ja kiinteäksi.
- Anonyymi
Varsinkin nuorilla ihmisillä, peli on menetetty 55- 60 v ihmisillä.
- Anonyymi
Jep. Lihaksia ja rasvaa niin on muodokas peppu
- Anonyymi
Olen 46v nainen, ikinä aikaisemmin en ole käynyt salilla ennen viime talvea. Aloin treenaamaan peppua ja muutosta tuli ensimmäisen kuukauden jälkeen, olen sinkku ja iltamissa useat miehet ovat nyt kesän aikana kehuneet vartaloa että on muodokas. On ollut iso muutos minulle vaikka kärsin hieman ylipainosta mutta nyt muodot on oikeassa paikassa ja saan todellakin huomiota miehiltä ja vieläpä saattaa olla paljon nuorempiakin jonossa asti. Suosittelen muille naisille vilpittömästi, kyllä se on useimmille miehille peppu mitä seurataan, saatan nyt jopa vähän tahallaan pyllistellä sopivassa paikassa miehelle jotta saan hormonit hyrräämään myös itsellä.
- Anonyymi
Itselläni ei kummoinen vartalo, mutta huomiota saa ja ehdottelijoita riittää, mistähän moinen?
- Anonyymi
Kävin talvella katsomassa naisten lentopalloa, oli todella upeat peput pelaajilla, kivasti heilui pakarat hypätessä, osalla tytöistä myös rinnat pomppi pelatessa ja kyllä oli mukavaa seurattavaa. Ensi talvena pelikentillä nähdään.
- Anonyymi
Minun naisella myös leveä peppu, tykkään imeskellä fritsuja pyllyyn kun naidaan, kivan näköinen kun on merkattu perse, tietävät uimahalleissa että naitu on.
- Anonyymi
Pepussa pitää olla vähän mustelmia fritsuista ja läpsimisesta, silloin on naiset tyytyväisiä.
- Anonyymi
Usain Bolt ottaa satasella 41 askelta, 9.7/41=0.236 sekuntia per askel.Shelly-Ann Fraser-Pryce ottaa satasella 50 askelta 10.7/50 = 0.214 s. per askel. Tällä logiikalla Bolt juoksisi F-P:n frekvenssillä satasen 8.7 sekuntia.
- Anonyymi
Perseen ja reisien leveys naisella kertoo että on vielä lapsen teon iässä, sellaiseen kun puottaa spermat niin alkaa maha pyöristymään. Mukava katsella kun raskaana olevalla naisella perse kasvaa isommaksi. On kokemusta myös raskaana olevan naisen naimisesta, siitä tulee jotenkin hyvä tunne kun saa naisen naitua unten maille.
- Anonyymi
Perse kerää raskauden aikana rasvaa naisella, sen takia se kasvaa raskauden edetessä. Puolisolla on ollut aivan sama, perse, reidet ja rinnat kasvoi älyttömästi ja vanhat vaatteet ei mennyt päälle enää. Oli mukava naida kun persekin oli takaa päin naidessa kuin eri naisella.
- Anonyymi
Näin on, naisella rasva kerääntyy perseeseen ja rintoihin. Oli mukava kun rouva oli raskaana venytellä välilihas alakerrassa, meille oikein vinkattiin neuvolassa että välilihaa pitää venyttää niin paljon kuin mahdollista. Ei tsrvinnut kahta kertaa sanoa, sen jälkeen rouva makasi joka ilta olohuoneen pöydällä peppu pystyssä ja milloin minkäkinlainen kalu pillussa ja anaalissa. Se oli mukavaa hommaa ja kyllä siinä rouva monet orkut sai, joskus parit illassa. Saattoi siitä olla apua kun synnytyksessä väliliha jäi ehjäksi.
- Anonyymi
On kyl upeata miten teil säilyy säpinä parisuhteessa
- Anonyymi
Mut ku se leveä perse voi olla littana! Sen pitäisi tulla kans taaksepäin eikä vaan levitä sivuille.
- Anonyymi
En tiedä mikä siinä on mutta rouvalta on väliliha leikattu aina synnytyksessä vaikka alakertaa on rasvattu ja rassattu aina ennen synnytystä. Kunnon kokoinen dildo ollut käytössä ja nyrkki menee pilluun kohtuu helposti, isoa anaalitappia pidettiin perseessä pari viikkoa koko ajan ennen synnytystä, ei vaan toimi. Minusta tuntuu että välilihan leikkaus on vain tapa monessa paikkaa ja se leikataan oli mikä oli.
- Anonyymi
Oma kohtaista kokemusta, kannattaa sanoa laitoksella että venytetty on ja ei leikkausta ellei pakko. Muuten he leikkaa ihan varotoimenpiteenä. Itsellä meni ilman leikkausta kun ’vähän’ harjoiteltiin kotoa. Ja vielä sanon että kaksi viikkoa on liian lyhyt aika, kaksi kuukautta sopivampi.
- Anonyymi
Kun on tarpeeksi iso römpsäkkä niin kyllä se pentu sieltä tulee ihan yskäsemällä, on koettu sekin.
- Anonyymi
Oi että naisen vartalo on upea parhaimmillaan, eli iso leveä & pyöreä peppu, kapea lantio ja pienehköt(A- tai B-kuppi) rinnat siten ettei aina ritsikoita tarvitse. Se on hyvän näköistä kun naiset kävelee ilman rintsikoita, nännit loistaa ja rinnat kivasti heiluu.
- Anonyymi
Uimahallissa eilen katselin naisten peppuja, on se hienoa että pylly uikkarit on muotia, niin kivasti peput heiluu ja hytkyy että väkisin meinas mopo keulia.
- Anonyymi
mut sit moottori laukesi
- Anonyymi
Näytä
- Anonyymi
Mulle naisen leveä perse kertoo siitä että hän on vielä hedelmällisessä iässä. Rasva on silloin perseessä ja reisissä. Se on mukavaa katseltavaa kun on maha pyöreänä ja perse iso. Kiva tosiaan naidakin kun ainakin meillä puoliso oli raskauden aikaan koko ajan tosi kiimainen ja välillä näytti ettei kerta päivään touhut riitä. Oli mukavaa aikaa ja siinä puoliso vinkui.
- Anonyymi
Iso perse kuuluu aikuisen naisen varustukseen. Siten stringit ja tiukat housut ja vielä lisäksi B-rinnat ilman rintsikoita. Sillä taktiikalla miehiä riittää.
- Anonyymi
Käytiin heittää etelänloma, upeita iso perseisiä naisia rannat täynnä ja pyllyä osattiin esitellä. On minun mieleen. Peppu uikkarit siten että pyllistäessä näkyy kaikki paikat.
- Anonyymi
Meidän rouvalla iso peppu vartaloon nähden, käyttää vielä piukkoja vaatteita. On upea katsella, huomaa myös että miehet katselee perään muttei haittaa kun se onkin vain minun käytössä. On kiva venytellä ja viritellä paikat alakerrassa, sitten peli sisään ja antaa mennä vaan, myös peppureikä käytössä sopivasti.
- Anonyymi
Ite ainaki rakastan leveitä perseitä.
Entisellä ruotsinopettajalla oli erittäin leveä ja kaunis perse, kuolasin sitä takamusta aina hönet nähdessäni.
Nyt vuosia myöhemmin näin hänet uudestaan ja se hänen silloin jo todella leveä perse oli entistä leveämpi🤤. - Anonyymi
Muistakaahan rouvat ja neidit syödä jouluna kinkkua niin peput ei pääse pienemään. Kyllä se niin on että miehet tykkää isoista pyöreistä pepuista ja niillä saatte miehet kuumaksi.
Nuorille sinkkunaisille opastusta sen verran että muistakaa pyllistellä pojille niin saatte heidät kiinnostumaan itsestänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158