Muita Nutraajia?

nutrataan yhdessä

Eli onko muita nutrilett -dieettiläisiä? :)
Mites jos tehtäs tällanen keskustelu tässä missä jaettais kokemuksia nutrauksen sujumisesta ym?
Paljonko painoa pudonnut, ja muuta? :)

Koska ootte aloittanut? Kauanko aiotte nutrata/montako kiloa tarkotus pudottaa?

Itse aloitin maanantaina. nyt pudonnut reilu 3kg. Tarkoitus olis lähtöpainosta (nutrien alotusta edeltävä paino) -10kg.

75

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raame

      Täälä olis yks nutraaja..
      Tänään aloitin ja tarkoitus olisi jatkaa tätä ainakin kaksi viikkoa ja sen jälkeen korvata osa aterioista pusseilla, mutta katsotaan nyt, voishan sitä pidempäänkin. Pudotettavaa olisi 25-30kg, mutta sen näkee sitten mikä hyvältä tuntuu, minä kun olen koko aikuis iän ollut ylipainoinen niin en osaa sanoa missä lukemissa olisi hyvä.
      Mikäs päivä olisi hyvä punnituspäivä?

    • Dreamknight85

      Hei,

      Tuttava/työpiireissäni on useita tarinoita nutraamisesta, poikkeuksetta onnistuneita kun nutraus-ruokavaliota on noudatettu säännöllisesti.

      Vaikuttaisi että nutraaminen on todella tehokasta jos painoa on paljon - tulokset ovat todella tehokkaita.

      Tuttavani jotka ovat nutrauksella pudottanut (20-40kg) ovat normaalipainoon päästyään tehnyt ruokaremontin eikä olleet palanneet alkuperäiseen mässäilyelämään ja ovat ihmeen hyvin saanut pidettyä kilot kurissa.

      Itse aloitin tuttavien kannustamana eilen maanantaina myös projektin, painoa on 129kg ja pituutta 170cm eli iso mies kyseessä.

      Yhdistän nutraamisen kevyen aerobisen kävelyn saliharjoittelun, tässä kannattaakin olla tarkkana ettei liian kovaa rehki kun kalorit ovat jo miinuksella muutenkin.

      Nutraamiseen voi yhdistää surutta Allevon, Easydietin, Naturdietin, Nutriletin tuotteita, kaikissa about samat kalorit - kun ostaa erilaisia tuotteita niin löytää itselle sopivia makuja. Itse tykkään kovasti Nutriletin Suklaajuomasta, töihin otan mukaan noita valmisjuomia (Nutrilett Hunger Control - Rich Chocolate).

      Muutama esimerkki tuttujen onnistuneesta nutraamisesta:

      Nainen, 52v, -21kg @ 3kk
      Mies, 29v, -43kg @ 5kk
      Mies, 39v, -30kg @ 3kk

      Näissä tapauksissa täytyy muistaa että ihmiset ovat olleet BMI:n mukaan yli 35:n eli merkittävä ylipaino - poislukien tuo 52v nainen jolla lähtötilanne oli noin 80kg paikkeilla.

      Ko. henkilöt ovat kertoneet että ensimmäiset päivät nutrauksessa olivat olleet vaikeita, oli ollut kylmä, nälkä ja outo olo mutta se oli mennyt ensimmäisen 3-5 päivän jälkeen ohi jonka jälkeen ei ollut nälkä ja olo oli ollut todella virkeä.
      - Luulisin virkeyden johtuvan siitä ettei enää ole ns. hiilaripöhöä eli turvotus laskee joka lisää vireystasoa - hyvä juttu siis.

      Itsellä on nutrauksessa tarkoitus olla 100 päivää - olen lääkärin luona käynyt ennen tätä tsekkaamassa että kaikinpuolin olen terve (verikokeita useampia) ja homma olikin kunnossa niin mikäettei. Aion nauttia kasviksia nutrauksen ohessa, hedelmät on pannassa.

      Tärkein asia lienee ilman lääkärin kontrollia käytävässä nutrauksessa: KUUNTELE KEHOASI. Jos alkaa tuntua jossain kohtaa liian oudolta tai oireita ilmetä niin tee asialle jotain. Yleensä nämä nutraukset on kyllä onnistuneet lukemani kuulemani perusteella hyvin ilman mitään sivuongelmia.

      Kirjoitellaanhan tänne lisää kun päiviä kuluu ja jaetaan kokemuksia.

      - Mies27v

    • Raame

      Totta että alkuun saatta paleltaa, mulla oli niin kylmä eilen nukkumaan mennessä että piti laittaa kahdet sukat jalkaan et sai unen päästä kiinni, vessassakin saa juosta yhtenään.

      Alotin tän kuurin ostamalla starttipaketin, tomaattikeittoa ja mocca pusseja, en niin hirveesti välitä makeasta niin patukat on vaan hätävara.

      Soveltamistahan tämä on kun on aikuisopiskelia, eikä aina ole paikkaa missä voi pusseja valmistella. Normaalina päivänä aamulla 7.00 kahvi ja joku pussi pirtelö. 9.00 kahvi ja jos nälättää niin patukan olen pilkkonut pieniin paloihin rasiaan josta on helppo ottaa. 11.00 tomaattikeitto ja kahvi. 12.00 kahvi ja ehkä pari palaa patukkaa. 16.00 kasvisliemi ja riippuen nälästä ehkä ruisleipä. 18.30 pussipasta ja ruokalusikallinen raejuustoa. 21.00 jälkkäripussi, ehkä jotain vihanneksia ja teetä.
      Kaikki on ihan syötäviä vaikka monet ei tykkää, jälkkärit on vähän siinä ja tässä, mutta kyllä ne menee kun laittaa tupla määrän nestettä

    • aloittaja........

      Mulla ei oo nyt 4-5päivään tapahtunu painossa mitään, vaikka oon syönyt edelleen pelkkiä Nutriletteja, jotka aloitin siis viikko sitten tiistaina..
      En tiedä mikä mahtaa nyt sit olla?
      Tarkotus olis viel 7kg saada pois, mutta millä jos nuokaan ei enää painoa pudota?
      Ei ole painoa lisääkään tullut tosin.
      BMI on 24,8 eli normaalin ylärajoilla ja todellaki haluaisin vielä alaspäin. Vyötärömittakin enemmän mitä naisilla sais olla, yli riskirajojen (88cm).
      Mut mitähä mahtaa tarkottaa tää et paino ei vaan enää putoa, edes Nutriletteilla?
      Ja mikä avuks?
      Sen 5 pussia päivässä oon syönyt. Patukoita ym en ole syönyt paitsi eilen yhden, muuten siis pelkkiä pusseja.

    • Jasmiinitar

      Itsellä nutriletilla laihduttaneena tuli välillä pieniä taukoja ettei paino pudonnut mutta sen jälkeen se putoikin yht'äkkiä hetkessä paljon. Ei murhetta siis, selkä suorana ja lippu korkealla vaan eteenpäin niin se palkitsee :)

      Sama se on joka laihdutuksessa, välillä tulee hetki että puntari ei näytä painoa tippuneen (nestettä kertynyt esim. lihaksiin) mutta oikeasti siis RASVAA PALAA joka päivä kun kulutuksen suhde on korkea.

    • apujatarvinneepaljon

      hei.itse alotin eilen nutrilettien käytön ja olen aivan pihalla koko hommasta ja apuja tarvitsisin...ylipainoa mulla 35kg..eilen söin/join 6pss starttipaketista..ja lisänä söin;( 3 näkkäripalaa...)nesteet lähti hyvin liikenteeseen 1,2 kg yön aikana tippunut..kyselisinkin että jos päivässä käyttää ton 5-6pss ni voiko vaikka kanakeittoa vetää koko päivän tai vaikka pelkkiä patukoita?vai pitääkö eri yhdistelmiä olla..vai korvaako jokainen maku tai yhdistelmä automaattisesti yhden aterian?kaloreiltaan yms..jne..ettei joissain ole esim.liikaa kaloreita....juustopasta ei ole kyllä minun makuun...

    • Dreamknight85

      Patukka ja Hunger Control -valmisjuoma vastaa kahta pussia koska niissä on noin 200kcal.

      Eli esim. Jauhopussi(Kanakeitto?Suklaashake?) aamulla, Patukka/Hungercontrol lounas, Patukka/Hungercontrol Päivällinen ja Jauhopussi(Kanakeitto?Suklaashake?) vielä illalla.

      Eli: Jauhopussi: 1PTS Patukka/Hunger control: 2PTS - ja 6pts käytössä.

      TSEMPPIÄ! Itsellä nyt menossa neljäs päivä, aloitin siis maanantaina luvusta 129kg ja tänä aamuna 125kg tasan eli 4kg pudotus 4 päivässä nyt (Tietysti nesteitä lähtee siis alussa) mutta nyt neljäntenä päivänä voin sanoa että Näläntunne,Kylmyys,Heikotus ovat poissa - ekat pari päivää niitä tuntui. Nyt olo on MAINIO!

    • Raame

      startti paketissahan pitäisi syödään 5 pussia ja patukka päivässä, joka on noin 800kaloria päivä. Voi tietysti syödä pelkkiä pussejakin, silloin naisilla on 5 pussia päivä ja noin 600 kaloria, mutta silloin kyllä kannattaa makuja vaihdella ettei kyllästymiseen dietti kaadu. Pelkillä patukoilla se oli 3kpl päivä.

      Jonkun muistan joskus laihduttaneen tällä palstalla pelkillä suklaa pusseilla. Ei onnistuis multa, niin paljoo en suklaasta tykkää et sitä pelkästään söisin päivät pitkät.

      2kg on nesteitä täälä hävinny maanantain aloituksesta :) tänään ei ole paleluakaan ollut.

      ps. mun lemppari startti paketista on juustopasta

    • Dreamknight85

      Itse olen huomannut että patukka vie huonoiten nälän jostain syystä vaikka luulisi että parhaiten kun on ihan purtavaa ruokaa. Tänään on viides aamu ja paino 129 > 124.6kg eli 4,4kg pudotus alku :)

      Viikonloputkin ovat helppoja kun jätin alkoholin pois ennen nutrausta - on sekin tuntunut hyvältä.

      Mielestäni nutraus on ehdottomasit paras keino koska tulokset motivoivat.

      Odotan sitä päivää kun pääsen kirjoittamaan tänne "ENNEN / JÄLKEEN" postin ;) .. 100 päivän projektista vielä 95 jäljellä!

    • Raame

      Olen kanssa pähkäilly tota patukka hommaa et mistä johtuu ettei se vie niin hyvin nälkää ja tullu ainakin omalla kohdalla siihen tulokseen että, korvien väli ei noteeraa ruuaksi sellaista mikä on makeaa. Siksi patukka onkin mulla 12:sta pienenä palana, ja otan tarvittaessa pari palaa siirtääkseni nälkää ruoka aikaan asti.

      Kaipa tätä jatketaan pidempään kun 2 viikkoa.. Tuli käytyä tarjoustalossa ja ostettua tarjouksesta kanakeitto ja metsämarja paketti :D

      Jostain lueskelin että se kanakeitto olisi ihan hirveetä. Onneksi en usko muitten höpinöitä vaan kokeilen itse. Oli aivan älyttömän hyvää :)

    • aloittaja......

      Mulla oli pari päivää tässä välissä et söin muuta, ku oli oman lapsen ristiäiset.. eipä tässä paino kyl kerenny takas ainakaa nousta (ei noussu yhtää) vaikka ristiäisissäki herkkuja vähä söin, ja nyt jatkan Nutreil siihe asti ku on se tavoitepaino saatu.. :)
      Lidlist, löysin torstaina käydessäni Nutriletteja ja kanakeittopussipaketti makso siellä 16euroa! Siel ei myytykään kun kanakeittoa ja 5 päivän starttipaketteja.

    • maunvaotko

      moi..saako noita nutriletin kasvisliemi ja tomaatti liemiä ostettua mistään,entä juustopastaa..eli onko niitä erikseen?olen vaan löytänyt kanakeittoo,tomaattikeittoo ja pirtelöitä...

    • Raame

      Eipä niitä pastoja ja liemiä taida saada erikseen, ei nutrilettin sivullakaan mainita.

      Viikon pudotus saldo 3,1kg :D

      Toinen viikko alkaa hyvillä mielin

    • aloittaja.........

      Mulla eilisestä -400g :) Itseki haluaisin pastoja ja liemiä erikseen. :) En sitä alotuspakkausta halua, patukoita ei tuu syötyy kuitenkaa...
      Mut eipä niitä tosiaa taida saada. Erikseen siis.

    • Raame

      Hienoa että sulla lähti paino putoomaan.. :)

      Nutri liemien tilallahan vois ajatella liha, kana ja kasvisliemiä, mutta pastoja saattaa tulla liikaa syötyä itse tehtynä.

      Mulla oli tänään koulun "retki" ja tuli ostettua huoltsikalta ruisleipä paistetulla kanamunalla kun ei ollu evästä mukana, oon sit yrittäny illan syödä kevyemmin

    • ei ossoooei

      onnistuiskohan toi nutripastojen korvaaminen jos tekis lämminkuppikeiton ja lisäis siihen 2rkl makaroonii??ja muuten voiko patukan korvata vaikka nutrin pirtelöllä tai tomaattisopalla..en tajua meinaa näit nutrijuttuja ..joka kohdas o eri kalorit jne..nutrin sivuilla,paketin kyljes ja ohjevihkossa..

    • Raame

      kyllä sen patukan voi korvata, kahdesta pussista saa melkein saman kalori määrän kun yhdestä patukasta. Ne kalori määrät vaihtelee niissä pusseissa ainakin sen takia kun startti paketin pusseihin lisätään rasvatonta maitoa ja erikseen ostettuihin ei lisätä

      mulla meni eilinen päivä vähän plörinäks, mutta yritetään tänään taas nutrailla

    • aloittaja.....

      Mä oon täs miettiny et jos sitä viikonloppusin söis muutaki, vähä niinku "palkkioks"... Eilenki tuli käytyä subwayssa kaverin kans ja illal söin vähä herkkujakin. Eipä se painon putoamisee oo vaikuttanut, 300g eilisestäki lähtenyt.. Eilen söin päivällä ja aamulla siis nutrit kuitenkin.
      Viime viikonloppuna tuli kans muuta syötyä kun oli ne meidä vauvan ristiäiset.. Ei nekää herkut paljoo painon putoomisee vaikuttanu, ei tosin laskenut mutta ei siis nostanutkaa ja viikolla putos taas hyvin nutreilla, -3kg nyt pudonnu tän viikon aikana. :)

    • Raame

      Täälä kans syöty ja juotu muutakin kun nutreja. Perjantaina oli paino pudonnu -900g, mutta tänä aamuna olikin saman verran noussu.

      Nooh.. ei se tähän kaadu, nesteitä luultavasti keränny kun tänään sanu juosta vessassa, huomenna on lukemat toiset

    • Raame

      Onkos kaikki muut nutraajat luovuttanu?

      täälä paino pudonnu nyt yhteensä -5,1kg

      Välillä on tullu syötyä normi ruokaa hiilareita vältellen, loppu viikosta ajattelin ottaa taas tiukemman linjan

    • Wilmah

      Ensimmäinen päivä nutraajana melkein loppuun. Olihan se aika jännä ruokapöydän ääressä tänään. Kokkailin ihan "normaalisti ruokaa mun miehelle mutta ite sain vaan nutrakeittoa. Ihan hyvin meni mutta vähän pelkään että tilanne on hankalampi jo huomenna tai viikon päästä. Ajattelin kokeilla nutrilett pari viikkoa nyt alussa; vieläkin epäilee jos toimii vai ei. Olin tosi yllättynyt ku huomasin että suurin osa tarinoista ovat success stories! Tsemppiä ihmiset!

      8 kiloa haluisin päästä eroon. Riittääkö pari viikkoa!? Haastava voi olla mutta motivaatio riittää kyllä:-)

    • Sissi

      Aloitin tänään starttipaketin voimin Nutrilett -kuurin, ajatuksena on tehdä sellainen kahden viikon tehostartti ruokailutottumuksien korjaamiseen. Talven aikana olisi mukavaa saada 10kg elopainoa alaspäin, ja eiköhän ne kilot ala jossain kohtaa karisemaankin, kunhan tämä neiti iskeytyy hiihtoladuille.
      Kolme kertaa paastonneena olen pelkkään liemiruokaan tottunut, nyt pitäisi vaan pystyä hyvästelemään ystäväni Goudan ja vaalean leivän :-)

    • Painoa-alas

      Minä aloitin nutrauksen maanantaina, 5pv starttipaketilla. Nyt kolmannen päivän aamuna -1,8kg. Paketissa olevia pirtelöitä ja juustopastaa en pysty syömään, korvasin eilen kahvilla ja salaatilla :) Vettä ja vichyä tulee litkittyä reilusti, vaikka normaalisti en juo vettä juuri paljaaltaan ollenkaan. Raejuustoa on myös kaapissa hätävarana, sitäkin iltaisin pari lusikkaa ottanut että saisi unen päästä kiinni. Ja vähäkalorista mehukeittoa jos tulee tiukka paikka :D Jatkan tästä sillä 2,5 viikon paketilla, sitten olisi tarkoitus jatkaa osanutrauksella.

    • Painoa-alas

      Ja vielä voinnista noin yleensä, tänään on jo hyvä ja energinen olo! Eilen aamulla olin kuin muumio, tuntui ettei ole edes tässä maailmassa. Ylipainoa minullakin 30kg, joten matkaa riittää alaspäin :) Ensi viikolla alkaa kuntosaliharjoittelu, lenkillä tuleekin käytyä n 1h/päivä. Paitsi eilen, kun tuntui ettei yksinkertaisesti jaksa.

    • Raame

      Tässä oltu kuumeessa ja joka paikka tuntuu olevan kipeenä niin on tullu syötyä mitä sattuu. Maanantaina vielä risteilylle menossa, mutta sen jälkeen otetaan taas tiukempi linja. En ole viittiny ees vaaalla käydä, noussu se on kuitenkin, mutta en ota stressiä.

    • Sissi

      Kolmas päivä meneillään ja vaaka näyttää 2,5kg vähemmän kuin aloituspäivänä. Jonkin verran heikottaa, mutta nälän tunne alkaa pikkuhiljaa väistymään...joskos huomenna olisi parempi päivä. Starttipaketin antimista kaikki muu uppoaa melko hyvin lukuun ottamatta välipalaliemiä, vaikkakin nekin tulee sitten väkisin kulautettua -uuh!

    • Painoa-alas

      Minusta välipalaliemet ovat parasta mitä paketissa on :D Eilen saapui kotiin myös tämä 2,5vk paketti, siitä jo maistoinkin kanakeiton. Ei mitään herkkua, mutta menee ainakin alas. Metsämarjashake oli hyvin vaikea saada alas. Lisäsin hieman mehukeittoa ja vettä niin jotenkuten... Nälkä vaivaa, eikä tällä hetkellä lenkille lähtö tunnu fyysisesti hyvältä ajatukselta. Maha tuntuu pienemmältä ja kevyemmältä, vatsalaukku siis :) Tämä siis minun neljännen päivän aamu, ja -2,3kg yhteissaldo. Vielä jatketaan pari viikkoa.

    • sepeteus60

      Pistänpä tähänkin säikeeseen, kun aiemmin kirjoittelin tuonne ACKD:n puolelle. Nutriletteja ja Naturdieteja menee mullakin pääasiassa, joskus vaihteluksi EasyDietia.

      Aloitin 26.10 ilman ongelmia ja olen ollut kohtuu tiukasti ravitsemusterapetin ohjaamalla linjalla. Ainoa pulmani on ollut kova vatsa, jota nyt helpotan Vi-Siblinilla ja kuivatuilla luumuilla. Joskus palelee, mutta se ei paljon haittaa.

      Paino putoaa hienosti: eka viikko -6 kg, tokalla -9 kg, kolmannella vajaa -12 kg, neljännellä tasaantuen -13 kg ja nyt taas loikalla viidennen jälkeen -16 kg!

      Jatkan vielä ainakin kolme viikkoa ja ehkäpä joulun jälkeenkin vielä, kun pudotustarve on kaikkiaan yli 30 kg. Jossakin vaiheessa ensi vuoden puolella aion ottaa mukaan kevennettyjä aterioita pussiruokien rinnalle.

      Laihdutusvaihe ei ole mulle yleensä vaikea, olen paastonnutkin joskus, mikä helpottaa ketoosiin menoa. Olo vain virkistyy ja tulosten saaminen motivoi. Minun kriittisin kohta on aiemman valossa uusien ateriatottumusten vakiinnuttaminen. Tulee paino korkojen kanssa helposti takaisin.

      Tsemppiä kaikille!

    • Minni24

      Hyvää huomenta toverit! Täällä ilmoittautuu uusi nutraaja 24v. neitonen espoosta!:D

      Ensimmäistä kertaa hommaan lähdössä,starttipaketti alotetti ja innostus korkeella.. Tosin tuo makea pirtelö heti aamusta ei oikee meinannu alas mennä.. :D

      Painoa ylimääräistä löytynee 25kg,eli todella paljon.. Kahden lapsen jälkee kiloja kun kertyny :) Tarkoituksena siis vetää 10pvä (2 pakkausta) jonka jälkee katotaa mikä tilanne ja siitä edespäin.. mites muut täällä meinaavat jatkaa? Harjoittelua meinaan joka toine päivä väh. lihaskunto väh30min crossailu ja päälle pitkät venytykset :) Nyt kääntyy uus sivu elämäs :D

    • Painoa-alas

      Huomenta! Tänä aamuna vaaka näytti -3kg, ja tänään siis viidennen päivän aamu :) En tosin tiedä miten selviydyn tuosta 2,5vk paketista, tähän asti kanakeitto ainoa joka ei aiheuta oksennusrefleksiä. Miksi pitääkin olla se ällö jauhomainen sivumaku kaikessa. Eilinen ruoka jäi siis aika vähäiseksi, kun mieluummin olin syömättä kun söin nutreja, patukat on ok. Olisiko jollain ohjetta millä tuon maun saa peitettyä? Olen tehnyt itselle vaan pieniä salaattiannoksia, ja litkinyt teetä ja vähän mehukeittoa eilisen. Ovatko Allevon tuotteet parempia? Meillä niitä myytäisiin ihan tuossa lähikaupassa.

      Mä aion vetää tällä kuurilla ja osanutrilla ainakin sen 30kg pois, ällöttää jo oma peilikuva. Selkään ilmestynyt läskiä, karsee etureppu ja takapuoli, yök! Minullakin kaksi lasta. Olisi mukavaa jos voitaisiin tässä aktiivisesti kirjoitella, ettei keneltäkään vaan usko ja toivo lopu kesken!

    • Minni24

      Hahah :D Vertailin tossa kuvia,mitkä otettu ennen ensimmäisen syntymää (4v. sit) ja tän vuoden kuopuksen jälkee... Gaad.. Liimaan jääkaapin ovee kii.. Nyt tosiaa läks läskit! Motivaatio huipussaa(katotaa huomen uudelleen...x))

      Aamuisen jauhomaisen pirtelön jälkee olis vuorossa litkut.. Meinasin,jos yhen realin ilman päällysteitä vetäis samal,sais purun tuntumaa... :) Jännittää millasia makuja tulee vastaa,koskaa ees maistanu kysisiä tuotteita.. :D Frendit,jotka tällä taval keventyneet,sanovat,et naturdiet tuotteet ois paremman makusia... Ja keinoja käytetty lisämakua antamaa ollu sweetchili soossit,varsinki keittoje yms kanssa.. Pitää iha kysyä merkkejä,niitä kun on ja sokeripitoisiaki,tulee oikee tuote..

      Marjoja pirtelöiden kans ja vaniljauutettaki käytetty.. toimivat kuulemma :) Paras tapa ennen tälläistä "operaatiota" olis maistella kaikkia tuotteita(ryhmiä) näkee missä ne maistuvimmat omaa makuun olis.. tosin ei se vaihtaminen keskenkaikenkaa haittaa?

      Pääpiirteittän kuitenki samaa tuotetta käyttäis,ettei vaihtelis kauheesti.. Ja onhan nuita tapoja,mm. 5päivää täysnutraus,vkl kevyesti syöden (kunnon ruokaa) osa nutraus.. Mut päätin pitää itteeni niskasta kii ja mennä täysnutrauksella.. Tiiän sen verra,ku (pikkasen maistan) tulee taas se(ei nyt muutama pala haittaa...) ja taas mennää :(

      On se hankalaa :D Varsinki,ku muksuille sitä kunnon ruokaa tekee,tekee mieli itekki maistella sivusta :D ja ootellaa karkkipäivää ;) haha :D Toihan on hyvä määrä jo "viidennes päiväs" -painoa-alas- Onko ollu oireita? Miten muuten menny? Onko mielitekoja ollu pahasti? :)

    • Painoa-alas

      Ollaan muuten saman ikäisiäkin :) Joo, oli eilen aika rankkaa kun tein muulle perheelle pitsaa ja itse sheikkailin vaan metsämarjasheikkii :D Oli alussa, tuntu ihan kauhealle. Mulla nyt vähän flunssakin päällä, alilämpöä ollut koko nutrauksen ajan ja saunassa tullut istuttua ahkerasti. Oikeastaan ei ole ollut mielitekoja, leipää lukuunottamatta. Kyllä riittää motivaatioksi sekin kun käy peilin edessä, näkee se laihan ihmisen tämän läskin seasta.

      Tuntuu että nukun kuin tukki. Meilläkin vielä 8kk poika, joka heräilee öisin, mutta en ainakaan ole siihen herännyt. Se tuntuu mukavalle kun mahassa on kevyt fiilis, ja näläntunnekaan ei tunnu pahalta. Minulla vielä santsaajien kuninkaana varmasti on/oli suht iso vatsalaukkukin.

      Mun on pakko onnistua tässä, en halua että olen koko aikuisikäni ollut tämmöinen pullataikina. Ja varmasti nousisi myös itseluottamus, kun pääsee röllyistä eroon :)

      Nyt juon suklaashakea, menee hyvin alas kun laitoin ylimääräisen desin vettä vaan.

    • aloittaja.........

      Tietääkös joku saako Nutriletteja Ruotsista halvemmalla kuin Suomesta?
      Ollaan menossa parin viikon päästä Tukholmaan, ja ajattelin et jos siel sattuu ne olla vähä halvempia niin vois ostaa. :) Ja löytääkö niitä sieltä normi ruokakaupasta vai miten ne Ruotsissa myydää? Kai siellä Nutrilettei myydään, tai ainaki jotai vastaavia...

      Mulla oli tos muutaman päivän tauko taas et söin muuta, mutta ei taas painoa takas kyl tuonut yhtään.. ja tähä mennes melkein 10kg pudonnut. :)

    • Painoa-alas

      Missäs ajassa aloittaja tippui paino? Olitko pelkästään nutreilla? Minä itse olen tilannut netistä, joten en osaa Ruotsin tarjontaan kommentoida :)

    • aloittaja...

      Reilu 1kk oon nyt syönyt, sillain et pelkkiä Nutriletteja mut sit oon pitänyt aina välillä muutaman päivän taukoja, et syönyt normaalia ruokaa yms enkä niinä päivinä nutriletteja sit ollenkaan.

      Mut kiinnostais tosiaa tietää mistä Ruotsist mahtaa noita saada? googlettamalla löysin et ilmeisesti on siel vähä halvempia, mut en tiiä mistä ostettu yms.

    • Painoa-alas

      Huh, tuli käytyä 45min reipas lenkki, askel meni melkein juosten =D Mutta ei flunssaisena tietystikään se viisain vaihtoehto, nyt jomottaa päätä. Mulla on motivaatio ihan katossa. Haluan että parin kolmen kuukauden päästä tutuilla ihmisillä loksahtaa leuka auki, kun näkevät meikäläistä seuraavaa kertaa! Ja haluan kerrankin olla itse se, jolta kysytään et kuinka sä sen teit, enkä aina itse olla kysyjän roolissa :)

    • Painoa-alas

      Onko kaikki nutraajat veronpalautuksien tuhlauksessa kun on näin hiljaista? :D Täällä pysytään edelleen raiteilla. Yhteispudotus nyt siis -3kg, eilisestä ei tullut tähän päivään muutosta. Illalla saattaa olla pakko nauttia pari light-siideriä, kun tulee miehen veli vaimokkeineen kylään. Pitää jättää yksi ateria siis nauttimatta jos parit meinaa juopasta, rainbow - siidereissä on kahdessa tölkissä yhteensä 250kcal.

    • Minni24

      Whii! 1pvä takana o/ !
      Olo ei kummosempi,tosin "kevyempi" ja energiaa riittää vaik muille jakaa :D Veskis ravaaminen tosin huvittaa äijääki (tulee iha raskausajat mielee) :) Se ois vkl ja houkutuksia täynnä! :( Eilen meinasin punaviinin ostaa, josko lasillisen ois nauttinu :) mut kauppaan jäi... höh.. :D Sitä tuli eilen kiereltyy kauppoja kun kateltii muksuille vaatteita ja samalla "lenkkeiltyä". Iltasellasit lasten mentyä nukkumaan mamma rupes treenaamaa crossil ja katteli päivän uutisia.. x)

      Ehdoton suosikki tähä mennessä suklaa-pähkinä patukka :D Namm,namm.. Oikee odottaa, et sais kahvin kans nautiskella :) Jotenki tuntuu, et ajatukset pyörii koko ajan ruoan ympärillä... Mielitekoja ei viel oo tullu, mitä nyt kelloo tulee kateltuu josko pääsis syömää... ^^ Jatkuupi meikäläisen tie... Hyvvää viikonloppua kaikille! o/

    • aloittaja......

      Mä en ainakaa ole tuhlailemas. :D Kaupas tosin kävin ostaa lapsille ruokaa ja vauvanmaitoo, ja ostin samalla itselle sit Nutrilett tomaattikeittoo.. ku oli pelkkää kanakeittoo (ja on edelleenkin, mut vähä vaihtelua)... ja suklaashakea löytyy myös. :)
      Siitä kasviskeitosta en tykkää. :D

    • Minni24

      Huomenta! Törmäsin iloiseen yllätykseen, kun olin tilaamassa uutta annosta nutrilettiä (sitä 5 päivän pakkausta) niin löytyi 14.95 hintaa/paketti! Nyt toverit,tosta annosta jos tarvinee! :) Tilasin ite samantien 2 pakettia... :D

      https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/10350/Nutrilett-Quick-Start-5-Day-Diet-dieettipaketti--L-koon-hipsterit

    • Painoa-alas

      Muuta ei ole nyt asiaa, mutta haluaisiko joku ostaa minulta 9 pussia kermaista tomaattikeittoa? :)

      • aloittaja......

        Paljonko maksaa? En kyl erityisesti pidä siitä ku ostin nyt pitkästä aikaa mut jos et hirveetä hintaa pyydä niin voin harkita (laihtumisen takia voi sitäki kyllä syödä). :)


    • Painoa-alas

      Ajattelin että lähtisi 10e sis postit? Lähettäisin ilman laatikoita niin säästäisi tilassa. Laita s-postiosoitteesi jos haluat ostaa, niin jatketaan siitä.

      • aloittaja......

        En taida kyl nyt ostaa. Käyn hakee noita suklaapirtelöitä lisää.


    • Wilmah

      Kiitos Minni 24 vinkistä. Tilasin heti:-) Ensimmäinen viikko nyt ohi ja 5 kg vähemmän vaalla. Kyllä Nutrilett toimi vaikka vähän epäilin viikko sitten. Kolmas päivä oli rankka mutta sitä oli jo ennen kerrottu mulle. Vielä viikko ja sen jälkeen osanutrajana jatketaan. Joulukinkkua en jää syömättä:-) Mun mies kysyi tänään jos voisin ainakin tehdä hänelle joulukinkun jos en ite syö. Ihanaa! Hän tuli niin iloiseksi kun sanoin etten mä syön vaan tätä joulunaikana....

    • Sissi

      Seitsemättä päivää mennään ja olo on mainio! Neste- ja hiilaripöhö ovat poissa ja energiaa piisaa vaikka mihin :-) Vaaka näyttää tällä hetkellä -4kg, vaikkakaan en ole päässyt liikkumaan muuten kuin töissä -mikä onneksi käy melkein lenkkeilystä. Tulevalle viikonlopulle olen suunnitellut jo "oikeata" ruokaakin, mutta vanhoihin tottumuksiin en missään nimessä ole palaamassa. Saapas nähdä, huomaako mies avovaimossaan mitään eroa, kun palaa parin viikon työreissulta ;-)

      • Wilmah

        Hei, Nyt on viikko mennyt mulle mutta nyt vaakan on pysynyt samalla kolme päivää vaikka en ole syönyt mitään muuta paitsi Nutrilette. Onko tavallista vai mitä luulette?? On väikea pysyä motivoituna jos ei mitään tapahtuu vaalla. Tiedän; tärkein on mitat mitkä ovat toki pienentäneet koko ajan...mutta silti...:-/


      • Painoa-alas
        Wilmah kirjoitti:

        Hei, Nyt on viikko mennyt mulle mutta nyt vaakan on pysynyt samalla kolme päivää vaikka en ole syönyt mitään muuta paitsi Nutrilette. Onko tavallista vai mitä luulette?? On väikea pysyä motivoituna jos ei mitään tapahtuu vaalla. Tiedän; tärkein on mitat mitkä ovat toki pienentäneet koko ajan...mutta silti...:-/

        Wilmah, paljonko sinulla on yhteispudotus nyt viikon aikana? Kyllähän se paino sieltä pakostikin alkaa tippumaan kun kalorivajeella porskutetaan :) Nesteethän ne lähtee aika nopsaan, sitten se rasvanpolttohan ei tapahdu yhtä nopeasti. Minäkin olen jo varautunut että vauhti tästä tippuu. Mutta se kyllä siitä lähtee, usko pois! :) Ja tavoite siintää horisontissa, sitä kohti =D


      • Wilmah
        Painoa-alas kirjoitti:

        Wilmah, paljonko sinulla on yhteispudotus nyt viikon aikana? Kyllähän se paino sieltä pakostikin alkaa tippumaan kun kalorivajeella porskutetaan :) Nesteethän ne lähtee aika nopsaan, sitten se rasvanpolttohan ei tapahdu yhtä nopeasti. Minäkin olen jo varautunut että vauhti tästä tippuu. Mutta se kyllä siitä lähtee, usko pois! :) Ja tavoite siintää horisontissa, sitä kohti =D

        Hei, Kiitos tästä! Aina tsekkaan teidän kommentit kun motivaatio käy matalaksi:-) On se ihmeellistä; vaaka pysy samana mutta mitat vähenee. Se on se tärkein I guess. Ehkä se vaaka on tullut liian paljon käytetty ettei toimi enää...:-) Olen treenannut aika paljon pari viikkoa ; ehkä oo sen takia paino pysyy samalla....? Yhteisputous on nyt 6 kg - 14 päivää. Vyötärömitta oli 78 mutta nyt on 69:-) Mun pikkujoulumekko taas sopii mulle - mahtava! Jatketaan tästä osanutraajana ja katsotaan uudestaan pari vikon päästä jos viimeiset 4-5 kiloa on tippunut. Sitt olisin tyytyväinen! Miten sulle menee? meinaatko luovuttaa joulukinkkua?! :-)


    • Painoa-alas

      Huomenta myös täältä! :) Tänään viikko täynnä ja yhteissaldo -3,6kg, vaikka lauantaina tuli vähän juotua ja syötyä. Nyt tämä viikko tiukkana, josko alkais sitä rasvaakin palamaan! Kirjottelin myös tuonne laihduttajien tukiryhmään, josko jotku teistä haluaa sinnekin tulla tsemppaamaan kanssasisaria/veljiä.

    • aloittaja........

      Harrastatteko paljon liikuntaa nutrien lisäksi?

      Itse käyn välillä jumpassa ja zumba on erityisessä suosiossa mulla. :D Kotona pleikalla silloin kun ei ryhmätunnille pääse.

    • Painoa-alas

      Ei ole tullut kamalasti liikuttua, johtuen siitä ettei jaksa :D Crosstrainerin saan jouluna joten sitä sitten, meillä ei ole lapsille hoitajia joten kaikki liikunta pitää tapahtua lasten kanssa, eli saliharjoittelu nyt sitten jää pois =/

      Eiliseltä -700g joten paino nyt 97,2! Enää 300g niin olen alittanut tuon pirun seiskan jonka alle en ole päässyt vuosiin :D tapahtuisipa se jo huomenna.

    • Minni24

      Hyvää Itsenäisyyden päivää toverit! :D Neljättä päivää tässä mennää ja olo mitä mahtavin! Kevyt, reipas, energinen... Pahin ohi... Ja edessä ;) Mutta.. Saldoa näille neljälle päivälle -3,6kg :D!! Vautsi.. Tosin nestettä.. Mut motivoi jo pelkkä olo.. Ja pahin "makean himo" takanapäin.. Repsahdin kyl muutaman kerran "vanhaan" tapaan napostelemaan muutaman suklaan ja namin.. Mut nyt ei tee yhtää mieli makeaa :D

      Hmm.. Erikoinen pakkaus ja erikoisia makuja löytyy, tosin nälkäisenä sitä laittaa mitä vaa suuhunsa... x) Mutta ehdottomasti omia lemppareita patukat (toffee, suklaa-pähkinä, tumma suklaa) ja pirtelöt... Kasvisliemi liemistä ja senki vedän näkkärin kans :) Juustopastan sekaa laitan tonnikalaa, broileria pikkasen mukaa, menee seki.. Mut tomaattipasta on kyl sellane mikä ei mene alas ei sit millää :D nooh. Pahan päivän varalle ;) Niin ja kanakeitto ehdoton suosikki! menee sellasenaan... Ilman "lisukkeita" :)

      2 pakkausta tilasin lisää, ne viel vedetää täysnutrauksella (toki voin vaihdella ruokia, mut kalorit samassa) ja sit ois tarkotus pikkuhiljaa lisätä proteiinia ja kasviksia lisää :) Väsymys poissa ja energiaa on tehdä vaikka mitä! :D Ihanaa! :D Ja eikun syömää ^^

    • Painoa-alas

      Yöh, kyllä tuo tomaattikeitto on niiiiiiin kamalaa tavaraa ettei edes 4dl vettä ja valkosipuli sitä pelasta. Tänään tuli jätettyä yksi pussi väliin, söin anopilla kanan rintafileen ja porkkanaraastetta päivällä niin jospa se tasaisi.

    • Painoa-alas

      Paino laskee... :) Nyt 96,7! Motivaatio päästä läskeistä eroon kasvaa! Josko minä saisin ensi kesän aloittaa sen 20-25kg laihempana.

    • Minni24

      Huomenta päivää :) Heiii "Painoa-alas" Mitkä siun mitat on? Siis pituus ja ennen kuurin alkuu paino :) Rupes mietityttää, et ollaaks saman pitusiaki :D

      Siis itse olen pitkä 175 cm :) ja kuuria ennen paino 99.6 :) Nyt siis lähteny 5 päivän aikana 3.6 kg ... Ja tosiaan, ihannepainoa tavoittelen 75kg :) Se on miulle se oma, tosin ei haittaakaa oo, jos enempi lähtee.. x) Sitten kun alle 90kg meen, hemmottelen itseäni kylpylähoidol :D sinne asti siis... eikun jatkamaan! :)

      Ongelma itellä,et ei oikeen tule helpolla syötyä noita kaikkia aterioita, mm. liemet jää vetäisemättä välil :( Nyt vaan pitää pitää niskasta kii ja syyä kaikki kunnol :) Meinasin tuon päivällisen (päivän tuhdimman) aterian siirtää lounaaks.. Oisko siitä haittaa? ei oikeen iltasee mentäessä tuu syötyä paljoo.. vois enempi juua lämpimät liemet :)

      Kyllä se tästä! :) Pitäis viel tuo liikkumisen puolesta tehdä "suunnitelmaa" Crossilla tulee väh. joka toinen ilta vedeltyy ja lihastreeniä.. Ja tottakai näin joulun alla "hyötyliikunta" kun kaupoilla tulee juoksenteltua ja kotia järjestäessä :)

    • Painoa-alas

      Moikka! Mie en usko että sillä on merkitystä missä vaiheessa päivää syöt eli juot ruoat, kunhan se tietty kalorimäärä vaan pysyy samana :) Minä olen siis 172cm ja lähtöpaino oli pyörryttävät 101,5kg. Nyt siis 96,7, joten aika samoja mittoja ollaan =) Minulla sama tavoite, 75-70kg niin olisin hyvin onnellinen ihminen. Olisi sitten painoindeksikin suht normaali.

      Mä niiiiiin haluan onnistua tässä projektissa. Vaikka tuollainen möykky nyt vielä peilistä katselee, josko se möykky pienenisi tästä =)

    • Minni24

      Heippa! :D

      Juu siis kuha rytmin syömisiin saan, sais syötyä (juotua) väh. 3h välein :)
      Nonii! Skarpataa me toisiamme täällä ;) Viellä sinne päästään! :)

      Phyh ku noi tomaatit on pahoja! Keitto,liemi ja pasta! Nojaa.. Tonnikalaa hitusen sekaan,niin menee joten kuten :D

      Tänää sain kunnon siivouskärpäsen iskun ja olohuone meni uutee uskoo... Tosin nyt kyl väsyttää, mut päivän kuntoilut tehty! :D Se ois sohvaperunaks loppuillaks ja tutimaa... :)

    • Painoa-alas

      Miten täällä kirjoittelijoilla nutraus on onnistunut? Hiljaista on vähän ollut =) Minulla tänä aamuna vaaka armeliaasti näytti -5,2kg! Eikä ole edes kaksi viikkoa vielä täynnä. Voi hitsi, että olen itsestäni ylpeä! Nyt on painonpudotuksesta 1/6 osa tehty.

      • kesän keiju

        Moi ,painoa alas,sehän se on minunkin tavpite 7päivä menossa ja aika mukavasti on mennyt,eilen tosin oli nälkää koko illan vaikka olin syönyt ohjeiden mukaan,mukavaa päivää ja kerrohan kuulumisia.


    • KESÄN KEIJU

      Moi kaikille ,täällä ollaan nejättä päivää nutrauksella,aika mukavasti on mennyt,henki haisee,mutta mitäs siitä vettä ja tahnaa on ei kun pesuksi.Painoa 88kg että ,töitä teettää ja pituuskin 160cm .Mukavaa päivää teille kaikille,kirjoitellaan.

    • aloittaja.......

      Vapaavalinnassa (samaa kun Tokmanni, yms) on tarjouksessa tuo 5 päivän aloituspakkaus, muistaakseni 15euroa. Tällä viikolla näin.

      Itse pidän nyt muutaman päivän taukoo taas... jatkan ens viikon perjantaina tätä nutrailua. ti-to menee laivalla niin siel tulee kuitenki syötyä taas muuta. En kuitenkaa ajatellu hirveästi herkutella. :D

    • maria5

      hei kaikki, tääl olis tyttö melkein 18v! aattelin kans alottaa nutrauksen! :D pitäis vaa saada aikaseks mennä ostaa niitä! ja älkää pliis tulko sanoo, että olisin liian nuori tähän, koska oon tarpeeks jo kärsinnyt siitä, että olen aina ollu kaveriporukan pyörein! nyt haluisin vihdoin onnistua laihduttamisessa, koska en ole siinä koskaan kunnolla onnistunut! aina olen repsahtanut johonkin herkkuun:/ säälittävää! olen 157cm ja painoa en tiedä, koska en uskalla mennä vaa'alle! sen kyllä tiedän, että yli 62 se varmasti on. se on liikaa! olisi kiva olla alle 60kg! :D aika unelma ois. joku 55kg. haluaisin tietää tuliko teille muilla mitään repsahduksia?? pelkään, että repsahdan saman tien. ja onko mitään vinkkejä miten voisin sitten välttää niitä? kiitos jo etukäteen:)

    • Sinax

      Hei kaikille.
      Vastaan pariin kyssäriin ko aiheesta jotka luin tältä palstalta.
      Pastatuotetta ei saa erikseen vaan siinä starttipaketissa. Minä ainakin tykästyin siihen ja pistin heti palautetta jotta tuote saataisiin valikoimiin. (tehkää myös tekin)
      Sit noista päivämäärän ylittäneistä tuotteista en ole huomannut mitään eroa, sain nimittäin itse edullisesti (10 €/pakkaus) tuotteita joissa oli 2 vkoa päivämäärään ja ostin niitä useita joista toiset meni yli päiväyksen ennenkuin käytin. Kaikki ok.
      Ilmoitelkaa tällä palstalla vaik missä tarjouksia tms. koska muuten tosi kalliita.
      Kiitos ja tsemppiä kaikille.

    • raijariitta

      Miten muilla nutraalioilla menee 7päivä mukava olo.

    • sepeteus60

      Jouluna tulee kaksi kuukautta nutraamista täyteen ja nyt jännittää, saanko 20 poistunutta kiloa rikki. Nyt pudotettu määrä pyörii siinä 19 kilossa, mikä tuntuu hiton upealle!
      Joulunalusaika piparkakkutaikinoineen (en voi vastustaa) on hieman tasannut edistymistä, Kovan vatsan tiimoilta on ollut pieniä pulmia, ei muuten mitään, Vi-Sibliniä pehmitykseen käytin (nyt tauolla) ja kuivattuja luumuja olen syönyt lähes päivittäin.
      Joulun aikana sovellan ruokavaliota varmaan jonkin verran, mutta tarkoitus on vielä 10 kiloa saada pois talven mittaan, jos kantti kestää. Toivottavasti hiihtokauden alkaminen auttaa asiaa osaltaan, kunhan tulisi pysyvää lunta vaan.

    • sepeteus60

      Jokos täällä nutraajat alkavat potkia rantakuntoprojekteja uuteen vauhtiin?
      Jouluna oli muutaman päivän tauko itselläkin ja paino pompsahti heti ylöspäin muutaman kilon, mutta nyt reilun viikon verran olen taas ollut asiassa ja kymmenen viikon pudotus ylitti tuon maagisen 20 kg, joka jäi Joulun alla auki hieman. Kyllä tätä vielä jaksaa, kun tuloksia tulee. Ei kannata lopettaa koko hommaa, vaikka tulee välillä takapakkeja. Alkaa kunnolliset hiihtokelitkin, kulkee suksi kevyemmin.

    • fooli-o

      Hei vaan kaikki nutraajat!
      Aloitin 1.1.2012 nutrikuurin kun oma paino alkoi häiritsemään ja jotain oli tehtävä. Olen 21-vuotias naikkonen ja lähtöpainoni oli 80,2 kg ja pituus 164.
      Olen juonut pelkästään Nutrilett intense pirtelöitä, makuina suklaa ja mocca. Ekstrana olen myös syönyt kurkkua ja tomaattia ja juonut kupin kahvia päivässä.
      Tänään on 9pvä menossa ja aamupaino oli 75,2kg !! Tosi motivoiva luku jatkaa vielä ainakin 1,5 viikkoa, niin saan sen 3 viikkoa täyteen:) Nutrilett kuurin jälkeen ajattelin kuitenkin jatkaa painonpudotusta muilla keinoin:)
      Miten muilla on mennyt? Vieläkö jaksatte?

    • aloittaja.....

      Jaksetaan. :) Itselläni ollut taas muutaman päivän tauko tässä mutta huomenna jatkuu taas. :) 6kg haluan vielä pois, että painoni olis sitten alle 70kg :)

    • amandaa342

      morjens!
      Olen suht tiukassa kunnossa oleva kamppailu-urheilija. Kilpailut tulossa ja paino ei tipu sitten millään. Minun pitäisi pudottaa 2 viikossa 2 kiloa :D kuulostaa naurettavan pieneltä, mutta ajattelin kokeilla näitä nutrilet keittoja. Painonpudotus ei varmaankaan ole yhtä nopeaa kuin reilusti ylipainoisella, mutta kuulostaako realistiselta tavoitteelta ? BMI 21.

      Oi, ja mainittakoon vielä, että olen 18 vuotias nainen

      • asdgsh

        Reilusti ylipainoisella putoaa 2kg viikossa, mutta ei sinun bmi:llä ole paljoa mistä lähteä..
        Ketoosin käynnistykseen menee 2-4päivää ja suurin pudotus tulisi nesteiden myötä.
        En kyllä suosittelisi kun voi olla vähän heiveröinen olo pussikuurin jäljiltä ja tuo rasvavarastojen puuttuminen aiheuttaisi normaalia enemmän lihaskatoa.


    • fooli-o

      Hei, ajattelin tulla tanne viela kertomaan nutrilett kuurin jalkeisesta elamasta. Olin kolme viikkoa nutrilett intensive pirteloilla, lahtopaino oli 80,2. Kolmen viikon jalkeen painoin 73 kg. Eli yhteensa 7,2 kg lahti pois. Viimeiset 1,5 viikkoa olen jatkanut laihduttamista Fitfarm ohjeiden mukaisesti ja laihtunut 2kg lisaa, eli paino nyt 71 kg. Viela 11 kg tavoitepainooni:) Millain muilla on jatko mennyt? Vielako nutraillaan?

    • aloittaja.........

      Juu, nutrailen :) Nyt tauon jälkee 4 päivä menossa ja 3kg pudonnut. Pari kiloa ajattelin viel pois ja sit lopettelen. tai oikeestaa ton toiset 3kg.

      Onko muut huomannu et onko Nutrilettien aikana tullu jotenki kuin itsestään mustelmia? Must tuntuu et on tän kuurin aikana tullu jalkoihin mustelmia itsekseen, en ole kolhinut yms. Mietin vaa onko Nutriletteil tai yleensäki painon putoamisella osuutta asiaan? Aina oon kyl ollu mustelmaherkkä jaloista, et sääriin tullut tosi helpolla. Mut tuntuu et nyt vähä enemmän. Oon kyl liikkunutki enemmä, jumpilla ja salilla...

      • elmua-a

        Mites menee nutraajilla ? Paljonko painat, fooli-o ? Ainakin mahtava vauhti sinulla!
        Itse aloitin nutraamisen tänään.Ei ole uusi juttu, mutta aina silloin tällöin nykäisen näillä tuotteilla itseni kuriin ja järjestykseen kun ei muu auta. Olen 169 cm pitkä ja painan 76.8. Virallisesti minulla on ylipainoa 10.8 kg, ja nyt nutraan niistä 5 pois.Katsotaan sitten mitä lopuille tapahtuu. Olen liikunta-hullu, mutta nyt on lääkärin määräyksestä toinen ( samalla viimeinen) liikuntakielto-viikko menossa. J


    • onnistuukyllä

      itse olen nutraillut jonkin aikaa ja hyvin o paino tippunut,käytän myös kilokalorilaskuria tässä sivussa kun hurahdan syömään välillä ruokaakin..kalorit siis pidän kurissa.nutrit aiheuttavat mulle vatsan väänteitä,lieneekö johtunee niistä makeutusaineista?aamuisin juon pirtelön ja kahin,sitten päivällä pastakeiton tai normiruuan,ja illemmalla salaattia tai näkkäriä pari palaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe