voih hyvä ihme!!!!!!!!
saatko kyynärpäät yhteen
11
1490
Vastaukset
- Anonyymi
mitä tarkoittaa kun joku kysyy saatko kyynerpäät yhteen
- Anonyymi
Kysymys tarkoittaa sitä, että saatko kyynärpäät yhteen. Sitä kysytään. Ja tarkoittaa sitä, että onnistuuko se ?
Minä saan.
- Anonyymi
Yrittäkääpä puraista kyynärpäätä. Se on mahdotonta vaikka lähellä onkin.
- Anonyymi
K-Y-R-P-Ä ..... KYYNÄRPÄÄ!
tämä on jostain vanhasta Suomileffasta. Varmaan Huovinen.- Anonyymi
Juice Leskisen "rääväsuu" isoäiti opetti häntä tavaamaan k-y-r-p-ä kyynerpää, v-i-t-t-u vilttihattu jne.
Vierekkäin vain. Ei niitä ihan nuppeja.
..joohh ei hyötyy kun menis olkapäät sijoltaan..
- Anonyymi
Kiitos kysymästä. Etupuolelta tehden saan kyynärpäät kosketukseen. Takakautta tehden no way. Liikaa kroppaa edessä. Armeijatermein sanottuna "Edestä antaa ja takaa pihistää "
- Anonyymi
Saam kyä kantapäät yhteen aina KELAssa ruokalippuu hakiessain. Yhtenänsä höpäjän "kyllä, herra"...
Päiväntasaajan poika ei nöyristele, vaan vaatii. KELA-tantta kantapäät yhdessä nöyristelee ja höpäjää "kyllä, herra"...
Näin siis Suomessamme.
Huh huh - Anonyymi
Mies 48v, etukautta saan kyynärpäät yhteen, mutta käsivarret jää kyllä melkoiseen V- kulmaan. Pään yli ja taakse käsivarret suorana ristiin laitettuna on lähellä mutta ei ihan.
- Anonyymi
Saan.Käyn jumpassa 5 arki päivän aamuna.johtuuko sitä? Vai siitä että harrastan muutenkin liikuntaa ja miehustani EI iso.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952222
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391537Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321194Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol269955Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56952- 55886
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20872Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis254804Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18755Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753