voih hyvä ihme!!!!!!!!
saatko kyynärpäät yhteen
11
1401
Vastaukset
- Anonyymi
mitä tarkoittaa kun joku kysyy saatko kyynerpäät yhteen
- Anonyymi
Kysymys tarkoittaa sitä, että saatko kyynärpäät yhteen. Sitä kysytään. Ja tarkoittaa sitä, että onnistuuko se ?
Minä saan.
- Anonyymi
Yrittäkääpä puraista kyynärpäätä. Se on mahdotonta vaikka lähellä onkin.
- Anonyymi
K-Y-R-P-Ä ..... KYYNÄRPÄÄ!
tämä on jostain vanhasta Suomileffasta. Varmaan Huovinen.- Anonyymi
Juice Leskisen "rääväsuu" isoäiti opetti häntä tavaamaan k-y-r-p-ä kyynerpää, v-i-t-t-u vilttihattu jne.
Vierekkäin vain. Ei niitä ihan nuppeja.
..joohh ei hyötyy kun menis olkapäät sijoltaan..
- Anonyymi
Kiitos kysymästä. Etupuolelta tehden saan kyynärpäät kosketukseen. Takakautta tehden no way. Liikaa kroppaa edessä. Armeijatermein sanottuna "Edestä antaa ja takaa pihistää "
- Anonyymi
Saam kyä kantapäät yhteen aina KELAssa ruokalippuu hakiessain. Yhtenänsä höpäjän "kyllä, herra"...
Päiväntasaajan poika ei nöyristele, vaan vaatii. KELA-tantta kantapäät yhdessä nöyristelee ja höpäjää "kyllä, herra"...
Näin siis Suomessamme.
Huh huh - Anonyymi
Mies 48v, etukautta saan kyynärpäät yhteen, mutta käsivarret jää kyllä melkoiseen V- kulmaan. Pään yli ja taakse käsivarret suorana ristiin laitettuna on lähellä mutta ei ihan.
- Anonyymi
Saan.Käyn jumpassa 5 arki päivän aamuna.johtuuko sitä? Vai siitä että harrastan muutenkin liikuntaa ja miehustani EI iso.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697574Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435134- 983615
- 442809
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462399Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222218
- 342203
- 281891
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,191715