Mikä on parasta mitä tänävuonna olet saavuttanut.

gällyppikalle

Onko se kenties suhde johonkin? Uusi työpaikka? Kertokaa mikä teillä on tämän vuoden mieleenpainuvin asia.

22

187

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

      koska olen kauhea atm, niin parasta mitä olen saavuttanut tänä vuonna on parasta mitä olen saavuttanut koko elämässäni, ja se on saaminen. Jonkun viiikon päivät sitä riitti joka ilta, mutta nyt se on tosin jo loppu ja paluu arkeen on taas ohjelmassa, sillä kuka tällästä atmää sänkyynsä haluaa muuta kuin kännissä ja sitten ehkä vähän selvinpäinkin jostain syystä. :D

    • Älyn haamu

      En ole saavuttanut tänä(kään) vuonna yhtään mitään. Vuoden mieleenpainuvin asia on se että alkoholinkäyttöni on moninkertaistunut. Lisäksi olen päättänyt lopullisesti olla piittaamatta sukulaisteni ja tuttavieni mielipiteistä.

      • tttteeerwe

        Vielä kun opit olemaan piittaamatta naisten mielipiteistä niin alat saada niitä naisia.


    • ,

      mul on kanssa sama ku toi älyn haamun eka, tosin mielipiteistä aion kyllä piitata. Olen suunnitellut että vedän kunnon nousut ainakin perjantai ja lauantai kaikki tulevat viikot hamaan asti.

      • Älyn haamu

        Juu mitä sitä selvinpäin turhan takia olemaan.


      • ,
        Älyn haamu kirjoitti:

        Juu mitä sitä selvinpäin turhan takia olemaan.

        Ja kännissä voi vahingossa saada seksiä ehkä, tosin olen siinä onnistunut vain 2 kertaa ja toisella mokasin pahasti ja nainen oli varmaan wtf ja kertoi kuinka huono olin kaikille kavereilleen ja nyt nolottaa enää edes mennä kaupunkiin baariin, koska varmaan kaikki tuttuni ovat jo kuulleet. että näin.


    • mssawo

      Vuoden kohokohta oli se kun sain tarjota päiväkahvit miehelle.

      • Homer Pimpson

        Oliko oikein kerman kanssa? Vai tylysti mustana?


    • 1. Vappuna sain nukkua hyvännäköisen naisen vieressä.
      2. Sain työpaikan 1½ vuoden työttömyyden jälkeen.

      • alyn_haamu

        Eipä ole herkkua ns tavallisen miehenkään elämä.


      • Työn tarkoitus
        alyn_haamu kirjoitti:

        Eipä ole herkkua ns tavallisen miehenkään elämä.

        Töihin ei kannata mennä jos ei kuitenkaan saa pillua.


    • ruikkupetteri

      pesää olen saanut viideltä naiselta.

    • Mies1985

      -Olen luultavasti vahvempi kuin ennen vaikka kaikissa liikkeissä ei uskalla maksimeja ottaa ettei selkä taas leviä. Painoon nähden myös melko solakan näköinen.
      -Tein suorituksia ainakin kolmessa uudessa kielessä ja paransin huomattavasti muita.
      -Kävin rakkauden kesän syntymailla kesällä.
      -Hain töitä useammasta paikasta.
      -Asuin kahdessa eri kaupunginosassa.
      -Harkitsin hamsterin laittamista.
      -Naisten miniseksuaalisuus on hahmottunut lisää.
      -Sain visioita ammatillisista suuntauksista.
      -Sain muutaman uuden kaverin (stressiä).

      • Twisted Sister

        Harkitsit hamsterin "laittamista"? Sick.


      • Vanhan kansan vinkit
        Twisted Sister kirjoitti:

        Harkitsit hamsterin "laittamista"? Sick.

        Ennen laittamista hamsteri pitää teipata huolella ympäri, ettei se halkea.


    • Mieleenpainuvin saavutukseni tänävuonna on ollut AMK:sta valmistuminen.

    • .perus-insinööri

      Avioeropapereiden kirjoittaminen (viimeinkin), ensimmäinen kunnon oman alan työpaikka sekä vasta alkanut seurustelu.

    • M28-ENFP

      Sain pusun. Laihduin 15 kiloa.

      • M28-ENFP

        Ja vaihdoin nimimerkin. eATMe on nyt historiaa.


    • ManWithoutAName1977

      Parasta mitä saavuttanut..hmm no ehkä juuri tuossa kuukausi sitten sain lyhennettyä opintolainaani aika isolla summalla, sekä ostettua viimein uuden pelikonsolin..Xbox 360:n.

      ManWithoutAName1977

    • Runkkausennätys

      23 s aloittamisesta mällin roiskahdukseen.

    • - Laihdutin 15 kiloa
      - Sain kuntosalikortin hommattua ja olen jopa käynyt säännöllisesti salilla

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe