Onko se kenties suhde johonkin? Uusi työpaikka? Kertokaa mikä teillä on tämän vuoden mieleenpainuvin asia.
Mikä on parasta mitä tänävuonna olet saavuttanut.
22
166
Vastaukset
- ,
koska olen kauhea atm, niin parasta mitä olen saavuttanut tänä vuonna on parasta mitä olen saavuttanut koko elämässäni, ja se on saaminen. Jonkun viiikon päivät sitä riitti joka ilta, mutta nyt se on tosin jo loppu ja paluu arkeen on taas ohjelmassa, sillä kuka tällästä atmää sänkyynsä haluaa muuta kuin kännissä ja sitten ehkä vähän selvinpäinkin jostain syystä. :D
- Älyn haamu
En ole saavuttanut tänä(kään) vuonna yhtään mitään. Vuoden mieleenpainuvin asia on se että alkoholinkäyttöni on moninkertaistunut. Lisäksi olen päättänyt lopullisesti olla piittaamatta sukulaisteni ja tuttavieni mielipiteistä.
- tttteeerwe
Vielä kun opit olemaan piittaamatta naisten mielipiteistä niin alat saada niitä naisia.
- ,
mul on kanssa sama ku toi älyn haamun eka, tosin mielipiteistä aion kyllä piitata. Olen suunnitellut että vedän kunnon nousut ainakin perjantai ja lauantai kaikki tulevat viikot hamaan asti.
- Älyn haamu
Juu mitä sitä selvinpäin turhan takia olemaan.
- ,
Älyn haamu kirjoitti:
Juu mitä sitä selvinpäin turhan takia olemaan.
Ja kännissä voi vahingossa saada seksiä ehkä, tosin olen siinä onnistunut vain 2 kertaa ja toisella mokasin pahasti ja nainen oli varmaan wtf ja kertoi kuinka huono olin kaikille kavereilleen ja nyt nolottaa enää edes mennä kaupunkiin baariin, koska varmaan kaikki tuttuni ovat jo kuulleet. että näin.
- mssawo
Vuoden kohokohta oli se kun sain tarjota päiväkahvit miehelle.
- Homer Pimpson
Oliko oikein kerman kanssa? Vai tylysti mustana?
1. Vappuna sain nukkua hyvännäköisen naisen vieressä.
2. Sain työpaikan 1½ vuoden työttömyyden jälkeen.- alyn_haamu
Eipä ole herkkua ns tavallisen miehenkään elämä.
- Työn tarkoitus
alyn_haamu kirjoitti:
Eipä ole herkkua ns tavallisen miehenkään elämä.
Töihin ei kannata mennä jos ei kuitenkaan saa pillua.
- ruikkupetteri
pesää olen saanut viideltä naiselta.
- Mies1985
-Olen luultavasti vahvempi kuin ennen vaikka kaikissa liikkeissä ei uskalla maksimeja ottaa ettei selkä taas leviä. Painoon nähden myös melko solakan näköinen.
-Tein suorituksia ainakin kolmessa uudessa kielessä ja paransin huomattavasti muita.
-Kävin rakkauden kesän syntymailla kesällä.
-Hain töitä useammasta paikasta.
-Asuin kahdessa eri kaupunginosassa.
-Harkitsin hamsterin laittamista.
-Naisten miniseksuaalisuus on hahmottunut lisää.
-Sain visioita ammatillisista suuntauksista.
-Sain muutaman uuden kaverin (stressiä).- Twisted Sister
Harkitsit hamsterin "laittamista"? Sick.
- Vanhan kansan vinkit
Twisted Sister kirjoitti:
Harkitsit hamsterin "laittamista"? Sick.
Ennen laittamista hamsteri pitää teipata huolella ympäri, ettei se halkea.
Mieleenpainuvin saavutukseni tänävuonna on ollut AMK:sta valmistuminen.
- .perus-insinööri
Avioeropapereiden kirjoittaminen (viimeinkin), ensimmäinen kunnon oman alan työpaikka sekä vasta alkanut seurustelu.
- M28-ENFP
Sain pusun. Laihduin 15 kiloa.
- M28-ENFP
Ja vaihdoin nimimerkin. eATMe on nyt historiaa.
- ManWithoutAName1977
Parasta mitä saavuttanut..hmm no ehkä juuri tuossa kuukausi sitten sain lyhennettyä opintolainaani aika isolla summalla, sekä ostettua viimein uuden pelikonsolin..Xbox 360:n.
ManWithoutAName1977 - Runkkausennätys
23 s aloittamisesta mällin roiskahdukseen.
- Laihdutin 15 kiloa
- Sain kuntosalikortin hommattua ja olen jopa käynyt säännöllisesti salilla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658