Kuntosali = turn off

Juu ei kiitos

27

1060

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuksien_Laukoja_1

Tottakai sulle kuntosali on TURN-OFF..Koska itse MÄDIT 24/7 tietokoneesi takana UNELMA-MAAILMASSASI etkä paniikkihäiriösi takia VOI MENNÄ kuntosaleille!

• NiinPÄ !

Mikä siinä kuntosaleilla homostelussa on niin erikoista, että siitä pitäisi vielä maksaa ? Mulla on ollut aina se periaate, että hikoilusta ei tarvitse maksaa kymppejä joka kuukausi. Mutta kukin neiteilee tyylillään...

Ulkona voi liikkua 24/7/365 säässä kuin säässä paikkaa ja lajia vaihdellen. Paljon mukavampaa touhua, kuin jossain sisätiloissa käkkiminen...

• liikaonliikaa

En minäkään pidä pumpatuista (liikaa) ihmisistä. Varsinkin naiset, mutta myös
      miehet näyttää ihan luonnottomilta muhkuroilta.

Monesti nämä ovat myös ylimielisiä. Tietoisia omasta ulkomuodostaan ja
      se myös näytetään.

• jep jep jep jep

"En minäkään pidä pumpatuista (liikaa) ihmisistä. Varsinkin naiset, mutta myös
        miehet näyttää ihan luonnottomilta muhkuroilta."

Minä kyllä väitän että 99% kuntosalin harrastukseen ilmoittavista ihmisistä ei ole millään mittapuulla liian lihaksikas.

Suuria lihaksia ei hankita vahingossa eikä pelkällä pienellä harrastamisella, vaan siihen hommaan pitää omistautua.

Kyllä minä tiedän, olen käynyt enemmän ja vähemmän aktiivisesti salilla jo monta vuotta enkä ole mikään lihaskimppu. Se vaatii todellista työtä, sillä ei ne lihakset pelkällä harrastelulla kasva. Pitää treenata oikein, pitää treenata paljon, pitää treenata tietyllä tavalla ja syödäkin oikein.

• liikaonliikaa
        jep jep jep jep kirjoitti:

"En minäkään pidä pumpatuista (liikaa) ihmisistä. Varsinkin naiset, mutta myös
        miehet näyttää ihan luonnottomilta muhkuroilta."

Minä kyllä väitän että 99% kuntosalin harrastukseen ilmoittavista ihmisistä ei ole millään mittapuulla liian lihaksikas.

Suuria lihaksia ei hankita vahingossa eikä pelkällä pienellä harrastamisella, vaan siihen hommaan pitää omistautua.

Kyllä minä tiedän, olen käynyt enemmän ja vähemmän aktiivisesti salilla jo monta vuotta enkä ole mikään lihaskimppu. Se vaatii todellista työtä, sillä ei ne lihakset pelkällä harrastelulla kasva. Pitää treenata oikein, pitää treenata paljon, pitää treenata tietyllä tavalla ja syödäkin oikein.

Niinpä, minä juuri tarkoitinkin näitä ylipumpattuja ja tiukkaa dieettiä vetäviä.
        Sitten on pinna kireellä, kuin viulun kieli. Tiedän, kun olen työskennellyt tälläisen
        miehen kanssa.

Olen itsekkin kyllä joskus käynyt kuntoilumielessä ja se on erijuttu.
        Ehkä ilmaisin huononosti tuon mielipiteeni. Tämäpä tästä nyt mun kohdaltani.

Kivaa jatkoa kaikille !

• Pystynostokoukistus

Upea vartalo naisella! Mutta makunsa kullakin. Käyn itse salilla ja mielellään ei tarvitse mulle vastata ihmisten jotka eivät salitreeniä arvosta missään mielessä.

• Hmmmm....

Niinkö meinaat ettei Kiira Korpi treenaa lainkaan kuntosalilla?

Itse käyn kuntosalilla, ja voin kertoa että yli puolet naispuolisista kävijöistä on selkeästi ylipainoisia, osa riukuja, jotka yrittävät saada kroppaansa vähän muotoja, ja loput suht normaalivartaloisia. Varsinaisia lihaskimppuja en ole nähnyt.
      Eräs tuttu nainen on todellinen lihaskimppu, harrastaa juoksua, ja juoksee työmatkoista lähtien ihan kaikkialle.

No, kukin valkkaa kumppaninsa miten tykkää, ei se minua haittaa.

• Täytyy.-

uusavuttomillekkin joku treenaamispaikka olla.

• Ikuisesti yksin...

Jos jonkun harrastuksissa lukee kuntosali, niin tuskinpa se sitä meinaa, että kaveri olisi kehonrakentajan kaltainen möykky. Sama juttu naisilla, joilla lihasmassan kerääminen on vielä hankalampaa kuin miehillä. Tuskin tulette kovin suurella todennäköisyydellä törmäämään lihaksikkaisiin fitness-naisiin. Toisaalta kuntosali antaa pienen mahdollisuuden siihen, että nainen olisi Kiira Korven kaltainen huipputimmi pakkaus.

• Ihan kuntosailla käyneenä voin todeta, että normaaleja nättejä naisia siellä enimmäkseen käy. Voimakkaillakin tytöilä on usein sen verran naisellista pyöreyttä, etteivät ne lihaksi silmiin pistä.

Tosin en edes ymmärrä, mitä vikaa tuossa ensimmäisessä naisessa sinusta on. Kaunis, jäntevä kroppa.

• Voi sua

Taidat olla vähän yksinkertainen, jos kuvittelet että kaikki kuntosalilla käyvät ovat huippuunsa viritettyjä lihaskimppuja? Noh, kuvittele mitä kuvittelet.

Ja suruksesi täytyy kertoa, että myös Kiira käy kuntosalilla :D

• Kuntosali on toki harrastuksena ihan hyvä, mutta omien kokemusten perusteella siellä käyvillä on usein oman kehon hyväksymisessä eriasteisia ongelmia, vaikka ei olisi syytä. Siitä syystä naisen kuntosaliharrastus on itselle osittainen turn-off, mutta mikäli itsetunto on kunnossa niin sitten asiassa ei ole mitään pahaa.

• PersonalTrainer_M79

Heh, oli aika hyvä veto vetää Suomen menestynein fitness kilpailija joka on yksi huipuista myös maailmalla IFBB Professional. Minna Pajulahden kondikseen ei pääse kuin ihan muutamat harvat, vaikka treenaisivat 20vuotta täydellisesti ja ruokavalio kunnossa. Geenit ratkaisee paljon. Lahjakkaita urheilijoita kova työ. Siksi he ovat maailman huipulla kisailemassa. Kateelliset sohvaperunat vikisee. Luultavasti ketjun aloittaja masturboi tuota linkin kuvaa harva se päivä, mutta purkaa huonoa itsetuntoaan täällä.

http://minnamass.wordpress.com/about/

Normaali suomalainen mimmi on laiha-läski kuosissa yleensä. Hän ei joko tajua syödä tarpeeksi tai treenaa salilla jotain ylipitkiä 15-20 toiston sarjoja KONEISSA lehteä lukien tai kaverille jutellen. Näin hurjalla omistautumisella on ihan turha edes lähteä sinne salille. Bodypumpissakin on rankempia treenejä kuin salilla näkee monen naisen tekevän. Lihaksia ei myöskään saa eli muotoja kroppaan eli sporttista kroppaa JOS EI OSAA SYÖDÄ OIKEIN. Suurin osa ei osaa tai syö aivan liian vähän.

• outoa vertailua

Ihmiset ei tajua miten paljon työtä vaatii päästä Minna Pajulahden kaltaiseen kuntoon.

Olen harrastanut liikuntaa ja salia koko ikäni. Lähinnä hyväksi oloksi eikä minusta ehkä koskaan saa samanlaista kondista kuin Minnalla.

Naisen lihakset ei ole sama kuin miehen, ne jotka ei harrasta ei tajua, tuolaista lihaskuntoa ei vain tehdä ihan kaikille.

• NiinPÄ !

Voi hellan lettas. Kaikenlaiset wannabe-trainerit jakelevat neuvojaan. Aika tyhjäpäistä menoa, jos ihminen ei itse kykene päättämään edes sitä, miten liikkuu. Sekin tieto pitää kysyä joltain trainerilta. Voiko näin uusavuttomia ihmisiä olla olemassa ?

• remonttikeijo

Oikeassa olet.
      Jos profiilista paistaa juuri tuo kuntoilu, kuntoilu ja taas kuntoilu, se on ok jos myös itse olet narsisti.Ihminen joka vaatii itseltään jatkuvasti suoritusta, ei kykene huomioimaan toista, hän jumaloi itseään ei sinua.

• puusilmät å

Kuntosalin on toisille sama kuin mikätahansa urheilu. Onko urheilun harrastaminen sairasta?

Miksi naiset ei saa harrastaa liikuntaa, kun nainen on muka silloin narsisti? Mies saa harrastaa, kukaan ei kyseenalaista eikä tee hänestä narsua jos liikkuu esim 5x/vk.

Senkin kaksinaismoralistiset puusilmät.

• Anteeksi hei

Tuo on lähinnä omista ennakkoluuloistasi kumpuava väite, ei mikään totuus.

Moni ihminen pitää urheilusta. Täytyisikö olla harrastamatta vain siksi, etteivät kaltaisesi ihmiset pidä narsistina ja itsekeskeisenä?

Hohhoijaa. Kivaa että on ihmisiä, jotka ovat valmiita tuomitsemaan esim. minut, vaikka eivät ole koskaan edes tavanneet minua. Olet parempi ihminen, koska minä tykkään kuntoilla enemmän. Sovittu.

• w46jue5em

Kuntosaliharrastuksessa ei ole mitään negatiivista, päinvastoin.

ja molemmat naiset ekassa viestissä ovat hotteja.

Jos joskus satut käymään edes katsomassa kuntosalilla niin huomaat kyllä että normaaleja ihmisiä siellä käy.
      Kilpaharrastajat (sinun lihaskimppusi) on hyvin pieni ryhmä.

• ei ole urheilua

kuntosalitreenaaminen EI OLE URHEILUA. Vaan lihasten kasvattamista tai tiukentamista, eli itsekorostusta. Urheiluun liittyy yleensä joku TARKOITUS , JOKA ON MUUTA KUIN oma keho. Se voi olla: kuulan työntö mahdoll. pitkälle, keihään heitto mahd. pitkälle, juoksu mahdoll. nopeasti, ylöshyppääminen mahdoll. korkealle, maalin tekeminen jaliksessa, jne. Kuntosalitreenaus ei sisällä mitän muuta tarkoitus perää, kuin oma itse, joten se ei ole urheilua. Se on vaan painojen nostoa uudestaan ja uudestaan eikä sitä kukaan edes mittaa, eikä näitä bodybuildaajia voi edes arvostella tai laittaa paremmuusjärjestykseen jotenkin tieteellisesti mittaamalla tai loogisesti.

• roskaa--

Hohhoijakkaa.

"HEILUA. Vaan lihasten kasvattamista tai tiukentamista, eli itsekorostusta. Urheiluun liittyy yleensä joku TARKOITUS , JOKA ON MUUTA KUIN oma keho. Se voi olla: kuulan työntö mahdoll. pitkälle, keihään heitto mahd. pitkälle, juoksu mahdoll. nopeasti,"

Ja se tarkoitustko ei tosiaankaan voi olla kyykky mahdollisimman suurilla painoilla, mahdollisimman monta leukaa, mahdollisimman suuri penkkitulos ja niin edelleen...?

• adlkmldk456

Jep. Ilmeisesti tuon pöntön mukaan painonnostokaan ei ole mitään urheilua.

• Tekee vaikutuksen

Ainakin yleensä mitä olen huomannut niin kuntosalilla ahkerasti käyvät naiset ovat ihan hottintahottia koska heillä on lihaskuntoa ja kiinteyttä kropassaan aivan eri tavoin kuin esimerkiksi lenkkeilyä harrastavilla naisilla (ellei juosta tosissaan).

Kuntosali ei todellakaan tarkoita mitään painnonnostoa koska monet naisten salithan ovat fitness-saleja joissa tehdään monipuolisesti kaikkea ja voi käyttää esimerkiksi kuntopyörää ja crosstraineria jne.

ja PersonalTrainer_M79 kirjoitti todellakin asiaa.

• ei ole urheeilua

jos painonnosto olisi urheilua, niin samoin urheilua olisi silloin myös oltava tasa-arvon vuoksi: shakkinappuloiden nosto(shakkipelissä), puutarhanhoito (kyykkiminen), tietokonepelit ( tietokoneen kirjainnappuloiden painaminen), sukankudonta, mehun juominen( lasin nostaminen huulille), jne............

• Oot sä nero

Mutta sen sijaan mm. keihään heittäminen pitkälle, kuulan työntäminen, pitkälle/korkealle hyppääminen tai kovaa juokseminen eroavat tuosta radikaalisti? Nerokasta. Mikä olikaan pointtisi?

• -------

Shakki muuten on virallisesti urheilua, joten kaiketi myös shakkinappuloiden nosto on sitä...:P

• urheiluaaa

Luuleeko aloituspostaaja sitten ettei Kiira korpi ole treenanannut myös kuntosalilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2942
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2767
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2413
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      43
      2027
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      1994
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1760
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      43
      1652
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1520
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1443
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26