Minulla on paljon serkkuja ja olin aiemmin iloinen isosta suvusta. Pienempänä meillä oli mukavaa suvun yhteisessä kesäpaikassa. Nyt viime vuodet suvun vanhemmat sukupolvet ja osittain nuoremmatkin ovat tuhonneet kaikkien sukulaisten välit keskinäisellä riitelemisellä ja tappelemisella. Tilanne on se, että "sota" jatkuu hamaan loppuun asti. Vanhempi väki ei edes halua yrittää rakentaa sopua. Ennen oli kivaa, kun oli paljon serkkuja joidenka kanssa saattoi olla tekemisissä, mutta tämä on vain muisto. Minä haluaisin tavallaan pelastaa välini kahteen serkkuuni, jotka ovat olleet aina mukavimmasta päästä. On serkuissani ollut jo nuorempana tympeitä tapauksia, enkä heistä ole kiinnostunut.
Minulla ei ole paljon läheisiä ihmisiä, joten kesällä sain päähäni ottaa yhteyttä tähän yhteen serkkuuni. Hän käyttäytyi törkeästi äitiäni kohtaan, enkä edelleenkään ymmärrä hänen käytöstään. Laitoin hänelle sähköpstia ja vaihdoimme kuulumisia. Meillä ei ole keskenämme mitään ongelmia. Sovimme tapaavamme ensi viikonloppuna. Nyt vain minulle tuli sellainen fiilis, että ei oikein huvittaisi kuitenkaan tavata. Mitä tekisin asian suhteen ja miten voisin asiallisesti ja korrektisti ainakin lykätä tapaamista tulevaisuuteen? Emme ole olleet moneen vuoteen tekemisissä. Tavallaan olisi mukava nähdä. Pidin tästä tyypistä, mutta tämän suvun nykytilanteen takia ei toisaalta huvittaisi nähdä, koska tilanne ei kuitenkaan enää normalisoidu. Rupesin epäröimään, enkä ole enää varma, että haluanko nähdä,. Miten kannattaisi toimia?
Mitä tehdä?
gasffssaggafa
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962336Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1831480
- 247912
- 81898
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621