Ei jaksa enää...

elävä kuollut

Onko oikein että mies häipyy teille tietämättömille mun rahojen kanssa ilmoittamatta mulle mitään? Ei vastaa puheluihin, ei viesteihin. Onko oikein että itse en saa edes kämpästämme poistua miehen lupaa kysymättä? Vaikka riidellessämme aina väittää ettei tää ole edes mun kämppä eikä mulla ole täällä oikeutta olla jos hän niin sanoo. Joka päivä epäilee ja syyttää mua, milloin mistäkin, aiheetta. Hän kysyy multa että voidaanko olla vaikka muutama kuukausi kokonaan juopottelematta ja sitten kuitenkin tulee jonain päivänä kännissä kotiin eikä mulla saa tietenkään olla siihen mitään sanomista, jos itse tekisin noin niin kuinkahan kävis... Järki sanoo "kerää kamppees ja lähde" muttei se ole niin helppoa kun kuitenkin toista rakastaa eikä mulla sitäpaitsi ole ketään, ei mitään paikkaa minne mennä, ei edes rahaa.

3

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herää Jo!

Idiootti!

• erkkipetteri69

"Onko oikein että mies häipyy teille tietämättömille mun rahojen kanssa ilmoittamatta mulle mitään?"

Miksi ihmeessä annat hänelle rahasi?

"Onko oikein että itse en saa edes kämpästämme poistua miehen lupaa kysymättä?"

Ei.

"Järki sanoo "kerää kamppees ja lähde" muttei se ole niin helppoa kun kuitenkin toista rakastaa eikä mulla sitäpaitsi ole ketään, ei mitään paikkaa minne mennä, ei edes rahaa."

Jos et antaisi rahojasi miehellesi, olisi sinulla rahaa. Muuttoon tarvittavat rahat (takuuvuokrat, muuttokulut), jos niitä oikeasti ei ole, järjestyy tarvittaessa sosiaalitoimistosta. Kuuntele järkeäsi.

• oppeliini

On niin helppoa elää tilanteessa jossa katto on valmiiksi pään päällä, toinen ihminen samassa asunnossa jota voi haukkua ja mustamaalata ja elää jatkuvassa ristiriitaisessa tunteessa, vihan ja pelon alla.

Keksiä tuolle olotilalle syy: "mutku määä rakastan sitä" on todella ala-arvoinen tekosyy viitsimättä nähdä vaivaa ja tehdä elämästään elämisen arvoisen. On niin äärettomän helppoa olla laiska.

Jos sinulla on edes yksi molekyyli selkärankaa, sinä käyttäisit lahjaksi saamiasi aivoja ja tekisit täyskäännoksen elämässäsi. Ennenkuin se on liian myohäistä.

Aivan ensiksi kertoisit aivoillesi että on rikollista tuhlata kallisarvoinen elämä tuollaiseen jota sinä nyt olet huolellisesti harkiten VALINNUT elää.

Ryhdistäydy, hyvä ihminen (niin kauan kun sinua voi vielä kutsua hyväksi ihmiseksi), lähde jo eilen pois tuosta pahuuden pesästa. Hanki oma asunto (vaikka se olisi yksi pienenpieni huone) ja ala kunnioittamaan itseäsi ja muita. Tee elämästäsi arvokas: auta ensin itseäsi ja sitten muita.

Hanki itsellesi ammatti (ellei sinulla sellaista vielä ole). Se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin helppoa Suomessa jossa kaikki tarjotaan hopeatarjottimella ja ilmaiseksi eteen!

Kuinka sinä voit kunnioittaa itseäsi kun harkiten itse valitset elää vankilassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe