Tutkimuksen mukaan keuhkosyöpään sairastuneiden kuolleisuus ei vähenisi, vaikka kaikilta otettaisiin keuhkoröntgen -
ei kai niin koska tavallinen röntgen ei paljasta syöpää.
Omakohtainen kokemus:
pitkittinyt yskä/ käynti terveyskeskusessa joka määritteli vaivan poskikontelontulehdukseksi ja antibiottia lääkkeeksi saatesanoilla: jos ei parane parissa kuukaudessa takaisin lääkäriin.
Vaiva ei parantunut, käynti yksityislääkärillä:
vaiva määriteltiin infektioastmaksi ja taas kassillinen lääkkeitä.
Kolmas lääkärikäynti ja vihdoin lähete aluesairaalaan jossa otettiin uusi keuhkoröntgen - täysin puhdas kuva.
Mutta hoitaa lääkäri halusi kuitenkin tt kuvan keuhkoista eli viipalekuvan ja kas:
löytyi levinnyt syöpä - kasvaimia molemmissa keuhkoissa, henkitorvessa, imusolmukkeissa syöpäsoluja.
Perinteinen keuhkoröntgen ei siis näyttänyt mitään syöpään viittavaa eli jos hoitava lääkäri olisi tyytynyt perinteiseen keuhkoröntgeniin, tilanne olisi tällä hetkellä aika huono.
Ihmisten ei pidä luottaa perinteiseen keuhkokuvaan.
Vaatikaa tt-kuvaus - se paljastaa syövän.
Perinteinen keuhkokuva ei paljasta syöpää
2
424
Vastaukset
- Tarinoita Elämästä
Otan osaa :( Toivottavasti asialle on vielä tehtävissä jotain. Sen olen huomannut itsekin omakohtaisesti, että lääkärit tai hoitajat kuuntelevat potilasta nykyään valitettavan vähän. Jouduin pyytämään itse moneen kertaan että ottaisivat erään verikokeen, joka sitten lukuisten virhelyöntien jälkeen paljastuikin olennaiseksi osaksi taudinkuvan selkiytymistä. Ei sentään noin vakavaa tautia löytynyt kuin sinulla, mutta pitkäaikainen työkyvyttömyys kuitenkin. Voimia!
- II sama
Ei voi olla ajattelematta, miten monta muuta on kohdeltu samalla tavall; keuhkokuvan perusteella julistettu terveeksi mutta syöpä jyllää . . . . . ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141