Pyytää appiukkoa auttamaan makuuhuoneen kattopeilin asennuksessa?
Onko sopivaa
16
172
Vastaukset
- OABFU
on jos lupaa et appiukko saa anopin kanssa lainata kämppää joskus
- not.
Kuka edes haluaa kattoon mitään putoilevia peilejä?
- y.b..
Riippuu monesta seikasta.
Appiukon kunnosta. Kattopeilin asentaminen on hankala homma nuoremmallekin, saatii vanhemmalle miehelle. Jotain rahapalkkaa ansaitsisi appiukko jo tuosta.
Appiukon ja sinun(teidän) välisestä kommunikoinnista. Keskusteletteko "kattopeili-asioista" luontevasti appivanhempien kanssa? Haluatteko jakaa tämän elämänalueen heidän kanssaan? Ja haluaako appiukko? Jos vastaus on kyllä molempiin, ei probleemaa. Jos ei, niin sitten voi tulla kiusallisia tilanteita...:) - asdasdasdasdasdasdas
On sopivaa.
Varsinkin, jos olet ensin pyytänyt kattopeiliä anopilta joululahjaksi. - Ei sovi
Jokseenkin törkeää.
Ex-appiukko olisi ihmetellyt miksi katossa pitää olla peili. Mielenkiintoinen keskustelu siitä olis tullut, ei siinä mitään. Mutta ei oikein tuntuis olevan sopivaa juuri tuohon kysellä apuja.. Eikä ole kattopeilille muutenkaan tarvetta.
- appiukon tytär
No EI ole. Kysypä siipaltasi, haluaako hän isänsä apuun peilin asentamisessa. Hyi hyi hyi, en minä ainakaan haluaisi!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425814
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753